Oyun tarzınızı bilmiyorum ama çok beğeneceğinizi tahmin ediyorum. Benim de yıllardır sempati duyduğum ama hiç oynamadığım bir seriydi. İlk FF VII Remake'i oynadım. İnanılmaz keyif aldım. İlk 1-2 bölümde biraz sıkılabilir ya da ne yaptığınızı anlamaya çalışabilirsiniz. Bu hissiyat bende Witcher 3'te bile olmuştu. Olayı kavradıktan sonra acayip keyifliydi. |
FINAL FANTASY VII REMAKE | PS4 ANA KONU (30. sayfa)





-
-
Biraz önce giriş kısmını oynadım. Reaktör bölümünü. Grafikler, animasyon kalitesi, oynanış aşırı keyifli.
Spoiler,
mesajı görmek için tıklayın.karakterler yerin altına düştü, orada dondurdum. :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F7EF373E9 -- 25 Aralık 2023; 12:8:8 > -
Sevindim hocam. Materialar, Summonlar işin içine girdiğinde çok daha keyif alacaksınız. Karakterlerin hepsini ayrı ayrı geliştirmek ve karakterler arası geçiş yapmak çok keyifli. Ben o reaktör bölümünü gerçekten sıkılarak bitirmiştim.
-
Çok beğendim hocam. Spordan sonra eve gelince gecelere kadar oynarım. Tür olarak J-RPG olarak geçiyor her halde. Biraz daha batıya doğru oynanış haline getirmişler diğer Japon oyunları daha kafa karıştırıcı. Yeni devam oyunu açık dünya olacak diye duydum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tifa
-
Final Fantasy VII Remake - A Brief Recap of The Story So Far | PS5 Games
PlayStationyoutube
https://www.playstation.com/games/final-fantasy-vii-rebirth/ This recap will take you through the events which unfolded in FINAL FANTASY VII REMAKE, the first game in the FFVII remake project, in just over 3 minutes. Set in Midgar, the City of Mako, the game explores the fierce struggles between the sinister Shinra Electric Power Company and the rebel group Avalanche, as they battle for the fate of the planet. The next installment, FINAL FANTASY VII REBIRTH, will be released on PS5 on 29th of February 2024. In this standalone story, Cloud and his friends set out on a journey across the planet: New adventures await in a vibrant and vast world. If you are eager to play right away, a Twin Pack that contains both FFVII REBIRTH and FFVII REMAKE INTERGRADE, the expanded and graphically enhanced version of the first game in the series, is available for pre-order now. What is FINAL FANTASY VII REBIRTH? The Unknown Journey Continues... After escaping from the dystopian city of Midgar, Cloud and his friends set out on a journey across the planet. New adventures await in a vibrant and vast world – sprint across grassy plains on a Chocobo and explore expansive environments. #ps5 #ps5games #FFR #FFVII #FF7 #finalfantasyviiremakehttps://www.youtube.com/watch?v=UiTWwsyYnlI -
Final Fantasy 7 Remake'i 52 saatin sonunda, normal zorlukta, Intermission DLC'siyle birlikte bitirdim. FF serisiyle daha önce hiçbir alakam yoktu ama merak ettiğim için 15'ten itibaren çıkan tüm oyunları indirimlerde alıp kütüphaneye atmıştım. Aslında başlangıcı çıkış sırasına göre 15 ile yapıp sonra ''7 Remake -16 -Rebirth'' şeklinde devam edecektim ama Rebirth'ün PC'ye gelişinin gazıyla serideki ilk oyunumun FF7 Remake olmasına karar verdim. Son zamanlardaki en ilginç tecrübelerimden biri oldu diyebilirim. Bazı anlarıyla zevkten dört köşe ederken bazı anlarda da ağır sövdürdü. Genel olarak oldukça keyif aldığım bir tecrübe olsa da beni zaman zaman uçlara sürükledi FF7 Remake. Bir de hani ''öğrenmesi kolay ustalaşması zor'' diye bir tabir vardır ya, işte FF7 Remake tam olarak o. Her şey kafamda tam anlamıyla oturup savaşlar planladığım gibi geçmeye başladığında neredeyse bi 20 saat olmuştu sanırım. Alışması çok kolay değil ama sistemi en ince ayrıntısına kadar çözdüğünüz zaman işler olumlu anlamda başka yerlere evriliyor ve alınan tatmin duygusu son derece artıyor. Gelelim oyunun artı ve eksilerine :
++ Savaş mekanikleri oyunun kesinlikle en eğlenceli yanı bana kalırsa. Sıra tabanlı savaş tarzını gerçek zamanlıyla birleştiren yapımlar içinde bunu en dolu dolu yapabilen oyun olmuş. Birbirinden tamamen farklı hissettiren ve kontrol edilebilen karakterler, onların sürüsüyle skill'leri ve büyüleri bile zaten yeterliyken üstüne materia sistemiyle yine çokça pasif-aktif yetenekler elde ediyorsunuz. Ayrıca materia sistemi resmen build yapmanızı sağlıyor ve ortaya bambaşka stiller çıkarabiliyorsunuz
++ Gameplay çeşitliliği sağlanmış. Savaşmak dışında ufak parkur sekansları, keşif, absürt mini oyunlar, motor sürmek gibi farklı etkinlikler insanı oyunun içinde tutmayı başarıyor
++ Boss ve genel düşmanlar hem görsel hem de mekaniksel olarak birbirinden ayrılıp yine yeterli çeşitlilik sunabiliyor
++ Grafikler bazı anlarda göze fazlasıyla hitap ederken bazı anlarda da 10-15 yıllık bir yapımmış gibi hissettirdi. Ama ışıklandırma, genel görsel sunum ve karakter tasarımları konusunda iyi iş çıkarılmış
++ Müzikler tek kelimeyle enfes. Hepsi akılda kalıcı ve çok doğru anlarda girip sahnelerle bütünleşiyor
++ Prodüksiyon kalitesi, ara sahneler falan üst seviye
++ Hikaye, evren ve karakterler kendini merak ettirmeyi rahatlıkla başarıyor
++ Yan görevler sunum ve içerik olarak çok kaliteli olmasa da evreni tanıtma ve ödüllendirme açısından iyiydi
++ Intermission DLC'sini de sevdim. Yuffie hem combatta hem de ara sahnelerde keyifli. Ana oyundaki gibi olaylar sürükleyici ilerliyor. Ayrıca Fort Condor isminde bir mini oyun eklenmiş, insanı bağımlısı yapabiliyor :)
Biraz da yetersiz taraflarından bahsedelim :
-- Oyunu PC'de iyi bir sistemde 4K'da oynadım. Rahatlıkla söyleyebilirim ki çok kötü bir port olmuş. Ne doğru düzgün bir grafik ayarı var, ne de uygun bir tuş düzenlemesi. Özelleştirme seçenekleri de aşırı kısıtlı. Onun dışında klasik Unreal Engine sorunu olan traversal stutter'lar ara ara etkisini hissettiriyor
-- Görsellikle alakalı en büyük problem texture'ların özellikle bazı yerlerde ve objelerde adeta 2000'lerden çıkma gibi görünmesiydi. Başta sanırım dokular yüklenmiyor diye düşündüm ama oynadıkça ve başka videolara da baktıkça zaten böyle çıkış yaptığına şahit oldum. Dokuların kalitesiz olmadığı anlarda dediğim gibi grafikler güzel ama diğer türlü işler can sıkıcı hale geliyor biraz
-- Anlatılan hikayeyi, genel kurguyu sevsem de senaryonun sunumu ve diyalog kalitesi konusunda FF7 Remake beklentilerimin bi tık altında kaldı
-- Combat dinamiklerini övdüm baya ama bazı önemli problemleri de var kesinlikle. Uçan düşmanlarla çarpışmak ara ara problem yaratabiliyor. Dodge-block-parry sistemi diğer pek çok yapımdan farklı çalışıyor. Block sadece aldığınız hasarı azaltıyor, o hasarı her türlü alıyorsunuz ama. Dodge genel olarak hasar yemenizi önlemiyor ve az mesafe kat ediyor. Parry'yi ise kılıç duruşunuzu değiştirdiğiniz zaman otomatik olarak uyguluyorsunuz, herhangi bir oyuncu yeteneği-zamanlaması gerektirmiyor (hem okuduğum yorumlardan hem de izlediğim gameplay ve incelemelerden gördüğüm kadarıyla Rebirth bu sorunların neredeyse tamamını çözmüş gibi görünüyor, sevindirici)
-- Düşmanlar ve boss'larla alakalı küçük bir problem de okumaları kolay değil. Yani hangi hareketi ne zaman, ne hızda ve şekilde yapacaklarını okumak gerçekten zaman alıyor. Animasyonları Soulslike'lar kadar akıcı değil yani, biraz hızlı ve keskin geçişler yapıyorlar hareket değişimlerinde
-- Beni aşırı rahatsız etmese de genel harita tasarımı fazlasıyla dar koridor şeklinde. Çizgisel oyunları özlediğim için çok da takılmadım ama bununla derdi olanların canını sıkabilir bu kadar çizgisellik
İşte böyle. FF7 Remake'i iyisiyle kötüsüyle çok sevdim. Rebirth'e başlamak için de sabırsızlanıyorum ama araya başka oyunlar da alacağım öncesinde. Puan olarak ne versem diye çok düşündüm oynarken. Yeri geldi ''off tamam rahat 90'lık bu ya'' dedim. Sonra tempo düşüren, sıkıcı veya gereksiz kastıran bi sekans geçtim ''hay sizin yapacağınız bölüme'' deyip sövdüm. Sanırım içimden 86 geçiyor
-
Benim son yıllarda oynadığım en iyi oyunlardandı. Son bölüm inanılmaz zorlamıştı. DLC çıkınca heyecanlandım ama oynamaya vakit olmadı. Diğer oyunlara kıyasla kesinlikle farklı bir deneyim sunuyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X