Şimdi Ara

Fiesta Arka Fren Kampana (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Yokus asagı uzun frenlı bı yolda evlere senlık oluyor kampana:D

    Alıntıları Göster
    hele park et yokuşa vitese takmadan
  • burada 100.000 e aldığın araba dışarıda 25.000 yani sudan ucuz. adamlar o yüzden kısıyorlar.amaç iş görsün daha ucuz olsun. burada 25-30bin verdiğimiz arabalar avrupada 1500 eu. millet liseli çocuğuna veriyor.araba sürmeyi öğrensin diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Arka fren sisteminin ebatının çoğu binek araçlarda öndeki frenden ufak olduğunu, dolayısıyla az ısı girdisi bile olsa küçük kütlesinden ötürü kolay ısınacağını hatırlatayım da, sonra yanlışlık olmasın

    Q= m * cp * sıcaklık farkı

    Alıntıları Göster
    O yorumu tekrar yazar mısın ? Sadece bilgi kısmını tekrar yazarsan artılayalım öne çıkaralım. Yalan yanlış bilgiler öğrenip duruyor insanlar.

    Yazıklar olsun yani troll yorum olsa silmezler bilgi içeren her yoruma karşılar.

    Mesela kampana frenin savunulduğu yorumu silmemişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    O yorumu tekrar yazar mısın ? Sadece bilgi kısmını tekrar yazarsan artılayalım öne çıkaralım. Yalan yanlış bilgiler öğrenip duruyor insanlar.

    Yazıklar olsun yani troll yorum olsa silmezler bilgi içeren her yoruma karşılar.

    Mesela kampana frenin savunulduğu yorumu silmemişler.

    Alıntıları Göster
    Kampana fren, yapısı gereği ısıyı dışarı atamaz.

    Çoğu kişi bilmez ama, freni limitleyen faktör aslında lastik ve fren sisteminin ısıyı bünyesinden atabilme kapasitesidir. Uzun bir rampadan aşağı inerken, özellikle de dizel motorlarda(motor freni benzinliye göre yetersizdir) frene uzun süre yük biner. Isınan fren , bünyesinden ısıyı atamazsa fren kuvveti dramatik şekilde düşer.

    Otomotiv firmaları enayi değil, kampana koyabileceği yerde disk koymalarının bir esprisi var. Fiesta'da ise şaşırmamak lazım. Zira araç iki hava yastığıyla satılıyor zaten.




  • Teşekkürler bunu ilk mesaja da yapıştıralım en azından öğrenmek isteyene yeni bir bilgi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 3 Eylül 2018; 13:16:4 >
  • kampana daha iyi 100 binden fazla gider.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanyada sıfır km fiyatı 13-14 bin euro olan bir araç fiesta. Maliyeti kısmak için kampana kullanıyorlar. Türkiyede 13 bin tl'ye sıfır km fiesta satılsa kimse aa bunda disk fren yokmuş diye burun kıvırmazdı, konusu bile açılmazdı, ucuz araba disk fren olmaması çok normal denirdi. Ama 100 bin tl deyince beklentiler değişiyor tabi insanlar fiyatların artışına hala alışamadı, 100 bin tl verince herşey eksiksiz olmalı diye bir beklenti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 yaşında b segmenti aracımız var son 2 muayene arka frenden sapma oranı %30 dan fazla olduğu için kaldı. 2 sene önce torna yapıldı diğer her şey değişti 230 tl verdik. Bu senede torna ve cırcır hariç her şey değişti 260 tl verdik. 2 sene kullandığımız 12 bin km. Kampana kadar bela musibet bi şey görmedim. Son kullanıcıya kampana çok maaliyetli bence.
  • Clio'da da arkalar kampana ve hiç hoş değil. Fren yapınca araç öne doğru bariz yığılma yapıyor. Önceki 2 aracım Kia Rio Sedan ve Toyota Corolla 4 disk frendi ve fren performansları gayet iyiydi. Clio'da ise ani frende o kadar güven vermiyor.

    Avrupa'da 100hp üzeri disk, altındakilerde kampana kullanılıyormuş.

    Aynı sınıf ve parçaları kullanan;
    1.5dCi 90hp kullanan Captur'da da arkalar kampana 1.2Tce 120hp Captur'da arkalar disk
    1.5dCi 110hp kullanan Juke'ta arkalar disk

    4 teker disk fren standart haline gelmeli.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.