Şimdi Ara

Fiesta 1.4 TDCi Projemiz Hakkında Yardımınıza İhtiyacımız Var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar dostlar. Aracımızın özellikle yürüyeni ile alakalı güzel fikirlerimiz var ancak startı intercooler takarak verelim dedik. Araç 2006 model Ford Fiesta. Bildiğiniz üzere fabrikasyon olarak araçta intercooler bulunmuyor.


    Intercooler marka olarak ne önerirsiniz?


    Krom boru mu kauçuk boru mu daha verimli olur?


    Boru çapını 41mm yapacağız ki içerideki hava basıncını arttıralım, bu sayede turbonun daha alt devirlerde girmesini hedefliyoruz. Mantıklı mı?


    Aracın alt panjuru iptal edip intercoolerı panjurun olduğu yere yerleştirmeyi düşünüyoruz. Bunun zararlı ne gibi yönleri olabilir? Maksat görüntü olarak daha hoş görünmesini sağlamak yoksa intercoolerı sığdıracak yerimiz var tamponun içinde.


    Şuan kafamdaki sorular böyle. Önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.


    Not: Intercooler'ı işaretlediğim yere koyacağız panjuru iptal edip.

    Fiesta 1.4 TDCi Projemiz Hakkında Yardımınıza İhtiyacımız Var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinmurat.06 -- 16 Haziran 2023; 11:53:12 >







  • Yok mu fikri olan arkadaşlar?

  • Yeni kasaların iç panjurunda intercooler yeri mevcut bu kasada da var ise o kısma 1.5tdci intercooler + borularıyla birşeyler uydurulabilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yanıtınız için teşekkür ederim. Krom boru yaptırmamıza gerek var mı sizce? Yoksa orijinal boruları yeterli olur mu?

  • Mk6 Fiesta'lar dışarıdan gözüktüğüne kıyasla yere daha yakın bir araç özellikle ön taraf. Bu sebeple ön panjura yerleştirmenizi ben tavsiye etmem.

    Bu arada lütfen aracın yürüyen aksamıyla oynamayın. Şahane bir altyapıya sahip bu araç. Basıp, coilover falan takıp dengesini bozmayın derim.

    Arka torsiyon eğer bulabilirseniz ST'nin torsiyonu ile değiştirilebilir belki ama o da nereden bulunacak.

    Aslında uygulanabilirliği sanıyorum düşük olur ama bu araca LSD çok fayda verir. Önü çok iyi tutar bu arabaların ama özellikle dizelleri tork steering'e kayabiliyor lastik ebadının da etkisiyle olsa gerek. LSD o açığı çok iyi kapatır, araç neredeyse hiç kafadan bırakmaz hale gelebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Merak etmeyin aracın dinamiğini bozacak bir modifikasyona hiç gitmedim. :) Yayları orijinal. Lastik ebatlarını değiştirdik sadece bu da konfor anlamında olumsuz etkiler yaratsa da sürüş anlamında epey olumlu etkilerini gördüm. 195/50/16 ebatları kullanıyorum şuan.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.