Şimdi Ara

Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
15.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba. Bildiğiniz gibi herkesin aracı 4-5 lt yakıyor. Aracımız ford fiesta 1.0 100hp otomatik.
    Ben de İstanbul-Antalya arası tüketim verilerimi paylaşmak istiyorum. Araçta iki kişiydik ufak bir valizimiz vardı. Evden çıkarken yol bilgisayarını sıfırladım.

    Aracı sıfır km aldık. Alındığı günden beri kliması hiç kapanmadı. 1378km istanbul içi kullanım verisi:

    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

    Tabiri caizse yol boyunca gaz pedalı paspastan kalkmadı. Sadece Kütahya Afyon arası arkadaşım sürdü ve 110-120 km\h hızla seyrettik.


    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

    Antalya'ya vardığımızda tüketim bu şekildeydi :


    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

    Bu da sıfırından beri olan ortalama (%65 sehir ici %35 sehirlerarası hızlı kullanım.


    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

    Bu da merak edenler için maksimum sürat görüntüsü (Devir çevirebilir fakat limitör var)


    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'LI)

    Buradaki amacım hızlı şoförüm filan demek değil, herkes kendisin aracı az yakıyor ya hani (!) benimkinin çok yaktığını göstermek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokhan G. -- 11 Ağustos 2018; 19:1:53 >







  • Az yakiyorlar tabi. Boyle millete laf atma amacli gazlayip konu aciyorsunuz hani maksat basarak kullaniyorum hesabi. Sen basmadan kullansan da senin motorun az yakamaz

    Ford un 1.0 motorlari hem rakiplerinin hepsine gore pahali hem daha cok yakiyor hem performanssiz.

    208 gti 1.6 200 beygir 60 binken 1.0 140 Fiesta 63 bin TL ile cikti piyasaya. Neymis Fiesta red & black.

    Yillardir Ford kazik fiyata satiyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Küçük hacim turbo motorlu benzinli araçla yüksek süratlerde seyahat edince böyle oluyor durum. Az yakan bir araç değil maalesef, 1.4 atmosferik gibi yakıyor.



    Araç şahsi aracım değil şirketimizdeki araçlardan biri, yakıt problem yaratmıyor.

    Alıntıları Göster
    Mesajım latifeydi.

    Kesinlikle minik turbolu motorlar yüksek hızlarda ve performanslı kullanımlarda ekonomik olma özelliklerini yitiriyorlar.

    Sakin sürüşlerde ekonomik olan bu motorların sahipleri bu araçlarla performanslı kullandıklarını söyleyerek 4 litrelik veriler paylaşarak alenen yalan söylüyorlar bütün tartışmalar buradan çıkıyor.

    Adam konu açıyor 120 den aşağı hiç inmedim araba 4 litre yaktı eee ortalama hız 70 km.

    Sonra diyorsun ki bu işte bir zıtlık var bu sefer cevap yok.

    Çünkü kendiside biliyor ki kasa kasa gidip o değeri elde etti,ama konuyu açıp 120 ile gittim diyerek yalan söylüyor. işte ego tatmini, eziklik veya adına ne dersen de.

    Başta 1.0 tsi olmak üzere yeni nesil bir çok turbolu motor gerçekten çok ekonomikler ve sakin kullanımlarda kullanıcılarınıda son derece mutlu ederler bende bir çok yer de bu motorları tavsiye ederim ediyorum kendimede alırım.

    Ama forumun genelinde bu tsi yakıt tüketimi konularını açanların büyük kısmının yalan söylediğini üzülerek görüyorum. (hepsi değil lütfen herkes üzerine alınmasın)



    Ondan sonra forumda bu konuları açanlardan okuyanlar zannediyor ki düşük hacim turbolu araç alacağım normal bir şekilde kullanacağım ve 4 litre yakacağım.

    Ondan sonra her gün telefonda eşe dosta cevap yetişir.

    Abi bizim araba çok yakıyor acaba bir sorun mu var.

    Neymiş internette herkesin arabası şehir içi maksimum 6 litre yakıyormuş bununki 9 litre, işin yoksa anlat dur.
    plakayı da verirseniz memnun oluruz. verin ki bu arabayı ikinci elde düşünecek arkadaşları şimdiden uyaralım. fındık motorlu turbo bir arabayı bu kadar zorlamak uzun vadede motorda çok ciddi sıkıntılar yaratacaktır, ikinci sahibi olacak kişinin canı yanmasın başka araba baksın uyaralım şimdiden
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Az yakiyorlar tabi. Boyle millete laf atma amacli gazlayip konu aciyorsunuz hani maksat basarak kullaniyorum hesabi. Sen basmadan kullansan da senin motorun az yakamaz

    Ford un 1.0 motorlari hem rakiplerinin hepsine gore pahali hem daha cok yakiyor hem performanssiz.

    208 gti 1.6 200 beygir 60 binken 1.0 140 Fiesta 63 bin TL ile cikti piyasaya. Neymis Fiesta red & black.

    Yillardir Ford kazik fiyata satiyor
    Üzülerek size katılmıyorum, bu aracın uzun yol 90km civarı sabit hızda yakacağı değer 4-4.5lt civarıdır. Sakin kullanımda çok yakan araç zaten çok az. Adam 138km ortalama hız yapmış, bu ortalama hız az uz bir değer değil.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiesta 1.0 Otomatik Yakıt Tüketimi (SS'li)

    Ford Fiesta'nın 1.0 litrelik EcoBoost motorlu ve otomatik şanzımanlı modeli, yakıt tüketimi konusunda dikkat çekici değerler sunmaktadır. Stop&Start (SS) teknolojisiyle donatılan bu araç, şehir içi sürüş koşullarında 5,0 litre/100 km'ye kadar düşük yakıt tüketim değerlerine ulaşabilmektedir.

    Ford Fiesta EcoBoost 1.0 Otomatik Vites Yorumları

    Gerçek kullanıcı yorumlarına göre, Ford Fiesta 1.0 EcoBoost otomatik vitesli araçlar, şehir içinde ortalama 6,5-7,5 litre/100 km, şehir dışında ise 4,5-5,5 litre/100 km yakıt tüketimine sahiptir. Bu değerler, sürüş tarzına ve trafik koşullarına göre değişkenlik gösterebilmektedir.

    Fiesta 1.0 EcoBoost Yakıt Tüketimi

    100 beygir güç üreten 1.0 litrelik EcoBoost motor, hem performans hem de yakıt verimliliği sunmaktadır. Şehir içinde 5,0 litre/100 km'ye kadar düşük yakıt tüketimi değerlerine ulaşabilen Fiesta 1.0 EcoBoost, şehir dışı sürüşlerde 4,0 litre/100 km'nin altına inebilmektedir.

    Fiesta 1.0 GTDI Kullanıcı Yorumları

    Fiesta 1.0 GTDI kullananlar, aracın yakıt tüketiminin beklentilerini karşıladığını ifade etmektedir. Özellikle şehir içi trafikte, SS teknolojisinin yakıt tasarrufuna önemli katkı sağladığını vurgulamaktadırlar.

    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Yorum

    Genel olarak, Ford Fiesta 1.0 EcoBoost otomatik vitesli araçlar, düşük yakıt tüketimi ve yeterli performans sunan modellerdir. Şehir içi ve şehir dışı sürüş koşullarında yakıt verimliliği konusunda beklentileri karşılamaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ayağıma hakim olamayınca fiesta 1.0

    Pedalı paspasa yapıştırıp az yakmasını beklemeniz hata hocam .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oibizak -- 11 Ağustos 2018; 19:5:30 >
  • Aracı baya yoruyorsunuz anlaşılan
  • Gaza topuğunızla basıyor gibisiniz
  • Aracınızda kesin bir arıza var, doğru servise acaip fazla yakmış.

    Birde bu devirde benzinli arabayla gazlayabildiğinize göre sizde direk bir psikoloğa görünseniz fena olmaz.
  • Az yakiyorlar tabi. Boyle millete laf atma amacli gazlayip konu aciyorsunuz hani maksat basarak kullaniyorum hesabi. Sen basmadan kullansan da senin motorun az yakamaz

    Ford un 1.0 motorlari hem rakiplerinin hepsine gore pahali hem daha cok yakiyor hem performanssiz.

    208 gti 1.6 200 beygir 60 binken 1.0 140 Fiesta 63 bin TL ile cikti piyasaya. Neymis Fiesta red & black.

    Yillardir Ford kazik fiyata satiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 11 Ağustos 2018; 19:35:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Aracınızda kesin bir arıza var, doğru servise acaip fazla yakmış.

    Birde bu devirde benzinli arabayla gazlayabildiğinize göre sizde direk bir psikoloğa görünseniz fena olmaz.
    Küçük hacim turbo motorlu benzinli araçla yüksek süratlerde seyahat edince böyle oluyor durum. Az yakan bir araç değil maalesef, 1.4 atmosferik gibi yakıyor.



    Araç şahsi aracım değil şirketimizdeki araçlardan biri, yakıt problem yaratmıyor.
  • Küçük hacim turbo motorları uzun süre zorlamayın. Yağ eksiltme yapabilir. Zorlamanız gerekiyorsa da bakım aralığını 6-7 bin civarına çekin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Küçük hacim turbo motorlu benzinli araçla yüksek süratlerde seyahat edince böyle oluyor durum. Az yakan bir araç değil maalesef, 1.4 atmosferik gibi yakıyor.



    Araç şahsi aracım değil şirketimizdeki araçlardan biri, yakıt problem yaratmıyor.

    Alıntıları Göster
    Mesajım latifeydi.

    Kesinlikle minik turbolu motorlar yüksek hızlarda ve performanslı kullanımlarda ekonomik olma özelliklerini yitiriyorlar.

    Sakin sürüşlerde ekonomik olan bu motorların sahipleri bu araçlarla performanslı kullandıklarını söyleyerek 4 litrelik veriler paylaşarak alenen yalan söylüyorlar bütün tartışmalar buradan çıkıyor.

    Adam konu açıyor 120 den aşağı hiç inmedim araba 4 litre yaktı eee ortalama hız 70 km.

    Sonra diyorsun ki bu işte bir zıtlık var bu sefer cevap yok.

    Çünkü kendiside biliyor ki kasa kasa gidip o değeri elde etti,ama konuyu açıp 120 ile gittim diyerek yalan söylüyor. işte ego tatmini, eziklik veya adına ne dersen de.

    Başta 1.0 tsi olmak üzere yeni nesil bir çok turbolu motor gerçekten çok ekonomikler ve sakin kullanımlarda kullanıcılarınıda son derece mutlu ederler bende bir çok yer de bu motorları tavsiye ederim ediyorum kendimede alırım.

    Ama forumun genelinde bu tsi yakıt tüketimi konularını açanların büyük kısmının yalan söylediğini üzülerek görüyorum. (hepsi değil lütfen herkes üzerine alınmasın)



    Ondan sonra forumda bu konuları açanlardan okuyanlar zannediyor ki düşük hacim turbolu araç alacağım normal bir şekilde kullanacağım ve 4 litre yakacağım.

    Ondan sonra her gün telefonda eşe dosta cevap yetişir.

    Abi bizim araba çok yakıyor acaba bir sorun mu var.

    Neymiş internette herkesin arabası şehir içi maksimum 6 litre yakıyormuş bununki 9 litre, işin yoksa anlat dur.




  • Bas bas açılırsın.
  • Şu aksiyon için tercih edilecek son motorlar bunlar, 1.0 eb, 1.0 tsi vb. Sayısız ödül almış makinalar uzun süre sıkınca birden dünyanın en verimsiz motorlarına dönüyor. Yağ seviyesini kontrol edeydiniz bari sürüşten sonra.
  • Araç 3800dev/dk'da 193km/h hıza yapıyor. Demek ki 6.500dev/dk çevirse 300km/h hızı bulacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Az yakiyorlar tabi. Boyle millete laf atma amacli gazlayip konu aciyorsunuz hani maksat basarak kullaniyorum hesabi. Sen basmadan kullansan da senin motorun az yakamaz

    Ford un 1.0 motorlari hem rakiplerinin hepsine gore pahali hem daha cok yakiyor hem performanssiz.

    208 gti 1.6 200 beygir 60 binken 1.0 140 Fiesta 63 bin TL ile cikti piyasaya. Neymis Fiesta red & black.

    Yillardir Ford kazik fiyata satiyor
    Üzülerek size katılmıyorum, bu aracın uzun yol 90km civarı sabit hızda yakacağı değer 4-4.5lt civarıdır. Sakin kullanımda çok yakan araç zaten çok az. Adam 138km ortalama hız yapmış, bu ortalama hız az uz bir değer değil.
  • plakayı da verirseniz memnun oluruz. verin ki bu arabayı ikinci elde düşünecek arkadaşları şimdiden uyaralım. fındık motorlu turbo bir arabayı bu kadar zorlamak uzun vadede motorda çok ciddi sıkıntılar yaratacaktır, ikinci sahibi olacak kişinin canı yanmasın başka araba baksın uyaralım şimdiden
  • Bagajım full doluydu demediğiniz için teşekkürler. Millet tüketim testlerinde bagaja 3 torba çimento atıyor gibi anlatıyor.
  • şirket aracıyla yakıt testi yapmak adil olmaz. o araçların nasıl bakıldığı ve nasıl kullanıldığı meçhul.
    küçük hacimli turbo motorlar çok daha hassas limitlerde çalışırlar.
    dolayısıyla rodajdaki bir sıkıntı ve bakımdaki eksiklikler yakıta çok etki eder.

    en temel farkı da sürücü yaratır. agresif kullanırsanız her araba yakar.
    hatta o kadar zorlamaya atmosferik olsa 13 litreyi rahat görürdü.
  • Bence o göstergelerde görünenden çok daha fazla yaktın ama şimdilik haberin yok...



    Yakında gelecek olan hız cezası tebligatlarını da hesaba eklemelisin...



    Böylece araç 25 litre yakmış olacak aslında

  • 138 ortalama 125 ortalama için 160-180 gitmek lazım minimum, şehiriçi de agrasifsiniz bence o yüzden 31km/saat ortalama var, sakinde 20-25 olurdu o. 10 litre yakmış, bu şartlar için normal. 1.0 Ecoboost normalde daha az yakıyor ama otomatik etkilemiş bence. Kendim 7-8 ay kullanmıştım manuel Focus şehir içi akıcı 7.5 felan yakıyordu.
  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Mümkün değil. Ancak eski 70-75hp 1.2 atmosferik falan olacak ki 138kmh ortalama hızı o kadar uzun yolda yakalamak için 1.0 ecoboost'a göre daha uzun süre tapagaz gitsin. Belki o zaman 10lt'leri geçebilir. Tepe tüketim olarak yakın güçte atmosferikler böyle turbolarla yarışamaz, turbo ezer geçer. Turbo olmasa 100hp B sınıfı araba nereye 10.6lt yakıyor yoksa.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    herkesin bir tecrübesi ve kullanım şekli var. eğer kastınız 0 dan 200'e kadar dip gaz gitmek ise ben hayatımda öyle bir şey yapmadım yapmam da.
    ama normal şekilde yüksek hızlara çıktığımda veya şehir içinde düşük hızlarda dur-kalk yaptığımda her zaman 1.6 atmosferikten 3 litre az yaktırdım.

    daha önce söylediğim gibi bakımsız araçlarla ve yanlış kullanım ile bu rakamlar değişebilir.

    zaten agresif kullanıyorsanız 1.6 atmosferikten ayrılmayın öyle kullanımın kahrını anca o çeker.
    bu küçük turbolu motorlar oldukça hassas üretiliyorlar. işkenceye gelmezler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.