Şimdi Ara

Fiber internet modem ve Voip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
5.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar modemin voip desteği ile voipraideri uzun bir süredir sorunsuzca kullanıyordum fakat son 1 hafta 10 gündür kullanılmıyor, istek gönderildi diyor öyle kalıyor normalde yeşil renkte kayıtlı yazmalıydı. Kullanan arkadaşlar sizde durum nasıl? Şuan sorunsuz kullanabiliyor musunuz?



  • Merhaba,

    sizinle tamamen aynı kuruluma sahibiz ve ben de aynı sorunu yaşıyorum. Superonline Fiber Internet kullanıcısıyım ve VoipRaider üzerinden telefonla konuşabiliyordum. Son bir haftadır bu kesildi.

    Modemin ayarlarını değiştirmeden TTNet ADSL ile denedim, sorun çıkmadan bağlantı sağlanıyor. Buradan olayın Superonline tarafından kısıtlandığı sonucuna vardım, sizin de sorunu yaşamanız şüphemi kesinleştirdi. Superonline da ses hizmeti vermek istediğinden başkalarının hizmetini kullanmamızı engelliyor olabilir. Bugün arayıp arıza kaydı bıraktım. Bakalım geri dönüş nasıl olacak? Sizi de haberdar ederim.

    Lütfen siz de bana haber verin gelişmeleri... Sonuçta böyle bir kısıtlama yapmamaları lazım, bu tip birşey sözleşmede de yoktur sanırım.

    Saygılar,
    alicane
  • Merhaba arkadaşlar,

    konu tam da düşündüğüm gibi olmuş! Hain SupoOnline...:)

    Arkadaşın verdiği linkteki fikri eve gider gitmez bir deneyeceğim. Bakalım işe yarayacak mı bende de.

    Saygılar,
  • Merhaba,

    alibaba'nın çözümü işe yaradı. Herkese tavsiye ederim. :)

    Saygılar,
    Alican
  • bende yine olmadı yaw :(
  • bende de olmadı.

    yapılması gereken ayarları adım adım yazmanız mümkün mü?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • alicane

    sen sip cihazı mı kullanıyorsun yoksa quicknet modem mi kullanıyorsun?

    ayrıca modem arayüzüne girdiğinde sağ bölümde Configuration Version: sizde ne yazıyor.
  • Biraz daha kastım va tataa..

    Pirelli ile kullanmayı denedim.

    Line 1 kullandığınızı düşünelim.

    Line settings de gerekli bilgileri giriyorsunuz. port 5060 olabilir. sorun çıkmıyor.

    Voip menüsüne geri döndüğünüzde yukarıdan advanced (gelişmiş) bölümüne gelin.

    Burada sip poprtu 3830 yapın. interface de wan pppoe2 olsun.

    nonoh çalışmaya başlıyor :)
  • Selam,

    Nacer doğru anlatmış. Yalnız ben ondan biraz farklı yaptım, port için 3478 seçtim (port farketmiyor olabilir!) ve Interface'i boş bıraktım (geçen sefer bende sorun çıkartmıştı birşey seçmek). Bende de hemen bağlantı sağlandı.

    Saygılar,
  • @nacer ve @alicane merhabalar,

    akşama deneyeceğim, birde yukarıda yazdığım gibi bana Configuration Versionunuzu da yazabilir misiniz.
  • Merhaba,

    Superonline çağrı merkezini arayıp 5060 portunun açılması isteğini bildirdiğinizde gün içerisinde portun açılmasını sağlıyorlar.
  • Uzaktan modeme bağlanıpta mı yapıyorlar? Yoksa merkezden mi açıyorlar. Ben temmuz ayından beri sorunsuzca kullanabiliyordum fakat son 15 gündür sorun yaşıyorum. Bu port engelleme yeni mi başladı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarap_ci

    Merhaba,

    Superonline çağrı merkezini arayıp 5060 portunun açılması isteğini bildirdiğinizde gün içerisinde portun açılmasını sağlıyorlar.
  • talebimi ilettim 5060 ın açılması için, form doldurdular ama ben port değiştirdiğim halde bağlanmamıştı birde bunu deneyeyim. inşallah olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okttay

    Uzaktan modeme bağlanıpta mı yapıyorlar? Yoksa merkezden mi açıyorlar. Ben temmuz ayından beri sorunsuzca kullanabiliyordum fakat son 15 gündür sorun yaşıyorum. Bu port engelleme yeni mi başladı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarap_ci

    Merhaba,

    Superonline çağrı merkezini arayıp 5060 portunun açılması isteğini bildirdiğinizde gün içerisinde portun açılmasını sağlıyorlar.





    merkezden hallediyorlar :)
  • modem kapalı, root şifresi farklı falan
  • Bizde bu VOIP bölümü kapalı. Bunu sadece Müşteri Hizmetelri mi açabiliyor?
  • Selam,

    yeni bir gelişme: Superonline aradı, ve port 5060'ı açtıklarını belirtti. Yani olay gerçekten merkezde bitiyor. :)

    Bu arada, eğer VOIP ayarlarını göremiyorsanız, zaten gene merkezi arayıp Router'ın yazılımını güncellemeniz gerekiyor. Ben bunu da Call Center'ı arayarak yapmıştım. Çok kısa süre içerisinde sihirli el değmişçesine yazılım değişti. :)

    Saygılar,
  • Bakalım bende çağrı açtırdım henüz arayan olmadı inşallah sorun çözülür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: alicane

    Selam,

    yeni bir gelişme: Superonline aradı, ve port 5060'ı açtıklarını belirtti. Yani olay gerçekten merkezde bitiyor. :)

    Bu arada, eğer VOIP ayarlarını göremiyorsanız, zaten gene merkezi arayıp Router'ın yazılımını güncellemeniz gerekiyor. Ben bunu da Call Center'ı arayarak yapmıştım. Çok kısa süre içerisinde sihirli el değmişçesine yazılım değişti. :)

    Saygılar,

  • O kadar port değiştirdik modemden olmadı, portu açtılar anında düzeldi sorun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: okttay

    Bakalım bende çağrı açtırdım henüz arayan olmadı inşallah sorun çözülür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: alicane

    Selam,

    yeni bir gelişme: Superonline aradı, ve port 5060'ı açtıklarını belirtti. Yani olay gerçekten merkezde bitiyor. :)

    Bu arada, eğer VOIP ayarlarını göremiyorsanız, zaten gene merkezi arayıp Router'ın yazılımını güncellemeniz gerekiyor. Ben bunu da Call Center'ı arayarak yapmıştım. Çok kısa süre içerisinde sihirli el değmişçesine yazılım değişti. :)

    Saygılar,







  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.