Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (59. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.868
Cevap
131
Favori
752.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recreativo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kızılcıksopası

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Sabah sabah moralim bozuldu.


    Müşteri portföyü zengin veya ünlü kişilerden oluşan taksi duraklarının lüks veya albenisi olan araçları tercih etmeleri onlar için neredeyse zorunluluk.

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Alıntıları Göster
     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı




  • 500L otomatik vites aldik fakat araba 3. Vitesten yukari cikmiyor biraz dur kalk dan sonra. Nedeni nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udolu1905

    500L otomatik vites aldik fakat araba 3. Vitesten yukari cikmiyor biraz dur kalk dan sonra. Nedeni nedir

    Geçmiş olsun

    Aynı arızayı öncesinde 2 start stop arızasıyla birlikte ben ve ash500 nikli sürücü de yaşadı
    Hatta ASH500 yolda tehlike atlatmış , bende atlatabilirdim e5 musait bende soğukkanlı olmasaydım çünkü yanımda eşim vardı ve 2011 deki hava yastığı açılan kazamızdan beri halan ön koltukta ara ara korkuyor.

    Neyse Yol yardımıyla konuşup direktifleriyle aracı sağa çekip stop ettim.Tekrar çalıştırınca düzeldi. Ancak tabi muhtemelen sıkıntınız çözülmemiş servise gösterin dendi.
    Dün servise götürürken aracımı yine start stop arızası (Vitesi kontrol ettirin) ikazıyla karşılaştım.Sonrasında (Vites devre dışı) ikazınıda alınca Trafik durur yoğunlukta olduğundan stop edip tekrar çalıştirim dedim. Bu sefer olmadı iyimi 4 lüleri yaktım 5 dakika denedim sonra şükür çalıştı ama start stop halen devre dışı. Servise sağ sağlim götürdüm (Bir daha yolda olursa yol yardıma bırakıcam gelip alsınlar tehlikeye girmek zorunda değiliz) çeksin götürsünler dimi.

    Daha 800km de ilk ayında bir araç aynı arızayı 3 kere verirmi , olabiliyormuş.

    Sizden sizin , yeni almayı düşünen ve tüm 500L kullanıcıları için ricam 4442255 nolu Fiat numarasını arayıp bu gördüğünüz sıkıntıyı temsilciye aktarıp hasar kaydını genel merkeze iletilmesini sağlamak. Bu genel bir sıkıntı muhtemelen ona göre çözümünü bulup mağduriyetimizi gidermeliler.

    Arabamızı seviyoruz bizi ondan soğutmasınlar... Keyifli sürüşler.İyi geceler.




  • cizgibey kullanıcısına yanıt
    Hocam bende de uyarı ışığı yanmıştı ama yolda kalma falan olmadı. Akabinde müşteri hizmetleri memnuniyet anketi yaptı telefon yoluyla. Orada ifade ettim yaşadığım sorunu. Sanırım birçoğumuz bu problemi yaşadık. Öyle sanıyorum ki 2014 modellerde bertaraf edilmiş olacaktır.
  • Hocam oncelikle geçmis olsun buyuk tehlike atlasmissiniz bizim araba oyle degilde mesela kopru trafiginden ciktik yol acik gaza ne kadar basarsan bas 3. Vitesi 75-80 km yi gecmiyor ama o trafige girmeden once 120-160 yapabiliyoruz ne olursa trafikten cikarken oluyor buda tehlike yaratiyor yani hizli akan trafikte yavas gitmek te tehlikelidir . Bugun saat 1 de tekrar servise gidecegim. Cagri merkezi start stop un ozelligi o gibi sacma sapan bir yanit verdi. Oyle özellik mi olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udolu1905

    Hocam oncelikle geçmis olsun buyuk tehlike atlasmissiniz bizim araba oyle degilde mesela kopru trafiginden ciktik yol acik gaza ne kadar basarsan bas 3. Vitesi 75-80 km yi gecmiyor ama o trafige girmeden once 120-160 yapabiliyoruz ne olursa trafikten cikarken oluyor buda tehlike yaratiyor yani hizli akan trafikte yavas gitmek te tehlikelidir . Bugun saat 1 de tekrar servise gidecegim. Cagri merkezi start stop un ozelligi o gibi sacma sapan bir yanit verdi. Oyle özellik mi olur?
    bu başınıza gelen sıkıntılar çok ciddi şeyler.

    sürekli tekrarlanan arıza varsa bu iş yeni araç vermeye kadar gidebilir.

    servise bu şikayetle her gidişinizde bu sorunla alakalı kayıt oluşturun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyoshocu

    bu başınıza gelen sıkıntılar çok ciddi şeyler.

    sürekli tekrarlanan arıza varsa bu iş yeni araç vermeye kadar gidebilir.

    servise bu şikayetle her gidişinizde bu sorunla alakalı kayıt oluşturun.

    Alıntıları Göster
    şu start stop ve vites sıkıntısından dolayı sipariş verdiğim arabadan soğumaya başladım resmen düzeltemiyorlar mı temelli şu problemleri sonunda peşinatı yakıp siparişi iptal edeceğim resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ygt-Dgn

    şu start stop ve vites sıkıntısından dolayı sipariş verdiğim arabadan soğumaya başladım resmen düzeltemiyorlar mı temelli şu problemleri sonunda peşinatı yakıp siparişi iptal edeceğim resmen

    Merak etmeyin hocam, eğer aracınızda 3 seferde düzeltilemeyen bir problem olursa, satıcı firma tüketici hakları kanunu gereği zaten yenisini vermek durumunda.

    Bu problem bebek hastalığı kronik bir sorun gibi duruyor. Ama yapısal bir konu olduğunu da sanmıyorum (500L'de dualogic vites yazılımının iyileştirildiğini, Punto ve Bravo'dan daha başarılı vites geçişleri sunduğunu söylüyorlardı. Bu yeni yazılımda tespit edemedikleri bir hatadır..)

    Üretici firma hatanın farkındadır, çözüm üretilmiştir ya da üretilmek üzeredir muhakkak. Sorun düzeltildikten sonra, muhtemelen araçlar geri çağırılır, güncelleme işi yapılır.

    Tavsiyem, problem yaşayan arkadaşlarımızın müşteri hizmetlerini arayıp baskı yapması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ygt-Dgn

    şu start stop ve vites sıkıntısından dolayı sipariş verdiğim arabadan soğumaya başladım resmen düzeltemiyorlar mı temelli şu problemleri sonunda peşinatı yakıp siparişi iptal edeceğim resmen

    Merak etmeyin hocam, eğer aracınızda 3 seferde düzeltilemeyen bir problem olursa, satıcı firma tüketici hakları kanunu gereği zaten yenisini vermek durumunda.

    Bu problem bebek hastalığı kronik bir sorun gibi duruyor. Ama yapısal bir konu olduğunu da sanmıyorum (500L'de dualogic vites yazılımının iyileştirildiğini, Punto ve Bravo'dan daha başarılı vites geçişleri sunduğunu söylüyorlardı. Bu yeni yazılımda tespit edemedikleri bir hatadır..)

    Üretici firma hatanın farkındadır, çözüm üretilmiştir ya da üretilmek üzeredir muhakkak. Sorun düzeltildikten sonra, muhtemelen araçlar geri çağırılır, güncelleme işi yapılır.

    Tavsiyem, problem yaşayan arkadaşlarımızın müşteri hizmetlerini arayıp baskı yapması.

    Ygt-Dgn şüphelenmeleriniz çok normal ancak sizin de başınıza gelicek diye birşey de yok.Integralenin de dediği gibi biz yapmamız gereken bildirimlerimizi yapalım süren bir arıza ise gereği yapılır veya yenisini verirler.Araçtan çok memnunuz bu arıza haricinde.

    Aracı ne zaman teslim alacağımı öğrenmek için servisle görüştüm.2 gündür inceleme yapmışlar sonrasında test sürüşleri vs

    Araç herhangi bi arıza tespitinde kendi içinde hatayı kayıt ediyormuş. Herhangi bir hata kaydına rastlanmamış. Şu an sıkıntısı yokmuş. Kaportdaki bam mumu pütürlüğünü temizliyorlarmış. Alırsam şayet görüşmeleri ve gelişmeleri bildiricem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizgibey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ygt-Dgn

    şu start stop ve vites sıkıntısından dolayı sipariş verdiğim arabadan soğumaya başladım resmen düzeltemiyorlar mı temelli şu problemleri sonunda peşinatı yakıp siparişi iptal edeceğim resmen

    Merak etmeyin hocam, eğer aracınızda 3 seferde düzeltilemeyen bir problem olursa, satıcı firma tüketici hakları kanunu gereği zaten yenisini vermek durumunda.

    Bu problem bebek hastalığı kronik bir sorun gibi duruyor. Ama yapısal bir konu olduğunu da sanmıyorum (500L'de dualogic vites yazılımının iyileştirildiğini, Punto ve Bravo'dan daha başarılı vites geçişleri sunduğunu söylüyorlardı. Bu yeni yazılımda tespit edemedikleri bir hatadır..)

    Üretici firma hatanın farkındadır, çözüm üretilmiştir ya da üretilmek üzeredir muhakkak. Sorun düzeltildikten sonra, muhtemelen araçlar geri çağırılır, güncelleme işi yapılır.

    Tavsiyem, problem yaşayan arkadaşlarımızın müşteri hizmetlerini arayıp baskı yapması.

    Ygt-Dgn şüphelenmeleriniz çok normal ancak sizin de başınıza gelicek diye birşey de yok.Integralenin de dediği gibi biz yapmamız gereken bildirimlerimizi yapalım süren bir arıza ise gereği yapılır veya yenisini verirler.Araçtan çok memnunuz bu arıza haricinde.

    Aracı ne zaman teslim alacağımı öğrenmek için servisle görüştüm.2 gündür inceleme yapmışlar sonrasında test sürüşleri vs

    Araç herhangi bi arıza tespitinde kendi içinde hatayı kayıt ediyormuş. Herhangi bir hata kaydına rastlanmamış. Şu an sıkıntısı yokmuş. Kaportdaki bam mumu pütürlüğünü temizliyorlarmış. Alırsam şayet görüşmeleri ve gelişmeleri bildiricem.

    Alıntıları Göster
    Her gün ziyaret ediyorum son sayfalarda bu sorundan muzdarip arkadaşların yazılarını okuduktan sonra malesef canımız sıkıldı ama dediğiniz gibi sanrım tüm araçlarda ortaya çıkan kronik bir sorun değil. en azından öyle olmasını umuyorum. 2 aydır aracı bekliyorum hevesle araç üretilmiş bir tek nakliyesi kaldı ama aldıktan sonra arızalarla usandıracaksa 2-3 kere aynı arızayı verecekse insan herşeyi göze alabiliyor. Neyse iyi düşünelim iyi olsun umarım sıkıntısız bir araç ya da yazılım sorunu giderilmiş bir araç gelir de beklediğimize değer. Bu arada cevap veren arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum aydınlattıkları için.




  • Bugün başıma bir rezalet geldi! İnanın bu arabayı bir daha kullanabileceğimi zannetmiyorum. Bugün 11.20'de arabamı ortalama %7 eğimli bir yokuşa bıraktım ve derse girdim. 13.40'ta okuldan çıktım ve herkes koşarak bir yere gitti. Herkes bana bağırdı ve şok oldum. Arabam el freni tam çekik olmasına rağmen hareket ediyordu ve yokuştan aşağıya salınıyordu. Arabamın etrafında 20 kişi arabayı tutmaya çalışıyordu. Zar zor taş bulup arabayı durdurmuşlar fakültenin kapısında ama benim elim ayağım boşaldı ve olduğum yerde kalakaldım!!
    Servise gitti araba ve servis çalışanı küstahca el frenini tam çekmemişsinizdir dedi. Yahu 2 saat 20 dakika boyunca nasıl durmuş o araba?? Resmen şu an çok kötüyüm ve çıldırmamak için kendimi zor tutuyorum. O araba birine çarpıp öldürebilirdi de ya! Bu konuda servisten çıkan raporu bekleyip dava açacağım. Maddi ve manevi olarak zarardayım ve inanın Fiat'tan soğudum. Fiat 500L'yi artık kimseye önermiyorum. Bu arabayı almayı düşünenler benim bu yazımı okuyup iyice düşünsünler. Can sağlığı namına hiçbir şey yok. Yaşadığım mağduriyetin maddi ya da manevi hiçbir karşılığı yok. Gidin araçlarınızı kontrol ettirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ash500 -- 28 Kasım 2013; 17:53:07 >




  • ash500 A kullanıcısına yanıt
    Okuyunca şok oldum! İlk kez böyle birşey duydum desem inanır mısınız? Peki park ettiğinizde vites N konumunda mıydı, 1. viteste miydi? Her ne olursa olsun kaymamalı elbette ama eğimli yerlerde aracı boşta bırakmamak lazım her ihtimale karşı. Servisin bu şekilde savunma yapması anlamsız. Size inanmak zorunda. Yaptıkları kontroller neticesinde bir sorun çıktı mı peki?

    Not: El freni tam çekilmediği zaman bir süre sonra araç hareket edebiliyormuş, internette araştırdım biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Okuyunca şok oldum! İlk kez böyle birşey duydum desem inanır mısınız? Peki park ettiğinizde vites N konumunda mıydı, 1. viteste miydi? Her ne olursa olsun kaymamalı elbette ama eğimli yerlerde aracı boşta bırakmamak lazım her ihtimale karşı. Servisin bu şekilde savunma yapması anlamsız. Size inanmak zorunda. Yaptıkları kontroller neticesinde bir sorun çıktı mı peki?

    Not: El freni tam çekilmediği zaman bir süre sonra araç hareket edebiliyormuş, internette araştırdım biraz.
    bende arabamı alalı iki ay oldu 2400 km yaptım Allaha bin şükür hiç bir sorunla karşılaşmadım hayret ediyorum bu yazılanlara pek inanasım gelmiyor biri el freni çekmiş araba gitmiş falan bu ne ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaefe17

    bende arabamı alalı iki ay oldu 2400 km yaptım Allaha bin şükür hiç bir sorunla karşılaşmadım hayret ediyorum bu yazılanlara pek inanasım gelmiyor biri el freni çekmiş araba gitmiş falan bu ne ya

    Pardon neye pek inanasınız gelmiyor? Ben bu arabayı ilk alanlardanım 1, servis kaydım var 2, güvenlik kamerası tarafından çekilen arabanın 2 saat 20 dakika sonra hareket ettiğinin kaydı var 3. Kurmaya çalıştığınız cümlelerin komik olmamasına özen göstermenizi tavsiye ederim. Benim arabam 7500 km'de ve ben sizin yerinizde olsam boş konuşmak yerine temkinli olmayı tercih ederdim. Dilerim ki başınıza aynı problem gelmez. Ha yine inanasınız gelmiyorsa da "Darısı başınıza" mı demem gerekiyor? Umarım aynı sorunu yaşayıp burada dert yanmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ash500 -- 28 Kasım 2013; 21:13:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Okuyunca şok oldum! İlk kez böyle birşey duydum desem inanır mısınız? Peki park ettiğinizde vites N konumunda mıydı, 1. viteste miydi? Her ne olursa olsun kaymamalı elbette ama eğimli yerlerde aracı boşta bırakmamak lazım her ihtimale karşı. Servisin bu şekilde savunma yapması anlamsız. Size inanmak zorunda. Yaptıkları kontroller neticesinde bir sorun çıktı mı peki?

    Not: El freni tam çekilmediği zaman bir süre sonra araç hareket edebiliyormuş, internette araştırdım biraz.

    El frenini benden önce arabaya binen arkadaşım kontrol etti ve el freni sonuna kadar çekiliydi. Daha sonrasında tekrar el frenini indirip kaldırdık el freni yine tutmadı ki bu sefer araba geri vitesteydi. Ben N'de bırakmıştım diye hatırladım ama yalnızca bu konuda tam emin olamadım. Arabaya arkadan kimse de çarpmamış ya da birisi dayanmamış. Ama araba 2 saat 20 dakikanın sonunda bir güzel manevra yapıp yolun ortasından yardırıp gitmiş.




  • Gecmis olsun, cok sasirdim ben de
  • ash500 A kullanıcısına yanıt
    Gercekten ucuz atlatmissiniz. Arac akan trafiğin ortasına dalabir yahut insanların yogun olduğu bir noktaya girebilirdi.

    O kadar bakan beğenen oldu ki nazar mı değdi ne? Ben boyle seylere inanırım, hele ki yapılan tum kontrollerde herhangi bir arıza tespit edilmezse.. Sizin düşünceniz nedir bilemem.

    Size nacizene tavsiyem, kontrolu sadece bir tek servisle sınırlandırmayın, baska servise de gösterin. Fiat müşteri hizmetleriyle görüşüp olayı anlatın ve kamera görüntülerini göndermeyi teklif edin. Mutlaka ciddiye alacaklardir.

    Ayrıca aracınızdan soğumayın tüm bu olumsuzluklara rağmen. Zira 500L, son yıllarda üretilen dikkat çekici müstesna tasarıma sahip modellerden birisi.

    Gelişmeleri de buradan paylaşmanız ricasıyla..
  • büyük geçmiş olsun hocam ,
    Allah korumuş , verilmiş sadakanız varmış , şükür size ve kimseye zarar vermedi araç. şu muhattap olduğunuz servisleri de yazın ki servisleri kendimizce ayıklayalım. Kullanım kılavuzunda 4-5 diş attımı yeterli diyor düz yol için , eğimli yol için 10-11 diş diyor , el freni için. Bide dik eğime park edilmişse tekerleklere bir tahta veya taş takoz yerleştirin diyor hangi çağdayız takoz mu kaldı allah aşkına yaa.iyi kenardan yaş bulup koyalım adama gülerlerrrrr.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Gercekten ucuz atlatmissiniz. Arac akan trafiğin ortasına dalabir yahut insanların yogun olduğu bir noktaya girebilirdi.

    O kadar bakan beğenen oldu ki nazar mı değdi ne? Ben boyle seylere inanırım, hele ki yapılan tum kontrollerde herhangi bir arıza tespit edilmezse.. Sizin düşünceniz nedir bilemem.

    Size nacizene tavsiyem, kontrolu sadece bir tek servisle sınırlandırmayın, baska servise de gösterin. Fiat müşteri hizmetleriyle görüşüp olayı anlatın ve kamera görüntülerini göndermeyi teklif edin. Mutlaka ciddiye alacaklardir.

    Ayrıca aracınızdan soğumayın tüm bu olumsuzluklara rağmen. Zira 500L, son yıllarda üretilen dikkat çekici müstesna tasarıma sahip modellerden birisi.

    Gelişmeleri de buradan paylaşmanız ricasıyla..
    Büyük geçmiş olsun.

    Benim eşimin aracı da 2012 punto 1.3 multijet dualogic.
    İlk aldığımız zamanlarda kitapçığını karıştırmıştım. Aracı parkederken mutlaka viteste bırakılması gerektiği yazıyordu ve ben de eşim de şu ana kadar hep öyle yaptık. Ayrıca meğilli yerlerde parkederken mutlaka tekerleri eğer kayarsa kaldırıma takılıp dursun diye ya iyice sağa ya da iyice sola çevirerek parkederim. Bu basit tedbirler olası bir tatsızlığı önlemede faydalı olacaktır.

    Tabi ki size akıl vermek haddime değil, aracınızın davranışı da günümüz standartlarında en ucuz arabalar için bile kabul edilebilir bir durum değil.

    Tekrar geçmiş olsun deyip, inşallah aracınızla tekrar barışmanızı ve sıkıntısız bir birlikteliğiniz olmasını diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Büyük geçmiş olsun.

    Benim eşimin aracı da 2012 punto 1.3 multijet dualogic.
    İlk aldığımız zamanlarda kitapçığını karıştırmıştım. Aracı parkederken mutlaka viteste bırakılması gerektiği yazıyordu ve ben de eşim de şu ana kadar hep öyle yaptık. Ayrıca meğilli yerlerde parkederken mutlaka tekerleri eğer kayarsa kaldırıma takılıp dursun diye ya iyice sağa ya da iyice sola çevirerek parkederim. Bu basit tedbirler olası bir tatsızlığı önlemede faydalı olacaktır.

    Tabi ki size akıl vermek haddime değil, aracınızın davranışı da günümüz standartlarında en ucuz arabalar için bile kabul edilebilir bir durum değil.

    Tekrar geçmiş olsun deyip, inşallah aracınızla tekrar barışmanızı ve sıkıntısız bir birlikteliğiniz olmasını diliyorum.

    Alıntıları Göster
    Çok çok geçmiş olsun. Şaşırdım gerçekten. Yeni bir arabanın el freninde böyle bir sorun çıkması kabul edilir değil. Sonuçta elektronik bir hata olsa bi yere kadar ama bu olay tamamen manuel bir sistem. Valla verilmiş sadakanız varmış. Okuduktan sonra geçen gün park ettiğim bir yer aklıma geldi, mecburen dik bir yokuşa bırakmıştım ama baya dik bir yokuş,hatta eşim bile uyardı geri dönünce arabayı aşağıda bulmayalım diye.Bundan sonra dikkat edicem muhakkak. Başınıza gelen sorun bir ilk genele yaymamak lazım ama kullanıcıların daha dikkatli davranması gerekiyor bu saatten sonra. Tekrar geçmiş olsun.




  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.