Şimdi Ara

Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
21.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu karşılaştırmayla ilgili fatih altaylı'nın ir yazısı var ve bence olayı çok güzel açıklıyor

    -----------
    Ufuk Sandık’tan sonra Hürriyet’te otomobil sayfasını hazırlamaya başlayan arkadaşımız Emre Özpeynirci geçen hafta Ferrari’ye verip veriştiren bir yazı kaleme aldı.
    Lamborghini gazetecileri test sürüşlerine götürüyormuş, Ferrari götürmüyormuş.
    Bu nedenle ilerde Lamborghini daha iyi PR yapacakmış, Ferrari geride kalacakmış.
    Bu durum satışlara da yansıyacakmış.
    Belli ki, Emre kardeşim spor otomobil meselesine pek hakim değil.
    Ferrari ile Lamborghini arasında ciddi bir fark var.
    Lamborghini Ferrari’yi yakalamaya çılaşan bir marka ama aralarında büyük uçurum var.
    Ferrari 60 yıllık bir marka.
    Hatta Lamborgihini’nin varoluş nedeni.
    Kurulduğu günden bu yana yarış pistlerinde asfaltı yırtan, müthiş bir otomobil.
    Belki Emre bilmez ama Ferrari’nin reklam yapması bile yasaktır.
    Gazetelere, dergilere ilan vermez. Felsefesi şöyledir: “Bir reklamamızı pistlerde yaparız. Reklama vereceğimiz parayı yarışa harcarız. Bizim için en iyi reklam yeri orasıdır”
    Test sürüşlerinde de öyle.
    Ferrari gazetecileri test sürüşüne götürmez.
    Otomobilseverleri ve üst düzey kullanıcıları götürür. Müşterilerini ve potansiyel müşterilerini götürür. Hatta sürücülük okulu “Corsa Pilota”ya götürür.
    Çünkü Ferrari’nin kendini ispat kaygısı yoktur.
    O Ferrari’dir.
    Lamborgihini içinse durum pek de böyle değildir.
    Lamborgihini, yakın zamana kadar yok olmaya yüz tutmuş bir markaydı.
    Ne zamanki Volkswagen grup tarafından satın alındı kafayı kaldırdı.
    Şimdi kendini kanıtlamaya çalışıyor.
    Ama yine de bir Ferrari olması için daha bir kaç fırın ekmek yemesi gerekiyor.
    İyi otomobiller yapmak, güçlü otomobiller yapmak bu iş için yeterli değil.
    Bir hikaye, bir tarih lazım.
    Lombarghini de bu yarım yamalak var.
    Yeni yaptığı otomobillere gelince.
    Olmuş ama olmamış.
    Mesela Gallardo.
    Dışı Lamborhgini, içini Audi.
    Egzotik bir otomobil yapıyorsunuz ama içindeki kumandalar, ekranlar Audi A6’dan alınma.
    Sürücü otomobil dışında değil içinde yaşıyor.
    Siz bir Audi A6 ile spor otomobil keyfi alabilir misiniz?
    Murcielago biraz daha iyi durumda ama zaten o otomobilin geliştirilmesi Audi’nin Lamborgihini’yi almasından önceye dayanıyor.
    Bugünkü Lamborghini’nin kat etmesi gereken daha epey bir mesfe var. Tamamen ticari mantıkla spor otomobil üretmemek başta olmak üzere.
    Emre diyor ki, “Ferarri’yi bize test ettirmiyorlar”
    Doğrudur.
    Ferrari’yi pistte Schumacher test ederdi şimdi Raikkonnen ediyor.
    Lamborghini’yi ise Emre.
    Fark burada.




  • Çekişme başa baş gibi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ

    bu karşılaştırmayla ilgili fatih altaylı'nın ir yazısı var ve bence olayı çok güzel açıklıyor

    -----------
    Ufuk Sandık’tan sonra Hürriyet’te otomobil sayfasını hazırlamaya başlayan arkadaşımız Emre Özpeynirci geçen hafta Ferrari’ye verip veriştiren bir yazı kaleme aldı.
    Lamborghini gazetecileri test sürüşlerine götürüyormuş, Ferrari götürmüyormuş.
    Bu nedenle ilerde Lamborghini daha iyi PR yapacakmış, Ferrari geride kalacakmış.
    Bu durum satışlara da yansıyacakmış.
    Belli ki, Emre kardeşim spor otomobil meselesine pek hakim değil.
    Ferrari ile Lamborghini arasında ciddi bir fark var.
    Lamborghini Ferrari’yi yakalamaya çılaşan bir marka ama aralarında büyük uçurum var.
    Ferrari 60 yıllık bir marka.
    Hatta Lamborgihini’nin varoluş nedeni.
    Kurulduğu günden bu yana yarış pistlerinde asfaltı yırtan, müthiş bir otomobil.
    Belki Emre bilmez ama Ferrari’nin reklam yapması bile yasaktır.
    Gazetelere, dergilere ilan vermez. Felsefesi şöyledir: “Bir reklamamızı pistlerde yaparız. Reklama vereceğimiz parayı yarışa harcarız. Bizim için en iyi reklam yeri orasıdır”
    Test sürüşlerinde de öyle.
    Ferrari gazetecileri test sürüşüne götürmez.
    Otomobilseverleri ve üst düzey kullanıcıları götürür. Müşterilerini ve potansiyel müşterilerini götürür. Hatta sürücülük okulu “Corsa Pilota”ya götürür.
    Çünkü Ferrari’nin kendini ispat kaygısı yoktur.
    O Ferrari’dir.
    Lamborgihini içinse durum pek de böyle değildir.
    Lamborgihini, yakın zamana kadar yok olmaya yüz tutmuş bir markaydı.
    Ne zamanki Volkswagen grup tarafından satın alındı kafayı kaldırdı.
    Şimdi kendini kanıtlamaya çalışıyor.
    Ama yine de bir Ferrari olması için daha bir kaç fırın ekmek yemesi gerekiyor.
    İyi otomobiller yapmak, güçlü otomobiller yapmak bu iş için yeterli değil.
    Bir hikaye, bir tarih lazım.
    Lombarghini de bu yarım yamalak var.
    Yeni yaptığı otomobillere gelince.
    Olmuş ama olmamış.
    Mesela Gallardo.
    Dışı Lamborhgini, içini Audi.
    Egzotik bir otomobil yapıyorsunuz ama içindeki kumandalar, ekranlar Audi A6’dan alınma.
    Sürücü otomobil dışında değil içinde yaşıyor.
    Siz bir Audi A6 ile spor otomobil keyfi alabilir misiniz?
    Murcielago biraz daha iyi durumda ama zaten o otomobilin geliştirilmesi Audi’nin Lamborgihini’yi almasından önceye dayanıyor.
    Bugünkü Lamborghini’nin kat etmesi gereken daha epey bir mesfe var. Tamamen ticari mantıkla spor otomobil üretmemek başta olmak üzere.
    Emre diyor ki, “Ferarri’yi bize test ettirmiyorlar”
    Doğrudur.
    Ferrari’yi pistte Schumacher test ederdi şimdi Raikkonnen ediyor.
    Lamborghini’yi ise Emre.
    Fark burada.




    Ben bunu konusunu açmıştım.
    Ayrıca 4 çekerden spor araba olmaz, olsa olsa Camel Trophy olur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ

    bu karşılaştırmayla ilgili fatih altaylı'nın ir yazısı var ve bence olayı çok güzel açıklıyor

    -----------
    Ufuk Sandık’tan sonra Hürriyet’te otomobil sayfasını hazırlamaya başlayan arkadaşımız Emre Özpeynirci geçen hafta Ferrari’ye verip veriştiren bir yazı kaleme aldı.
    Lamborghini gazetecileri test sürüşlerine götürüyormuş, Ferrari götürmüyormuş.
    Bu nedenle ilerde Lamborghini daha iyi PR yapacakmış, Ferrari geride kalacakmış.
    Bu durum satışlara da yansıyacakmış.
    Belli ki, Emre kardeşim spor otomobil meselesine pek hakim değil.
    Ferrari ile Lamborghini arasında ciddi bir fark var.
    Lamborghini Ferrari’yi yakalamaya çılaşan bir marka ama aralarında büyük uçurum var.
    Ferrari 60 yıllık bir marka.
    Hatta Lamborgihini’nin varoluş nedeni.
    Kurulduğu günden bu yana yarış pistlerinde asfaltı yırtan, müthiş bir otomobil.
    Belki Emre bilmez ama Ferrari’nin reklam yapması bile yasaktır.
    Gazetelere, dergilere ilan vermez. Felsefesi şöyledir: “Bir reklamamızı pistlerde yaparız. Reklama vereceğimiz parayı yarışa harcarız. Bizim için en iyi reklam yeri orasıdır”
    Test sürüşlerinde de öyle.
    Ferrari gazetecileri test sürüşüne götürmez.
    Otomobilseverleri ve üst düzey kullanıcıları götürür. Müşterilerini ve potansiyel müşterilerini götürür. Hatta sürücülük okulu “Corsa Pilota”ya götürür.
    Çünkü Ferrari’nin kendini ispat kaygısı yoktur.
    O Ferrari’dir.
    Lamborgihini içinse durum pek de böyle değildir.
    Lamborgihini, yakın zamana kadar yok olmaya yüz tutmuş bir markaydı.
    Ne zamanki Volkswagen grup tarafından satın alındı kafayı kaldırdı.
    Şimdi kendini kanıtlamaya çalışıyor.
    Ama yine de bir Ferrari olması için daha bir kaç fırın ekmek yemesi gerekiyor.
    İyi otomobiller yapmak, güçlü otomobiller yapmak bu iş için yeterli değil.
    Bir hikaye, bir tarih lazım.
    Lombarghini de bu yarım yamalak var.
    Yeni yaptığı otomobillere gelince.
    Olmuş ama olmamış.
    Mesela Gallardo.
    Dışı Lamborhgini, içini Audi.
    Egzotik bir otomobil yapıyorsunuz ama içindeki kumandalar, ekranlar Audi A6’dan alınma.
    Sürücü otomobil dışında değil içinde yaşıyor.
    Siz bir Audi A6 ile spor otomobil keyfi alabilir misiniz?
    Murcielago biraz daha iyi durumda ama zaten o otomobilin geliştirilmesi Audi’nin Lamborgihini’yi almasından önceye dayanıyor.
    Bugünkü Lamborghini’nin kat etmesi gereken daha epey bir mesfe var. Tamamen ticari mantıkla spor otomobil üretmemek başta olmak üzere.
    Emre diyor ki, “Ferarri’yi bize test ettirmiyorlar”
    Doğrudur.
    Ferrari’yi pistte Schumacher test ederdi şimdi Raikkonnen ediyor.
    Lamborghini’yi ise Emre.
    Fark burada.




    Ben bunu konusunu açmıştım.
    Ayrıca 4 çekerden spor araba olmaz, olsa olsa Camel Trophy olur




    Güzel yazı olmuş... Altaylıyı tebrik ederim, katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 1 Mayıs 2009; 9:34:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dexter48

    baktım baktım ama karar veremiyorum ya. Lambo yu çok beğenirim. Ferrari nin de apayrı bir çekiciliği var. Alacak param olsa kararsızlıktan alamam heralde.


    +1
  • Gallardoyu tek geçerim.

     Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK]
  • 4 çeker spor araç olmaz diyorsunuz ancak Ferrari'nin 4x4 sistemi geliştirdiği söylendi forumda bu neyin nesi?
  • Gallardo Varken F430 a ne oluyo :D Gallardonun W10 Motor SESİNEE hastayımm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    4 çeker spor araç olmaz diyorsunuz ancak Ferrari'nin 4x4 sistemi geliştirdiği söylendi forumda bu neyin nesi?

  • gallardo
  • Fatih Altaylı acaba Ahmetten aldığı aracı sürtmedimi daha aldığı gün gazlamaya çalışırken laci ferro f355

    Fatih araba konusunda ne kadar bilgili

    Fatih hangi gazete veya TV ler için çalışırken neler demiş?

    Fatih Altaylının İşi Nedir araç test editörümüdür?
  • Siyah Gayardoo.
  •  Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    Fatih Altaylı acaba Ahmetten aldığı aracı sürtmedimi daha aldığı gün gazlamaya çalışırken laci ferro f355

    Fatih araba konusunda ne kadar bilgili

    Fatih hangi gazete veya TV ler için çalışırken neler demiş?

    Fatih Altaylının İşi Nedir araç test editörümüdür?



    valla altaylı'nın ne kadar test editörü olduğunu bilemem (hatta mevcut test editörlerinin bile ne kadar gerçek test editörü olduğu tartışılır) ama ferrrari ve lambo ile ilgili güzel detaylara deyinmiş bence

    iki aracın dizaynları ve tarzları farklı, herkesin zevkine göre değişir ama ferrrari'nin bir farkı olduğu gerçek
    (benim gönlümde lambodan yana bu arada)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

     Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK]



    İkisininde rengi bu kadarmı berbat olur arkadaş

    İki araçtanda soğudum

    Has Amele Turizm.
  • F430 un anahtarını istiyorum

    Neden bilmiyorum ama çocukluğumdan beri Ferrari ayrıdır..

    Lamborghini muhabbetlerde 2 kere geçiyorsa Ferrari 10 kere geçiyor..

    Benim için Ferrarinin yeri çok ama çok farklı..

    Duygulandım şimdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    4 çeker spor araç olmaz diyorsunuz ancak Ferrari'nin 4x4 sistemi geliştirdiği söylendi forumda bu neyin nesi?




    dizel üreteceği de söylendi
    adı üstünde; söylen(t)i
  • quote:

    Orjinalden alıntı: The_BUTZ


    quote:

    Orjinalden alıntı: UrbanRacer

    Fatih Altaylı acaba Ahmetten aldığı aracı sürtmedimi daha aldığı gün gazlamaya çalışırken laci ferro f355

    Fatih araba konusunda ne kadar bilgili

    Fatih hangi gazete veya TV ler için çalışırken neler demiş?

    Fatih Altaylının İşi Nedir araç test editörümüdür?



    valla altaylı'nın ne kadar test editörü olduğunu bilemem (hatta mevcut test editörlerinin bile ne kadar gerçek test editörü olduğu tartışılır) ama ferrrari ve lambo ile ilgili güzel detaylara deyinmiş bence

    iki aracın dizaynları ve tarzları farklı, herkesin zevkine göre değişir ama ferrrari'nin bir farkı olduğu gerçek
    (benim gönlümde lambodan yana bu arada)


    Benimde küçüklüğümden beri aklıma yer etmiş araç gerek hatları gerek Diablo = Şeytan ismi

    gerekse o motor gücü ve aktarım şekli ile kendine hayran bırakan araç


     Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK]

     Ferrari F430 mu? Lamborghini Gallarado mu? [BEĞENİ OLARAK]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 1 Mayıs 2009; 11:13:34 >




  • Lambo dururken Ferrari'ye ne hacet...

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.