Şimdi Ara

FENA ARIZA YAPMIŞ! T7 2.3.1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar Temmuz ayında aldığım laptopum 2.kez arızaya gitti. İlkinde CPU ve Grafik kartı arızalıydı Ücret karşılığında GTX970M ile yükseltme yaptım. Aradan 32 gün geçti yine arıza yaptı ve bugün değerli (içtenlikle söylüyorum) monster çalışanlarından biri arayıp hal hatır sordu kendisine çok teşekkür ediyorum :) ilk arızadan geldiğinde klavye kısmındaki parlak yer hep çizikti ama gerçekten çizikti ve ben hep ayrı bir klavye ile kullanmıştım neyse ve arkadaş arızalı ürünüm hakkında bilgi vermeye başladı.

    Hiç overclock yaptınız mı? dedi Bende hayır gerek yok zaten Turbo Boost var dedim. Ki laptopta hiç düşünmemiştim :) Ve bana Anakart,Cpu,ekran kartı,ve ramler arızalanmış dedi bende oha dedim bir anda:) gidip 100liralık priz almıştım. Ama gerçekten OC yapılmadı çünkü gerek yok cihaz zaten uçuyor Çift SSD ve raid0. Ama aklıma şu geldi laptopu ilk aldığımda USB 3.0 da hdd bağlanıp kesme sıkıntısı yaşadığımı söylemiştim. Hatta bir kaç arkadaş mesaj bile göndermişti Bana. Onunla ilgili konu dahi açmıştım forumda ama bulamadım bir türlü. Normalde bu kadar arızadan dolayı benim iade hakkım doğmuş oldu ama ben bana kibar şekilde konuşan arkadaş ve Monsterin ilgisinden dolayı cihazı yine kabul ettim. Eğer yine bir sorun olursa para iadesini isteyeceğimi söyledim. Umarım sorun çıkmaz ama içime korku düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 23 Şubat 2015; 20:14:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Gerçekten üzücü şeyler o kadar para verip bunların yaşanması baya can sıkıcı, bende de mavi ekran sorunu olmuştu insanın içi sıkılıyor böyle durumlarda. Monster hizmet konusunda müşterilerini mağdur etmeyen bir firma, arızanın senle bir alakası yok ise zaten birebir değişim hakkı sunuyorlar diye biliyorum, istersen iade yerine bu hakkını da kullanabilirsin eğer ki başka bir markaya yönelmek niyetinde değilsen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ektwp

    Gerçekten üzücü şeyler o kadar para verip bunların yaşanması baya can sıkıcı, bende de mavi ekran sorunu olmuştu insanın içi sıkılıyor böyle durumlarda. Monster hizmet konusunda müşterilerini mağdur etmeyen bir firma, arızanın senle bir alakası yok ise zaten birebir değişim hakkı sunuyorlar diye biliyorum, istersen iade yerine bu hakkını da kullanabilirsin eğer ki başka bir markaya yönelmek niyetinde değilsen.

    Firmaya lafım yok. Teknolojik ürün sonuçta. İnsanoğlu bile arızalanıyorsa teknoloji normaldir :) bakalım ne nasıl olacak bi daha arıza yapmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim abra a5 iminde 3 kez ekranı değişti mesela
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    İllaki teknoloji şans işi sonuçta ama sen genede birebir değişim için bir sor derim. Neticede laptopların ömrü belli şimdiden bu tarz şeylerden tamir görmesi uzun soluklu kullanımda sıkıntı çıkartır diye düşünüyorum.
  • YI1026 - ANAKART DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1010 - RAMLAR DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1023 - EKRAN KARTI DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1022 - GENEL BAKIM YAPILDI (FANLARI, KLAVYE ALTI TEMİZLENDİ, TERMAL MACUNLAR YENİLENDİ)
    C COVER DEĞİŞTİRİLDİ
    POWER PANEL DEĞİŞTİRİLDİ

    Baya birşey değişmiş :)

    İlgilenmeleri en güzel davranış zaten. Servisinde klavye temizliğinden dolayı sökme olmuş klavye yanındaki parlak kısımda çok çizik olmuştu sanırım eleman tornovidaya fazla abanmıştı onu da değiştirmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    YI1026 - ANAKART DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1010 - RAMLAR DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1023 - EKRAN KARTI DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1022 - GENEL BAKIM YAPILDI (FANLARI, KLAVYE ALTI TEMİZLENDİ, TERMAL MACUNLAR YENİLENDİ)
    C COVER DEĞİŞTİRİLDİ
    POWER PANEL DEĞİŞTİRİLDİ

    Baya birşey değişmiş :)

    İlgilenmeleri en güzel davranış zaten. Servisinde klavye temizliğinden dolayı sökme olmuş klavye yanındaki parlak kısımda çok çizik olmuştu sanırım eleman tornovidaya fazla abanmıştı onu da değiştirmişler.

    önemli olan arızanın boyutu değil önemli olan servistekilerin ilgilenmesi laptopta değişmeyen parça tek kasa kalmış gibi şans bu işler




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    4-3-3 ve 4-2-3-1 farkı ne ?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoNaNıMcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    YI1026 - ANAKART DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1010 - RAMLAR DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1023 - EKRAN KARTI DEĞİŞTİRİLDİ
    YI1022 - GENEL BAKIM YAPILDI (FANLARI, KLAVYE ALTI TEMİZLENDİ, TERMAL MACUNLAR YENİLENDİ)
    C COVER DEĞİŞTİRİLDİ
    POWER PANEL DEĞİŞTİRİLDİ

    Baya birşey değişmiş :)

    İlgilenmeleri en güzel davranış zaten. Servisinde klavye temizliğinden dolayı sökme olmuş klavye yanındaki parlak kısımda çok çizik olmuştu sanırım eleman tornovidaya fazla abanmıştı onu da değiştirmişler.

    önemli olan arızanın boyutu değil önemli olan servistekilerin ilgilenmesi laptopta değişmeyen parça tek kasa kalmış gibi şans bu işler

    Kasa değişimi ve power unit değişimi de yapılmış :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yepyeni olmus iste daha ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi yönünden hiç şikayetim olmadı hepsine tek tek teşekkür ediyorum. Gerçekten Asus,Hp,Toshiba(fan temizlemeye,2tık rec yapmak için 100tl isteyen saçma sapan firma) vs hepsi hikaye. Monster hizmeti çok iyi Allah daha da bol kazanç versin. Yeni(2014) yasaya göre ben zaten seçimlik hakkına sahibim şuan. İşte güzel hizmetten dolayı şimdilik sustum. Umarım yine sorun çıkmaz.

    Yeni Garanti belgesi yönetmeliği(2014)

    Tüketiciler tekrar tekrar servislerin insafına terk edilmeyecek;

    Tüketicinin daha önceden, servis hizmeti almasına rağmen şikayetinin devam etmesi halinde 3 kez daha servis hizmeti almadan malı değiştirme veya para iadesi isteme hakkında sahip bulunmadığını anımsatan Kalyoncu, şunları kaydetti:
    "Bu da tüketicinin servislerde sürünmesine sebep oluyordu. Yeni yönetmelikte bu bir yıl içinde 4, garanti süresince (asgari 2 yıl) 6 defa arızalanma şartı kaldırıldı. Tüketici onarım hakkını kullandıktan sonra, aldığı ürün garanti süresince tekrar arızalanırsa, malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilecek. Yasada da yer alan yeni düzenlemeyle, onarım hakkını kullanan tüketiciler tekrar tekrar servislerin insafına terk edilmeyecek, sürekli arıza yapması nedeniyle maldan faydalanamama gibi bir sıkıntıyı artık yaşamayacaklar"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam inşallah problemleriniz düzelir, şans diliyorum size. Ben de laptopımda birkaç sorun yaşadım ama kendi başıma halledebildiğim şeyler oldu Allahtan(iki defa ses kartı problem çıkardı). Teknik servisin tutumu gerçekten iyi gibi gözüküyor bakalım bir daha sıkıntı yaşarsam artık laptopı göndereceğim monstera.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Konuya sorununuzu merak ettiğimden girdim ama bu mesaj ile hayatıma yeni bir boyut kattınız. Gündemi takip etmiyormuşuz meğerse vay anasını o ne güzel yasa değişikliği olmuş veya olacak. Acaba bu madde meclisten geçti ve resmi gazetede yayınlandı mı öyle ise muhteşem bir şey olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    Konuya sorununuzu merak ettiğimden girdim ama bu mesaj ile hayatıma yeni bir boyut kattınız. Gündemi takip etmiyormuşuz meğerse vay anasını o ne güzel yasa değişikliği olmuş veya olacak. Acaba bu madde meclisten geçti ve resmi gazetede yayınlandı mı öyle ise muhteşem bir şey olmuş.

    Yasa geçti. Ama şöyle bir durum var siz 6defa tamir etme hakkınızı kullandırdıktan sonra Bedel iadesi veya Yeni ürünle değişim hakkı doğuyor. Yeni yasada birşey daha var çoğu kişi bundan habersizdir. Aldığınız ürünü 6 ay boyunca hak arama durumunuz var. Yani 6 ay içinde üründe durmadan sıkıntı yaşıyorsanız yenisiyle değiştirme isteği yapabiliyorsunuz bu eski yasada 1 ay idi.
  • İyiymiş, teşekkürler aydınlattığınız için ayrıca inşallah bir daha hiçbir sorun yaşamazsınız :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut89

    İyiymiş, teşekkürler aydınlattığınız için ayrıca inşallah bir daha hiçbir sorun yaşamazsınız :)

    Rica ederim. Yaşayacağımı düşünüyorum. Adaptörle ilgili bir problem var bence. Daha önceki Teknik servis deneyimimden dolayı bunu söyledim. Monster çalışanlarına da söyledim ama dikkate almadılar. Ama umarım arıza yapmaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.