Şimdi Ara

Faturasiz Operatör Değiştirme Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba uzun bir suredir hic bir operator Faturasiz gecis almiyor yakin zamanda faturasiz operatör gecis yapan var mi ? 10 farkli bayi gezdim hic biri yapmiyor

    Turkcell-Vodafone -T.Telekom gecis yok diyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yalan söylüyorlar. Geçirmeyenleri şikayet edin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam siz geçiş yaptığınzda paket almazsanız-yükleme yapmazsanız bayiye eksi yazıyor,primlerini etkiliyormuş.O yüzden yapmak istemiyorlar (ben geçen sene taşırken bayi söylemişti)

  • Geçen perşembe günü faturasız bimcell geçiş yaptım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta cumartesi başvuru yaptım vodafone faturalıdan Telekom faturasıza geçişim oldu. Faturalıdan faturasıza geçemezsiniz demesi ile tepkim net “yok öyle bir şey” Sonrasında işlem yapıldı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bimcell'e geç sıkıntı etmezler.

  • bölge müdürlüklerinden yapın işlemleri yaparlar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone paket yükseltme sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Online 1 günde sim kart geldi. Dijital kurye getiriyor. ses ve videolu onay alıyorlar inşaallah sorun yaşamayız. Kaç bayiye uğradıysam hep sorun çıkarıyorlar.

  • İşlem yapmayan bayileri BTK’ya tek tek şikayet edin. Kimliğinizi ispat edecek herhangi bir evrak yanınızdaysa(T.C Kimlik Kartı gibi) taşıma talebini almak operatör fark etmeksizin ZORUNDALAR. Kimlik vesaire uyuşmuyorsa ya da hattın taşınmasına engel oluşturacak bir durum varsa buna bayi değil BTK ya da karşı operatör karar verir ve numara taşıma işlemini zaten reddeder. Bayi başvuruyu almak zorundadır.

    Genelde şu yalanları söylerler;

    -Faturasız için SIM Kartımız mevcut değil.(Faturalı/Faturasız ödeme tipleri için SIM Kart ayrımı yoktur, alenen YALANDIR.)

    -Hattınızı 1/2/3/6/9/12 ay taşıyamazsınız. (Bayiler belirli bir süre müşterisi olunmayan hatlardan prim alamıyorlar muhtemelen, hemen taşıyanlara karşı söylenen bir YALANDIR. İnanmayınız. Hattınızı isterseniz 1 haftada 20 kere bile taşıyabilirsiniz.)

    -Üstteki yalana ek işte FATURASIZ hatta geçmenize rağmen sallıyorum 3 ay içinde hat değiştirirseniz CAYMA ÜCRETİ/CEZA yansıtılır. (Bu da kocaman bir YALAN, faturasız hatlarda taahhüt BULUNMAZ. Bu sebeple bu söz de kocaman bir YALANDIR.)

    -Faturalı hat kullanıyorsanız, faturasız hatta ya da tam tersi şekilde numara taşıyamazsınız. (Numara taşımada öyle bir ayrım YOKTUR. Değil faturalı/faturasız, data hattı bile faturalı/faturasız herhangi bir ses hattı olarak açılacak şekilde taşınabilir.)

    -Faturasız hatta geçiş yaparız, ama paket yükletmeniz zorunlu. Sizden şimdi/hat açılınca x TL tahsil edeceğiz. (Öyle bir dünya yok. Tamamen paket satışı yaparak prim almak istedikleri için bunu söylerler. Ayrıca hat açılmadan neyin paketini yükleyecekmiş bayiler? Numara taşıma işlemi tamamiyle ÜCRETSİZDİR. Kesinlikle para ödemeyiniz ve ilgili bayiyi hem operatöre hem de BTK’ya şikayet ediniz.)


    Bu tarz yalanları duyduğunuzda “he” deyip geçin. Umursamadan işleme devam edin. Eğer hattınızı da faturasıza taşıyorsanız hat açılır açılmaz istediğiniz yere CEZASIZ tekrar taşıyabilirsiniz. Tabii ki bunu faturalı hatlarda da yapabilirsiniz ancak bir taahhüt durumu söz konusu olduğu için ceza çıkma ihtimali mevcuttur.

    Taşıma işlemi esnasında para istenirse de KESİNLİKLE ÖDEME YAPMAYIN. Numara taşıma işlemi dediğim gibi ÜCRETSİZDİR. Aksini uygulayan bayiler hakkında ilgili GSM operatörüne ve BTK’ya şikayette bulunun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstanbulKalesi -- 31 Temmuz 2025; 20:58:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İstanbulKalesi İ kullanıcısına yanıt

    Hepsinde bir faturalıya geçiş teklifi yapılıyor. Turkcell'de görevli kıza 25gb 750 dk.. faturasız pakete numara taşımak istiyorum diyorum,faturalıya geçelim diyor. İçeriği soruyorum; 1000 dk 10 gb vs. 200 tl diyor. Hem daha pahalı,hem içerik daha az,hem de taahhütlü; mantık nerde diyorum, error verdi.


    Birkaç ay önce bimcell'e taşımak isterken ise ''diğer operatörde faturalıda iseniz tüm faturalarınızı ödemeden geçiş olmuyor'' dedi. Ne derece doğru bilemem. Uğraşmak istemedim,son günü gelmemiş faturayı ödedim diğer operatörde


    Vodafone bayisi faturasıza geçiş 1 aydır olmuyor demişti 2 ay falan önce,müşteri hizmetlerini arayıp sordum öyle bişi yok dedi. Bir gün sonra bayiye gidip söyledim,isterseniz faturasıza başvuruyu alalım ama geçmiyor dedi.


    İşin ilginç tarafı dün beni geçen yıl faturalıya mnt geçişimi yapan vodafone bayisi, ikincisi gece 22:00'da olmak üzere 545'li bir numaradan 2 kere aradı,taahhütünüz doluyor işte şu tarifeye geçelim falan gibisinden,ajanda falan mı tutuyorlar ne





  • Happy-Go-Lucky kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki hocam, ama işlem yapmak zorundalar.


    1-Turkcell’e geçişteki durum için faturasıza geçişlerde paket seçimi yapmanız zorunlu değil, bunu özellikle belirtmenize de gerek yok. Hat boşta duracak, kullanılmayacak, hattı “Faturasız Süper Tarife” olarak açın demeniz yeterli olacaktır ısrarla sorarlarsa. İşlem yapmazlarsa BTK’ya şikayet edebilirsiniz.


    2-BİM’deki eleman da sallamış. Benim ödenmemiş faturamın olup olmaması operatör ve beni ilgilendirir. Geçiş için de faturaların ödenmesinin/ödenmemesinin hiçbir önemi yoktur. BİM personelini ya da BIMCell’i ilgilendiren hiçbir durum yok. Bu işlem yapmasına da engel değil. Bunun dışında Bazı BİM’lerde gerçekten SIM Kart olmayabiliyor(Faturalı hat bahanesi değil, zaten BIMCell’de faturalı hat yok :D ) MNT ile taşıma yapamıyoruz sadece Türk Telekom’dan taşıma yapıyoruz diyebiliyorlar.(TT’den geçişler tarife değişikliği olduğu için Numara Taşıma yerine yedek sim veriyorlar. Bazen NT için SIM Kart olmadığından sadece TT’den geçiş yapabiliyoruz diyorlar, bu doğru. Yalan sözkonusu değil.)


    3-Vodafone’daki durum için de talebi alırız ama hat geçmiyor diye bir şey olamaz. Ona BTK karar verir, Vodafone bayisi karar veremez. Haa, ama şu var. Gidip de faturasız hat geçişi sağlanmasın diye taşıma işlemini size aldığını gösterip sonradan iptal ediyor olabilir, işlemi yaparken taşıma işlemi reddedilsin diye hatalı bilgi girişi yapıyor bile olabilirler. Yani bilinçli bir şekilde başvuruyu alıyormuş gibi yapıp sabote ediyor bile olabilirler. Tabii bayilerin yaptığı bu davranışların direkt olarak şikayet edilmesi gerek. Dikkatli olmak gerek. Bunun dışında sisteme adınıza kayıtlı bir GSM numarası girildiyse doğru bir şekilde ve kimlik bilgileriniz de doğruysa işlem gerçekleşir.


    4-Üstte bahsettiğim gibi, prim için her türlü şey beklenir. Sırf kendi ekranlarından taahhüt yenileyip prim almak için yapıyorlar muhtemelen. Bir Vodafone mağazasına gittiğimde ben de şahit olmuştum, numara taşıma işlemi yaparken diğer personelin müşterileri tek tek arayarak “Taahhüdünüz bitiyor, isterseniz yenileyelim.” deyip kendi ekranlarından sözleşme yenilediklerini gördü bu gözler.




    En güzeli E-SIM ile internetten taşıyıp, bayilerle falan uğraşmamak. Turkcell’de denemiştim, oturduğum yerden numara taşımıştım. Kimlik onayını da E-Devlet’ten vermiştim. Kurye derdi, kalk bayiye git bayinin nazını dinle derdi yok. Müthiş bir olay. Vodafone’da bunu getirdi, illa ki Türk Telekom’da getirecek. Kısa bir vadede olmasa bile uzun bir vadede E-SIM’li telefonlar yaygınlaştıkça bayilik işi yavaş yavaş bitecek, bitmese bile çok çok azalacaklar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İstanbulKalesi İ kullanıcısına yanıt
    Detaylı bilgilendirmeler için teşekkürler hocam, eminimki bu bilgiler numara taşıma sırasında çeşitli sorunlar yaşayan forum üyelerine çok faydalı olacaktır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam merhaba, bir sorum var yanıtlarsaniz sevinirim,05.08.2025 itibariyle Türk telekom'a numara taşıma başvurusunda bulundum, vodafone hattımın faturalı taahhütü bugün 06.08.2025 gece yarısında sonlanacak, Türk telekom hattının açılış zamanı ise 08.08.2025 saat 02.59 olarak mesaj geldi. Bu 1,5 günlük zamanda vodafone hattımdaki taahhüt yenilenir mi, taahhüt yenilenirse cayma bedeli çıkar mı,para vermemek için ne yapmamı önerirsiniz? Teşekkür ederim şimdiden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.