Şimdi Ara

Faturam Yanlışlıkla Erken Gelmiş Ama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 Kasım'da internetim açıldı bugün 17 kasım ve dün fatura kesilmişti. Bugün bana gelen SMS'te şunlar yazıyor.

    quote:

    Değerli müşterimiz xxxxxx numaralı hizmetiniz için Aralık ayında göndermemiz gereken kısmi faturayı Kasım ayında gönderdiğimizi tespit ettik Özür dileriz. Dilerseniz hemen ödeyebilirsiniz ya da Aralık ayı içinde ödeyebilirsiniz.


    Online işlemlerde son ödeme tarihi 22 Kasım yazıyor. Ben adım gibi eminim ödemezsem hattımı borçtan dolayı kapattırıp yeniden açınca açma bedelini de ekleyip yeni fatura çıkaracaksınız bana. Müşteri temsilcilerinize ulaşmak imkansız zaten. Bi an önce çözün lütfen zaten yeterince sorun yaşadım.
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Twitter'daki müşteri temsilcileriniz de robota bağlamış resmen. Açtığım destek talebine karşılık aynı sms gönderilip kapatıldı. Twitter'dan yazdım bana tekrar sms'teki içeriğin aynısını gönderip başka bir cevap yazmadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 18 Kasım 2017; 15:0:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 40 TL gelmesi lazım.Ödeyebilirsen şimdi ödesen de olur.Ödemem dersen twitterdan söyle iptal etsinler 22 si gelmeden.Talihsizlik olmuş biraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abrooke139

    40 TL gelmesi lazım.Ödeyebilirsen şimdi ödesen de olur.Ödemem dersen twitterdan söyle iptal etsinler 22 si gelmeden.Talihsizlik olmuş biraz.

    Hocam bunların beceriksizliği olmasaydı 10 ekimde telekom ile tahattütüm bittiğinde geçişimi yapmış olurlardı. Geçişi 1 ay 10 gün sonra yaptıkları için 60 lira gelmesi gereken telekom faturam tahattütüm bittiği için 103 lira geldi. Bu ay telefon faturam falan da var bayağı sıkışığım. 29 TL ödeyip kurye istemiştim kurye hizmeti gelmedi. Tekrar kendim 17 TL ödeyerek belgeleri gönderdim. Destek açıp karşılığını alamadığım 29 TL'nin iadesini istemiştim 2 hafta oldu halen bir sonuç yok. Bu sorunun çözülmesini beklerken adamlar yanlış fatura gönderdi. Şimdi hangisi ile uğraşayım bilemiyorum. Ben destek açıp çözülmesini beklerken hattımı borçtan dolayı kapatacaklar yeniden açtırdığımda ek ücret yansıtacaklar. Cidden bunalttılar beni.



    BTK'nın bu şirkete bir ayar çekmesi gerekiyor. Müşteri hizmetlerini kaldırıp destek taleplerine 2 gün (sözde) şikayetlere 10 gün içinde cevap veriyorlar. Telekom'da 2 dakikada halledeceğimiz işler için 2 gün 10 gün bekletiyorlar. 2 gün olayı da külliyen yalan. Açtığım destek talebine 3 gün sonra arayıp efendim çözmeye çalışıyoruz deyip kapattı. Bu nasıl bir reziliktir yahu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Gerçekten kötü olmuş.Sorun yaşamadıkça Türknet iyi.Yoksa şansa kalmış! Bence twitterdan diretip üstüne basarak bu faturayı iptal etmelerini söyle.Neden 1 ay önceden yatırasın ki!
  • Twitter'daki müşteri temsilcileriniz de robota bağlamış resmen. Açtığım destek talebine karşılık aynı sms gönderilip kapatıldı. Twitter'dan yazdım bana tekrar sms'teki içeriğin aynısını gönderip başka bir cevap yazmadılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trajikomik birebir aynı mesajı bize de gönderdiler. TurkNet " kıllanmaya " başlamalı mıyım acaba dedirtiyor kendisine tebrikler.
  • Bana da aynı mesaj geldi. 36 lira faturam gözüküyor, ben arkadaşını getir 1 ay bedava kampanyası ile gelmiştim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.