Şimdi Ara

Farming Simulator [PC ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
1.218
Cevap
15
Favori
44.877
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Simulasyon >> Farming Simulator [PC ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    70 Mesaj
    Merhabalar arkadaşlar, yoğun isteğiniz üzerine oyunun satışları sitemizde başlamıştır. Normalde gelip buraya yazmam ama donanım haber üyelerinden bu oyunla ilgili çok yorum aldık, sitemizi ziyaret edip fiyat ve koşullara bakabilirsiniz.



    Herkese iyi oyunlar dilerim.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    Araçlardan benden hergün para kesiyorlar. Oda azbuçuk birşey değil yani hergün 10-15 bilira kesiyor şimdiden.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2397 Mesaj
    Yav bu işçiler neden bu kadar akılsız . Kimisi ağaca takılıyor kimisi tarlayı enine değil de dikine ekmeye kalkıyor hele sıvı gübre atan arkadaşla başımız belada tarlada türkiye haritası çizmeye çalıştı spreyle en sonunda sinirlendim kapattım . Kaç yıldır bi adam akıllı geliştiremediler şu ai yi.
    |
    |
    _____________________________
    Steam id : kerrjo

    Origin id : kerrjo1

    www.youtube.com/kerrjo
  • Yarbay
    2179 Mesaj
    ya arkadaşlar 2 sorum var

    kepçeyle samanı alıyorum ama romorka boşaltmıyor boş araziye deneyince boşaltıyor

    ayrıca bu kayış sistemleri nasıl kullanılıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    [Denilebilir ki; insan hekimliği, veteriner hekimliği yanında okyanusa karşı iç deniz gibidir."



    İsmet İNÖNÜ
  • Teğmen
    151 Mesaj
    İneklerin temizlik oranini nasil artiracagiz nerden



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tek Başına KOCAMAN Savaştır Fenerbahçe
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Orasi daha once gübrelenmis demk olyo zorlamayin yani hatida gübrelenmis yerler kısmını acin yesilse gübrelenmiştir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tek Başına KOCAMAN Savaştır Fenerbahçe
  • Yüzbaşı
    758 Mesaj

    önlerine ot koyduğumuz sılaj sülosunun orda otları toplayarak önlerine döküyorlar mikserli karıştırıcıyla toplayaiblirsin
    |
    |
    tr-krall kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3085 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tr-krall

    Orasi daha once gübrelenmis demk olyo zorlamayin yani hatida gübrelenmis yerler kısmını acin yesilse gübrelenmiştir
    quote:

    Orijinalden alıntı: tr-krall



    Orasi daha once gübrelenmis demk olyo zorlamayin yani hatida gübrelenmis yerler kısmını acin yesilse gübrelenmiştir



    İsim belirtmemişsin ama muhtemelen bana hitaben yazdın bunu. Öyle bahsettiğin gibi bir durum yok. Gübrelenmeyen tarlalar bunlar. Yeni ekilmiş tarlalar. İşçilere bir şeyler oldu. Hiç bir tarlada gübreleme yapmıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1465 Mesaj

    Fiyat guzel muhtemelen degildir ama steam versiyonu mu? Tesekkurler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    droyun-yetkili kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1465 Mesaj

    Hangi zorluk ayarinda oynuyorsunuz hocam, birde aletler eskidikce-kullandikca bakim masrafi daha cok artiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Far2Cry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt

    Hangi zorluk ayarinda oynuyorsunuz hocam, birde aletler eskidikce-kullandikca bakim masrafi daha cok artiyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt



    Hangi zorluk ayarinda oynuyorsunuz hocam, birde aletler eskidikce-kullandikca bakim masrafi daha cok artiyor.



    En zor ayarda oynuyorum hocam. Eskidikçe derken bakım yapabiliyormuyuz kendmiz? Mağazada yıkama aracı gördüm bu işe yararmı? Bir de bu gübreleme olayını pek anlamadım. Şimdi bende kuru gübre dağıtıcısı var ve bunu daha tarlayı sürmeden atsam bir faydası olur mu kuru gübrenin?(kuru dediğim beyaz renkli olan). Tarlayı sürdüm diyelim sabanla kuru gübre atsam faydası olur mu? Bir de tohumu yeni ektik diyelim hemen peşine yine kuru gübre sallasam faydası olurmu? Bu gübrelerin fayda sağladığını bakabiliyormuyuz biryerden? Teşekkürler:)
    _____________________________




  • Yarbay
    3193 Mesaj

    Her gübreleme %30 verimi artırır. Beyaz dediğin suni gübre, pahalıdır ama organik gibi uğraşmak gerekmez. Zorda oynuyorsanız her ekimde 3 defa gübreleme yapmalısın. Tarlayı sürdükten sonra gübreleyip ekeceksin, bitkiler çıktıktan sonrada 2. kez ve olgunlaşmadan 3. kez gübrelemen gerek. Eğitim kısmından farklı gübreleme şekillerini öğrenebilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Far2Cry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1465 Mesaj

    Kullandikca derken yani zaman gectikce mesela cok kullandigimiz araclari oyun eskimis gibi algiliyor ve ona gore elinizde durdukca masrafi artiyor, yok o sulama araci sadece temizlik icin, arac masrafi otomatik olarak dusuluyor zaten, birde arac atolyesi var isterseniz onu kurabilirsiniz onunla da araclara upgrade yapip ozellik ekleyebiliyoruz mesela eski traktore on yukleyici eklenebiliyormus ben onu bilmiyordum sirf onun icin yeni traktor almistim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Far2Cry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Her gübreleme %30 verimi artırır. Beyaz dediğin suni gübre, pahalıdır ama organik gibi uğraşmak gerekmez. Zorda oynuyorsanız her ekimde 3 defa gübreleme yapmalısın. Tarlayı sürdükten sonra gübreleyip ekeceksin, bitkiler çıktıktan sonrada 2. kez ve olgunlaşmadan 3. kez gübrelemen gerek. Eğitim kısmından farklı gübreleme şekillerini öğrenebilirsiniz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_



    Her gübreleme %30 verimi artırır. Beyaz dediğin suni gübre, pahalıdır ama organik gibi uğraşmak gerekmez. Zorda oynuyorsanız her ekimde 3 defa gübreleme yapmalısın. Tarlayı sürdükten sonra gübreleyip ekeceksin, bitkiler çıktıktan sonrada 2. kez ve olgunlaşmadan 3. kez gübrelemen gerek. Eğitim kısmından farklı gübreleme şekillerini öğrenebilirsiniz.



    Tarlayı sürdükten sonra suni gübre kullansam fayda eder mi?. Hem Ekim makineleri tohum ekerken aynı zamanda gübreleme yaptığını zannediyorum çünkü gübre işareti çıkıyor. Ek görev yaparken tarlayı sürdükten sonra hep sıvı gübre attırıyorlar sürmeden önce ise bulamaç yaptırıyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt

    Kullandikca derken yani zaman gectikce mesela cok kullandigimiz araclari oyun eskimis gibi algiliyor ve ona gore elinizde durdukca masrafi artiyor, yok o sulama araci sadece temizlik icin, arac masrafi otomatik olarak dusuluyor zaten, birde arac atolyesi var isterseniz onu kurabilirsiniz onunla da araclara upgrade yapip ozellik ekleyebiliyoruz mesela eski traktore on yukleyici eklenebiliyormus ben onu bilmiyordum sirf onun icin yeni traktor almistim
    quote:

    Orijinalden alıntı: StaatSanWalt



    Kullandikca derken yani zaman gectikce mesela cok kullandigimiz araclari oyun eskimis gibi algiliyor ve ona gore elinizde durdukca masrafi artiyor, yok o sulama araci sadece temizlik icin, arac masrafi otomatik olarak dusuluyor zaten, birde arac atolyesi var isterseniz onu kurabilirsiniz onunla da araclara upgrade yapip ozellik ekleyebiliyoruz mesela eski traktore on yukleyici eklenebiliyormus ben onu bilmiyordum sirf onun icin yeni traktor almistim



    Evet onu bende rastgele kurcalarken öğrendim değiniz tamir atölyesini aldıktan sonra updateler ücretsiz yazıyor aslı varsa



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3193 Mesaj

    Bulamaç dediği organik gübre, aynı işlevi görüyor suni gübre. Evt bazı ekim makinelerinde gübrelik var, yani tarlayı sürdükten sonra hemen ekebilirsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Far2Cry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Bulamaç dediği organik gübre, aynı işlevi görüyor suni gübre. Evt bazı ekim makinelerinde gübrelik var, yani tarlayı sürdükten sonra hemen ekebilirsin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_



    Bulamaç dediği organik gübre, aynı işlevi görüyor suni gübre. Evt bazı ekim makinelerinde gübrelik var, yani tarlayı sürdükten sonra hemen ekebilirsin.



    Tmm hocam şimdi anladım saolun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_

    Bulamaç dediği organik gübre, aynı işlevi görüyor suni gübre. Evt bazı ekim makinelerinde gübrelik var, yani tarlayı sürdükten sonra hemen ekebilirsin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qrt_



    Bulamaç dediği organik gübre, aynı işlevi görüyor suni gübre. Evt bazı ekim makinelerinde gübrelik var, yani tarlayı sürdükten sonra hemen ekebilirsin.



    traktörlere takılan ön yükleyicileri Q ya basarak bırakamıyoruz ancak sıfırlayınca ön yükleyiciyi olduğu yere fırlatıp mağazaya gidiyor bunun başka bir yolu varmı acaba hocam?
    _____________________________
  • Yarbay
    3193 Mesaj

    Klavyeden G tuşuyla ön ve arka ekipmanı seçebiliyorsun. Seçtiğin ekipmanı yine Q tuşu ile bırakabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Far2Cry kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    758 Mesaj
    ön yükleyici iyi ayarlaman lazım yere tam değmeden bırakmayı dene
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Mobilya Takımları
üniversite
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.