Şimdi Ara

Farklı bir INSIGNIA test hikayesi.. MPV'den D Sedana! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
2.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Eski Picasso, ardından güncel Scenic kullanan bir tanıdığım son olarak G.C-Max almıştı.

    Geçenlerde görüştüğümüzde sohbet gene araçlara gelince "uzun zaman oldu, bu zamana kadar Ford u değiştirirsin sanıyordum" dediğimde özellikle bozuk yol ve kasislerden yavaşlamadan geçince C-Max in ve en eski araçlarından Astra H ın 2 Fransız a göre çok daha tok bir tavır sergilediğini, C-Max den genel manada çok memnun olduğunu söylemişti.

    Kendisi Fordçuluktan (!) Opelciliğe taşıyan, naif kişiliğine tezat; araçlarına her nedense gaddar bir kişidir! (:

    Velhasıl bence alışkanlıklarınızı da dikkate alarak, size Zafira vb gibi aşina sınıftan bir Alman modeli daha uygun olabilir kendi düşünceme göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    yokuşta çekişte cdti alır mı acaba seninkini ne düşünürsün bu konuda hocam?

    Zor soru, 1.6 170 Hp lik motorun 280Nm tork çıkışı muazzam, diğer yanda 34 Hp zayıf ama 40Nm daha torklu bir model var.

    Kastettiğin 2.0 170Hp 400Nm olan CDTI ise bence cevap net olarak "2.0 CDTI alır" olacaktır.

    Yakında 1.6 136 CDTI aracını alan arkadaşımla deneriz sanırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 2 Kasım 2015; 22:49:11 >
  • Yazınız için teşekkürler.

    Mpv ve d segmenti sedan arasında fersah farklar var. Mpv rahatlığına alışmış kullanıcı için coupe tasarımlı d segmenti sedan mezar gibi hissettirebilir. (sizde ki sorun bu derece vahim değil biliyorum.)

    Görüş açısı, rahat kullanım gibi unsurlar konusunda mpv ve bazı sw araçların eline su dökmek zor. Ancak aracın sürücüye vaad ettiği unsurlar farklı. Bu kıstasları göz önüne alınca Insignia d segmentinin el alınabilir arabası geliyor bana.

    Sport donanımlı Cruze kullanıyorum arabanın her yanı kör nokta. Koltuklar nispeten sert, yan aynalar küçük ve sellektör dediğiniz gibi yapamıyorum çünkü perde çok geç kalkıyor. Taramalı tüfek edasında sellektör atmak imkansız bu unsurda can sıkıyor.

    Bu grupta tasarım yüzünden görüş açısını daraltma huyu çok var. Ancak beklentiler doğrultusunda her arabanın alıcısı vardır ve doğru beklentilerle alınan Insignia sahibini çok mutlu edebilir.(özelliklede flexride ile)




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Hocam zannedersem 1.6 sidi 170 hp aracınız var. Aacınızın tüketimi nasıl? Benim için 25-30 km ortalama hîzda 10 litreyi geçmiyirsa makul bir değer olacak.
    1.4 motorlu edition elegance bu kasayı kaldırir mı sizce?
    Ağırlık konusu insignia'da önemli eksik. Yeni nesli de hafilkeme olursa ciddi ciddi düşünülebilirim Insignia'yı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    elime bir geçse deniyeceğiz de sanki saatler gün oldu bana
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Açıklama için teşekkür ederim.Olayı biraz biz abartmışız aslında.Eşiniz bence haklı sadece söyleyiş tarzına bir kelam söz ettim kusuruma bakmayın.Para kazansa kazanmasa 130 bin tl verilip bir araç alınıyorsa eşlerin hatta çocukların bile fikri alınır bunun anlamı sizlerin görüşleri önemli ve bunu biz beraber alıyoruz anlamı taşır.Her eş bunu ister kendisine sorulması ona verilen değeri gösterir aslında.Oda belki buna biraz bozulup böyle konuşmuş olabilir tabi olayı canlı yaşamadığımız için net bilemiyoruz.

    Neyse önemli bir konu değil zaten,mutluluğunuz daim olsun bizde deneyeceğiz aracı ve beğenirsek sıfırına 75k teklif ediyorlarmış alacağız şartlar uygun olursa tabi kısmet bu işler birazda.Umarım o tadı tekrar alabilirsiniz bir insignia sahibi olarak.İnceleme için tekrar teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam selam,

    Yazının bende beğenerek okudum bu tip de hakikaten güzel incelemeler oluyor son zamanda. Fakat olayı biraz dalgaya vurcak olursak,

    1-) Oncelikle windowsunuz çakma onu bi cracklayein hocam bizde orjinal kullanmıyoruz ama çakma windows ile kendimizi deşifre de etmiyoruz hehe ))

    2-) Koltuklarını sertliğinden yakınmışsınız elbetteki doğrudur bunu yadırgamıyorum ama sanırım "Kaba etiniz" baya hassasmış, neredeyse incelemenin başından sonuna bir popo vurgusu hissettimn ben, bana eğleneceli geldi))

    Umarım alınma filan olmamıştır sadece bana neşeli gelen şeylere değindim, içerik olarak beğendiğimi zaten belirtmiştim :)

    Sevgiler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Yazınız için teşekkürler.

    Mpv ve d segmenti sedan arasında fersah farklar var. Mpv rahatlığına alışmış kullanıcı için coupe tasarımlı d segmenti sedan mezar gibi hissettirebilir. (sizde ki sorun bu derece vahim değil biliyorum.)

    Görüş açısı, rahat kullanım gibi unsurlar konusunda mpv ve bazı sw araçların eline su dökmek zor. Ancak aracın sürücüye vaad ettiği unsurlar farklı. Bu kıstasları göz önüne alınca Insignia d segmentinin el alınabilir arabası geliyor bana.

    Sport donanımlı Cruze kullanıyorum arabanın her yanı kör nokta. Koltuklar nispeten sert, yan aynalar küçük ve sellektör dediğiniz gibi yapamıyorum çünkü perde çok geç kalkıyor. Taramalı tüfek edasında sellektör atmak imkansız bu unsurda can sıkıyor.

    Bu grupta tasarım yüzünden görüş açısını daraltma huyu çok var. Ancak beklentiler doğrultusunda her arabanın alıcısı vardır ve doğru beklentilerle alınan Insignia sahibini çok mutlu edebilir.(özelliklede flexride ile)

    Yorumunuza aynen katılıyorum. Araçlar ihtiyaca binaen alınıyor. Zamanla ihtiyaçlar değişince araç degistiriyoruz ama bazen önceki aracinizdaki alıştığıniz şeyleri arıyor ve o özelliğe alıştığınizi farkediyorsunuz.

    Ben mesela hep hb araç sahibi oldum. Sonrasında picasso ile yüksek tavan ve modüler birkaç özelliğe alıştım. Eğer picasso ile değil de sanırım direk c veya d sedan araçla devam etse idim eminim picasso bana hantal ve gereksiz büyük gelirdi.

    Insignia ile bu kadarcik haşır neşir olmak bile bana otomobilin sürüş keyfinin de aslimda nasıl olduğunu hatırlattı sanırım. Bunu da en çok aracı tek kullanırken anlıyorsunuz. Ben mesela aracimla yüksek hız yapmam ve sakin bir sürüş tarzim vardır. Insignia ile trafikte veya uzun yolda kendi adıma çok zevk aldım. Bunu ozledigimi fark ettim. Ama ne yazık ki tüm kalemleri alt alta koyunca ne yazık ki aile tarzı araçlar baskın çıkıyor. Aslında hanimda picasso bende d sedan veya coupe bir araç olsa tam olacakmış :))

    Benim bi de 2. Çocuk yolda kismetse :) bu nedenle çılgınlık yapmaya bile cesaret edemiyorum. Ama bugün mesela aracimigereksiz hihızlı kullandigimi fark ettim:)) Sanırım insanların neden bu sınıfı sevdiklerini anlıyorum. Çocuk olmasa1.6 ile bile yetinmez 2-3 yyıllığına 2.0 dizel düşünürdüm :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bana göre konsol çok yapmacık ve basit duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorbay

    Hocam selam,

    Yazının bende beğenerek okudum bu tip de hakikaten güzel incelemeler oluyor son zamanda. Fakat olayı biraz dalgaya vurcak olursak,

    1-) Oncelikle windowsunuz çakma onu bi cracklayein hocam bizde orjinal kullanmıyoruz ama çakma windows ile kendimizi deşifre de etmiyoruz hehe ))

    2-) Koltuklarını sertliğinden yakınmışsınız elbetteki doğrudur bunu yadırgamıyorum ama sanırım "Kaba etiniz" baya hassasmış, neredeyse incelemenin başından sonuna bir popo vurgusu hissettimn ben, bana eğleneceli geldi))

    Umarım alınma filan olmamıştır sadece bana neşeli gelen şeylere değindim, içerik olarak beğendiğimi zaten belirtmiştim :)

    Sevgiler,

    Hahahaha :)) sesli güldüm asla alinmadim. O çakma windows olayı da şöyle. Bende lenovo laptop var. Orjinal win 8.1 vardı. Bu yaz sıra aldık tamam dedik. Sonra win 10a geçtik nalet olasica bir türlü etkinlesmedi:)) Sırf bu nedenle kullandığım lisanslı yazılımları bile inanin kuramadim. Bi ara eski win 8.1e yeniden dönüş yapmak niyetindeyim o sebeple. :)))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Hocam zannedersem 1.6 sidi 170 hp aracınız var. Aacınızın tüketimi nasıl? Benim için 25-30 km ortalama hîzda 10 litreyi geçmiyirsa makul bir değer olacak.
    1.4 motorlu edition elegance bu kasayı kaldırir mı sizce?
    Ağırlık konusu insignia'da önemli eksik. Yeni nesli de hafilkeme olursa ciddi ciddi düşünülebilirim Insignia'yı.

    Tüketimi şöyle izah edeyim; Akçay - Edremit arası yollar geniş ve trafik büyük şehirlere nazaran bomboş ancak yeşil ışıkta kalktıktan en fazla 1-2 km sonra gene duruyorsunuz, ana yola her yan bağlantıya kırmızı ışık kondu çünkü. Bu şekilde trafikle beraber hareket ederseniz 8.5 civarı, biraz ağırdan alır her durduğunuzda otm. vitesi N ye alırsanız 8 in çok az altı, her kırmızıda trafiği biraz geride bırakacak şekilde kalkış yaparsanız 9 - 9.3 litre ortalama tüketimi oluyor. Bu aralar 33km ortalama hızda ortalama ekranı 9.1 Litre görünüyor.

    Ankara da ş.içinde mesela trafik kat ve kat daha kalabalık ancak orda yeşil yandığı zaman yavaş da olsanız bir dahaki kırmızıya gelene kadar baya yol alıyorsunuz, kulağa garip geliyor ama tüketim çok sık durup kalmadığınız kalkınca da rahatça basamadığınız için 8.5 - 9 litreyi kolay kolay geçmiyor, birkaç defa kaza - yol çalışması yüzünden 45 - 50dk kadar 1. vites en fazla ara ara 2. vitese geçilecek bir ortamda ortalama 11 küsür yaktı, o esnada Akçay da oluşan bayram yoğunluğu nedeniyle kitlenen trafik yüzünden diğer aracımız Golf 7 1.4TSI ekranda 14 Litre verdi mesela!

    Bunların dışında ş.dışı yollarda ailecek sıkıcı olmayacak ya da çocukları kusturmayacak kadar bir hızda kullanınca 6.0 - 6.8 arası yakıyor.


    Aracın gerek lastik ebatları, gerek 1700kg ye yakın ağırlığı, gerekse kalsik otm. şanzımanı yüzünden alırken daha fazla yakacağını sanıyordum açıkcası, genel olarak çok memnun olduğumdan yeni nesil Insignia yı görmeden premium bir modele geçmek istemiyorum zira bu aracı da alırken esasen amacım yeni C ya da 320ed almaktı, Insignia yı test edip fiyatını yarı yarıya görünce almıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Yazınız için teşekkürler.

    Mpv ve d segmenti sedan arasında fersah farklar var. Mpv rahatlığına alışmış kullanıcı için coupe tasarımlı d segmenti sedan mezar gibi hissettirebilir. (sizde ki sorun bu derece vahim değil biliyorum.)

    Görüş açısı, rahat kullanım gibi unsurlar konusunda mpv ve bazı sw araçların eline su dökmek zor. Ancak aracın sürücüye vaad ettiği unsurlar farklı. Bu kıstasları göz önüne alınca Insignia d segmentinin el alınabilir arabası geliyor bana.

    Sport donanımlı Cruze kullanıyorum arabanın her yanı kör nokta. Koltuklar nispeten sert, yan aynalar küçük ve sellektör dediğiniz gibi yapamıyorum çünkü perde çok geç kalkıyor. Taramalı tüfek edasında sellektör atmak imkansız bu unsurda can sıkıyor.

    Bu grupta tasarım yüzünden görüş açısını daraltma huyu çok var. Ancak beklentiler doğrultusunda her arabanın alıcısı vardır ve doğru beklentilerle alınan Insignia sahibini çok mutlu edebilir.(özelliklede flexride ile)

    Yorumunuza aynen katılıyorum. Araçlar ihtiyaca binaen alınıyor. Zamanla ihtiyaçlar değişince araç degistiriyoruz ama bazen önceki aracinizdaki alıştığıniz şeyleri arıyor ve o özelliğe alıştığınizi farkediyorsunuz.

    Ben mesela hep hb araç sahibi oldum. Sonrasında picasso ile yüksek tavan ve modüler birkaç özelliğe alıştım. Eğer picasso ile değil de sanırım direk c veya d sedan araçla devam etse idim eminim picasso bana hantal ve gereksiz büyük gelirdi.

    Insignia ile bu kadarcik haşır neşir olmak bile bana otomobilin sürüş keyfinin de aslimda nasıl olduğunu hatırlattı sanırım. Bunu da en çok aracı tek kullanırken anlıyorsunuz. Ben mesela aracimla yüksek hız yapmam ve sakin bir sürüş tarzim vardır. Insignia ile trafikte veya uzun yolda kendi adıma çok zevk aldım. Bunu ozledigimi fark ettim. Ama ne yazık ki tüm kalemleri alt alta koyunca ne yazık ki aile tarzı araçlar baskın çıkıyor. Aslında hanimda picasso bende d sedan veya coupe bir araç olsa tam olacakmış :))

    Benim bi de 2. Çocuk yolda kismetse :) bu nedenle çılgınlık yapmaya bile cesaret edemiyorum. Ama bugün mesela aracimigereksiz hihızlı kullandigimi fark ettim:)) Sanırım insanların neden bu sınıfı sevdiklerini anlıyorum. Çocuk olmasa1.6 ile bile yetinmez 2-3 yyıllığına 2.0 dizel düşünürdüm :))

    Allah iki cocugunuzuda saglikli buyutmeyi nasip etsin. Insan baba olacagini ilk duydugunda herseyi cocuguna gore tahsis etmeye basliyor. Kendi hayatimiz, ev, araba, esyalar vs.

    Bu his bir yandan cok guzel bir yandan da bireysel zevklerden odun verilmesi gereken onemli bir donem oluyor. Cunku anlik zevklerin agir sonuclara neden olabilecegi durtusu agir basmaya basliyor ve yapacaginizdan da vazgeciyorsunuz. Bu yuzden Picasso sizin icin her anlamda gorev araci, kurtarici oluyor. :)

    Isin guzel kismi da yas biraz daha ilerleyip cocugu buyuttukten sonra (onun lise donemleri) sartlariniz el veriyorsa kucuk kacamaklar yapabilme ihtimaliniz oluyor. :)

    Gecenlerde esim ve kizimi alisveris merkezine biraktiktan sonra ugramam gereken yere bir gidisim var sanirsiniz icimdeki Senna disima cikti. Onceden daima sakin kullanirdim ama simdi tek basima boylesi kacamaklar yapiyorum. :) Iste tam bu anda bende diyorum keske bu hanimin olsa da benim bir tane Subaru Brz'm falan olsa diye. :)

    Donem donem sehirden uzaklasip gezi yapiyoruz hayalim Subaru Forester alip her yerini yukleyip hem yeni yerlere gidip oralarda kalmak istiyorum hemde camurlara girip arabayi zorlayabildigim kadar zorlayarak, eve tavanina kadar camur icinde dondurmek istiyorum. Bunu yaptigimda alacagim hazzi anlatamam.

    O yuzden " beklentiler cok onemli " dedim. Sorsaniz Cruze bes para etmez bir aractir ama tam iki bucuk yildir kullaniyorum ve aldigima bir gun bile pisman olmadim. (Motor yatak sarmis olmasina ragmen)

    Artik cok ciddi bagaj sorunu yasamadigim icin biraz daha isin gorsel yanini ve surus kismini dusunmeye basladim bu yuzden Insignia beni kendine cekiyor.


    Kazasiz surusler dilerim. Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazıları okudukça İçimde Fırtınalar kopuyor Pederi ikna edip Bir Insıgniada ben alıırsam bu yaz yolların tozunu almayı her gün hayal eder oldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    yokuşta çekişte cdti alır mı acaba seninkini ne düşünürsün bu konuda hocam?

    Zor soru, 1.6 170 Hp lik motorun 280Nm tork çıkışı muazzam, diğer yanda 34 Hp zayıf ama 40Nm daha torklu bir model var.

    Kastettiğin 2.0 170Hp 400Nm olan CDTI ise bence cevap net olarak "2.0 CDTI alır" olacaktır.

    Yakında 1.6 136 CDTI aracını alan arkadaşımla deneriz sanırım :)


    insignia 260 benim bildiğim overboost ile 280 olabilir
    denersiniz hocam sonucu bekliyorum
    kast ettiğim 1.6 cdtı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 3 Kasım 2015; 18:33:53 >




  • atla deveyi kıyaslamak picasso ile insignia'yı kıyaslamak.

    bu firmalar ne yapsa yaranamaz bizim millete valla. adam gemi gibi arabayla 6.9 yakmış, 200 km hıza bir anda çıkıvermiş hala elektrikli koltuğu, dijital klimayı eleştiriyor. bel fıtığı konusuna girmek bile istemiyorum.

    geçen biri de arka havalandırma kanalı olmayan araba için "arkadakiler ölsün mü" diyordu. 15-20 sene önce toroslara çorum kaloriferi taktıran millet biz değildik sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pooodolski

    atla deveyi kıyaslamak picasso ile insignia'yı kıyaslamak.

    bu firmalar ne yapsa yaranamaz bizim millete valla. adam gemi gibi arabayla 6.9 yakmış, 200 km hıza bir anda çıkıvermiş hala elektrikli koltuğu, dijital klimayı eleştiriyor. bel fıtığı konusuna girmek bile istemiyorum.

    geçen biri de arka havalandırma kanalı olmayan araba için "arkadakiler ölsün mü" diyordu. 15-20 sene önce toroslara çorum kaloriferi taktıran millet biz değildik sanki.

    o değil de klimasız kedi gözü kartalla trabzondan çanakkaleye gelirmişiz bi de o yollarda
    302 ile yine trabzon çanakkale içinde sigara içilen vaziyete değinmiyorum bile

    harbiden şaka bi yana insignia koltuk mevzusunu burada mı okudum başka yerde mi bilmiyorum ama olacak iş değil
    mesela ben açık çay içmem , demli de içmem , ikisinin arası olmalı
    bunun gibi bir takıntı muhtemelen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pooodolski

    atla deveyi kıyaslamak picasso ile insignia'yı kıyaslamak.

    bu firmalar ne yapsa yaranamaz bizim millete valla. adam gemi gibi arabayla 6.9 yakmış, 200 km hıza bir anda çıkıvermiş hala elektrikli koltuğu, dijital klimayı eleştiriyor. bel fıtığı konusuna girmek bile istemiyorum.

    geçen biri de arka havalandırma kanalı olmayan araba için "arkadakiler ölsün mü" diyordu. 15-20 sene önce toroslara çorum kaloriferi taktıran millet biz değildik sanki.

    Bak sevgili forumdasim. Konu başlığı nedir? Ilk paragrafta ne yazıyor? Sonuç cumleleri nedir?

    Yani sırf yorum yapmak için yorum mu yapıyorsuniz anlamıyorum. Aracın profesyonellere taş çıkartacak bir sürü incelemesi mevcut. Farklı araç kullanan suruculerin de yaşadıklarını anlattıkları deneyimlerini paylastiklari konular da mevcut.

    Ben de yaşadıklarımı yazmak ve paylaşmak adına oturdum yazdım. Konunun başında da gayet medeni şekilde bu yazıdan beklentinin nasıl olması gerektiğini paylaştım.

    Bu yazıdan yola çıkarak MPV sınıfıni merak edenler faydalanabilir. Mpv düşünüp insignia isteyenler de faydalanabilir. Hali hazırda insignia sahibi olup mpv ye geçmeyi düşünenler de faydalanabilir. Hatta benim gibi minibüs soforleri de insignia ile kaybettikleri o heyecanı yeniden hissedebilirler.

    Bu aracı almayi düşünüp beli hassas olanlar yada müzik konusunda hassas audiophile kişilikler de faydalanabilirler.

    Kim kime yaranamiyor anlamadım. Adamlar aracı bedava vermiyor. 120bin verip aliyorsunuz. Açıkçası ben aracı incelerken gerçekten de aracimi satıp bunu alırsam bana getirisi goturusu nedir bunu düşünerek yazdım. Objektiflik adına da yaşadığım olaylara yorum katmamaya özen gösterdim. Yakıt tüketimi veya servis giderleri, lastikler ve olası sorun ve arizalara hiç odaklanmadim. Bunu herkes kendisi muhasebe eder.

    Sonuçta 24 saatlik bir test bu. Araca daha alisirken veriyorsunuz. Bu 24 saatlik testten öğrenilecek birşey daha varsa o da bayilerin 5-10 km lik test politikasınin ne kadar yanıltıcı olduğudur. Mesela ben 24 saatte bile bazı donanımların işime ne kadar yarayip yatayamacagini görmüş oldum. Mesela hayalet gösterge. Mesela elektrikli koltuklar veya bose ses sistemi gibi. Bayide 5km lik bir test yapsam bunları farketme şansım olmaz ve KENDI ADIMA boşuna masraf etmiş olabilirdim. Kendime cikardigim dersleri forumla paylaşmak ne zamandır problem onu da anlamadım. Sonuç olarak sert ifadelerinizi hak edecek hiçbirşey yapmadım. Bu da böyle biline.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    tamam hocam eline sağlık. güzel inceleme olmuş. bose ses sistemini beğenmemen ilginç. denemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pooodolski

    atla deveyi kıyaslamak picasso ile insignia'yı kıyaslamak.

    bu firmalar ne yapsa yaranamaz bizim millete valla. adam gemi gibi arabayla 6.9 yakmış, 200 km hıza bir anda çıkıvermiş hala elektrikli koltuğu, dijital klimayı eleştiriyor. bel fıtığı konusuna girmek bile istemiyorum.

    geçen biri de arka havalandırma kanalı olmayan araba için "arkadakiler ölsün mü" diyordu. 15-20 sene önce toroslara çorum kaloriferi taktıran millet biz değildik sanki.

    Bak sevgili forumdasim. Konu başlığı nedir? Ilk paragrafta ne yazıyor? Sonuç cumleleri nedir?

    Yani sırf yorum yapmak için yorum mu yapıyorsuniz anlamıyorum. Aracın profesyonellere taş çıkartacak bir sürü incelemesi mevcut. Farklı araç kullanan suruculerin de yaşadıklarını anlattıkları deneyimlerini paylastiklari konular da mevcut.

    Ben de yaşadıklarımı yazmak ve paylaşmak adına oturdum yazdım. Konunun başında da gayet medeni şekilde bu yazıdan beklentinin nasıl olması gerektiğini paylaştım.

    Bu yazıdan yola çıkarak MPV sınıfıni merak edenler faydalanabilir. Mpv düşünüp insignia isteyenler de faydalanabilir. Hali hazırda insignia sahibi olup mpv ye geçmeyi düşünenler de faydalanabilir. Hatta benim gibi minibüs soforleri de insignia ile kaybettikleri o heyecanı yeniden hissedebilirler.

    Bu aracı almayi düşünüp beli hassas olanlar yada müzik konusunda hassas audiophile kişilikler de faydalanabilirler.

    Kim kime yaranamiyor anlamadım. Adamlar aracı bedava vermiyor. 120bin verip aliyorsunuz. Açıkçası ben aracı incelerken gerçekten de aracimi satıp bunu alırsam bana getirisi goturusu nedir bunu düşünerek yazdım. Objektiflik adına da yaşadığım olaylara yorum katmamaya özen gösterdim. Yakıt tüketimi veya servis giderleri, lastikler ve olası sorun ve arizalara hiç odaklanmadim. Bunu herkes kendisi muhasebe eder.

    Sonuçta 24 saatlik bir test bu. Araca daha alisirken veriyorsunuz. Bu 24 saatlik testten öğrenilecek birşey daha varsa o da bayilerin 5-10 km lik test politikasınin ne kadar yanıltıcı olduğudur. Mesela ben 24 saatte bile bazı donanımların işime ne kadar yarayip yatayamacagini görmüş oldum. Mesela hayalet gösterge. Mesela elektrikli koltuklar veya bose ses sistemi gibi. Bayide 5km lik bir test yapsam bunları farketme şansım olmaz ve KENDI ADIMA boşuna masraf etmiş olabilirdim. Kendime cikardigim dersleri forumla paylaşmak ne zamandır problem onu da anlamadım. Sonuç olarak sert ifadelerinizi hak edecek hiçbirşey yapmadım. Bu da böyle biline.

    Bu koltuk olayı insanları çok rahatsız etti. Neden etti anlamadım. Çünkü bazı şeyler ozneldir. Siz sert koltuk seversiniz bu bir başkası için ızdırap olabilir sadece empati yapmak bunu anlayışla karşılamak için yeterli ve kaldı ki aslında bu tür yorumlar En çok işe yarayan yorumlar çünkü ben şu ana kadar deri koltuklu insignia hiç kullanmadım ancak cosmo koltukları beni hiç rahatsız etmemisti. Şimdi özellikle dikkat etmemi sağlayacak Sizin yorumunuz. ve ben aynı şekilde rahatsız olabilirim de olmaya bilirimde ama dediğim gibi siz söylemeseniz bu noktaya dikkat etmeyecektim aynı şey ses sistemi içinde geçerli benim ses sistemi konusunda çok seciciligim yoktur ama sizin sayenizde kulaklarimi dört açacağım. Kısacası her zaman yazdığım gibi internet ortamında en değerli bilgiler objektifce yapılmış eleştirilerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • biraz konu disi olcak abim ama su windowsu etkinlestir yaaa
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.