Şimdi Ara

Fallout 3: Game of the Year Edition (2009) [ANA KONU] (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.469
Cevap
5
Favori
244.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lod ları ve itemlerin actorlerin vs. görüş alanlarını kısın. O şekilde oyun fazla yükleme yapmıyor, birde sanal bellek boyutunu artırın bilgisayarınızdan.

    Ben bu sorunu yaşamadım ekran kartım 256 mb olmasına rağmen, ilk defa laptop ın Turbo Cache özelliği gerçekten işe yaradı. Ekran kartı rami kendini otomatik 1gb a çıkarıyor lazım olursa.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666
    quote:

    Orjinalden alıntı: ysselim
    Açıkçası ben hayal kırıklığına uğramaya başladım...
    Oblivion With Guns... Bu yoruma gittikçe daha çok katılıyorum.

    Neden diyeceksiniz?
    FO2'yi 10 defa bitirmiş birisi olarak, FO2'deki o muhteşem diyalogların ve mizah unsurlarının zerresini bulabildim bu oyunda ancak.
    En basiti örneği, aşağıdaki mesajda geçen FO2 hikayeleri.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=22294543

    Bu tarz birşeye denk gelmedim daha...

    Oblivion gibi monoton bir şekilde adam öldürüp, monoton questler yapıyoruz.
    Öyle bir questin 10 farklı çözüm yöntemi, kara mizah unsurları vs. gibi şeyler yok oyunda.

    FO2'nin atmosferi var ama... FO2'nin ruhu yok.

    S.T.A.L.K.E.R. 2 olsaymış oyunun adı, daha uygun olacakmış...

    Cidden çözememişler FO2'nin ruhunu...

    En basiti Slaver-Vic muhabbetidir.
    Hani Slaver'ların elinde esir olan Vic'le görüşmeniz gerekir FO2'de.

    1. Warrior karakterle geldim. Yanımda Sulik vardı. Tüm slaverları öldürüp, Sulik'in kızkardeşini kurtarıp, Vic'i de içerden çıkardım.
    2. Thief karakterle geldim. Anahtarları aşırıp, Vic'in odasına girip, istediğim bilgiyi alıp bastım gittim.
    3. Thief karakterle pencere kenarından Vic'e radyo parçası verip, istediğim bilgileri alıp gittim.
    4. Diplomat karakterle geldim. Vic'i yarı fiyatına köle olarak aldım.
    5. Kefaşe karakterle geldim. Slaver'ların lideri ile yatıp, Vic'i gene yarı fiyatına alıp gittim.
    6. Hain karakterle geldim. Sulik'i köle diye slaverlara sattım. Kendim de aralarına katılıp köle ticareti yapmaya, köle avlamaya başladım. Akabinde Vic'le görüşüp, istediğim bilgileri alıp gittim.
    7. 2 INT'li aptal karakterle geldim. Aptallığımla dalga geçip, kaslarımı beğenip, beni köle olarak almaya kalktılar...

    Şimdi bu olayın Bethesda versiyonu olsun. Yapacağınız şudur:
    1. Slaverları öldür, Vic'i al.

    Olayı tamamen Good-Evil tarzı iki çözüme indirgemişler.

    Nerede o Mr. Nixon'un kolunu koparıp çocuğa ders veren FO2... Nerede Maltese Falcon Cafe...

    Monoton.... Monoton.... Oblivion With Guns....




    Arkadaşım kısmen katılsam da kısmen de katılmıyorum.Ruh var ben aynı atmosferi tekrar hissedebiliyorum,daha zayıf da olsa.Daha güzel efekter vs ler hoş olmuş,ayrıca o 16 yaşta girdiğimiz testte sorunun cevabı süperdi


    A-The Overseer
    B-The Overseer
    C-The Overseer
    D-The Overseer



    Atmosfer bence halen var biraz.


    Kısmen... Girerken başlamışlar, sonra unutmuşlar...

    Grayditch'te deney yaparken Fire Antleri yaratan bi gerzek bilimadamı var hani...
    Doctor Lesko diye.

    Onun yüzünden bi kasaba halkı ölmüş, çoluk çocuk öksüz kalmış falan...

    Eleman yardım istiyor, Hatchery'ye kadar girmek istiyor. Yardım ettik önce.
    Sonra hesabını soralım dedik. Baktık konuşma seçeneklerinde "Lan adi, ödeyeceksin yaptıklarını" tarzı bir seçenek yok...
    Manuel olarak kafasına sıkalım dedik... Karma kaybettik.
    Var mı böyle birşey? Ne alaka yani...

    FO2, Vault City geliyor aklıma.
    Hani doktor var. İçeriye uyuşturucu kaçırmanızı istiyor.
    Kaçırıyorsunuz önce. Sonra adama şantaj yapıyorsunuz. Para istiyorsunuz. Veriyor.

    Sonra yaralanıp aynı adama gidiyorsunuz. "Uzan şuraya" diyor. Sonra ekran kararıyor, geri geldiğinde bu sayı sayıyor.
    "60, 59, 58..."
    "Ne sayıyorsun doktor?"
    "57, 56... Hayatının kalan saniyeleri... Sen hem bana şantaj yap, hem de yaralanınca bana tedavi olmaya gel... Sen mi salaksın, ben mi salak görünüyorum? 42, 41, 40..."
    "Ulan doktor... Şimdi ölüyorum ama, ilk işim son save'imi load edip gelip seni öldürmek olacak..."
    "Tabi tabi, 21, 20, 19..."

    Şimdi gelin bana FO3'te aynı hava var deyin.
    "Overseer, Overseer, Overseer"... Bir mizah unsuruna rastladık evet.
    Araya serpiştirilmiş ufak tefek bazı naneler... O kadar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysselim

    Kısmen... Girerken başlamışlar, sonra unutmuşlar...

    Grayditch'te deney yaparken Fire Antleri yaratan bi gerzek bilimadamı var hani...
    Doctor Lesko diye.

    Onun yüzünden bi kasaba halkı ölmüş, çoluk çocuk öksüz kalmış falan...

    Eleman yardım istiyor, Hatchery'ye kadar girmek istiyor. Yardım ettik önce.
    Sonra hesabını soralım dedik. Baktık konuşma seçeneklerinde "Lan adi, ödeyeceksin yaptıklarını" tarzı bir seçenek yok...
    Manuel olarak kafasına sıkalım dedik... Karma kaybettik.
    Var mı böyle birşey? Ne alaka yani...

    FO2, Vault City geliyor aklıma.
    Hani doktor var. İçeriye uyuşturucu kaçırmanızı istiyor.
    Kaçırıyorsunuz önce. Sonra adama şantaj yapıyorsunuz. Para istiyorsunuz. Veriyor.

    Sonra yaralanıp aynı adama gidiyorsunuz. "Uzan şuraya" diyor. Sonra ekran kararıyor, geri geldiğinde bu sayı sayıyor.
    "60, 59, 58..."
    "Ne sayıyorsun doktor?"
    "57, 56... Hayatının kalan saniyeleri... Sen hem bana şantaj yap, hem de yaralanınca bana tedavi olmaya gel... Sen mi salaksın, ben mi salak görünüyorum? 42, 41, 40..."
    "Ulan doktor... Şimdi ölüyorum ama, ilk işim son save'imi load edip gelip seni öldürmek olacak..."
    "Tabi tabi, 21, 20, 19..."

    Şimdi gelin bana FO3'te aynı hava var deyin.
    "Overseer, Overseer, Overseer"... Bir mizah unsuruna rastladık evet.
    Araya serpiştirilmiş ufak tefek bazı naneler... O kadar.


    Bence Fallout 2'yle bunu pek fazla kıyaslamamak gerek, Fallout'u daha çok 3 boyuta taşımaya odaklanmışlar, bu yüzden de haliyle beklenebileceği gibi oyundaki varyasyon eksik kalmış. Tabii üstüne fazlasıyla da aksiyon haline gelmiş oyun. Ama yine de bence atmosferi güzel, gezip dolaşması gayet hoş. Kara mizah ve çeşitlilik da FO2'deki seviyede olmasa da zaman zaman çıkıyor. Mesela bir ağaç adamla karşılaşıyorsunuz, millet tapıyor bu adama, ama garibim bir deneye maruz kalmış kafasında ağaç çıkmış sonra tamamına yayılmış. Oasis'e giderseniz görürsünüz ne halde olduğunu. Sonra kendisini öldürmenizi istiyor, ister bunu insancıl biçimde yaparsınız, ister yakarsınız psikopat modundaysanız ya da müritleriyle konuşursunuz çevre üzerindeki etkisini arttırırsınız ya da azaltırsınız.

    Rivet City'de de çöpçatanlık yaptım ertesi gün de gittim düğün törenine katıldım mutlu çiftin. Ama gerdek odasına onlardan önce girdim bakalım ne yapacaklar diye sonra rahatsız oldular geri çıktılar. Herhangi bir etkim olmadan rivet city muhafızlarının şefi değişti sonradan gidip baktığımda. Hayırdır ne oldu dedim yeni şef benim dedi yeni eleman. E niye dedim. Sana ne dedi.

    Üstüne dışarıda dolaşan karavanlar, brotherhood devriyeleri, vs. de direk önceki oyunların havasını veriyor. Dediğim gibi, oyun FO2 değil, oynanış olarak tam o ayarda bir oyun beklemek de doğru değil. Ama, bu oyunun en büyük avantajı modlar olacak. Bethesda'nın da mod yapım araçlarını yakında yayınlayacağını düşünüyorum. Bu oyunun fanatikleri üzerinde çalışınca çok daha güçlü bir hale gelir. Ki, şu haliyle bile bence güzel. Bu kadar bile quest koymayıp hakikaten silahlı obliviona dönebilirdi oyun, bence Bethesda gayet iyi bir iş çıkarmış. Çünkü devir değişti, artık çıkan oyunların büyük çoğunluğu öldür ilerle mantığını aşamıyor. Hatta daha da ileri gidip şöyle diyebilirim ki bu oyun bence Fallout 2'den sonra çıkan en iyi RPG. Witcher, KOTOR filan iyi olsalar da zayıf kalıyorlar yanında (oldum olası lineer RPG'leri sevmem.).




  • @lycantrophic; her deliği karıştırıyorum, senin yaşadığın gibi şeyler hiç gelmedi başıma... Benim oyun bozuk herhalde :P. Haftasonu gelsinde bir kurcalıyım bakalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnimePiggy

    @lycantrophic; her deliği karıştırıyorum, senin yaşadığın gibi şeyler hiç gelmedi başıma... Benim oyun bozuk herhalde :P. Haftasonu gelsinde bir kurcalıyım bakalım.


    O ağaç adam teee kuzeyde, hatta radyoda da eleman bahsediyor yeşillik alan var ağaçlar var vs. diye. Benim de bulana kadar göbeğim çatladı resmen. Bikaç tane de yoldaş bulsam yanıma tam olacak. Jericho salağı sen fazla iyisin senle takılamam dedi. Fallout yolları yanlız çekilmiyor. Ya bu fallout 1'deki gibi köpeğim olsa keşke. Yolda gezerken bir scavengerı köpeğiyle gördüm kıskandım. Fallout 1'de utanmaz mutantlar öldürmüştü köpeğimi sonunda feci üzülmüştüm. Hatta forumlarda çeşitli taktikler vardı köpeği oyun sonuna kadar canlı tutmak için. Yok odaya kilitleyin, yok başını okşayın uykuya yatırın vs. diye.

    Valla bu oyun eski anıları canlandırdı, onun için bile oynamaya değer.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysselim

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmandemi2
    arkadaslar hani oyunda köpeğimiz olacaktı satınmı alacağız yada ileriki bölümlerdemi olacak ben şuan doctor li nin beni babamı kurtarmak için gönderdiği vault 112 bölümündeyim


    Köpek Scrapeyard denen bölgede. Minefield'ın az altında, Bethesda Softworks'un az üstünde bir araba mezarlığı.
    Konuşunca peşinize takılıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: koray
    Arkadaşlar,
    Oyun Stalker tadında bir oyun mu?
    Teşekürler...


    Evet oyun Stalker tadında...

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666
    Arkadaşla kara mizah sormuştum ses seda yok galiba,fallout 1 ve 2 yi en az 2 kere bitirmiş kişilerden cevap beklemekteyim.


    Açıkçası ben hayal kırıklığına uğramaya başladım...
    Oblivion With Guns... Bu yoruma gittikçe daha çok katılıyorum.

    Neden diyeceksiniz?
    FO2'yi 10 defa bitirmiş birisi olarak, FO2'deki o muhteşem diyalogların ve mizah unsurlarının zerresini bulabildim bu oyunda ancak.
    En basiti örneği, aşağıdaki mesajda geçen FO2 hikayeleri.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=22294543

    Bu tarz birşeye denk gelmedim daha...

    Oblivion gibi monoton bir şekilde adam öldürüp, monoton questler yapıyoruz.
    Öyle bir questin 10 farklı çözüm yöntemi, kara mizah unsurları vs. gibi şeyler yok oyunda.

    FO2'nin atmosferi var ama... FO2'nin ruhu yok.

    S.T.A.L.K.E.R. 2 olsaymış oyunun adı, daha uygun olacakmış...

    Cidden çözememişler FO2'nin ruhunu...

    En basiti Slaver-Vic muhabbetidir.
    Hani Slaver'ların elinde esir olan Vic'le görüşmeniz gerekir FO2'de.

    1. Warrior karakterle geldim. Yanımda Sulik vardı. Tüm slaverları öldürüp, Sulik'in kızkardeşini kurtarıp, Vic'i de içerden çıkardım.
    2. Thief karakterle geldim. Anahtarları aşırıp, Vic'in odasına girip, istediğim bilgiyi alıp bastım gittim.
    3. Thief karakterle pencere kenarından Vic'e radyo parçası verip, istediğim bilgileri alıp gittim.
    4. Diplomat karakterle geldim. Vic'i yarı fiyatına köle olarak aldım.
    5. Kefaşe karakterle geldim. Slaver'ların lideri ile yatıp, Vic'i gene yarı fiyatına alıp gittim.
    6. Hain karakterle geldim. Sulik'i köle diye slaverlara sattım. Kendim de aralarına katılıp köle ticareti yapmaya, köle avlamaya başladım. Akabinde Vic'le görüşüp, istediğim bilgileri alıp gittim.
    7. 2 INT'li aptal karakterle geldim. Aptallığımla dalga geçip, kaslarımı beğenip, beni köle olarak almaya kalktılar...

    Şimdi bu olayın Bethesda versiyonu olsun. Yapacağınız şudur:
    1. Slaverları öldür, Vic'i al.

    Olayı tamamen Good-Evil tarzı iki çözüme indirgemişler.

    Nerede o Mr. Nixon'un kolunu koparıp çocuğa ders veren FO2... Nerede Maltese Falcon Cafe...

    Monoton.... Monoton.... Oblivion With Guns....



    Hocam bence çok yanlış düşünüyorsun. Tabi bu benim düşüncem. Bizler de fallout' u bu günlere kadar oynamış insanlarız ama ben şahsen bu oyuna başlamadan önce kendimi şartlamamaya çok dikkat ettim. Kendini baştan şartlandırırsan, oyun takla atsa güzel gelmez sana.

    Şunu unutmamak gerek. Bu Fallout 3... Fallout veya Fallout 2 değil. Bethesda' nın zaten bir tarzı var. Bunu bırakıp bir Fallout 2 kopyası yapsalardı işte o zaman rezalet olurdu. Çünkü çok farklı insanların eseri. Taklit etmek yerine, fallout dünyasına, kurallarına vs sadık kalarak, kendi Fallout oyunlarını yapmışlar ve yeni oyun gayet güzel olmuş.

    Bundan sonra Fallout 4 de çıkacak, o çıktığında da " Ama Fallout 2" şöyleydi diyerek bir güzel oyunu daha çöpe atmış oluruz. Fallout 2' nin yeri ayrı, Pc' de durur, arada açarız, yeni karakter yaparız, oynarız. Hiç bir şey onun önüne geçemez ama onunda oyun zevkimizin önüne geçmesini engellemeliyiz.

    Bir de Guns with Oblivion kısmına kesinlikle karşı çıkıyor. Son Oblivion karakterimle 150 saat oyun sürem vardı ve bu oyun kesinlikle Oblivion with Guns filan değil. Aynı grafik motoru yüzünden benzetilebilir ama dağlar kadar fark var iki oyun arasında.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lycantrophic


    quote:

    Orjinalden alıntı: AnimePiggy

    @lycantrophic; her deliği karıştırıyorum, senin yaşadığın gibi şeyler hiç gelmedi başıma... Benim oyun bozuk herhalde :P. Haftasonu gelsinde bir kurcalıyım bakalım.


    O ağaç adam teee kuzeyde, hatta radyoda da eleman bahsediyor yeşillik alan var ağaçlar var vs. diye. Benim de bulana kadar göbeğim çatladı resmen. Bikaç tane de yoldaş bulsam yanıma tam olacak. Jericho salağı sen fazla iyisin senle takılamam dedi. Fallout yolları yanlız çekilmiyor. Ya bu fallout 1'deki gibi köpeğim olsa keşke. Yolda gezerken bir scavengerı köpeğiyle gördüm kıskandım. Fallout 1'de utanmaz mutantlar öldürmüştü köpeğimi sonunda feci üzülmüştüm. Hatta forumlarda çeşitli taktikler vardı köpeği oyun sonuna kadar canlı tutmak için. Yok odaya kilitleyin, yok başını okşayın uykuya yatırın vs. diye.

    Valla bu oyun eski anıları canlandırdı, onun için bile oynamaya değer.


    Minefield'in az altındaki araba mezarlığında köpek var. Konuşunca takılır peşine. Çokta yararlı bi alet :) Mühimmat, ilaç vs bulabiliyor.
    Savaşacak adam istersende Underworld'de var bi goaul.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bilan

    Hocam bence çok yanlış düşünüyorsun. Tabi bu benim düşüncem. Bizler de fallout' u bu günlere kadar oynamış insanlarız ama ben şahsen bu oyuna başlamadan önce kendimi şartlamamaya çok dikkat ettim. Kendini baştan şartlandırırsan, oyun takla atsa güzel gelmez sana.

    Şunu unutmamak gerek. Bu Fallout 3... Fallout veya Fallout 2 değil. Bethesda' nın zaten bir tarzı var. Bunu bırakıp bir Fallout 2 kopyası yapsalardı işte o zaman rezalet olurdu. Çünkü çok farklı insanların eseri. Taklit etmek yerine, fallout dünyasına, kurallarına vs sadık kalarak, kendi Fallout oyunlarını yapmışlar ve yeni oyun gayet güzel olmuş.

    Bundan sonra Fallout 4 de çıkacak, o çıktığında da " Ama Fallout 2" şöyleydi diyerek bir güzel oyunu daha çöpe atmış oluruz. Fallout 2' nin yeri ayrı, Pc' de durur, arada açarız, yeni karakter yaparız, oynarız. Hiç bir şey onun önüne geçemez ama onunda oyun zevkimizin önüne geçmesini engellemeliyiz.

    Bir de Guns with Oblivion kısmına kesinlikle karşı çıkıyor. Son Oblivion karakterimle 150 saat oyun sürem vardı ve bu oyun kesinlikle Oblivion with Guns filan değil. Aynı grafik motoru yüzünden benzetilebilir ama dağlar kadar fark var iki oyun arasında.


    Ya ben derdimi anlatamıyorum sanırım...

    FO3'te atmosfer var. Grafikler güzel vs vs.
    Ama, içi boş davul gibi. Vurunca sesi hoş geliyor ama, içi boş... Özü yok...

    Haritadaki yerlerin çoğunun içi boş...
    Sadece agro yaratıklar var. Öldür dur. Sanki counter oynuyoruz.

    20 saat playtime içinde 2 tane düzgün muhabbet geçti o kadar...

    FRP'si neredeyse yok oyunun... Role Playing yok... Hack & Slash var.
    Bunu sağlamak için de monoton questler...

    Bir yerden bir yere gitmek için her tarafı dolanmak gerekiyor.
    Anlamsız bir metro sistemi kurmuşlar.

    Durkov's place diye bir yere geldim misal.
    Aha ortam var, quest olur birşey yaparız.
    "Selam, bu kızlar senin mi?"
    "Evet benim, al içki, iç"...
    Bu kadar mı? Evet bu kadar...

    Yahu insan opsiyon koyar. Durduk, mekana bir göz gezdirdik ve çıkıp gittik.

    FO2'yi düşünüyorum. Haritadaki her şehirde envai çeşit quest vardı. Seçenek vardı.
    Adam öldürme opsiyoneldi.
    Hatta elinize silah almadan oyun bitiyordu çok rahat...

    Burada öyle mi? Alakası yok.
    Oyunun özü hack&slash olmuş. Araya baharat nevinden bir kaç quest, bir kaç muhabbet...

    Oblivion gibi. Motor aynı motor. Zihniyet aynı zihniyet.

    Oblivion'u da bitiremedim. Yarıda bıraktım... Elder Scroll 1-2-3 derken bozdular işi.

    Morrowind'in en güzel yanı neydi? Levitate... Sen tut, Elder 3 çıkar, levitate'i kaldır... Olacak iş mi?
    Sonra oyuna bir zorluk seviyesi koy. En sona çekince, basit bir koyunu öldürmek için üzerinde 4 tane kılıç kıracak kadar vurman gereksin...
    Saçmalık ötesi...
    Önce bir powerup yapalım madem dedim.
    Tüm stat ve skilleri 100leyene kadar kastım oblivion'da. Herşey fullendi.
    Tamam hadi quest kasalım dedim... Monotonluk baydı...

    Ne farkı var FO3'ün Oblivion'dan? Farklı bir setting. O kadar.

    Zihniyet aynı...

    İnanın özünde Diablo 2'den çok fazla bir farkı yok...




  • put valut 112 deyim görev mini atom bombası var nereye göndersem kendimde kesin ölürüm
  • Arkadaşlar oyun CORE 2 DUO T8100 2.1Ghz işlemci, 3GB ram 256MB NVIDIA 8400M sistemli bir laptopda orta düzeyde rahat oynanırmı?
  • @ysselim

    3 boyuta geçişin azizliğine uğramasına rağmen, direk oyuna etiketi yapıştırmak için bence erken. Misal oyunu saf iyi kadın karakter olarak oynuyorum. Agi ve int 9 diğerleri 3-4-5 olarak başladım. Duruma göre beni şaşırtan bir çok olayla karşılaştım.

    Misal ateş nefesli karıncalardan sorumlu doktoru bulmak icap etti. Buldum. Çok da hevesli olmasa da ant queen üzerinde araştırma yapabilmesi için guardian antları öldürdüm fakat kraliçeyi sağ bıraktım. Geri döndüm. Ödül olarak questi tamamladığım için mutajeni aldım. Tabii ki bu çılgın herife kraliçeyi emanet edemezdim ayrıca wilsona'da( babasını bulması için yardım ettiğimiz çocuk) söz vermiştim. Questin o kısmı bitmesine rağmen geri döndüm kraliçeyi öldürdüm ve good karmayı kaptım.

    Şehre döndüm. Çocuğu durumdan haberdar ettim. O sırada hemen yanda aynı doktorun barakası olduğunu fark ettim. Kapısı kırmızı olmasına rağmen içeri girdim. Doktor oradaydı ve yine saçma sapan deneylerine devam edeceğinden falan bahsetti. Tam ayrılıyırken, kendi kendine "formüldeki bilmemne için 5mg mı, 6 mg mı bilmemne kullanmam lazım" deyince, şalterler attı tabi benim. Dönüp kafasına iki kurşun sıkıp bir daha saçma sapan deneyler yapmayacağından emin olduktan sonra çocuğa kalabileceği bir yer ayarlamaya gittim. Oyundaki tek kötü karmam olmasına rağmen RPG bakımından doğru karardı bence ve bu quest 5-6 farklı şekilde gelişebilirdi bundan eminim.

    Ayrıyetten bu doktoru ararken metroda kilitli bir kapı buldum. Kapıyı, ister kapıdaki bilgisayarı hackleyerek, ister lockpick ile açabilirsiniz. İçerde bir kaç ıvır zıvır dışında bir kasa vardı. Açtım içinden muhtemelen unique olan naughty sleepwear(erotik gecelik tarzı bir şey) çıktı. Bu da nedir ula demeye kalamdan kapıya koşa koşa bir adam geldi ki diyalog penceresi 1ms geç açılsa vuracaktım. Elinde hunting rifle; " o geceliği bana vereceksin" diye çıkıştı sapık Oldukça eğlenceli cevap seçenekleri vardı ben speech kullanarak "canını yakmadan önce kaybol" tarzı bir şey söyleyerek defettim.

    Yine doktorla olan diyaloglara dikkat edin. Misal doktora karıncaları nasıl yarattın, "nasıl bir mutasyon onları dev yapabilir ki?" gibi şaşkınlık içeren sorular soruyoruz. Bilimsel birşeyler saçmalıyor. Sonrasında şuna benzer bir diyalog seçeneği dikkatimi çekti. "Hadi herşey tamam, aksilik oldu bir şekilde dev karıncaları yarattın da, ağızlarından nasıl ateş çıkarıyorlar be adam?!"

    Öldürmek veya öldürmemek bence hala RPG'nize göre opsiyonel. İlla diyalog seçeneklerinde olması gerekmiyor. Misal galaxy radiodaki adamın sesinden ve çaldığı şarkılardan baydığım için 3. oyunumda dj olan zenciyi öldürmeyi planlıyorum. Bakalım ondan sonra olaylar nasıl gelişecek




  • arkadaşlar oyunu yüklüyorum new yapıyorum tam oyun başlayacak masaüstüne atıyor sistem vista 32 bit bu sorunu yaşayanlar warmı acaba tekrar yükledim sorun düzelmedi

    ayarlar menüsünden play dediğimde karşılaştığım uyarı:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fahrencelcius -- 4 Kasım 2008; 5:29:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fahrencelcius

    arkadaşlar oyunu yüklüyorum new yapıyorum tam oyun başlayacak masaüstüne atıyor sistem vista 32 bit bu sorunu yaşayanlar warmı acaba tekrar yükledim sorun düzelmedi

    ayarlar menüsünden play dediğimde karşılaştığım uyarı:


    ilaç lazım galiba
  • @ysselim, oyunu beğenmemiş olabilirsin ama oyunu hack&slash olarak gören ve beğenmeyen bir tek sen varsın gibi görünüyor. Oyunu nasıl oynuyorsun bilemiyorum ama kendim bizzat bitirmiş olmasaydım dediklerine inanabilirdim belki. Bence oyunun FO1 ve 2'den aşağı kalır hiçbir yanı yok, kesinlikle tekdüze değil, yaptığın ve vermiş olduğun kararlar oyunun gidişatını büyük ölçüde değiştirebiliyor. Diyaloglar desen zaten oyun diyaloglardan kurulu gibi, muhabbet, kara mizah desen onlar da var (tabi önüne geleni öldürmemen koşuluyla). Hatta dün akşam yeniden başladım, mekanda ne var ne yok bulayım, gezeyim niyetiyle. Geçen oyunda iyilik meleği karakterimi Paradise Falls'un kapısından kovan elemana bu sefer diyaloglarda deyim yerindeyse cevap olarak ana avrat küfrettim, herifin hoşuna gitti, "güzel, sen bizim işimize yarayabilirsin" diyerek bana içeri giriş için iş önerdi. Böyle detayları anlatsam sabaha kadar bitmez. Neyse, herkesin söyleyecek çok sözü vardır ama ben de şunu söyliyeyim, eğer bu oyundan önce Obilivion diye bir oyun çıkmamış olsaydı FO3'e söyleyecek en ufak bir söz bile bulamazdık. İyi ki varmışsın Obilivion (ne kadar sevmeyenin varmış).




  • @ysselim Durkov'un yerindeki kızlardan birini alıp kaçırabiliyorsun. Sonra alıp rivet city'ye götürüyorsun. Yani orda da quest var. Muhtemelen orayla bağlantılı başka bir-iki quest daha olabilir diye düşünüyorum. FO1'deki Dogmeat (köpek) de varmış o oyunda, ilk oyunu oynamamın en büyük nedenlerinden biridir, artık bu oyuna laf söyletmem. FO2 havası olmasa da FO1 ayarında quest çeşitliliği kesinlikle var. Ben beğendim oyunu, bu devirde de tamamen konuşarak bitirilebilecek bir rpg (FO2) tarzında bir oyun beklemek bence pek doğru olmaz, devir action devri. Bana göre de Bethesda action ve konuşma arasındaki dengeyi iyi tutturmuş. Mesela ufak bir detay daha Rivet City'de akşam vakti pazardaydım. Elemanlar "Hadi kapatmak üzereyiz fazla uzatma işini" diyordu. Oblivion konusu tekrar dönecek ama elemanlar sopa gibi boş boş dolaşmıyorlar en azından ortalıkta. Hakikaten bir gün döngüsü var. Misal, şu Durkov'dan kaçırdığım hatun gecelikle dolaşır Rivet City'de diye tahmin ediyordum, karı bir yerden paçavralar bulmuş geçirmiş üzerine.

    Bu arada, biraz para biriktirmek istiyorsanız çöp atan silah var. Onu alın kullanın, etraftaki çer çöp de işe yaramış oluyor. Süt şişesiyle mutant kafası koparmak da enteresan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lycantrophic -- 4 Kasım 2008; 8:47:20 >




  • Arkadaslar lutfen yardımcı olun oyun acılıs vıdeosundan sonra bi dogum sahnesi var kan fln fıskırıor cocuk aglıyor fln selection yapıorz daha sonra onumdekı adam olee bakıp duruor orda ne yapmam gerek tum tusları denedım ama en az yarım saat beklıyor kapattım bn de yardımcı olursanız sevınrm
  • Skullptura versiyon oynayanlar için final fix çıktı çökmeleri acaip derecede azaltmış durumda.
  • yuh millet çatır çutur oynamış oyunu... bilgisayarda yüklü de oynamaya kıyamıyorum be...
  • off ya acayip merak ettim bugün gidip alıcam sonunda oyunu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lycantrophic
    . Ben beğendim oyunu, bu devirde de tamamen konuşarak bitirilebilecek bir rpg (FO2) tarzında bir oyun beklemek bence pek doğru olmaz, devir action devri.


    devir düşünmeden shooter oynayan, adamı vurmadan ikna etmeyi akıl edemeyen neslin devri..

    fallout gibi bir klasiğin günün şartlarına uygun olarak diyaloğu biraz fazla bi shooter a dönüşmesini içime sindiremiyorum,

    F3 kötü bir oyun değil, aksine zengin içerikli bir oyun ama kesinlikle F2 havasından uzak.

    yselim'e birçok noktada hakveriyorum.post nukleer ortamda ahlaki düzeni çökmüş bir ortamda, kara mizahın ne demek olduğunu F2 ile öğrendik.

    F3te oyunun başındaki goat testinde 4 şıkkında overseer olmasının , f2 nin o ince espri anlayışına en çok yaklaşan noktası olup, bundan başkada tebessüm ettiren bir detayı yok ne yazıkki. (belki birde megatondaki evimizdeki robotun anlattığı fıkra olabilir )




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.