Şimdi Ara

Falken AS210 Dört Mevsim Lastik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
422
Cevap
18
Favori
90.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pablo Vader kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim gerçekten söyledikleriniz iyi bir referans oldu. Bir de dediğim gibi lastiğin şu anki durumunu resim olarak atarsanız çok makbule geçer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MySun

    Bu arada falken Türkiye sayfasına da eklenmiş lasik, ebatlar eksik olsa da...

    https://www.falkenlastik.com.tr/lastikler/euroall-season-as210
    Belli ki biraz aceleye gelmiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeş iyiki petlas pt535 almamışsın çünkü 3pmsf kar işareti yok o lastiğin.üzerinde sadece m+s ibaresi var kışın karda buzda yaz lastiğinden farkı yok onların.

    petlas multiaction pt555 yeni 4 mevsim lastikleri var onlar m+s ve 3pmsf işarete sahip.
  • Lastik b sınıfı ve basarılı gozukuyor. Ancak koyde vs doguda oturmuyorsanız 4 mevsım gereksız. Buyuksehırler karda zaten tuzlama yapıp zemınnı suya cevırıyor. Cok kar yagdıgı gunler zaten aracı cıkartmamak lazım. Ulkemızde yazlık ve ıslak zemın perfonsı ıyı olan lastıkler yeterlı gelır kıs ve 4 mevsıme gerek yok bu nedenle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Lastik b sınıfı ve basarılı gozukuyor. Ancak koyde vs doguda oturmuyorsanız 4 mevsım gereksız. Buyuksehırler karda zaten tuzlama yapıp zemınnı suya cevırıyor. Cok kar yagdıgı gunler zaten aracı cıkartmamak lazım. Ulkemızde yazlık ve ıslak zemın perfonsı ıyı olan lastıkler yeterlı gelır kıs ve 4 mevsıme gerek yok bu nedenle
    Kardan çok buzlanma yüzünden işimizi şansa bırakmamalıyız diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Lastik b sınıfı ve basarılı gozukuyor. Ancak koyde vs doguda oturmuyorsanız 4 mevsım gereksız. Buyuksehırler karda zaten tuzlama yapıp zemınnı suya cevırıyor. Cok kar yagdıgı gunler zaten aracı cıkartmamak lazım. Ulkemızde yazlık ve ıslak zemın perfonsı ıyı olan lastıkler yeterlı gelır kıs ve 4 mevsıme gerek yok bu nedenle
    kar yağ diye arabaya binemeyeceksem, 4 tane lastik alamıyorsam arabayı satarım. hiç binmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightbringer

    Kardan çok buzlanma yüzünden işimizi şansa bırakmamalıyız diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Buzlanmada hicbir lastigin sansi yokki zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    kar yağ diye arabaya binemeyeceksem, 4 tane lastik alamıyorsam arabayı satarım. hiç binmem.

    Alıntıları Göster
    Okudugundan bunu mu anladin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Lastik b sınıfı ve basarılı gozukuyor. Ancak koyde vs doguda oturmuyorsanız 4 mevsım gereksız. Buyuksehırler karda zaten tuzlama yapıp zemınnı suya cevırıyor. Cok kar yagdıgı gunler zaten aracı cıkartmamak lazım. Ulkemızde yazlık ve ıslak zemın perfonsı ıyı olan lastıkler yeterlı gelır kıs ve 4 mevsıme gerek yok bu nedenle
    Katılıyorum istanbulda yaşıyorum kış lastiği hiç almadım,yazla devam...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yiğidin yoğurt yemesi ayrı. Kimi yaz/kış ayrı takım olmazsa olmaz diyor, kimi Kuzey Marmara'da yaz lastiği yeter diyor, kimisi de benim gibi dört mevsime yöneliyor.

    Bu işte mutlak bir doğru var mı bilemiyorum ama eski lastiklerime elveda demekten çok memnunum. Geçtiğimiz günlerdeki şiddetli yağışlarda ıslak zeminde frenlemesi ve su birikintilerinde yastıklama yapmadan tahliyesi beni ziyadesiyle memnun etti. Zira eski lastiklerimin kuru zeminde ABS çalıştırdığı yerde sırılsıklam zeminde ABS'siz aracımı durdurdu.

    Tabi kesinlikle katıldığım bir gerçek var ki o da dört mevsim lastiğin yazın bir yaz lastiği, kışın da bir kış lastiği kadar olamayacağıdır. Ama kimya teknolojisi gelişiyor, dört mevsim lastikler de buna paralel olarak bu bandı genişletiyorlar.

    Benim gibi aşırı yaz ve kış koşullarına maruz kalmayıp, 5 yılda bir dişlerini bitiremediği için 2 takım lastiği çöpe atmak istemeyenler için cazip bir çözüm olduğunu düşünüyorum. Ama asıl durum, lastiklerin üzerinden bir kış bir de yaz geçtikten sonra belli olacak bence. Bakalım gelecek yıl da tatminkar performans sunabilecekler mi?

    Kullandıkça deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademtari

    Her yiğidin yoğurt yemesi ayrı. Kimi yaz/kış ayrı takım olmazsa olmaz diyor, kimi Kuzey Marmara'da yaz lastiği yeter diyor, kimisi de benim gibi dört mevsime yöneliyor.

    Bu işte mutlak bir doğru var mı bilemiyorum ama eski lastiklerime elveda demekten çok memnunum. Geçtiğimiz günlerdeki şiddetli yağışlarda ıslak zeminde frenlemesi ve su birikintilerinde yastıklama yapmadan tahliyesi beni ziyadesiyle memnun etti. Zira eski lastiklerimin kuru zeminde ABS çalıştırdığı yerde sırılsıklam zeminde ABS'siz aracımı durdurdu.

    Tabi kesinlikle katıldığım bir gerçek var ki o da dört mevsim lastiğin yazın bir yaz lastiği, kışın da bir kış lastiği kadar olamayacağıdır. Ama kimya teknolojisi gelişiyor, dört mevsim lastikler de buna paralel olarak bu bandı genişletiyorlar.

    Benim gibi aşırı yaz ve kış koşullarına maruz kalmayıp, 5 yılda bir dişlerini bitiremediği için 2 takım lastiği çöpe atmak istemeyenler için cazip bir çözüm olduğunu düşünüyorum. Ama asıl durum, lastiklerin üzerinden bir kış bir de yaz geçtikten sonra belli olacak bence. Bakalım gelecek yıl da tatminkar performans sunabilecekler mi?

    Kullandıkça deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim...
    3 yıldır crosclimate kullanıyorum. Beni ziyadesiyle tatmin ediyor. Ancak dolar ve euronun artmasıyla 1 lastik 700 tl olunca önümüzde ki sene için lastik arayışına girdim. Ve as210 gözüme ilişti. Aradığım kriter. Islak frenleme a-b ve yakıt sarfiyatı en kötü c bunu sağlayan şu an piyasada çok 4 mevsim lastik yok. As 210 a baktığımda değerleri nerdeyse michelin crosclimate ile aynı ve fiyat %50 daha ucuz kesinlikle bu fiyata alınabilecek en iyi 4 mevsim lastik fiyat/performans üst seviyede. Bence iyi bir seçim yapmışınız. 4 mevsim lastik mi olur diyenler crosclimate ile bansko kayak merkezine çıktım ve antalya'da 40 derecede kullandım. Gayet başarılı sadece çok sıcakta ani kalkışlarda yaz lastiğine göre daha çok patinaja düştü yani asr daha çok çalıştı. Bu kadar kusurda olur dedim. Ben gayet memnunum.as210 un crosclimateden etiket değeri olarak sadece 1-2 db gürültü farkı var. Kesinlikle alınabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 22 Kasım 2018; 11:39:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    3 yıldır crosclimate kullanıyorum. Beni ziyadesiyle tatmin ediyor. Ancak dolar ve euronun artmasıyla 1 lastik 700 tl olunca önümüzde ki sene için lastik arayışına girdim. Ve as210 gözüme ilişti. Aradığım kriter. Islak frenleme a-b ve yakıt sarfiyatı en kötü c bunu sağlayan şu an piyasada çok 4 mevsim lastik yok. As 210 a baktığımda değerleri nerdeyse michelin crosclimate ile aynı ve fiyat %50 daha ucuz kesinlikle bu fiyata alınabilecek en iyi 4 mevsim lastik fiyat/performans üst seviyede. Bence iyi bir seçim yapmışınız. 4 mevsim lastik mi olur diyenler crosclimate ile bansko kayak merkezine çıktım ve antalya'da 40 derecede kullandım. Gayet başarılı sadece çok sıcakta ani kalkışlarda yaz lastiğine göre daha çok patinaja düştü yani asr daha çok çalıştı. Bu kadar kusurda olur dedim. Ben gayet memnunum.as210 un crosclimateden etiket değeri olarak sadece 1-2 db gürültü farkı var. Kesinlikle alınabilir

    Alıntıları Göster
    Etiketteki yakıt değeri E olsa da eski lastiklerimle (Michelin Energy Saver) arasında göze çarpan bir fark henüz göremedim. Aracı aldığım günden bu yana yakıt tüketimimi kayıt altında tutuyorum ve 4 yılın ortalaması 4,6 lt/100km
    Bakalım, önümüzdeki 1 yıl bu ortalamaya nasıl etki edecek, anlık veriler hava/yol/mevsim şartlarına göre yanıltıcı olabiliyor.
    Bu arada 69 db ses seviyesi de eski lastiklerime nazaran daha iyi geldi kulağıma...




  • Benim lastik 205 60 16 onun ekran resmini bulamadım ama ıslak yol tutuş B yakıt C bakın tıpkı 205 55 16 daki gibi sizin neden yakıt E çözemedim. Benim ölçülerde ki değerler michelin crosclimate ile aynı.
    Falken AS210 Dört Mevsim Lastik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 22 Kasım 2018; 14:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Benim lastik 205 60 16 onun ekran resmini bulamadım ama ıslak yol tutuş B yakıt C bakın tıpkı 205 55 16 daki gibi sizin neden yakıt E çözemedim. Benim ölçülerde ki değerler michelin crosclimate ile aynı.
    Muhtemelen farklı ebatlarda genişliğe bağlı olarak farklı sürtünme katsayılarından kaynaklanan bir durumdur. Ama başta da yazdığım gibi, henüz belirgin bir fark göremedim. Bu arada yeni lastikleriniz de hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın...


    Falken AS210 Dört Mevsim Lastik Falken AS210 Dört Mevsim Lastik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ademtari -- 23 Kasım 2018; 17:51:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teşekkürler ama daha almadım almayı düşünüyorum. ebatlarda ki farklılık ve buna bağlı yakıt ekonomi etiketi doğru ama mantığı çözemedim. almayı düşündüğüm lastik sizinkinden daha geniş tabanlı ama yakıt sarfiyatı düşük mantığı kuramadım bilmediğim başka şeyler var demek ki. size de kazasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademtari

    Etiketteki yakıt değeri E olsa da eski lastiklerimle (Michelin Energy Saver) arasında göze çarpan bir fark henüz göremedim. Aracı aldığım günden bu yana yakıt tüketimimi kayıt altında tutuyorum ve 4 yılın ortalaması 4,6 lt/100km
    Bakalım, önümüzdeki 1 yıl bu ortalamaya nasıl etki edecek, anlık veriler hava/yol/mevsim şartlarına göre yanıltıcı olabiliyor.
    Bu arada 69 db ses seviyesi de eski lastiklerime nazaran daha iyi geldi kulağıma...

    Alıntıları Göster
    merhaba



    benimde aracimda an itibariyle energy saver plus kullanioum.. 47bin biticek ve lastik olarak falken all season var.. energy kimse begenmesede beni yari yolda hic birakmadi.. ozellikle lastigin dayanikli yapisi eski taşlı yollarda parcalanma bile yapmadi.. benim merakim all seasonun yapisindan dolayi yazin bu taşli yollarda yipranmasi daha cabuk olabilir mi ?



    deneyimlerinizi beklious saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    kardeş iyiki petlas pt535 almamışsın çünkü 3pmsf kar işareti yok o lastiğin.üzerinde sadece m+s ibaresi var kışın karda buzda yaz lastiğinden farkı yok onların.

    petlas multiaction pt555 yeni 4 mevsim lastikleri var onlar m+s ve 3pmsf işarete sahip.
    pt535 i 4 mevsim diye iteledi, şimdi pt555 çıkarmış o da sadece 205/55R16 ölçülerinde ve etiket değerleri E B 71... adam olmaz bu petlas.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MySun

    pt535 i 4 mevsim diye iteledi, şimdi pt555 çıkarmış o da sadece 205/55R16 ölçülerinde ve etiket değerleri E B 71... adam olmaz bu petlas.

    Alıntıları Göster
    Katılıyorum, aynı ebatlarda Falken AS210'un yakıt verim etiketi C

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.