Arkadaşlar selamlar. 1.2 milyon TL civarı temiz 2018-19 model 116d almayı planlıyorum. F20 kasadaki benzinli motorların hepsi farklı farklı problemlere sahip olduğu için daha sorunsuz olan dizel motorda karar kıldım. Tavsiye eder misiniz? Bu bütçe ile sürüşü keyif vericek başka araç önerilerine açığım. |
f20 116d alınır mı?



-
-
1.2 milyon lira B segmenti araç için çok fazla bence
-
f20 c segmenttir ayrıca %50 ön-arka ağırlık dağılımı ile sürüşü keyifli bir araçtır
dizel motor yerine keyifli sürüş için 136 hp benzinli olanlarını tavsiye ederim soft yazılımla 220 hp güç üretebilen değişik bir motor
ancak başına dert alma olasılığı bir haylü yüksek bir motor
-
Motor sorunsuz olsa kesinlikle 118i alırdım ama başıma dert almak istemediğim için dizele yöneldim. 116d yazılımla filan 150 hp civarına çıkıp çok zevkli olabilir. En verimli ve güvenli seçenek bu olucak sanırım.
-
dizeli hakkında fikrim yok ama genelde bu kasanın dizelleri pek tutulmuyor
3 sene f20 1.16i stock halde kullandım 2012 modeldi 2017'de alıp 2020'de sattım bir masraf açmadı bana güzel bir araçtı satarken malum sitedeki en yüksek fiyatlı ilan benimkiydi ve 1 haftada satıldı temizine denk gelmek önemli
sportline donanım tavsiye ederim kırmızı iç detaylar hoş duruyor ayrıca dış kısımda da ufak farklılıkları var
-
1 serisinin donanım paketleri çok karışık. Sürekli ekleme çıkarma olmuş anladığım kadarıyla 2017-18 model f20 için en dolu paket hangisi? Premium line tatmin eder mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğru hocam c segmentiymiş
-
B38'den şaşmayın, tüm sorunları çözümü olan sorunlar. Bulabiliyorsanız tabi ki M Sport ilk tercih olmalı.
-
B38 turbo çatlatıyor diyorlar. 2. El alacağım için geçmişte nasıl kullanıldı tam olarak bilmek imkansız. Bu riski almaktansa daha güvenli liman 116d tercih edilmeli mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N13 e göre daha problemsiz .
Ben 2016 one edition öneririm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 sene kullandım.bakım ve bir kez geri basınç hortumu dışında birşeyim olmadı. 50 binde aldım 120 binde sattım. B38 turbo çatlatöa sorunu dışında n13 gibi ne olduğu belli olmayan sorunu yok. Blok sağlam n13 den. Basınca dayanıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bende 2018 f30 bmw 3.18 luxury line var, sadece kroniği turbo ve intercoolerdan antifiriz kaçağıdır. kenarıda bir 50 60 bin ayırman gerekebilir, ben 110 binde turbo intercooler komple değiştirmiştim, 87 binde aldım şuan 129 binde hiçbir sorun yaşamadım. alacağın araç bakımlıysa bu konu hariç sorun yaşayacağını pek sanmıyorum. ancak uçsun kaçsın istiyorsan 1.18 stock olarak uygun değil, gerçi 1 kasada daha hafif olacağı için stock hali yetebilir. rsa yazılımla n13 ile aynı performansı veriyor, arkadaşımda f30 3.20 ied var, deneme yaptık. artı olarak termostat yazılımı olduğu için manifold sıcaklığı 200 derece kadar daha serin çalışıyor. Stock halinde obd verilerinde 950 derece gibiydi şu anda 750 civarında. bu sayede su kaçağı yaşama ihtimali düşüyor.
-
Ben de uzun süre kullandım Mini F56'da. Herhangi bir sorun yaşamadım. Bir de turbo wastegate probleminden bahsediliyor ama çözümü kolaymış, benim başıma gelmedi.
B38'in özellikle devirlenme sesi 3 silindirliler arasında bence en iyisidir.
-
Kesinlikle :) son susturucu iptali ile vites geçişlerinde sesi de süper olmuştu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kasa kodlarına hakim değilim, bahsedilen araç 1.6 litre 4 silindir dizel manuel şanzıman olan mı? Öyleyse arkadan çekişle beraber çok keyifli olduğunu birçok yerde duydum/okudum.
Sonraki kasada mı motoru 3 silindire şanzımanı otomatiğe düşürüp çekişi ön tekere almışlardı?
-
Arkadaşın bahsettiği kasa da 3 silindir ama arkadan çekiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X