DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
exper bilgisayar bios açmıyor.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
18.794
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> exper bilgisayar bios açmıyor.
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:19:56
      arkadaşın exper marka bilgisayarının biosuna giremiyorum yöntemini bilen arkadaş var mı?


      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:22:47
      Bİosa giremiyorum derken

      Tam olarak ne oluyor hocam biraz detay verebilirmisin.



      _____________________________

      ©mendiss

    • Binbaşı
      1130 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:26:48
      bilgisayarı açtığında ekranda hangi tuşa basman gerektiği yazar ("Press ... to enter the setup" gibi)

      eğer şifre varsa bios sıfırlama jumperını dene yada bios pilini çıkarıp tekrar tak

      o da işe yaramazsa bios chipinin modelini falan googledan arattır belki bir süper şifre vardır



      _____________________________

      -=[2õ®ßã]=- was here !

      тяαη¢ємαηια Loves Money So Much!
    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:26:58
      siyah bir ekran sol üst köşede imleç yanıyor
      cd yi 1. olarak seçmişler
      onu denedim ama biosa giremiyorum..
      hatta göremiyorum.
      ayrıca xp media center kurulu üzerine pro kurayım denim o da hata verdi kurulumu durdurdu.



      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:33:39
      Hocam ben olayı hala anlayamadım. Normalde pc ilk açılışında ekran kartı ve ram testi yapar. Ram testinden sonra delete tuşuna basarsanız bios menüsü açılır. Eğer basmazsanız bilgisayar boot etmek için sürücüleri tarar. Siz bios menüsü geçtikten sonra oluşan hadiseden bahsediyorsunuz.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendiss -- 19 Kasım 2006; 4:34:08 >
      _____________________________

      ©mendiss

    • Binbaşı
      1130 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:34:11
      alala

      del, shift, tab, F tuşları, birşeyelere rastgele bas bakalım girecek mi

      yada pc modelini yazıp google da bi döküman bulmaya çalış.tabi varsa

      pc nin kitapçıkları varsa onları bi inceleyin



      _____________________________

      -=[2õ®ßã]=- was here !

      тяαη¢ємαηια Loves Money So Much!
    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:42:27
      valla bende anlamadım en başta çok mu hızlı geçiyor diye 3-4 defa uğraştım f2 del f8 yemedi hiçbiri karşılık vermiyor f8 le windows ara menüsü geliyor o kadar orayla da işim yok bios ekram ram hiç bir şey göstermiyor



      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:44:25
      Hocam clearmos bios resetleme tavsiye edeceğim. Denedinizmi bilmiyorum ama. Eğer clearmos denemediyseniz bi deneyin bakalım. Değişen birşey olacakmı.


      _____________________________

      ©mendiss

    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:44:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: ZoRBa

      alala

      del, shift, tab, F tuşları, birşeyelere rastgele bas bakalım girecek mi

      yada pc modelini yazıp google da bi döküman bulmaya çalış.tabi varsa

      pc nin kitapçıkları varsa onları bi inceleyin

      arkadaşta internet yoktu
      merak ettim belki bir bilen çıkar diye yazdım hepinize cevaplar için teşekkür ederim



      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:46:32
      onu denemedim ama bilgisayar çalışıyor şu an problem yok ayrıca garantisi var.içini açmak yasak..


      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Binbaşı
      1607 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:56:14
      Sanırım monitörün tepki verme süresi biraz uzun. O yüzden açılıştaki bölümleri göremiyorsun. Setup del, F2 tuşları ile açılır genel olarak. Yalnız anlayamadığım madem çalışıyor, neden bios a girmek istiyorsun?


      _____________________________

      "Herşey olabildiğince basit şekilde ele alınmalıdır. Fakat asla olması gerektiğinden basit değil!" Einstein
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      19 Kasım 2006 04:57:14
      Hocam bu benim eski intel anakartıma benziyor o zaman. Ben biosa gireceğim zaman elimi f2 tuşunda hazır tutuyordum. Power düğmesine bastığım an f2 yede basmaya başlıyordum. Ancak yakalıyordum bios menüsünü Çok hızlı geçerdi bios ekranını. Sizde bu şekilde del,f2,f10 tuşlarını deneyerek belki yakalayabilirsiniz. Elbet yakalanır. Nereye kadar kaçacak


      _____________________________

      ©mendiss

    • Teğmen
      184 Mesaj
      19 Kasım 2006 05:18:37

      quote:

      Orjinalden alıntı: mendiss

      Hocam bu benim eski intel anakartıma benziyor o zaman. Ben biosa gireceğim zaman elimi f2 tuşunda hazır tutuyordum. Power düğmesine bastığım an f2 yede basmaya başlıyordum. Ancak yakalıyordum bios menüsünü Çok hızlı geçerdi bios ekranını. Sizde bu şekilde del,f2,f10 tuşlarını deneyerek belki yakalayabilirsiniz. Elbet yakalanır. Nereye kadar kaçacak

      yakalarız evel allah



      _____________________________

      Abe Albea 2005 1,3 multijet
    • Yarbay
      2486 Mesaj
      19 Kasım 2006 05:27:14

      quote:

      Orjinalden alıntı: sektor_blsm



      Alıntıları Göster


      yakalarız evel allah



      markalı pc olduğuna göre büyük bir ihtimal intel anakart kullanıyordur.o zaman f2 tuşuna basılı tut defalarca bas pc nin power tuşuna basar basmaz hemen boot ediyor çünkü.asuslar da del tuşu oluyor.bios üreticisi ile alaklı seninki award mı ami mi?



      _____________________________

      youtube be clever! or i'll take your mind...!
    • Yarbay
      4166 Mesaj
      19 Kasım 2006 05:56:12

      quote:

      Orjinalden alıntı: strafer



      Alıntıları Göster




      markalı pc olduğuna göre büyük bir ihtimal intel anakart kullanıyordur.o zaman f2 tuşuna basılı tut defalarca bas pc nin power tuşuna basar basmaz hemen boot ediyor çünkü.asuslar da del tuşu oluyor.bios üreticisi ile alaklı seninki award mı ami mi?


      tab, delete, f2 tuşlarına seri bir halde basın biosa girecektir.



      _____________________________


      film/altyazı | Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, Onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. Johann Wolfgang von Goethe
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.