Şimdi Ara

Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Merhaba,

    Ekte görüldüğü üzere, ERP programının vermiş olduğu ve karışık bilgilerin olduğu bir rapor var. Ben bunları pivot tablo ile sunum haline getireceğim. Ancak veriler karışık satır ve sütunlar halinde. Bunu nasıl düzenleyebilirim ?


    Program çıktısı;


    Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında




    Kendi düzenlediğim;


    Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında



    _____________________________
    İşlemci: AMD® Ryzen™ R5 3600x
    RAM: 16 GB 2133 Mhz
    Ekran Kartı: MSI Suprim X RTX 3070
    Anakart: MSI B450 Mortar Max
    İşletim Sistemi: Microsoft Windows 11 Pro

    Letgo Profilim




  • Merhaba,

    Excel'de satır ve sütunları düzenlemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    1. İlgili hücreyi seçin.
    2. "Veri" sekmesine tıklayın ve "Sütunları ve Satırları Birleştir" öğesini seçin.
    3. İstediğiniz satır veya sütunları seçin ve "Birleştir" düğmesine tıklayın.
    4. Birleştirilmiş hücreyi istediğiniz şekilde düzenleyin ve içeriğini girin.
    _____________________________
    Netsinerji Bilişim
    (Şirket hesabı olduğundan birden fazla kişi tarafından kullanılmaktadır.)https://www.netsinerji.com.tr/
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.