Şimdi Ara

Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Merhaba,

    Ekte görüldüğü üzere, ERP programının vermiş olduğu ve karışık bilgilerin olduğu bir rapor var. Ben bunları pivot tablo ile sunum haline getireceğim. Ancak veriler karışık satır ve sütunlar halinde. Bunu nasıl düzenleyebilirim ?


    Program çıktısı;


    Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında




    Kendi düzenlediğim;


    Excel'de Karışık Satır ve Sütunları Düzenleme Hakkında







  • Merhaba,

    Excel'de satır ve sütunları düzenlemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    1. İlgili hücreyi seçin.
    2. "Veri" sekmesine tıklayın ve "Sütunları ve Satırları Birleştir" öğesini seçin.
    3. İstediğiniz satır veya sütunları seçin ve "Birleştir" düğmesine tıklayın.
    4. Birleştirilmiş hücreyi istediğiniz şekilde düzenleyin ve içeriğini girin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.