Şimdi Ara

Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.813
Cevap
114
Favori
118.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xX.3B.Xx X kullanıcısına yanıt
    Corsair bozulan ürünü göndermeyin çöpe atın biz yenisini gönderiyoruz diyor Corsair 760T şeffaf yan kapak bana gönderdiler ayrıca 3 kerede I/O kontol paneli gönderdiler birde H110 su sğutma fanı ben hiç para vermedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cango69

    Corsair bozulan ürünü göndermeyin çöpe atın biz yenisini gönderiyoruz diyor Corsair 760T şeffaf yan kapak bana gönderdiler ayrıca 3 kerede I/O kontol paneli gönderdiler birde H110 su sğutma fanı ben hiç para vermedim.

    Aynen hocam bende Corsair RMA sayesinde 730t hasarlı kapağı göndermeden yenisini ücretsiz göndermişlerdi, önceki alıntımı düzenleyerek yazmıştım.
    Amazondan Corsair psu almak daha mantıklı geldi şimdi, müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas bi şirket, TR ürünü alıp TR servisiyle uğraşana kadar 2 günde yenisi elimde olur.
  • xX.3B.Xx X kullanıcısına yanıt
    Ekran kartı alacağım ama evga ve vektron yüzünden evgadan da vazgeçtim evga eu'dan almaya kalktığımızda 111 Euro baştan kargo ücreti yazıyor alınmaz yani.Hard disk ve alacağım daha birçok bileşen var en güzeli amazondan sipariş geçmek.Evga hariç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cango69 -- 5 Kasım 2015; 17:31:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cango69

    Ekran kartı alacağım ama evga ve vektron yüzünden evgadan da vazgeçtim evga eu'dan almaya kalktığımızda 111 Euro baştan kargo ücreti yazıyor alınmaz yani.Hard disk ve alacağım daha birçok bileşen var en güzeli amazondan sipariş geçmek.

    Amazondan almak en mantıklısı hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyukbang

    AMAZON HAKKINDA, LÜTFEN OKUYUNUZ!

    Tekrar merhaba arkadaşlar,

    Burada sizlerle paylaşacağım harika Amazon tecrübelerim umarım sizlerin Amazon'dan alışveriş yapma cesaretinizi yükseltir!

    1- Az önce Amazon müşteri hizmetleriyle yazıştım. Yazışma nedenim iki sene önce satın aldığım HGST 7200 RPM harddiskti. Ürünü Amazon'daki bir satıcıdan almıştım ama Amazon fullfilment'ını yapmıştı. Ürün geçenlerde kendiliğinden bozuldu ve hiçbir şekilde PC'ye gösteremedim. Çeşit çeşit kurtarma, tamir etme yazılımı denedim çalışmadı. HGST we sitesine girdim, ürünün seri numarasını arattım. Garanti süresinin 3 yıl olduğunu, listedeki ülkeler dışında RMA yapılmadığını (servis yapılmadığını) yazıyordu. Birçok ülke vardı ama maalesef Türkiye yoktu. Amazon bu konuda yardım için son çaremdi. Aslında benim yazışmadaki amacım ürünü tamir ettirmekte ya da değişiminde aracı kurum olarak bana yardımcı olmalarıydı. Müşteri hizmetleri yetkilisine durum aktardım, üretici firma Türkiye'den RMA kabul etmiyor ne yapabiliriz dedim. Bana ürünü geri iade edebileceğimi, ancak aşağıda yazılı restocking fee kapsamında bir ücret düşümüyle para iadesi yapılabileceğini söylediler:
    http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_rel_topic?ie=UTF8&nodeId=201726140
    Çok şaşırdım ve mutlu oldum doğrusu. Böyle bir teklif beklemiyordum :) Pazartesi ürünü bana verilen "return label" çıktılarıyla geri göndereceğim :)

    2- Bundan 5 yıl kadar önce Amazon'la benzer bir tecrübe edinmiştim aslında. Amerika'da kısa süreli bulunduğum bir dönemdi ve Denon AHD2000 model kulaklık almıştım iki tane, indirimde 199$ dı fiyatı. Türkiye'ye geldikten 6 ay sonra sonra bir tanesinin sağ tarafı bozuldu ve ses gelmemeye başladı. Yazıştım Amazon'la, o zamanlar Amazon Türkiye'ye gönderim yapmıyor, o yüzden RMA'da yardımcı olamayız ama bize geri gönderin iade alalım demişlerdi :) Gönderdim ve parasını iade ettiler, aynından bir tane daha almıştım Amazon'dan.

    Amazon'a büyük saygı duyuyorum. Büyük firma kolay olunmuyor. Keşke kendi ülkemizde de böyle bir anlayışla muhatap olabilsek.

    Şimdi yukarıda yazdıklarını okuyup, "Sen de Amazon'a amma zarar vermişsin" demeyin :) Ben Amazon'da çok ciddi miktarlarda para harcadım ve harcamaya devam ediyorum :) Yani ektiklerini biçiyorlar.

    Yakında bir 980 Ti ekran kartı alacağım ve Evga olmasına bile gerek olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Amazon bana güven veriyor...

    Bilgilerinize, saygılar...



    İki gün önce Amazon'dan MSi 980 Ti Gaming siparişi verdim. Amazon'un müşteri memnuniyeti anlayışı bana her türlü garantiden daha fazla güven veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buyukbang -- 6 Kasım 2015; 9:20:27 >




  • Arkadaşım kartın geldimi geldiyse bizimle bilgi paylaşabilirmisim resim vs kartın kalitesi hakkında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cango69

    Arkadaşım kartın geldimi geldiyse bizimle bilgi paylaşabilirmisim resim vs kartın kalitesi hakkında.

    Ekran kartı bölümünde inceleme konusunu açtım.Ürün 4 kasım sabah geldi.

    http://forum.donanimhaber.com/m_111589194/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.E.B Sup -- 9 Kasım 2015; 11:56:52 >
  • EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB CLASSIFIED GAMING ACX 2.0

    Fiyat 10 dolar düştü.

    http://www.amazon.com/gp/product/B010GK3YYC?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_sfl_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

    Kingipin'de gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cango69 -- 9 Kasım 2015; 20:36:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Merhabalar.

    Sizlere kötü bir duyurum olacak.

    Bugünden itibaren Evga Europe ve Vektron üzerinden satın alınmamış ürünlerin değişim ve servis hizmeti için Vektron'u kullanamayacaksınız. Yani Amazon'dan ürün alan kullanıcılar ürünleri Vektron üzerinden değiştiremeyecekler. Ya aldıkları yerle direkt olarak iletişime geçip değişim ve onarım oradan talep edecekler ya da ürünü Evga Europe'a kargo ücretini ödeyerek gönderecekler. (PTT ile ucuz bir şekilde gönderim yapabilirsiniz. 30 TL civarında bir rakama gelir Almanya gönderileri...)

    Bununla ilgili 1,5-2 saat civarında görüşme gerçekleştirdik orta yolu bulmak, fiyatları daha uygun hale getirmek ve alternatif çözüm yolları oluşturmak için 1-2 hafta boyunca görüşme ve yazışma yapmaya devam edeceğim. Pozitif bir şeylerin çıkmasını ümit ediyorum lakin bu aşamada söz veremiyorum. Yazışmalar neticelendiğinde tekrardan yeni bir duyuru yapacağım.

    Bu yıl karşılaştığımız 3. büyük değişiklik oldu, sebebi malum... Fahiş fiyatlarla kart satıp sonra neden bizden değil de amazon'dan satın alıyorlar diye ağlaklık gösteren profesyonellikten uzak bir firmanın son hamlesi. Ağlak çocuklar gibi benim yorumlarımı ve sert eleştirilerimi gerekçeler arasında gösterip Evga ile paylaşmışlar (çok acımasızmışım ve çok kötülüyormuşum) onlar aman yazma diyecek sandılar herhalde ki deseler bile beni az çok tanıyanlar haksızlık ve dalavereye karşı tutumumu bilir, onlar da çok iyi bildiği için o alıntı bölümü kahkahayla geçti. Susmam gördüğümü yazarım lafımı da esirgemem. Bu forumda troll hesabı açıp PSU konusunda kendisini aklamaya çalışan profesyonellikten bu denli uzak basiretsiz bir firmadan beklenebilecek hareketler bunlar. Özellikle tmac1111 fake hesabıyla yaptıkları o hamle sonrası artık beni şaşırtmaları pek de mümkün değil.
    =>http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=104110263

    Ne yazık ki bu son tutumla beraber herkesi kendilerine bağlayacaklarını sanıyorlar. İnsanları sıkıştırırsanız ve onları alternatifsiz bırakırsanız baş tacı olmazsınız daha kötüsü olur ve boykot yersiniz.

    öncelikle ilginiz ve duyarlılığınız için teşekkür ederim

    geçtiğimiz günlerde amazon üzerinden evga gtx 960 4gb ssc ekran kartı aldım

    1 haftadır aktif olarak kullanıyorum

    kartı satmak istiyorum fakat alacak kişiye garanti durumu hakkında net birşeyler söyleyemiyorum

    ben alırken arıza durumunda türkiyede yapıldığını sanarak almıştım kart bende kalırsa yine amazona gönderebileceğimi sanıyorum (yakın zamanda değişmiş)

    yeni sahibi kartı aldığında amazona gönderebilecek mi ? yada nasıl bir yol izlemesi gerekiyor arızanın giderilmesi için?




  • vonaleee kullanıcısına yanıt
    Merhabalar

    Eyvallah lafı bile olmaz :)

    Kartın yeni sahibi sizin amazon hesabınız üzerinden destek alamayacaktır, yine de amazon ile iletişime geçilip yardım istenebilir fakat olumlu yanıt geleceğini sanmam. Bu durumda destek alabileceği tek nokta üretici firma yani Evga olacaktır (Amazon da muhtemelen bu yönlendirmeyi yapar). Kartın olası bir sorunda garanti işlemleri için Almanya'ya gönderilmesi gerekecektir. Olur da bu tablo değişir ve Türkiye içerisinde Evga bir çözüm üretirse yine eskisi gibi TR garantili ibaresini kullanabiliriz lakin bu aşamada içinde bulunduğumuz son durum bundan ibarettir.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Umarım değişir çünkü evgaya hiç yakışmıyor şuanki durum :/

    ben kartımı satarken kendim kefil olayım o halde arıza durumunda sattığım kişi bana göndersin ben amazon ile iletişime geçip tamir ettirip sattığım kişiye veririm

    Merakla takipteyiz çabalarınızı yeniden teşekkür ederim :)
  • Beyler siz corsair'den nasıl yanıt alıyorsunuz ben onu merak ediyorum 2 aydır aralıkız up up yaptığım ticket'a hala bakan yok c70 kasamın üst lastiklerini kaybetmiştim fatura istediler yolladım birdaha cevap gelmedi.

    Birde evga gtx980ti kartımda cw var ama 2 ayı geçtiği için amazon kargoyu karşılamayız diyor. Ben bunu 680 dolara almıştım ama şimdi classified 680 olmuş amazona gönderip classified ile değişim istersem olumlu cevap alabilir miyim, iade alırsam birdaha gümrük ödemek istemiyorum.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Hocam şu Evga vs Vektron garanti olayını araştırırken çok fazla mesajlarınıza denk geldim. Sizin Evga ile bağınız nedir acaba tam olarak?
  • Güzel konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba bir şeyi sormak istiyorum. amazon üzerinden farzedelim bir gtx 960 almak istedim. ürün fiyatı 230 dolar + 54 dolar kargo ücreti görünüyor. ben bu 230 doların üzerinde %20 vergi ekleyip oyle mi hesaplamam gerekiyor?
    evga nın turkiye satıslarında vergiyi fiyattan dusme olayı sadece kendı sıtesı uzerındekı satıslarda mı gecerli yoksa amazonda da bu sekılde mı olur?
    ve diyelim vergi eklenip alınacak urun, ben urunu aldıgımda oradaki liste fiyatının uzerıne dırek vergı eklenıp oyle mı alıcam yoksa urunu teslım alacagım zaman mı gidip vergisini ödeyecegım? bir gtx 960 kartı asagı yukarı ne kadara alabılırım amazon uzerınden ?
  • bangez kullanıcısına yanıt
    Urunun fiyatini ayri, vergisi ile kargosunu ayri gosterir. Yani her ucunude ayri ayri hesaplayip sana soyler urunun sayfasinda. Ama tabiki kargo ve vergi olayini dogru hesaplamasi icin senin uye olup adres ve 1-click ordering tanimlaman gerekiyor. Eger verginin yaninda 0 yaziyorsa ucretsizdir. Kargo ucretsiz sadece usa icin gecerli. Detaylari forumdaki ana basliktan ogrenebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar EVGA ekran kartım arızalandı. Vektron bakmıyormuş aradım konuştum. Euro Evga ile iletişime geç UPS le gönder falan dediler.

    Kartım Amerikadan hediye gelmişti EU göndersem sıkıntı olur mu? Birde gerek gönderi gerekse gümrük masrafı ne tutacak çok kaygılıyım bu konuda. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Yardım istedim tabi ama sondan geriye doğru bu başlığıda okumaya başladım umarım birşeyler bulurum.

    Support Tickets Number aldım şimdi RMA aşamasındayım. Standard RMA ve birde Advanced RMA var hangisini tercih etmeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melhame -- 24 Kasım 2015; 12:12:09 >
  • Support Tickets Number aldım şimdi RMA aşamasındayım. Standard RMA ve birde Advanced RMA var hangisini tercih etmeliyim?

    Corsair için RMA başlığı var güzel olmuş EVGA için bulamadım. Olsa güzel olurdu.

    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !
    http://forum.donanimhaber.com/m_110833956/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melhame -- 24 Kasım 2015; 12:35:09 >
  • Melhame kullanıcısına yanıt
    Support Ticket ile iletişime geçip kendilerine arızayı ve yaşadığınız sorunu belirtip yanıt aldınız mı ? Sonrasında RMA süreci başlayacak Standard RMA ile devam edecek ve gerekli bölümleri dolduracaksınız. Akabinde RMA onaylanacak ve bundan sonra gönderiyi yapacaksınız. UPS ile yapmayın gereksiz yere tonlarca para ödersiniz. PTT ile takip kodlu şekilde gönderi yapın.

    Gümrük konusunda bir şeyler yapılıyor olumlu sonuçlandığında ortada bir sorun kalmayacak. Şuan için ortada bir risk var takıldığı zaman satış fiyatı üzerinden %18 vergilendirilmesi söz konusudur.
  • Melhame kullanıcısına yanıt
    Bu işlemleri nasıl yapacağınızı anlatırken kartınızı Evga EU üzerinden kaydettiğinizi varsaydım. Eğer yapmadıysanız başlık altındaki ilk mesajımı kontrol edip oradaki yönergeleri takip ederek kartınızı kaydedin. Sonrasında Support Ticket açıp akabinde de yanıt geldikten sonra direktifleri takip edip RMA başvurunuzu yapın. Detayları zaten bir önceki mesajda aktardım.

    Site üzerinden bu adımları izleyin =>

    Support > Product Support > Support Tickets
    eu.evga.com
    EVGA - Intelligent Innovation
    http://eu.evga.com/support/support.asp


    Support > Product Support > EVGA RMA
    eu.evga.com
    EVGA - Intelligent Innovation
    http://eu.evga.com/Support/rma.asp


    RMA açmak için Support Ticket numarasına ihtiyaç duyulmaktadır RMA sayfasındaki formu doldururken onu da ilgili yere yazmanız gerekiyor işlemi tamamlamak için.

    Oldukça basit bir işlem herhangi bir sorunla karşılaşırsanız tekrardan belirtirsiniz yardımcı oluruz.




  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.