Şimdi Ara

Ev Güvenlik Sistemi Tavsiyesi (Pronet mi Tepe mi?) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
7
Favori
120.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 13 gün önce pronet taktırdım işyerime.
    Kablosuz sistem olarak.
    Bu zaman içerisinde elektirik arızası ve peşinden gprs arızası yaptı.
    Gelip tamir ettiler 2 saat geçmedenyine arızalandı.
    Ertesi gün tekrar geldiler tamir yaptılar,biz değişin parçaları dedik değişmediler,
    Yaklaşık iki saat sonra yine arıza yapınca akşamda gelip değişim yaptılar gprs yi.
    Yine bozuldu artık pes ettim ve bugün aradım iptal istedim.
    İptal işlemimi başlattılar, cayma hakkım kaç gün bilgisi olan varmı, benden sökme parası alırlarmı?
    Kurulum için aldıkları ücreti geri öderlermi bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum, ona göre görüşmelerimi sürdürürüm,,
    Herkese hayırlı bayramlar dilerim..
  • Pronetten uzun durum arkadaşlar soyguncu dolandırıcı bir firma
    Antakya şubesinden Gelen pazarlamacı arkadaş sağa sola dönebilen aşağı yukarı hareket eden kamera takacağız dedi, beğenmezseniz 14 gün içinde iptal edebilirsiniz dedi, kameralar bir takıldı biz şoktayız Mobese kamerası takacağız dediler normal 100 usd lik bir kamera getirdiler. ertesi gün iptal için aradık 300 usd + kdv + montaj söküm bedeli var dediler.
    Pazarlamacınız iptal edebileceğimizi söyledi dediğimizde sadece ev sistemleri için geçerli dediler, bizim hatamız imiş, doğru karşınızdaki firmayı kurumsal zannediyorsunuz problem bu Allah düşürmesin 10 gündür iptal etmek için uğraşıyoruz ama nerde işim gücüm yokmuş gibi bunlarla uğraşacağım. Adliye, maliye, valilik bakanlık ulaşabildiğim yere ulaşacağım.
  • turgutyuksel T kullanıcısına yanıt
    Ben 13 gün sonra iptal edn dedim ve işlemler başladı, önce para almaktan bahsedildi. Sonra kararlı olduğumu görünce ,kurulum ücretini bile geri verdiler.
    Siz okadà dolaşmanıza gerek yok,zaten onlar bakmaz bu işe,yapacağınız şey ,kaymakamlıklarda bulunan hakem heyetine şikayetinizi detaylı yazıp bir dosya ile başvurmanız.
    Bunu yapacağınızı pronete bildirin, sesinizi yükseltin,,internette bulunan şikayet sitelerine yazın..sakın peşini bırakmayın, hakkınızı yedirmeyin..
  • kendin kurulumunu karşılağının sadece çağrı merkezi ve senden sinyal giderse polise haber veren aracı yıllık server gibi çalışan fiyatları yazan bir şirket var mı bildiğiniz
  • Ne Pronet nede başkası. Bence hepsi gereksiz harcama.
    2010 yılında Pronet abonesi oldum (olduğum güne lanet olsun) 2015 yılında zor kurtardım kendimi (umarım)
    2 seneye yakın süre iptal ile uğraştım.

    Başıma gelen onca olaylardan sonra Pronet ile bağrış-çağrış, kavga-gürültü yakamı kurtardım. Sakın bulaşmayın derim.

    Diğer firmalarında açıkçası çok farklı olduğunu sanmıyorum. Ülkemizde abonelik ile yapılan işlerlerde maalesef büyük zaafiyetler var. Firmalar müşteriyi korumak, memnuniyet yerine hep ben haklıyım mantığı güttüğü için en güzeli aboneliksiz sistem.

    Alırsınız bir kamera, sensör arkasına bir sistem size hareket oldukça sms, resim vs atan şekliyle.

    Zaten Pronet bir hareket algıladığında sizi arıyor iş uzayıp duruyor. Polis vs üzerinde yaptırımı nedir belirsiz.
    Örnek tatildesiniz evinizde hareket sensörü bir alarm aldı Pronet sizi arıyor "Sayın ... evinizde hareket dedektörü alarm verdi kontrol edermisiniz"
    Şimdi ben nasıl kontrol ettireyim plajda uzanmışım! Bu arada tabi aradığı kişinin siz olduğunuzu anlaması için Pronet'in bir teyit sistemi var önce ondan geçiyorsunuz.
    Bu konuşmalar geçene kadar hırsız çoktan yaptı yapacağını.

    Ondan hareket algıladıkça email atan kameralar vardı alın onlardan takın daha iyidir. Başta maliyet olur ama sonra kafanız rahat.
    İptal derdiydi, yanlış işlemlerdi, borçtu, bilmem neydi derdi yok.

    He bu arada Pronet 24 ay sonra çıksan bile sökme parası alıyor (tabi söküm için teknik servisi getirtebilirseniz, bu arada faturanızda kesiliyor)

    Pronet ile maceram ve yaşadıklarımı, atlattığım ve yaptıklarımı merak edenlere ayrıca yazabilirim. Sanırım bir başarı hikayesi diye kitap bile olur.

    Güvende ve sağlıcakla kalın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurozcan

    Ne Pronet nede başkası. Bence hepsi gereksiz harcama.
    2010 yılında Pronet abonesi oldum (olduğum güne lanet olsun) 2015 yılında zor kurtardım kendimi (umarım)
    2 seneye yakın süre iptal ile uğraştım.

    Başıma gelen onca olaylardan sonra Pronet ile bağrış-çağrış, kavga-gürültü yakamı kurtardım. Sakın bulaşmayın derim.

    Diğer firmalarında açıkçası çok farklı olduğunu sanmıyorum. Ülkemizde abonelik ile yapılan işlerlerde maalesef büyük zaafiyetler var. Firmalar müşteriyi korumak, memnuniyet yerine hep ben haklıyım mantığı güttüğü için en güzeli aboneliksiz sistem.

    Alırsınız bir kamera, sensör arkasına bir sistem size hareket oldukça sms, resim vs atan şekliyle.

    Zaten Pronet bir hareket algıladığında sizi arıyor iş uzayıp duruyor. Polis vs üzerinde yaptırımı nedir belirsiz.
    Örnek tatildesiniz evinizde hareket sensörü bir alarm aldı Pronet sizi arıyor "Sayın ... evinizde hareket dedektörü alarm verdi kontrol edermisiniz"
    Şimdi ben nasıl kontrol ettireyim plajda uzanmışım! Bu arada tabi aradığı kişinin siz olduğunuzu anlaması için Pronet'in bir teyit sistemi var önce ondan geçiyorsunuz.
    Bu konuşmalar geçene kadar hırsız çoktan yaptı yapacağını.

    Ondan hareket algıladıkça email atan kameralar vardı alın onlardan takın daha iyidir. Başta maliyet olur ama sonra kafanız rahat.
    İptal derdiydi, yanlış işlemlerdi, borçtu, bilmem neydi derdi yok.

    He bu arada Pronet 24 ay sonra çıksan bile sökme parası alıyor (tabi söküm için teknik servisi getirtebilirseniz, bu arada faturanızda kesiliyor)

    Pronet ile maceram ve yaşadıklarımı, atlattığım ve yaptıklarımı merak edenlere ayrıca yazabilirim. Sanırım bir başarı hikayesi diye kitap bile olur.

    Güvende ve sağlıcakla kalın.

    Çok güzel bir paylaşım yapmışsınız.
    Bırakın 155'in üzeerindeki yaptırım güçlerini 112 üzerinde bile yaptırım güçleri yok. Ben 112 Avrupa Komuta Kontrol Merkezinde çalışıyorum. Güvenlik sistemlerinin olayı şöyle işliyor. kişi öncelikle panik butonuna basıyor. Güvenlik merkezindeki eleman bunu farkedene kadar yada otomatikte düşüyor olabilir belirli bir saniye geçiyor. Aynı eleman olayı 112'yi arayarak bildiriyor ve çoğunlukla dış aramalar sahte olduğundan hasta olduğunu belirttiği kişinin telefon numarası isteniyor ve 112 çalışanı o telefon numarasını tekrar arıyor. Yine çoğunlukla panik butonuna güvenen kişiler telefonla 112'yi aramak yerine başka şahısları arıyor. 112elemanıda verilen telefonu o anda aradığından telefonun şuanda cevap veremeyeceğini kişinin meşgul olduğunu kısa bir süre beklememiz gerektiğini bildiriyor. Belli bir süre kaybıda burada yaşanıyor. Artık güvenlik firmasının vermiş olduğu telefonu kişi ne zaman açaarsa görüşme başlıyor. vs, vs, vs.

    ****ÇOK ÖNEMLİ NOT KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE 110, 112, 155, 156 gibi numaralar kişi tarafından aranmalı eğer aranmazsa çok fazla vakit kaybı oluyor. Lütfen ACİL NUMARA ARAMALARINIZI Bizzat kendiniz yapmaya çalışın.




  • Selamunaleykum Arkadaşlar

    Ben Şahsen Kiralama Olayına Karşıyım. Geçenlerde İşyerime alarm taktırdım perpa ticaret merkezinden geldiler dsc marka alarm taktılar.

    Sadece 700 tl Verdim Sistem Komple benim oldu 1 yıllıkta alarm merkezine ücretsiz abone oldum.

    Alarm Merkezi Olmasa bile 3 tane cep telefonu arama özelliği var. ben ücretsiz diye alarm merkezide olsun dedim.

    1 Hafta Önce Deneme amaçlı alarmı öttürdüm öter ötmez 30 - 40 saniye geçmedi hemen aradılar beni bilgilendirdiler.

    Firmanın İsmi Network Güvenlik Ben Çok Memnun Kaldım Taktırmak İsteyenlerwww.networkbilisim.net internet sitesi üzerinden ulaşabilirler bende internette rastlamıştım fiyat uygun görünce hemen atladım : )




  • Herkese Merhaba,

    yaklaşık 28 ay önce Pronet abonesi oldum ve zor bela hala kurtulmaya çalışıyorum. Başımdan geçenler bir hikaye oluşturduğu için artık bir blog sitesi bile açtım ki ilgilenen insanların belki bir işine yarar diyerekten.
    Aşağıya linki ve başımdan geçenleri aynen aktarıyorum;

    http://pronetalarmdemekproblemdemek.blogspot.com.tr/

    Bitmek Bilmeyen Pronet Hikayesi
    Vakti olmayan ya da okumak istemeyenler için aşağıdaki uzun hikayeyi özetlemek gerekirse;
    Pronet ile başıma gelenler;

    -Montaj için eve gelme 5 dakika
    -Ufak bir pil değişimi için 3 kere telefonla aramak zorunda kalmak, 2 haftada ancak değiştirmek
    -Söktürme talebini işleme koydurmak en az 15 kere telefon, bu süre zarfında satışçı baskısı, kapatmayın baskısı
    -Müşteriyi "enayi" yerine koymak, çağrı merkezinde hazır cevap verip ilgilenmemek, çözüm üretmemek
    -Verilmeyen hizmet bedelini fatura etmek
    -Verilmeyen hizmet bedelinin kredi kartına iade ederken 2 kere iade edildiğini iddia etmek ve durduk yerde hayali borç çıkarmak
    -Taahhüdün müşteri tarafından eksiksiz yerine getirilmesine ve iptal işleminin başlamasının üstünden 4 ay geçmesine rağmen hala kurtulmaya çalışmak...zaman kaybı, enerji kaybı, sinir bozukluğu...

    Aşağıda detaylıca hikayeyi okuyabilirsiniz...



    BİR PRONET HİKAYESİ

    Alarm sistemi almayı düşünen herkesin aklındaki ilk sorudur; Pronet mi alsam yoksa diğer şirketlere mi yönelsem? diye geçirir herkes aklından.

    Ben de 2.5 sene önce evimize hırsız girmesi sonucu apar topar alarm sistemi taktırma konusunda aksiyon alanlardanım. Başıma gelene kadar çok ilgim yoktu bu piyasaya. Bazı sebeplerden ötürü hiç araştıracak vaktimin olmaması ve diğer rakiplerden fiyat bile alamamam sebebiyle Pronet'i çağırdık. Hayatımda hiçbir şirketin ekibinin bu kadar hızlı gelip bir ürünü takıp teslim ettiğini görmedim. İnanın sanki caddenin başında bizim aramamızı bekliyorlarmış o kadar hızlı geldiler keşif için.

    Telefonla alarm hizmeti siparişini aldıktan 5 dakika sonra gelen ekip çok kısa sürede keşfi(sözde bir keşif diyorum çünkü aşağı yukarı herkese benzer bir paket veriliyor, komşularımdan tecrübe ettiğime göre) tamamlayıp bizim için uygun paketi çıkarmıştı bile.

    Malum eve hırsız girince de insan o sırada maddi boyutunu ikinci plana atıyor ve sanki alarm sistemini de takınca komple kurtulacakmış gibi düşünüyor gereksiz yere...yaklaşık 50$+KDV gibi bir fiyata 24 ay taahhütlü bir anlaşma imzaladık ve ekip sorunsuz bir şekilde sistemi takıp test edip gitti.

    Telefonu açtıktan sonra birkaç saat içinde Pronet abonesi olmuş ve kullanmaya başlamış hale geldim. Haliyle insan takdir ediyor ve ne kadar güzel işlerini yapıyorlar diyor.
    Gel gelelim hikaye buradan sonra başlıyor...

    Sistem uzun süre sorunsuz bir şekilde çalıştı. Gün geldi kablosuz dedektörlerden birinin şarjı azaldı uyarısı geldi ve çağrı merkezi tarafından arandık. Bize gün vereceklerini belirttiler ve teknik servisin pili değiştireceğini belirttiler. Buraya kadar her şey normal. Ancak olan şu ki 2 hafta sonunda ancak 3-4 kere telefon sonunda altı üstü bir pil değiştirmeye gelebildiler. İnsan tabi bu durumda ilk abone olmak için arandığı zamanla bu durumu ister istemez karşılaştırıyor.

    Abone olmaya gelince 5 dakikada eve gelen ekipler ne hikmetse 2 haftada ancak bir pil değişimine gelebildiler.

    Daha sonrasında çoğu abonenin de hoşuna gitmediği gibi doların çıkmasıyla faturalar yavaş yavaş çıkmaya başladı. 90TL'ye(belki de daha az tam hatırlamıyorum) başladığımız abonelik oldu 150TL.
    Eh insan ister istemez çok görmeye başlıyor. E senelik de topladığınızda ödenen rakam zaten hırsız girmiş gibi bir maliyete sebep oluyor. Tabii burada evde maddi zarar yaratabilecek şeylerin düşük olması da etken.

    Durum böyle olunca taahhüt bitince kapatmaya karar verdik. Elime sözleşmeyi tekrar aldım, şikayetvardaki şikayetleri de okuyunca başıma neler gelebilir diye şöyle bir okudum tekrar...
    Belirli süre önce haber verirsem iptal işleminin devreye alınacağı ve iptal isteğinin bu süre zarfında yapılmasına dair bir madde gördüm peki dedim. Söküm ücretini gördüm ona da peki dedim. Bu kadar fatura ödeyeceğime onu da öderim dedim.

    Geldik iptal etme işlemi için sözleşmede belirtilen zamanda Pronet'i aramaya. İşte buradan itibaren Pronet'in gerçek yüzü ortaya çıktı. Aradığımızda talebimizin alındığını öğrendik. Mesajla bilgilendirildik ve geri dönüş yapılacağı söylendi. 3 gün geçti arayan yok 5 gün geçti arayan yok. 2. defa aradık yine aynı şekilde talebin alındığını ve aranacağımızı belirttiler. Yine birkaç gün geçti arayan soran yok.
    Şikayetvar'daki yorumları da okuduğum için işi daha sıkılaştırmaya başladım ve her gün aramaya başladım. Artık sesim de tabii ki sakinliğimi kaybetmeye başlamıştı.6-7 kez aramadan sonra ve yaklaşık 3 hafta sonunda Pronet tarafından arandık.

    Neden kapatmak istediğimizi sordular. Taahhüdün bittiğini ve uzatmak istemediğimizi belirttik. Israrla neden kapattığımızı sorup kapatmayın bakın şöyle iyiyiz böyle iyiyiz diye bir ton gereksiz lafa girdiler. Kapatmak istiyorum dedikçe daha fazla baskı yapmaya başladılar ve baktılar irademizi kaybetmiyoruz, o zaman size indirim yapalım diye öneride bulundular. İndirim de istemiyorum deyince şu kadar ay bedava olsun üstüne indirim yapalım teklifi üstüne artık daha fazla uzatmanın anlamı yok lütfen kapatalım şeklinde geçen çoook uzun ve yorucu baskılı telefon görüşmesi sonucunda peki talebinizi aldık en kısa sürede söküm ekibi gelecek dediler.

    Bildiniz tabii ki kimse aramadı ve kimse gelmedi. Tekrar telefon trafiği başladı. 3-4 telefondan sonra artık sesimi de yükseltmemle ciddiye alındım ve gerçekten söküm ekibi tarafından birkaç gün içinde arandım ve zor bela söktürdüm tüm sistemi. Son faturamı da söküm ücretiyle ödedim ve tam kurtuldum dedim ama yine kurtulamadım.

    Sökümün üstünden tam 1 ay sonra kredi kartımdan yine aylık hizmet bedeli kadar tutar çekildi. Artık sinirlerim de boşaldığı için önce Proner'i arayarak durumu anlattım ve bir an önce iptalini istedim.

    Ne deseler beğenirsiniz;"Efendim, bu ücret Ağustos ayına ait hizmet borcunuz."

    -Tam 1 ay önce ekibiniz sistemi söktü ve taahhüdüm de tam o gün bitti diye belirtince;

    "Bir dakika, efendim söküm yapılırken evinizde kutulardan biri unutulmuş o yüzden bu meblağı tahsil etmek durumundayız".

    -Böyle bir şey mümkün değil çünkü söküm sırasında başlarında durduk onu geçtik evde herhangi bir ünite kalmadı. Üstüne söküm ekibi bize tüm sistemi söktüğüne dair ve sökülen üniteleri de belirten söküm kağıdı teslim etti.

    diye belirttim.

    Yani çağrı merkezindeki kişi o sırada ayaküstü bir iftira attı ve "enayi" yerine koydu.
    Benim üstte belirttiklerimi söyleyince telefonda bekletip talep açtığını söyledi ve kapattı.

    Ben de yine insanların tecrübelerinden yola çıkarak kredi kartımı aynı gün iptal ettirdim. O sırada paramı alamadım ama amacım paramı geri alıp, Pronet'te kayıtlı kredi kartı bırakmamaktı.

    Bir ton iş de bana kredi kartı iptali ve yeni kart talebi ile açıldı. Üstüne Pronet'in parayı vermemesi ihtimaline karşılık bankaya da gerekli belgeleri verip bilgi dışında para çekimi sebebiyle iptali için dilekçe gönderdim.
    Bu süreç içerisinde gittim Şikayetvar'a şikayet yazdım kendi sitelerinden de daha uzun ayrıntılı bir şikayet metni gönderdim.

    Ertesi gün Pronet tarafından arandım ve özürlerini belirterek parayı iade ettiklerini sölediler. Tam kurtuldum diyordum ki yine kurtulamadım...

    Gel zaman git zaman...Taahhüt biteli sistemi söktüreli 3 ay olmuş. Yanlış kredi kartı çekimi üstüne 2 ay olmuş derken bu ay aynı hafta içerisinde yine 2 adet mesaj geldi. Yanlış kesilen fatura kadar bir meblağı belirterek borcumun olduğunu ve en kısa sürede ödemem gerektiğini belirtmişler.

    Aradım yine Pronet'i dedim bu nedir yine neyin borcu dedim;
    -"Efendim, hizmet faturası borcunuz."
    - E ben kapattım taahhüdüm şu zaman bitti söküm şu zaman oldu vs.
    -"Kontrol ediyorum, evet efendim şimdi gördüm sizin hesabınıza fazla iade yapılmış o yüzden borcunuz var."
    -E nasıl olur? ben hesap numarası vermedim hiç. Kredi kartımı kapattım. Ekstremde de herhangi fazladan bir iade yok.
    -"Efendim talep açtım ilgili arkadaşlar dönüş yapacak"
    -ajfghfkjdhlfakashj

    3 gün sonra arandım ve telefondaki Pronet yetkilisi;
    -"Efendim, şu şu tarihte hesabınıza iade yapılırken 2 kere yapılmış."
    -Kredi kartına para gönderemeyeceğinize göre nereye para gönderdiniz?
    -"Efendim IBAN numaranıza direkt gönderilmiş"
    -Benim hesap numaran sizde yok nasıl olabiliyor bu? Bana dekont gösterin ben de hesaplarımı kontrol edeyim ancak bana öyle bir iade gelmedi. O yüzden bana kanıt gösterin ki ben de bankaya sorayım.

    Yine talep alındı yine sonra aranacağım belirtildi.
    Aynı gün öğlenden sonra;
    -"Efendim baktık, sizin kredi kartınıza iade yapılırken fazladan bir kere de banka iade yapmış".
    -Allah allah. Enteresan ben öyle bir şey görememiştim ama akşam inceleyeyim. Tekrar konuşalım.

    Gittim. Ekstrelerimi incedim, baktığımda sadece yanlış çekilen rakamı gördüm ve hemen altında da negatif işaretle aynı rakamı gördüm. Onun dışında tüm ekstrelerimi kontrol ettiğimde hiçbir ekstra iade göremedim.
    Ama yetmedi bankayı aradım. Bankadan aldığım cevap aynı. "Efendim tek sefer iade işlemi gerçekleşmiş mükerrer bir durum yok."

    Yani durum şu an budur. Ben şu an bunları yazarken hala sonuçlanmamış bir abonelik bitimi sonrası sancısı yaşıyorum. Bu nasıl bir şikettir kayıtlarını nasıl takip eder de müşterisininin bu kadar canını sıkabilir anlamış değilim. Kaldı ki taahhüt biterken ve söküm talebini ilk kez yaptığımda bir daha asla kullanmam demiyordum. Belki gün gelir tekrar abone olurum diyordum. Belki öbür alarm hizmeti aldığım sağlayıcıyı beğenmem diyordum. Ama tüm bunlardan sonra üstüne para verseler Pronet'i kullanmam.

    Şunu gördüm ki müşteri abonelikten çıkmak istediğinde Pronet belli ki süründürme taktiği uyguluyor. Bezdirene kadar çıkartmamak için elinden geleni yapıyor. Yetmiyor güç bela söküm sonrası hala hizmet alıyormuş gibi fatura kesiyor. Üstüne iade için bir ton uğraştırıp sonra da fiktif bir şekilde sanki iki kez iade olmuş gibi taciz ediyor borcunu öde diyor. Üstelik böyle bir durum yokken.

    Son 4 ayda Pronet yüzünden kaybettiğim zamanın harcadığım gereksiz enerjinin haddi hesabı yok.

    Tüm bunların üstüne Pronet açmak isteyen varsa kendi bilir. Ancak gün gelir de kapatmak isterseniz allah yardımcınız olsun.


    Not: Hala sonuçlanmadığı için süreç devam ettikçe güncellemeye çalışacağım.




  • faithless30dh F kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeşim.
    Bende pronet taktırdım önce,, allahın sevdiği kulum demek ki peş peşe arıza yaptı sistemleri.
    13 . Gün iptal kararı aldırdım. Gelip söktüler paramıda geri aldım.
    Şimdi tepe güvenlik satın alarak kullanmaya başladım. İlk yıl çağrı merkezi desteği bedava, sonraki yıllar istersen yıllık 350 tl ödeyerek devam ediyor çağrı merkezi.
    Şimdilik memnunum her şey olması gerektiği gibi..
  • Öncelikle firma tercihinden ziyade keşif yapılması , konuta / işyerine uygun alarm sistemi seçilmesi , montaj ekibinin işinin ehli olması sonrasında ise kullanıcıya doğru düzgün eğitim verilmesi. Bu şartlar hangi firma olursa olsun kesinlikle sağlanmalı.

    Pronet yada Tepe güvenlik kıyaslaması yapılır , rekabet her zaman tüketiciye yarar. 2 firmanında artısı yada eksisi olan noktalar var.
  • Bence firmaların değil ürünlerin önemi vardır...
  • Bir Pronet Hikayeside benden arkadaşlar. Oldukça uzun bir yazı oldu. Ancak özetle bende de satışçıların söylediği yalanlar, iptal durumunda istenen paralar var. Fakat ısrar, bağırma, firmayı müşteri temsilcilerine kötüleme vb. söylemler sonucu 7 gün içerisinde ücretsiz sistem sökümü ile sonuçlandı. Okumak isteyenler için hikaye altta
    Bundan sonra alarm sistemi olarak, internetten araştırdığım kadarıyla Paradox marka bir sistem alarak devam edeceğim. Güvenlik merkezine bağlanmayacağım. Çünkü tamamen gereksiz olduğu kanısındayım. Neden gereksiz:
    1- Acil bir durumda yukarıda birçok arkadaşın dediği gibi sinyal merkeze gidecek, oradan ambulans, polis yönlendircekler… falan filan. Yahu cep telefonundan zaten 5 tuşa basarak arıyorsun. Çok daha hızlı.
    2- Benimde telefon hattını kesmişliğim var. Yaratıklar ancak 2-3 ay sonra sinyal alamıyoruz diye dönüş yapıyorlar. Yani bu arada polis ambulans için butona bassanız gelmeyecek. Çünkü adamlar hatta problem olduğundan haberleri yok.
    3- Hırsız girse eve, 3 dakikada zaten alacağını alır, basar gider. O saatten sonra güvenlik merkezi arasa bilgi verse ne yazar. Giden gidiyor.
    Bu sebeplerden dolayı bağımsız bir ev güvenlik sistemi alıp, cep telefonuna mesaj gelmesi en mantıklısı ve ucuzu bence.


    Herkese tavsiyem Pronetten uzak durun. Bulaştınız ve kısa zamanda sökülmesini istiyorsanız; evi boşaltacağınızı ve yurtdışına taşınacağınızı söyleyin. Bu durumda nakil de teklif edemiyorlar. Ayrıca söküm parası isterlerse, eski bir Pronet çalışanından aldığım bilgi, sisteme zarar vermeden kendiniz sökün ve bir poşete koyun. Servisçileri gelince ellerine tutuşturun ve servis formuna “sistem sökümünü kendim yaptım, hizmet almadım ve bunun için bir bedel ödemeyeceğim” yazın ve karşılıklı imzalayın. Sözde işe yarıyormuş. Ama hiçbir yerde bunu yapan birisini okumadım. Bunu da söyleyim.


    Pronet ve yaşadıklarımız 
    Arkadaşlar Pronet hikayeleri bitmez. Forumlarda, bloglarda yazılanlar toplansa yüzlerce ciltlik kitap serisi olur.
    Bende 2012 Şubat ayında evimize hırsız girmesi sonucunda Pronet’e belasına bulaştım. Hırsız girdiği anda ki psikolojiyi bilen bilir. O anda acil bir şekilde çözüm arıyorsunuz ve maalesef karşınıza çıkan firmanın satışçıları sizin bu durumunuzdan faydalanarak, kandırarak bin bir türlü yalanla sistemi size satıyorlar.
    İlk kavgamız ilk fatura geldiğinde oldu. Fatura çıkartıldığı gibi kredi kartından para kesildi. Oysa ki sözleşme imzalanırken; kredi kartının hesap kesim tarihinden sonra ki bir tarihte tahsilatın yapacağı konusunda anlaşmıştık. Maalesef burada birinci kazığımızı yedik. Bu olay bu şekilde devam etti. Bir süre sonra e-posta adresime gelen faturaların aslında fatura olmadığını, sadece bilgilendirme e-postası olduğunu gördüm. Adamlar kredi kartından tahsilat yapıyor, ancak ortada bir fatura yok. Bunu fark edince öncelikle kredi kartını sanal karta yönlendirdim. Bu sayede para çekemez oldular. Sürekli arayıp tahsil edemediklerini söylediler. Bende gelmeyen faturayı ödemeyeceğimi söyledim. Israrla fatura e-postanıza gönderiliyor dediler. Bende en son bağırarak “kes sesini ve beni dinle” dedim. Karşımda çağrı merkezindeki çocuğun korkusunu telefondan anladım . Orijinal fatura ya da onaylı kopya gelmeden ödemeyi yapmayacağımı söyledim. Neyse ki bir hafta içerisinde basılı fatura geldi ve bu şekilde ödeme yaptım. Adamlar para tahsilatı olunca oldukça hızlılar. Bunu da şimdi yazarken farkettim 
    Daha sonra sistemi birinci iptal ettirmek istediğimde kazık 2 geldi. Sözde sözleşme bitiminde sistem bizde kalacak ve bu şekilde sonlandırabilecektik. Oysa ki olay öyle değilmiş. Satış yapan yaratık bu konuda da yalan söylemiş. 220 $ + KDV istediler. Uzun telefon konuşmaları sonucu anladım ki mecbur ödeyeceğiz. Yine de iptalde kararlı davrandım. Fakat sonrasın işler değişmeye başladı. Gün geçtikçe çağrı merkezinde konuştuğum insanların sıfatları büyüyordu. Müşteri temsilcisi, süpervisor, şef… vs şeklinde artış başladı. En son bir uzman aradı. Ben iptalde hala kararlıydım. Ancak aboneliğe devam etmem için olmaz dedikleri şartlar kabul edilmeye başladı. 1 ay ücretsiz abonelikten 4 ay ücretsiz abonelik, sözleşme sonunda ücretsiz söküm, TL sabit fiyatlı fatura. Kabul ettim. Ve açıkçası işime geldi. Çünkü hem söküm parasından kurtulmuş hemde yıllık bazda hesaplanınca aylık maliyet 55 liralara gelmişti. Bu sözleşmede 2015 aralık sonunda bitti.
    Sözleşme bitince bir de ne görelim. 3 ocakta 108 TL, 3 şubat 110 TL fatura. Sözleşme bittiği gibi iyne yapıştırdılar. Ve işte 2. İptal serüveni yine başladı. Aslında çok önce başlaması lazımdı fakat bu yaratıklara ayıracak zamanım yoktu. Neyse 27 şubat cumartesi gecesi aradım ve iptal istediğimi, pazartesi günü sistemin sökülmesini ve mart ayında fatura çıkarsa ödemeyeceğimi söyledim. Yaratık bana iptal nedenini sordu. Bende “keyfimden” diyerek cevapladım. Önce şaşırdı ancak bunu yazmış, sonrasında öğrendim. Konuyla ilgili olarak Pazartesi günü aranacağımı söyledi ve kapattık. 29 şubatta saat 11.00da bir mesaj geldi, sistemin iptali ile ilgili olarak arandınız ancak ulaşılamadınız. Direkt aradım ve telefonu açan yaratığa aranmama rağmen bu mesaj geldiğini ve sistemin sökülmesi istediğimi 20 dakika telefonda tekrar anlattım. İlgili birimin arayacağını söyleyip kapattılar. Tabi ki arayan olmadı. Akşam tekrar aradım ve 25 dakika konuştum. Sistemi sökmezlerse benim sökeceğimi, ertesi gün evi boşaltım yurt dışına çıkacağımı belirttim. Değişen yine bir şey olmadı. Ertesi sabah saat 9’da tekrar aradım ve bu sefer daha yetkili birileri ile konuşmaya başladım. Yurt dışı hikâyesi devam ediyor tabi . Yaratık ilgili birimin arayacağını daha mesailerinin başlamadığını söyledi. Nasıl bir firmadır ki saat 9’da mesai başlamıyor. Ben; ilgili bir temsilci yoksa şeflerine, o da yoksa müdür, o da olmadı CEO’ya bağla bu işi bugün bitireceğim dedim. 5 dakika bekleme sonrası geri döndü ve 10 dakika da arayacaklarını söyledi. Önce kabul etmedim. 10 dakika telefonda beklerim dedim, fakat çok ısrar etti ve 10 dakika sonra kesin arayacaklarını, aksi takdir kendisini tekrar aramamı söyledi ve adını soyadını verdi. Tamam dedim ve kapadım. Çok ilginçtir ki 8. Dakikada telefon açtılar. İptali kabul ettiler :D işte zafer benimdi. İptal için ıslak imza istediklerini ve bununla ilgili bir kişinin beni arayacağını söylediler. Ertesi gün arandım. İmza için buluşma yeri ayarladık ve ilgili Bey geldi. Gerçektende Pronet’e yakıştıramadığım seviyede kibar ve insan olan bir beydi. Kendisine buradan teşekkür ederim. Hiç ısrar etmeden iptal dilekçemi aldı. Bugün tekrar aradılar ve 6 mart Cumartesi günü yani yarın sökecekler.
    Artık bu Pronet musibetinden kurtulacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prometyum -- 5 Mart 2016; 0:25:53 >




  • Merhaba arkadaşlar şuanda İzmir'de işyerimde pronet güvenlik sistemi kullanıyorum işyerimi kapatacağımdan devredeceğim kontratım olduğundan ödemek istemiyorum alan arkadaşıda 350tl kurulum bedelinden kurtarıyorum ilgilenenlere duyurulur.
  • PRONET GÜVENLİK İLE HIRSIZLIK YAŞAMANIZ ÇOK BASİT VE İNANIN BANA UMURLARINDA BİLE DEĞİLİZ,
    pronet güvenlik sistemlerinde 6 aboneliğim mevcut, geçen ay iş yerimde ciddi zarara uğradığım bir hırsızlık yaşadım, hemen Pronet'i aradım bana hırsızların Telekom hattını kestiği için durumun farkında olamadıklarını söylediler fakat sirene müdahale olmamasına rağmen içeride 4 sensöründe önünden geçen ve sensörlerin yönlerini değiştiren(dokunulduğu an sapotaj algılaması gerekir)hırsızlar sirenin çalmamasına karşın 1 saati aşkın iş yerime her türlü zararı vermişlerdir, bunun açıklamasını yapamıyorlar.(yani telefon hattı kesilirse bunu pronet sabotaj olarak farketmesi gerekİr fakat öyle görmüyor. buna karşın yinede en azından sirenin çalıp hırsızları paniğe sevk etmesi gerekirdi fakat o da çalmadı) Pronet Güvenlik GSM hattı takılırsa açığın kapanacağını söyledi, biraz zorlayınca da gsminde çözüm olmadığı anlaşılıyor jammer veya GSM hattı o anda çekmezse hırsızlık gerçekleşebileceğini öğreniyorum bilginiz olsun. Pronet günde 1 sefer sinyal kontrolü yapıyormuş o da gündüz? çevremizde hergün jammerla arabanın kilitlenmesini engelleyip araç hırsızlıklarını duyuyoruz. jammer artık herkesin elinde??
    Bu kadar parayla kaç sistem satın alırdım. Pronet'e güvendik ama faydası sıfır
    her ay boşa para vereceğinize dışarıdan Pronet'ten hiçbir farkı olmadıklarını anladığım bir sistem satın almanız en doğrusu.
    Bu arada hırsızlık yaşandığından ötürü yaptıkları tek şey yeni yıl için anlaşma yenilemek istemeleri,, komikler hemde çok,, maduriyetim için en ufak bir çabaları olmadı her yıl yaptıkları küçücük fiyat indiriminden başka ki bunuda sandi maduriyetime istinaden özel bir çabaymış gibi anlatmaları inanın ne kadar para göz olduklarının kanıtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eacar1453 -- 20 Ocak 2017; 10:22:19 >




  • Arkadaşlar kolay gelsin ben bir kaç şey sormak istiyorum.Bir kaç arkadaşa özel olarak da sordum gerçi henüz yanıt alamadım ama:-( birincisi bir arkadaş fibarodan bahsetmiş denicem demiş acaba denedimi 2.si ise bir arkadaşda aynı tepe pronet yerine aynı özellikte bir güvenlik sistemi alırım demiş bende desi almayı düşünüyorum.kablosuz desi.kablosuz alarm sistemlerini sinyallerini karıştırabilirlermi yani etkisiz hale getirilebilirmi?birde bu alarm sisteminin dışarda bulunan ve siren çalan aparat kısmı hırsız tarafından kırılıp etkisiz hale getirilebilirmi lütfen acilll yardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pronet dha iyi diyebiliyorum büyük firmaların çoğu mağazalarda ve şirketlerde pronet kullanmakta fiyatlar biraz bence pahalı ama
  • İkiside değil çünkü ikisininde çözüm olmadığını her gün haberlerde hırsızlık vakasından ve internette şikayet sitelerinden görmekteyiz hepsi son sistem güvenlik kamera sistemli ve bu iki markanında kullanıldığı vakalar mevcut. Nedeni ise aşikar hırsız içeri girince devreye giriyor alarmda kamera görüntüleride birde hırsızın işi bitince bunlarıda alıp götürürse al sana o kadar.
    Köklü kesin hırsız içeri girmeden kovabilen sistemler bunlarada
    [simage]AKILLI ERKEN UYARI VE ACİL MÜDAHALE SİSTEMLERİ[/simage] deniyor.
  • Merhaba konu eski ama yeni alacaklar icin fikir olmasi acisindan. Sanirim bu sektorde oncu en azindan benim bildigim DSC ve Paradox var. Dsc kendi kablosuz ozelligi olmadigindan ekstra modul gerektiriyor diye direk paradox mg5000 kablosuz alarm aldim. İlk gozlem olarak klitesinden memnun kaldim son derece kaliteli bir yapisi var. Araya baska araci gitmeden direk 5 adet numaraya bilgi verebiliyor ihlal oldugunda ve elektrik kesildiginde.



    Alarm sistemi arastiran arkadaslara da kesinlikle pronet vb gibi sirketleri onermiyorum size sadece alarmi kiraliyorlar sozlesme bittiginde sokup aliyorlar ve hizmet gordugum kadarıyla yok. Oysa paradox ve dsc gibi sistemler omur boyu sizde kaliyor. Ve herhangi bir ihlal durumunda direk size bilgi veriyor.



    Son olarak gozunu karartmis bir hirsiza hic birsey engel olamaz ama en azindan pronet gibi sirketlere gore icim daha rahat. Saygilarimla...



    Kemal YILMAZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pronet bildiğiniz titan mantıgı ile çalışan, kendisini yormadan eşinizi dostunuzuda buna alet etmeye çalışan bir firma.
    Birde aylık taksitlerimiz 50-60 dolar aralıgında değişiyor demiyorlar mı deli oluyorum.
    Sanki 30-40 TL.
    Övündükleri tek şey panik butonu, "diğerlerini diger firmalarda yapıyor" diyorlar.
    Ülkemizde ki firmaların kurumsallık anlayışlarına hayranım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar

    Kirada oturduğum dairemde benden önceki kiracıdan kalma Pronet'in alarm sistemi var.Önceki kiracının bahsettiğine göre Pronet'e abone olduktan sonra yetkili servis sistemin kurulumunu yapmış fakat internet bağlantısı ve telefon bağlantısını yapmayı bir türlü becerememiş.Ayrıca aboneliğinin bittiğinide söylemişti.Ben 4 yıldır bu dairede oturuyorum ve bu sistemi geri almak üzere Pronet'ten hiçbir yetkili gelmedi? Pronet'i aradığımda numaratör panelinin üzerinde S harfi ile başlayan bir seri numarası olup olmadığını sordular,böyle bir numara olmadığını söyledim.Yatdımcı olamayacaklarını söylediler.Sizce sistemi bulunduğum dairede bırakmalımıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.