Şimdi Ara

Euro 5 multijet yardım.... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
15.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ES3NT

    Demekki doğru teşhis koymuşuz @doctor I

    çok sağolun hocam sizin sayenizde sorundan kurtuldum
  • 1.3 multijetlerde adblue olduğunu bilmiyordum tunc 52 adblue haznesinin nerde olduğunu söylersen sevinirim, bende de 2013 punto 1.3 Euro 5 dizel araç var ben de genelde şehir içi kullanıyorum ve haftada bir 2500-3000 devir aralığında 300 km kadar uzun yol yapıyorum şimdiye kadar aracın sadece bir kere uzun yolda 2 saat 3bin devir üzeri gittikten sonra ışıklardan kalkışım esnasında hafif kara duman attığını gördüm bunun dışında rejenerasyon ikazı almadım ve yakıt tüketimim hiç bir zaman 2 katına çıkmadı ,mazotu opetten kullanıyorum, araca her 10 binde bir würth enjektör temizleyici her 20 binde bir de berner katalizör&dpf temizleyici mazot katkısı kullanıyorum ama bu dpf gerçekten sıkıntılı bir iş geçen sanayide dpf tıkamış bir i20 gördüm ustanın demesi yeni dpf 3000 tl civarındaymış ,inşallah bizim dpf ler uzun ömürlü olur ama yine de temizlikle açılamayacak derecede tıkanırsa şu videoda olduğu gibi dpf nin ortasından bir delik açtıracağım :https://www.youtube.com/watch?v=3KS-9xSUpgM




  • Beyler bu dpf ortalama kac kmde bir temizleme yapıyor kendini?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Aracim benzinli olmasina ragmen ozellikle mobil1 esp formula kullaniyorum 4 seferdir. 3 kez 3.50 son kez 0.40 koydum. Kesinlikle super yag

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen dpf'den kaynaklı.

    Rejenerasyon sırasında egzoz aşırı ısındığından fan çalışıyor. Motor ısınmadan devreye girmez. Sistem çalışırken de motor, mazotun bir kısmını filtreye püskürtür. Araba daha fazla yakar ve özellikle kalkışlarda gaz vermezseniz titremeye başlar. Rölanti çok hafif yükselir. Belirli bir devir aralığında sabit sürerseniz silkeleme yapabilir.

    Dpf rejenerasyonunun başladığını anlamanın en kolay yolu, anlık yakıt tüketimidir. Bayır aşağı gazı tamamen bıraktığınızda, viteste iseniz aracın 0 litre yakması lazım. Fakat rejenerasyonda, filtreye yakıt verdiğinden daha fazla yakar.
  • %80 çok fazla bir rakam.Uzun yola çıkmak yetmez sadece.Motor ısındıktan sonra aracınızı devirli kullanın sorununuz hallolur.Tabi bunu 1 yada 2 sefer yaptım hallolur diye düşünmeyin.Araç normale dönene kadar uygulamalısınız.Dedigimi yaptıktan sonra degerlere tekrar bakarsınız.Servise gidip olayı çözmüşsünüz gerçi.

    DPF olan araçlarda sürekli trafikte felan kullanıyorsanız arada bir aracınızı devirli kullanırsanız böyle problemlerle karşılaşmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 6 Mayıs 2016; 21:23:33 >
  • doctor I kullanıcısına yanıt
    Mavi dumanı bilmem ama beyaz duman atması normal.bende aracımı yetkili servise götürdüm usta bana euro 5 mototların dpf temizliği yaptığı zaman beyaz duman attığını,bunun normal olduğunu söylemişti.
    Bir de motor yağınızın dpf li olması lazım.yağ da önemli.

    Sorunu hallettiğinizi yeni gördüm.
    Yetkili servis olmasa bile orjinal parçalar kullanılarak bakım yapılmalı.
    Linea aracımın 60bin bakımında periyodik olarak ne değişmesi gerekiyorsa parçacıdan orjinalini aldım gittim ustama taktırdım.ama kesinlikle yan sanayi kullanmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.ERTEN -- 6 Mayıs 2016; 22:13:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agahbey A kullanıcısına yanıt
    Yakita katki koymaniza gerek yok. Genelde faydali gözükup araca zarar veriyor. Sorun varsa kullanmanizi oneririm emin olun uzun ömürlü olmasini saglamaz. Ha siz dersiniz ben en kalitelisini alip koyuyorum oda zaten uzun vadede cikacak sorunun fiyatını bulur. Kaliteli motor yagi ve düzgün mazot yeterli.
    Ha çok titizseniz arada bir depoyu temizlettirin en guzeli bu olur. Zaten ustaniz iyiyse cikan yakit filtresine bakar icini göremezse biraz keser içinde ne var ne yok gorursunuz ama katkilar genelde para tuzagidir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • öncelikle herese merhabalar baya bi geçmiş konu hocam aynı durum bende de var triger setinden radyatör termostat a kadar değişdirdim su soğutmayla ilgili bi problem diye kaçaklar vs vardı halledildi, şuna ara ara egzoz dan duman atma fan açma ve devirde sersemleme oluyor şuan aracın içinde 10.40 yağ var ustanın dediğine göre yağdan problem olmuyacağını söylüyor 5 bin e yakın masaf yaptım fikir ve düşünceleriniz paylaşırsanız sevinirim araç FORD FİESTA 2011 TDCİ

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.