Şimdi Ara

ETS 2 şasiler hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
18.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu şasiler özellikle 6x2-4 olan yol tutuşunu artırıyor mu? Görüntüsünü hiç sevmiyorum ama artırıyorsa takarız bıktım takla atmaktan.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    ETS 2 Şasiler: Şasiler ve Devrilmeme Kodları Hakkında Bilgi

    Euro Truck Simulator 2'de (ETS 2), kamyonunuzun şasisi, performansı ve sürüş deneyiminizi önemli ölçüde etkileyen hayati bir bileşendir. Birbirinden farklı özellik ve avantajlara sahip çeşitli şasi seçenekleri mevcuttur.

    ETS 2 şasileri iki ana kategoriye ayrılabilir:

    • 4x2 Şasiler: Şanzıman, arka aksın önüne yerleştirilmiştir ve sadece arka tekerlekler tahrik edilir. Bu şasiler, daha iyi yakıt verimliliği ve daha kısa dönüş yarıçapı sunar.
    • 6x2 ve 6x4 Şasiler: Şanzıman, arka aksın arkasına yerleştirilmiştir ve hem arka hem de ön tekerlekler tahrik edilir. Bu şasiler, daha iyi çekiş ve daha yüksek yük kapasitesi sağlar.

    Şasi seçerken, taşıdığınız yük türleri, sürüş koşulları ve kişisel tercihleriniz gibi faktörleri göz önünde bulundurmalısınız.

    ETS 2 Devrilmeme Kodu

    ETS 2'de devrilmeme kodu, kamyonunuzun devrilmesini önleyen bir özelliktir. Bu kod, kamyonunuzun ağırlık dağılımını ve hızını sürekli olarak izler ve devrilme riski tespit edildiğinde otomatik olarak frenleri devreye sokar.

    Devrilmeme kodu varsayılan olarak devre dışıdır. Ancak, özellikle ağır yükler taşıyorsanız veya engebeli arazilerde sürüş yapacaksanız bu özelliği etkinleştirmenizi öneririz. Devrilmeme kodunu etkinleştirmek için oyun seçeneklerine gidin ve "Devrilme Korumasını Etkinleştir" seçeneğini işaretleyin.

    ETS 2 şasileri ve devrilmeme kodu hakkında daha fazla bilgi edinerek sürüş deneyiminizi iyileştirebilir, güvenliği artırabilir ve taşıma verimliliğinizi optimize edebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 6x2 -4 Kullanıyorum Virajlarda Rahatlıkta 70-80'le Dönüyorum Tır Devirmedi Volvo Kullanıyorum. Bundan Önceki 6x4 Taktım Çok Rahat Deviriyor İngilterede 70 Km Hızla Giderken 5-6 Kere Devirdim. 6x2-4 Sağolsun Kurtardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaNKaWaReZ

    6x2 -4 Kullanıyorum Virajlarda Rahatlıkta 70-80'le Dönüyorum Tır Devirmedi Volvo Kullanıyorum. Bundan Önceki 6x4 Taktım Çok Rahat Deviriyor İngilterede 70 Km Hızla Giderken 5-6 Kere Devirdim. 6x2-4 Sağolsun Kurtardı

    Scania ile 120 daf ile 130la viraj dönebiliyorum ama diken üstünde bazen de takla atıyor işte.
  • dönüşlerde 6x2-4 avantajlı ancak bu tırın devrilmesi onla alakalı değil yük ağırsa şasi kaldıramıyor bu yüzden devriliyor. 4x2 ve 6x2-4 şasilerdede devriliyor.şuana kadar devirmediğim tek şasi 6x4 . tabi modelden modele değişiyor 4x2 manlada devirmedim . ama scania ile ve renault ile rahat deviriliyor. mercedes 6x4 , man 4x2 scania 6x4 ,daf 6x2-4 renault 6x4 öneririm..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avianca

    dönüşlerde 6x2-4 avantajlı ancak bu tırın devrilmesi onla alakalı değil yük ağırsa şasi kaldıramıyor bu yüzden devriliyor. 4x2 ve 6x2-4 şasilerdede devriliyor.şuana kadar devirmediğim tek şasi 6x4 . tabi modelden modele değişiyor 4x2 manlada devirmedim . ama scania ile ve renault ile rahat deviriliyor. mercedes 6x4 , man 4x2 scania 6x4 ,daf 6x2-4 renault 6x4 öneririm..

    yapma hocam man 4x2 de kullandım scania 4x2 den çok çok daha kötü geldi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uykusuz Penguen

    quote:

    Orijinalden alıntı: avianca

    dönüşlerde 6x2-4 avantajlı ancak bu tırın devrilmesi onla alakalı değil yük ağırsa şasi kaldıramıyor bu yüzden devriliyor. 4x2 ve 6x2-4 şasilerdede devriliyor.şuana kadar devirmediğim tek şasi 6x4 . tabi modelden modele değişiyor 4x2 manlada devirmedim . ama scania ile ve renault ile rahat deviriliyor. mercedes 6x4 , man 4x2 scania 6x4 ,daf 6x2-4 renault 6x4 öneririm..

    yapma hocam man 4x2 de kullandım scania 4x2 den çok çok daha kötü geldi bana.

    neyle oynuyorsun klavye mouse mu ?
  • Evet artırıyor yol tutuşu bende 750 hp Volvo var.6x4 ile normal virajları 120-130 rahat alıyorum sertleri de 100-110'la..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiat fiorino 1.3 hakkında sorular
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Evet artırıyor yol tutuşu bende 750 hp Volvo var.6x4 ile normal virajları 120-130 rahat alıyorum sertleri de 100-110'la..

    evet artıyor bendede aynı arac var 6x2-4 şasi var daha hızlı bile dönüyor normal virajlarda.
    Bir kaç screen eskiden 120 yi geçmeyi korkarken şimdi 140-150 den aşağı düşmüyorum, vites de sıralı olunca tadından yenmiyor.
     ETS 2 şasiler hakkında
     ETS 2 şasiler hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VirtualWorld -- 7 Kasım 2012; 0:11:10 >




  • valla bilmiyorumda volvo her turlu taklaya geliyo scainadan memnunum 6+4 ten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avianca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uykusuz Penguen

    quote:

    Orijinalden alıntı: avianca

    dönüşlerde 6x2-4 avantajlı ancak bu tırın devrilmesi onla alakalı değil yük ağırsa şasi kaldıramıyor bu yüzden devriliyor. 4x2 ve 6x2-4 şasilerdede devriliyor.şuana kadar devirmediğim tek şasi 6x4 . tabi modelden modele değişiyor 4x2 manlada devirmedim . ama scania ile ve renault ile rahat deviriliyor. mercedes 6x4 , man 4x2 scania 6x4 ,daf 6x2-4 renault 6x4 öneririm..

    yapma hocam man 4x2 de kullandım scania 4x2 den çok çok daha kötü geldi bana.

    neyle oynuyorsun klavye mouse mu ?

    Klavye ama hassasiyet %30 civarıdır tahmini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Evet artırıyor yol tutuşu bende 750 hp Volvo var.6x4 ile normal virajları 120-130 rahat alıyorum sertleri de 100-110'la..

    evet artıyor bendede aynı arac var 6x2-4 şasi var daha hızlı bile dönüyor normal virajlarda.
    Bir kaç screen eskiden 120 yi geçmeyi korkarken şimdi 140-150 den aşağı düşmüyorum, vites de sıralı olunca tadından yenmiyor.
     ETS 2 şasiler hakkında
     ETS 2 şasiler hakkında

    Volvo var bndede ve 6x2-4 taktırdım eskiden 110-120 ile takla atarken şimdi 140-150 ile banamısın demiyor 700 küsür hp ya 750 ya 780 hp ki yollarda hız testi yaptım torku yüksek bi motor taktım cok ağır yükte 140 ı zorlarken normal yükte 160ı buluyo yüksüz 170 i buluyorum ama virajlarda 150-160 yapıyorum yoksa kayıyor sonra takla atıyor 170 ile ki oyunda bnzin fullken veya 2/5 i doluykenki performansı cok farkettiğini anladım ve oyunda motoru zamanla acabiliyorsun yani ilk 165 olunca zorlanıyordu zamanla acıla acıla 170-172 yaptım (kasalı) daha acamıyorum cünkü yeterince düz veya meyilli yol yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Scania'yı şiddetle önermiyorum hocam. Kendinisini 1 ay kullandım 1 ay devrilmediğim yer kalmadı :) 4x2 şasi kullanıyordum.
  • Yeni Volvo FH16 6x2-4 750 beygirle 130-140 km dönebiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu birazda arkandaki yükle ilgili. Eğer taş tarzı kum vb. tarzı şeyler taşıyan kasalar varsa 90 la giderken bile araba çok rahat takla atabiliyor. Ancak 4x2 şaseler çok daha hızlı gitmeni sağlıyor. Yinede yük olduğu zamanlar 6x4 ve 6x2-4 lerde 4x2 ler kadar performans veriyor yük olduğunda. Ne varki yük yokken en güzeli 4x2 gidiyor fıstık gibi.
  • Tabi...

    Dorse dengesini alın maksimuma, 180le de donersiniz gari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni guncellemeyle dorse freni geldi devrilme olayi bitti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viraj için en iyisi 4X2

    Dorse parkta zorlanıyorum diyorsan 6X2/4 derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.