Şimdi Ara

Eskitilmiş Gitar Modası (Vintage)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gtrskyline (3 mesaj) ShaG (3 mesaj) Ciddi Lama (1 mesaj) AzRocK (1 mesaj) GranTurismo (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (2 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    son dönemde eskitilmiş gitar modası çıktı. bu moda nerede ne için çıktı anlamış değilim.





    gibi örnek resimler ekledim bu resimler uzar gider.


    sizce eskitilmiş gitar mı daha iyidir yoksa pırıl pırıl duran gitarlar mı ??






    |
    |




  • Yarbay
    2761 Mesaj
    Ben eskitilmiş gitarları sevmiyorum pırıl pırıl olan bir gitarı ben eskitmek istiyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    2282 Mesaj
    Bilmeyene kakalar 30 yillik diye belki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14020 Mesaj
    3 saddle köprülü Fender telecasterlara eskimiş görünüm çok yakışıyor özellikle sunburste... Ama les paul dedin mi gıcır gıcır olcak

    Şöyle bi gitarım olsun isterdim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 24 Ocak 2014; 18:54:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    Gitarı eğer sen eskitirsen anlamı olur.Gövdesinin aldığı her darbe her çizik başka bir anıdır.O yüzden değerlidir.Fabrika çıkışlı eskitmeler gitarın ruhuna aykırı BENCE .
  • Binbaşı
    1726 Mesaj
    Yeni bir moda değil ki bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    ama daha sık görmeye başladım. çoğu müzik marketi daha çok eskitilmiş gitar getirmiş ben de konuyu açayım dedim dostum. peki neden çıktı bu moda ?
    |
    |
    ShaG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1726 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gtrskyline

    ama daha sık görmeye başladım. çoğu müzik marketi daha çok eskitilmiş gitar getirmiş ben de konuyu açayım dedim dostum. peki neden çıktı bu moda ?

    Bu dediğin şuna benziyor, "neden siyah gitar yapıyorlar?". Zevk meselesi yani. İlla bir nedeni olmasına gerek yok.
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    verdiğiniz örnekle pek alakalı değil. evet zevk meselesi olabilir ama son dönemde çıkmış birşey bu. yani nasıl desem mesela herkes bir dönem dövme yaptırdı ama buna özendiren birçok şey vardı sonra dövme işi oturdu ve belirli bir standartı oldu. bu da onun gibi. 69' model bir gitarın fabrikadan eskitilmiş çıktığını ben bilmiyorum. bir şekilde eski görünen gitarlar özendirildi bunun asıl nedenini sormuştum yoksa zevk meselesi olduğunu biliyoruz.
    |
    |
    ShaG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1726 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gtrskyline

    verdiğiniz örnekle pek alakalı değil. evet zevk meselesi olabilir ama son dönemde çıkmış birşey bu. yani nasıl desem mesela herkes bir dönem dövme yaptırdı ama buna özendiren birçok şey vardı sonra dövme işi oturdu ve belirli bir standartı oldu. bu da onun gibi. 69' model bir gitarın fabrikadan eskitilmiş çıktığını ben bilmiyorum. bir şekilde eski görünen gitarlar özendirildi bunun asıl nedenini sormuştum yoksa zevk meselesi olduğunu biliyoruz.

    Diyorum ki bir nedeni olmasına gerek yok ki bir şeyin moda olması için, görsel bir konuda neden aramak saçma bir şey. Bu yıl bir fular moda oldu diyelim, sen "niye moda oldu bu şimdi ya?" mı diyeceksin? Bu daha iyi bir örnek oldu sanırım. Yeni bir manyetik üretilse, o manyetiği kullanan birsürü gitar yapılsa mesela orada sorabilirsin neden, ne var bu manyetikte diye, ama görsel bir şeyin nedeni olmaz ki. Neyse fazla tartışmaya da gerek yok.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    945 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gtrskyline

    verdiğiniz örnekle pek alakalı değil. evet zevk meselesi olabilir ama son dönemde çıkmış birşey bu. yani nasıl desem mesela herkes bir dönem dövme yaptırdı ama buna özendiren birçok şey vardı sonra dövme işi oturdu ve belirli bir standartı oldu. bu da onun gibi. 69' model bir gitarın fabrikadan eskitilmiş çıktığını ben bilmiyorum. bir şekilde eski görünen gitarlar özendirildi bunun asıl nedenini sormuştum yoksa zevk meselesi olduğunu biliyoruz.

    Daha güzel duruyor. Ben olsam alırım. Bitti!
    Kötü duruyor ben olsam almam. Bitti!
    |
    |
  • Yarbay
    2225 Mesaj
    Moda falan değil fakirler çıkarmıştır bu muhabbeti
    |
    |
  • Yarbay
    2426 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Liam Gallagher


    Gitarı eğer sen eskitirsen anlamı olur.Gövdesinin aldığı her darbe her çizik başka bir anıdır.O yüzden değerlidir.Fabrika çıkışlı eskitmeler gitarın ruhuna aykırı BENCE .

    Kesinlikle. LTD'nin eskitilmiş bir modeli var, EC-256 diye. Ama hiç doğal durmuyor. Gitarı sahibi kendi eskitecek ki, her baktığında önemini vb. anlasın.

    |
    |




  • Yarbay
    3211 Mesaj
    Zamanimizin en buyuk sikintisi bu. Hersey bir anda olsun istiyoruz hicbir ekstra cabada bulunmak istemiyoruz. Birakim gitar kendini eskitsin zaten. Gibsonun bircok modelinde zaten farkettiyseniz oyle paril paril gicir gicir kopru olmaz cunku eskiden boyalar cok cabuk asiniyordu ve boya asindiginda koprude ona uygun olsun diye parlak, krom gibi yapilmiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.