Şimdi Ara

Eski Range Rover'lar gerçekten sorunlu mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
11.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Öncelikle aslında çok eski üyeyim ancak bayadır girmiyordum, ne o zamanki mail adresimi ne de telefon numaramı şu an kullanıyorum. Bu nedenle yeni üyelik almak durumunda kaldım:)


    Neyse lafı fazla uzatmadan, 3.0 Vogue veya 2.7 Sport almayı düşünüyorum. Yakıt, vergi ve periyodik bakım konusunda problem yaşayacağımı sanmıyorum ancak beni korkutan arabayı aldıktan sonra her ay sanayiye gitmek veya yüksek meblalı problemlerle uğraşmak.


    O nedenle kulaktan dolma değil de birinci dereceden yaşamış veya tanık olmuş birileri varsa yardımcı olur mu? Gerçekten sorunlu mu bu araçlar ya da gerçekten problemlerin bakımı söylendiği kadar pahalı mı bilgi verebilecek biri varsa çok sevinirim.


    Örnek olarak da iki ilan koyayım;


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-land-rover-2008-range-rover-sport-2.7-tdv6-hse-dizel-otomatik-1000619612/detay


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-land-rover-ack-auto-dan-range-rover-vogue-1019067321/detay


    Şimdiden teşekkürler.








  • Sport olan ilandaki araç yıkık. Lastikleri bile birbirinden farklı. 2.7 Dizel motor evet kesinlikle sorunlu ancak bu araçların genel sorunu genelde ilk veya ikinci sahibinden sonra bu araçları alan insanları bu araçları son parasıyla almaları.


    Ben böyle bir araç alacak olsam kaporta ve metal aksam kusursuz olmak üzere en yıkığından seçer her türlü masrafı yapıp binerim. Başka türlü girilmez. En yıkığını en ucuza almayı da ihmal etmem elbette. Ancak hep paraya bakan işler bunlar.


    Bu arabanın on beş yaşında olanını yürüten adamda sıfırını yürüten adamda net zengindir. Yada kendisi tamircidir.

  • 2.7 dizel durduk yere kırılmasıyla ünlüdür, rektefiye olmaz olsa da düzen tutmaz sandık motor gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sport olan ilandaki araç yıkık. Lastikleri bile birbirinden farklı. 2.7 Dizel motor evet kesinlikle sorunlu ancak bu araçların genel sorunu genelde ilk veya ikinci sahibinden sonra bu araçları alan insanları bu araçları son parasıyla almaları.


    Ben böyle bir araç alacak olsam kaporta ve metal aksam kusursuz olmak üzere en yıkığından seçer her türlü masrafı yapıp binerim. Başka türlü girilmez. En yıkığını en ucuza almayı da ihmal etmem elbette. Ancak hep paraya bakan işler bunlar.


    Bu arabanın on beş yaşında olanını yürüten adamda sıfırını yürüten adamda net zengindir. Yada kendisi tamircidir.

  • 2.7 alacak adamin cebinde fazladan 150 milyar parasi olmasi lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.7 icin konusayim. Burada kimse garanti veremez ama sorunlu parcalari cok tabii ki hem de 14 yasina gelmis artik araba. Genelde sanziman uyarisi veriyor, sunrooflarinda sorun oluyor ve suspansiyonu en buyuk sorun.


    Arkada oturanlar icin gercekten cok keyifli arac 1.80 civari boy bacak bacak ustune oturup rahatca gidebilir ama konforu bir kenara birakirsak kullandigim en sıkıcı arac diyebilirim. Motor ve sanziman ne yazik ki yeterli degil. Basta Tork insani etkiliyor ama hem ara hizlanmalar hem de duz yolda bile alip goturemiyor arabayi. O yillara gore iyidir demek isterdim ama ML320 daha iyi bence.


    Baya kasmama ragmen uzun yolda 7 litre alti pek mumkun degil. Sehir ici de 11.5-12 litre asagisi mumkun degil.



    Kenarda en azindan 50-60 bin olmasi lazim ki arac serviste yatmasin. Parcasi gelene kadar da yedek arac lazim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 21 Nisan 2022; 20:28:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor sıkıntı 2.7 özellikle çok meşhurdur. Havalı süspansiyon tüm modellerde sıkıntı. Şanzıman gene sıkıntı. E yani basbayağı sıkıntılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 21 Nisan 2022; 20:35:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • think of idea kullanıcısına yanıt
    Tam foruma böyle bir konu açmak üzereyken mesajınızla karşılaştım. Kesinlikle haklısınız.



    Malum sarı sitede eski premium araçlarda olan en büyük handikap bence budur.



    Aynı model bakımsız bir araç (ki kimse yoğurduna ekşi demez malım kötü demez) diyelim 360 bin TL, aynı model bakımlı olduğu iddia edilen (yeni sandık motor, airların sıfırlanması vs) 450 bin TL (rakamlar örnektir ama araca ciddi farklar olduğu kesin). İç mekanlara bakıyosun kondisyon aynı, KM aynı, donanımlar aynı. Ben şimdi bakımlı olduğunu iddia edene nasıl güvenip alayım, görmemişim etmemişim. Belki dedikleri yalan, ya da doğru ama ehli olmayan eller yaptı işlemi.



    Vel hasıl-ı kelam eski premium bir araç alınacaksa şase, podyelerde işlem olmaması kaydıyla en ucuz araç alınmalı. Araç proje aracı yapıp o aradaki 90 bin lira kendi yapacaklarımıza ayrılmalı. İnsanın içi ancak böyle rahat eder.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    hiç kimse durduk yere kırılacak motor yapmaz. bu motorlarda çift triger vardır biri önde birisi arkada, arkadakinin değiştirilmesi için şasinin karoserden ayrılması gerekir ki bu da ayrı bir külfettir. o yüzdendir ki birçok sahibi buna yanaşmaz yada durumla ilgili bilgisi yoktur. bu yüzden bu motorlar arızalanır. range roverler toyota gibi basit araçlar değildir, komplike sistemleri olan araçlardır, iyi bakılmazsa illaki arızalanacak bir tarafı bulunur .

  • Range Rover alacaksan 2 tane alacaksın , birisi servisteyken diğerine binersin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    Belli bir km'de değişmesi şart olan bir parçayı değiştirmesi inanılmaz zor şekilde tasarlamak üretici hatasıdır basbayağı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiside yeniside sorunlu klasik İngiliz bayiden çıkıp 5 ay sonra süspansiyonu bozulan çok araç gördüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim şirkette kirve aldı bunu, 4 kere garantiden serviste yattı araba.motor arızası sanziman elektrik sorunları süspansiyon falan garanti bitmeden de sattı

    Garantisiz range Rover demek çok zenginim 5 10 milyon vermeyeyim senede 50 100 kağıt harcayıp bineyim demek.

    Genelde bunu alanların günlük kullanıma arabaları da olur zaten.

    Bu profildeysen al değilsen ml önermişler zaten touareg 2.5 tdi de ben önereyim sana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 23 Nisan 2022; 20:4:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 para etmez bir araç tamamen zengin özentisi ama sorun makine bu aracı zenginsen 0 alır 3 sene biner satarsın ondan sonra külfettir.

  • en basiti aç bir parça fiyatlarına bak

  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Üretici hatası değil, üretici çakallığıdır. Tamiratın zorlaştırılması, yetkili servise aracı mahkum etme çabasıdır. Yoksa tasarlayan mühendisler de biliyor mevzuyu aptal değiller.

  • Benzin TVyoutube
    Selim Ustaoğlu ile 2009 model bir Range Rover Sport kullanıyoruz. İkinci el ortalama 150 bin TL'lik fiyatıyla Fiat Egea gibi kompakt sınıf sıfır bir otomobil yerine tercih edilebilir mi, sorunun cevabını arıyoruz. Bunun yanında ikinci el bir Range Rover alırken nelere dikkat etmeli, bakım maliyetleri ve kronik sorunları konusunda da Selim Ustaoğlu bize değerli tüyolar veriyor. #rangerover #sport #benzin WEB SİTESİ http://www.benzinmagazin.com Sticker ve araç kokusu satın alarak bize destek olun: https://www.patreon.com/benzintv SOSYAL MEDYA HESAPLARI Instagram : benzin_magazin, burak_ertem twitter :BenzinMagazin, burakertem facebook : benzinmagazin Bu otomobilin ayrıntılı fotoğraflarını incelemek, bilgisayarınıza indirmek isterseniz web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Lütfen, bu videomuzu izledikten sonra beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve abone olarak kitlemizi çoğaltmamıza yardımcı olun! Yaptığınız yorumları kesinlikle dikkate alıp, içeriklerimizi üretirken göz önünde bulunduracağımız unutmayın! Bu videoda kullanılan tüm görüntü kayıtları Benzin TV ekibi tarafından kameraya çekilmiş olup, tüm kullanım ve yayın hakları Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti şirketine aittir. Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti izinsiz kullanılan görüntüler hakkında yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.
    https://www.youtube.com/watch?v=7wSO2rB56lg&ab_channel=BenzinTV
    Benzin TVyoutube
    Range Rover'in L322 kodlu meşhur modelini kullanıyoruz. Konfor özellikleri, heybetli görünümü ve sağlamlığıyla Mercedes S Serisine bile alternatif olarak tercih edilen ve halk arasında küçük mafya arabası olarak da bilinen Vogue, Selim Ustaoğlu'nun anlatımıyla karşınızda. L322'nin kronik sorunları, piyasası, performansını konuşuyor, alınır mı alınmaz mı, alınırsa da nelere dikkat etmeli, bu soruların cevaplarını arıyoruz. İyi seyirler #rangerover #vogue #benzintv DİĞER VİDEOLAR: Doğru ayna ayarları ve yokuşta kalkış https://youtu.be/Rg2q1Vvdu2Q Yerli otomobili inceledik https://youtu.be/fw8xg5Ax7YY Dizel mi daha mantıklı LPG mi? https://youtu.be/xFLUvPUo_7k LPG'li Dacia Sandero Eco test sürüşü https://youtu.be/5hxYc5k6his BMW 2002 tii | Bir Tur versene https://youtu.be/FWmG4sZluJo 2020 Peugeot 2008 test sürüşü https://youtu.be/4AoxmI385oM SsangYong Tivoli test sürüşü https://youtu.be/hDCcxjtCq7k 2020 Skoda Octavia test sürüşü https://youtu.be/OqHMOuKKlmo 2019 Volkswagen Passat test sürüşü https://youtu.be/djeBUwkeJ-c Honda CRX'in kaportasını baştan yaptık https://youtu.be/VD4NRU7Aoyg Honda Civic 1.5 Turbo manuel test sürüşü https://youtu.be/cileoJ2yRuo LPG'li Hybrid olur mu? Corolla Hybrid test sürüşü https://youtu.be/hNWqhAmqwZE WEB SİTESİ http://www.benzinmagazin.com Sticker ve araç kokusu satın alarak bize destek olun: https://www.patreon.com/benzintv SOSYAL MEDYA HESAPLARI Instagram : benzin_magazin, burak_ertem twitter :BenzinMagazin, burakertem facebook : benzinmagazin Bu otomobilin ayrıntılı fotoğraflarını incelemek, bilgisayarınıza indirmek isterseniz web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. Lütfen, bu videomuzu izledikten sonra beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve abone olarak kitlemizi çoğaltmamıza yardımcı olun! Yaptığınız yorumları kesinlikle dikkate alıp, içeriklerimizi üretirken göz önünde bulunduracağımız unutmayın! Bu videoda kullanılan tüm görüntü kayıtları Benzin TV ekibi tarafından kameraya çekilmiş olup, tüm kullanım ve yayın hakları Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti şirketine aittir. Birileri Yayıncılık ve İletişim Tic Ltd Şti izinsiz kullanılan görüntüler hakkında yasal işlem başlatma hakkına sahiptir.
    https://www.youtube.com/watch?v=anQR0rY3ieE&ab_channel=BenzinTV

    range dedin mi bu adam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan.. -- 24 Nisan 2022; 11:27:59 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.