Şimdi Ara

Erektil disfonksiyon (sertleşme) sorunu yaşayanlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • batieskleon (11 mesaj) SAY10 (6 mesaj) trakyAli-1986 (2 mesaj) Krone (1 mesaj) Lustiel (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (6 mesaj) (12 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Erkek Kişisel Bakım >> Cinsel Sağlık >> Erektil disfonksiyon (sertleşme) sorunu yaşayanlar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bu sorunu yaşıyorum ilişkimde ve kopma noktasına geldik, üroloji ye gittiğimde hormonların normal olduğunu söyledi, viagra türü bir ilaç yazdı gönderdi, ilacı kullandım ama fayda göremedim sorun yine aynıydı kısmi ereksiyon oluyor partnerimin içinde ereksiyon kaybediyorum
    Ne yapacağımı şaşırdım artık, bu sorunu yaşayan lar birazcık nasıl hallettiniz bahsetsenize

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    2225 Mesaj
    Kardeş sadece ilişkiye odaklan başka hiçbir şey düşünme bana da bazen öyle oluyor evlimisiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1087 Mesaj
    Hocam karsi taraf cekici gelmiyorsa ondan da olsbilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4667 Mesaj

    Ne sıklıkta masturbasyon yapıyorsun?

  • Yarbay
    6679 Mesaj
    Ruhsal bir sorun stres sıkıntı o anda aklına gelen bir şey olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    190 Mesaj

    erekte olunca dibini paket lastiği ile sar

    |
    |
  • Binbaşı
    1475 Mesaj

    Hormonlarda birşey yoksa psikolojiktir. Tadalafil etken maddeli ilaç içmeyi dene hocam. En ünlüsü cialistir ama biraz pahalı. Onun yerine hardcis tarzı ilaçlar deneyebilirsin. 20mg tadalafil kullan sonra cevapla bu mesajı teşekkür et =)


    Masturbasyonu çok sık ve yanlış şekilde yapıyorsan yine erekte sorunu yaşayabilirsin. Çoğu erkek gibi hepimiz zaman zaman bu tarz problemler yaşıyoruz. %90 ı psikolojik. Kafayı rahatlat gerisi önemli değil. Geçmiş olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAY10 -- 16 Haziran 2021; 23:44:20 >
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Genelde 3 gün,
    ama ergenliğimde günde 1 - 2 yapardım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Kassady kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet tam ereksiyon olmuş Condomu takmışken ereksiyon kaybediyorum Condomu takarken aklıma ereksiyon mu kaybedeceğim yine aynısı mı olacak korkusu geliyor haliyle kendini gerçekleştiren kehanete dönüşüyor bu durum, aslında böyle olumsuz düşünmem ama öncesinde bir kanser geçirdim bir sürü kemoterapi ıvır zıvır, bedenime olan olumlu görüşümü iyice zayıflattı
    Psikoloğa gideyim diyorum, devlet psikologları ağır vakalar harici sen iyisin diyip gönderiyorlar
    Özel psikoloğa gitsem para yok
    Ne yapacağım bilmem

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    trakyAli-1986 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet yüksek ihtimalle temel sebep bu, ağır bir depresyon atlattım zamanında ve halen biraz da olsa devam ediyor gibi
    Yani insan depresyonda iken sex zevksiz bir şey gibi geliyor, kadın ne kadar güzel olursa olsun yine de farketmiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    tazmannia kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yok hayır hocam evli değilim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Kütahyalı 77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam iki ilaç kullandım
    Birisi lex 20 mg tadalafildi 36 saat süresi var dediler denemek için evde yuttum 2 gün boyunca çük yukarıda dolaştım
    Sonra ilişki öncesi yuttum ilk baş bir ereksiyon kazandırdı sonrasında dediğim gibi içerideyken yine ereksiyon kaybettim
    Bir ilaç da vigrandeydi öyle bir ilaç görmedim kan akışını beynimde hissettim oda fayda etmedi

    Prospektüsde yazan cinsel bir arzu olmadıkça bu ilaç fayda etmez denilen kısım galiba beni ilgilendiriyor
    Partnerimden hoşlanmıyor da değildim
    Bunun sebebi geçirdiğim depresyonda herhalde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    SAY10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6679 Mesaj

    Condomu sen takma..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    batieskleon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    psikolojik olabilir beyinde bitiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batieskleon

    Hocam iki ilaç kullandım
    Birisi lex 20 mg tadalafildi 36 saat süresi var dediler denemek için evde yuttum 2 gün boyunca çük yukarıda dolaştım
    Sonra ilişki öncesi yuttum ilk baş bir ereksiyon kazandırdı sonrasında dediğim gibi içerideyken yine ereksiyon kaybettim
    Bir ilaç da vigrandeydi öyle bir ilaç görmedim kan akışını beynimde hissettim oda fayda etmedi

    Prospektüsde yazan cinsel bir arzu olmadıkça bu ilaç fayda etmez denilen kısım galiba beni ilgilendiriyor
    Partnerimden hoşlanmıyor da değildim
    Bunun sebebi geçirdiğim depresyonda herhalde

    hocam ilişki öncesi içtiğin zamanda tavana vurdurması lazım. bende bir dönem o yollardan geçtim, benim kadar depresif olman mümkün değil. yaşamadığım şeyler değil yani rezil oldum bir çok kez. bilemedim acaba çok yağlı falan mı yedin o gün? ya da alkol mü aldın? bol su ile 20 mg tadalafil ölüyü diriltir.





  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam ilacın etki ettiğini baya hissettim çünkü kan akışından kafam ağrıdı
    Ne yağlı yiyecek en alkol
    Ürolog da senin sorunun psikolojik diyerek geri gönderdi
    Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    SAY10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batieskleon

    Hocam ilacın etki ettiğini baya hissettim çünkü kan akışından kafam ağrıdı
    Ne yağlı yiyecek en alkol
    Ürolog da senin sorunun psikolojik diyerek geri gönderdi
    Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim

    valla bilemiyorum dostum benden bu kadar =( görüşmekte fayda var o halde psikolog ile.

  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yardımın için çok sağol usta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    SAY10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batieskleon

    Yardımın için çok sağol usta

    =( elimden pek bişey gelmedi ama. hocam spor falan yapıyormusun? yukarıda okudum kötü bir illet atlatmışsın ama sağlıklısın şu an. kondom takarkenki düşüncelerini okudum ki bende düşünüyordum inan =) kemoterapi çok yoruyor diye biliyorum vücudu. durum nedir bilmiyorum ama yürüyüş temiz hava bol güneş.. spor çok etkiliyor cinsel performansı. yine aynı şekilde enerji veren yiyecek içeçekler.. özellikle fındık fıstık, şifa macunları 41 çeşit baharat karışımları. pestil vs.. ürolog birşey yok diyorsa psikolojiktir. psikolojiyide düzeltme yolu kendinden geçiyor hocam. hatta penis pompalarını falan deneyebilirsin. düzenli egzersizler ile disfonskyon sorununa çözüm oluyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAY10 -- 17 Haziran 2021; 15:11:24 >




  • Çavuş
    44 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Acaba diyorum aldığım kemoterapi ilaçları mı bu duruma etki etti, şuan az da olsa spor yapıyorum elimden geldiğince aktifim sürekli hareket halindeyim
    İlişki öncesi gittim kuruyemişçiye karışık çerez aldım yarım yamalak bir ereksiyon yaşadım
    Yani hiç ereksiyon olmuyor diyemem ereksiyon oluyor tam içerdeyim ereksiyon kaybediyorum
    Bu kanserde vücut görüşü baya bozuluyormuş, vücuta karşı bir güvensizlik oluşuyormuş hastalarda belki bunun da bir etkisi olabilir
    Devlet hastaneleri bakmıyor bana sen ileri tetkik yapılması gereken bir hastasın diye, üniversite hastanesine gidip ileri tetkik isteyeceğim artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    SAY10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
triple negative breast cancer
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,788
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.