Şimdi Ara

Era Zıplama Sorunu!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
1
Favori
29.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet biraz sert..
    Öte yandan bu durumun konuşulup tartışılması normaldir ama böyle feryat figan edip ortalığı velveleye verecek kadar büyük bir sorun olduğunu düşünmüyorum..

    Era almayı düşünen biri okusa tüm ERA sahiplerinin bu problemden dolayı servis önünde kuyruk olduğunu falan sanır..
  • aynı dediğin gibi hocam o kadar olur büyütecek bi sorun değil yani
  • valla ben okuyunca era almayı düşünen biri olarak tedirgin oldum,aracın yol tutuşu hakkında kafamda kötü izlenim oldu
  • üstad gidin hyundai ye test sürüşü yapın en güzeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_3792

    üstad gidin hyundai ye test sürüşü yapın en güzeli

    İyi de ben sıfır alamam ,maximum 20 lira civarı ,ikinci elin test sürüşü oluyor mu ? keşke olsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actual1985


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_3792

    üstad gidin hyundai ye test sürüşü yapın en güzeli

    İyi de ben sıfır alamam ,maximum 20 lira civarı ,ikinci elin test sürüşü oluyor mu ? keşke olsa

    kardeş sende bayiye sıfır alacakmış gibi git.. test et almadan çık bundan kolay ne var :)

    ayrıca era almayı düşünüyorum ama bu zıplama kafama takıldı.. çok buyutmesemde :(
  • hocam takılmayın bu kadar ya sorun edecek kadar büyük birşey yok
  • Bende Era almayı düşünüyorum ama bu zıplama problemi moralimi bozdu açıkcası.
  • iyi ya işte lunaparka gitmeye gerek kalmıyor...
  • ++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keray06 -- 12 Mart 2012; 0:56:31 >
  • 2 yıl era kullanmış ve era dışında 15 tane daha farklı segmentten araba kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim. süspansiyonu sert falan değil aksine fazla yumuşak. sanki amortisörü patlak araba gibi. öyle yol tutuşu da şöyle böyle falan demeyin gülerler adama. virajlı ve rampalı yolda peugeot partner yanımdan güle oynaya geçti gitti bense tedirginlikten gaza bile basamadım. bir keresinde teyze oğlu bindi arabaya yolun biraz bozuk olduğu bir yerde başladık zıp zıp zıplamaya teyze oğlu önce noluyor falan dedi. dedim süspansiyon yumuşak ondan böyle yaylanıp duruyoruz başladı gülmeye ama ne gülme. adam resmen koptu. evet era sınıfına göre çok güzel bir araba ama tek dandik yanı işte bu süspansiyonu. bozuk yolda yavaş giderseniz yada virajlarda, sorun yok. ama basacak olursanız ki tavsiye etmem virajın bitimindeki mülkte alırsınız soluğu benden söylemesi ! düz yolda iyi kaçar ama virajda bir o kadar huzursuz ve güvensiz. aksini söyleyenin aklından şüphe ederim yada başka bir araba kullanmamıştır veya görmemişin arabası olmuş vs vs vs derim. bana lütfen marka fanatikliği yapmayın. era 2 yıl boyunca severek bindiğim bir arabaydı ve tek sevmediğim yanı buydu. normal koşullarda kullanırsanız seveceğiniz bir araba olur. biraz sert ve hızlı kullanıyorsanız uzak durun yada full kasko yaptırın öyle binin. sonra çok dövünürsünüz. benden söylemesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keray06

    Kim ne derse desin bana kalırsa era , sınıfındaki çoğu arabadan konforlu . Bir renault symbol kullanıcısı olarak era'yı çok beğeniyorum . En azından symbol gibi yüksek süratlerde bayılmıyor ve en ufak bi kasiste kafan tavana çarpmıyor :)

    Birbirine karşı aşırı üstünlükleri yok zaten konfor isteyen biri bu otomobillere bakmaz oda ayrı bir mesele.Alınıp kullanılabilir ekonomi sınıfı araçlar.5 yetişkin kişi kullanıyorum 160 a da çıktığım oluyor çoğunlukla köy yolunda kullanıyorum ne zıplama ne kafa çarpması ne bir arıza ne bir sorun yaşamadım çok şükür 1.5 yıldır geçtiğim kasis ve çukurları görseniz ne demek istediğimi anlarsınız eğer era olsaydı altını çok defa vurmuştum.Bir araç yüksek süratte nasıl bayılır onuda anlamış değilim neyse anlayacağınız kadar cevap yeter fazlasına gerek yok.




  • selam
    iki araba da biz de var ikisini de sıfır aldık
    aynı sınıfın arabaları ama yine de era ile sembolü kıyaslamam ancak bozuk yollarda daha çok kullanılacaksa şüphesiz reno daha avantajlıdır
  • bu forumun çok faydası var ancak anladımki bi o kadarda yanıltıyor insanları herkes istediği gibi yorum yapıyor biraz daha gerçeği yansıtan abartısız yorumlar yapılsa keşke
  • ilker- 3792. ben gayet objektif bir şekilde bu araç hakkındaki kulllanım gözlemlerimi yazdım. zaten okuduysanız severek bindiğimi de yazdım. fakat virajlı yollarda hızlı kullanmazsanız size gayet güzel hizmet edecek bir araba. konforsuzluk söz konusu değil. yani şehir içinde sakin kullanırken aksine gayet konforlu. hızlı ve virajlı kullanıma uygun bir süspansiyon değil, onu demek istiyorum. ayrıca o sınıftaki arabalardan bence önde. yani albea clio gibi arabalarla kıyaslanamaz bence kalite anlamında
  • illaki öyle sonuçta ödediğimiz paranın karşılığıda bu yani daha fazlasını beklemekte abes olur biraz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    ilker- 3792. ben gayet objektif bir şekilde bu araç hakkındaki kulllanım gözlemlerimi yazdım. zaten okuduysanız severek bindiğimi de yazdım. fakat virajlı yollarda hızlı kullanmazsanız size gayet güzel hizmet edecek bir araba. konforsuzluk söz konusu değil. yani şehir içinde sakin kullanırken aksine gayet konforlu. hızlı ve virajlı kullanıma uygun bir süspansiyon değil, onu demek istiyorum. ayrıca o sınıftaki arabalardan bence önde. yani albea clio gibi arabalarla kıyaslanamaz bence kalite anlamında

    Cilo kötü olduğu için mi satış rakamlarında birinci oldu?Accent era garantiyi bozmadan LPG li satıyor ticari taksilerin gözdesi bunu da not edeyim.Era mercedes ayarında clio da serçe ayarında mıda karşılaştırılmaz?Şirketler albea da accentte clioda alıyorlar şirketler satış sayısını yükseltiyor gibi tezde çürümüş peki neden çok satıyor?Tek nedeni ekonomik ve hızlı yüksek ikinci el değeri anlıyor musunuz?Albea'da clio'da era da aynı sınıfta birbirlerinden çok üstün arabalar değil era yere yakın olduğu ve ağır olduğu içini yere daha fazla basıyor.Benim gibi köy yolunda 5 yetişkin yolcu ile ful dolu bagajla seyahat edince yüksek olması daha önemli oluyor geçtiğim çukur ve tümseklerden erayla altını vurmadan geçmek imkansız bu şartlarda.Yakıt tüketimi 0.20-0.22 kuruş olan benzinli bir tane albea era gösterin bana.clio'nun eksiği yokmu var tabiki era'nında var albea nında var adı üstünde ekonomi sınıfı eksik istemeyen D segmeniten C segmenti ful araçlara baksın.Otomobillere + ve - ler çerçevesinde bakıp değerlendirmek gerekli.Yoksa kimse clio'yu çok kaliteli bulduğu için satın alıp kullanmıyor böyle birşeyide kimse iddia etmiyor.Benzinin 4 lira olduğu güzelim ülkemde birçok kişi tarafından yakıt ekonomisi olmazsa olmaz.




  • iyi de ben clio da kullandım albea da. benim demek istediğim şu. ben marka fanatikliği yapmıyorum. tabii ki her arabanın artıları ve eksileri var. ama bunların içinde gerek malzeme kalitesi, sürüş kalitesi anlamında ve gerek gerek hissedilen kalite anlamında era daha iyi geliyor. sanki c sınıfına yakın duruyor. yani ben megane da kullandım. ondan daha diri duruyor. megane dan bir süre sonra orasından burasından gıcırtılar geliyordu. ama era da bunu hiç yaşamadım. clio olsun albea olsun belli bir süratin üzerinde sanki parmak ucunda yürüyormuşcasına yol tutuş hissedilir derecede azmış algısı yaşıyorsunuz. era da bunu yaşamadım ben hiç. era viraj konusunda kötü, özellikle arka süspansiyonu nedeniyle kötü bir araba. ama onun dışında inanın bir zayıflığını görmedim. tabii ki arabayı nerede ve ne için kullanacağınız önemli. köy yolunda banko albea yada clio daha iyi, ona hiç şüphe yok. yada yakıt konusunda zaten renault grubu her zaman bir adım önde, o konuda zaten diyeceğim bir şey olamaz. şehirde kullanmak üzere ve virajlarda sakin kullanmak kaydıyla, bagaj da yeter diyorsanız era güzel bir araba. ayrıca masrafsız bir araba. bana hiç masraf çıkartmadı. 70000 km lerde sattım arabamı sadece ön ampul değişti. sadece rutin bakıma götürdüm. bakım masrafları da yüksek değildi. yaz yada kış bakım günlerine denk getirirseniz uygun oluyor. kışın habire şemsiye hediye ettiler. üstelik şemsiyelerde gayet güzel şemsiyeler, öyle uyduruk işi değil . dediğim gibi ben genel olarak memnundum ve era benim 2 yıl olarak en uzun kullandığım araçtır. her arabada armudun sapı üzümün çöpü hesabı hep bir kusur buldum. şu an yeni oktavia dizel kullanıyorum, tek kelimeyle süper




  • Serviste bunu yaptıran arkadaşlar, sert zıplama olayı için ciddi bir masraf çıkar mı, yani çok tutar mı
  • Eranın tüm serilerinde bu zıplama sorunu var (2006-2011...).Yaylarını değiştiren arkadaşlar oldu,değişik marka amortisörler taktıranlar oldu (federal power,maysan mando,orjinal mando,önlere monroe) hatta passat amortisörü,kia rio amortisörü,bmw keçesi deneyenler oldu sorunu çözen maalesef yok.

    Bizim kayınçoda var,bacanakta var süspansiyonu gayet güzel diyen arkadaşlara söylüyorum ben 5 senedir üzerindeyim,hayatımda daha kötü bir araç süspansiyonu görmedim.Sıfır amortisörlerle amortisör testine giriyorum cihaz arkaları patlak gösteriyor tam komedi.Arka salınım bir türlü amortisörler tarafından emilmiyor.Yaylanma kendi kendine zıplaya zıplaya sönüyor.

    Düşük süratlerde kasis geçişlerinde özellikle arkadaki yolcular langur lungur sallanıyor.Yüksek hızlarda ise daha az rahatısz ediyor çünkü zıplamalar yaylanma şeklinde oluyor ama bu seferde yolla temas zaman zaman kesildiği için yol tutuş zayıflıyor.Bu kadar net söylüyorum.

    Sorun amortisör dizaynı olsa şimdiye kadar çözülürdü assanın yayınladığı bir amortisör bülteni var ondaki iyileştirmeler hiç bir işe yaramadı.Komple helezon uyumsuzluğu yada salıncak mimarisiyle ilgili bir saçmalık var fabrika düzeltmeye bile uğraşmıyor aynen üretimi sürdürüyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.