Şimdi Ara

Enjektör Temizleyici İşe Yarar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
9.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dizel opel corsa 1.3 ecoflex 2014 model aracım var. servis arıza ışığı yanıyor. usta enjektörlerden dedi. dizel enjektör temizleyici alsam düzelir mi? enjektör değişimine 2500 tl dedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 25 Mart 2022; 12:49:9 >



  • aküye baktır ışıklar klima açıkken ölçtür.
  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt

    ölçtüler. 150-160 arası değerlerdeydi. iyi çıktı.

  • huzyin67 kullanıcısına yanıt
    benim araba benzinli, daha önce iki kere enjektör arızası verdi ilki 8 yıl son arıza 2 ay önceydi ikisindede akü bozuk çıktı değiştirdim düzeldi.enjektör temizleyici alırsan uzun yolda yüksek devirde daha iyi temizler bende kullandım
  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt

    arızalıyken kullanılmamalıymış galiba. şimdi öğrendim.

  • enjetorler bitmiş değişecekse sorun olmaz. temizle, servise yakın yerlerde dolas. enjektörler biterse, ittirerek servise gider , enjektorleri değiştirmeye geldim dersin.


    düzelirse 2500 cepte kalır

  • Enjektör temizleyiciyi en baştan kullanmadıysanız şimdi hiç kullanmayın. Enjektör memesi mi ucu mu dedikleri yer kopabiliyor bu da başka hasarlara yok açıyor. Ya enjektörleri söktürüp temizlettirin kalibre ettirip taktırın ya da değiştirin.


    Enjektör temizleyici kullanırsanız en kötü 200 bin km kadar kafanız rahat eder her bakımda temizleyici masrafınız olur, temizleyici kullanmazsanız ne kadar gider bilmiyorum. Mali olarak temizleyici kullanan maliyeti kullanmayana göre daha fazla hepsi en sonunda değişim yada temizlemeye gidiyor.


    Not : Sahte ürün çok fazla aldığınız temizleyicinin orjinal olduğundan emin olun. Ben sanayide bakımı yaptırıp, toyotanın kendi marka temizleyicisini servisten alıp katıyorum. Piyasada en çok adı geçen würth onunda sahtesi çok.

  • O temizleyiciler sonrası enjektörün işetme olasılığını göze alıyorsanız deneyin ama bi motor yaptırmanın 20-25bin lira tuttugunu unutmayın.
  • Dizel enjektör sökülüp temizlenebiliyor. Bunu yaptırın en iyisi olur
  • sıfır km den itibaren 50 bin km aralıklarla kullansaydınız kullanın derdim. ama şimdi araçta hiç kullanılmamış daha önce. o yüzden kullanmayın. depodaki pisliği de kaldırır o enjektör temizleyici..

  • Ustanız aracı bilgisayara bağlayarak enjektör değerlerine baktı mı?

    Arabada vuruntu, siyah veya başka renk duman var mı?

    Enjektör temizleyici kullanırsanız tüm yakıt sistemindeki pisliği söker ve enjektörlere gelince tıkanmaya sebep olur. Kesinlikle risk almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 27 Mart 2022; 22:2:45 >
  • Paramedik 112 kullanıcısına yanıt

    Rutin bakımına götürmüştüm. Götürdüğümde bu ışık yanma sorununu da söyledim. Ayrıca sabahları soğuk havada sarsılmalı çalışıyor ve yolda 60 km hızla 4. viteste giderken bazen silkeleniyor. Bilgisayara bağladı. Arıza lambası söndü. Diğer bakımlarını yaptı. Silkelemeyi enjektörden dedi. Çok çok az siyah duman atıyor dedi. Kullandım bir süre. Arıza lambası yine yandı.

  • Hocam aynı araç bende de var, bu araba kaç kilometrede ? Bir de yakıtı nerden alıyorsunuz ?


    Bu arada her sarsıntılı çalışmada hemen enjektör diyor bu ustalar, yukardaki sorularıma cevap verirseniz yardımcı olmaya çalışırım.

  • araç 122 bin de. Yakıtı shell opet ve PO dan alırım. Araçta sabahları soğuk havalarda özellikle sarsıntılı çalışmaya başlama , yolda giderken 4. viteste 60 km giderken arada çekme yapıyor.

  • huzyin67 kullanıcısına yanıt

    Ucuzdan pahalıya gidelim, egr, map ve maf sensörlerini bir temizlet derim zaten sorun onlardan olmasa da zamanı gelmiş, arıza ışığı da kızdırma bujileri ya da kızdırma rölesi sebebiyle yanıyor olabilir, sana P ile başlayan hata kodlarını gösterdiler mi ? Oradaki sayılar önemli, ECU ya hata mesajları kaydoluyor.


    Bu arada 2014 model demişsiniz, motorunuz Euro 5, 60km hızda 4.vitese alıp gidiyorsanız büyük sıkıntı, DPF de dolmuş olabilir. Shift ışığına çok bakmayın arabayı ekonomik sürdürmeye çalışıyor ama öyle de DPF i dolduruyor. 60km de 3.vites daha mantıklı, dizeli ne çok bağırtacaksınız ne de çok ölü kullanacaksınız. Motor ısınana kadar 1750rpm ısındıktan sonra 2000-2500rpm arası kullanıyorum, otobana çıkma imkanı olursa da 3000rpm de gidiyorum, 3000rpm de çünkü DPF kendini daha aktif rejenerasyona sokuyor. OBD2 cihazınız varsa sizde DPF sıcaklığını kontrol edebilirisniz.


    Yakıtı da saçma sapan bupet şupet gibi yerden almadığınıza göre enjektörlerin olması ihtimalini bilmiyorum açıkçası ama sallamış olabilirler. Benim araba da soğukta geç çalışıyordu ve sarsıntılıydı hemen usta enjektör dedi, ağızlarına dolamışlar enjektörde enjektör, sonra opel elektronikçisine gittim kızdırma rölesine elektirik gitmiyormuş, ufak bir tornavidayla 1 vidayı sıktı tamam dedi , gerçekten de sorun kalmadı.


    Bu sebeple GM Tech2 cihazı olan yerde arızayı kontrol ettirin derim.





  • ekranı göstediler ama hata kodlarına dikkat etmedim maalesef. teşekkür ederim hocam bilgiler için. Ankara'da tavsiye edeceğiniz bir yer var mı bu konuda?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 28 Mart 2022; 16:1:51 >
  • huzyin67 kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam, maalesef ben istanbuldayım ama google dan araştırabilir ya da facebook kullanıyorsanız aşağıdaki adresten gruba üye olup ankarada işinin ehli bir usta olup olmadığı sorusunu sorabilirsiniz.. bende o gruptayım baya yardımcı oluyorlar. Bu arada tekrar arıza tespiti yaptırırsanız, GM Tech2 cihazının ekranın fotoğrafını çekebilirseniz tekrar değerlendirebiliriz.


    https://www.facebook.com/groups/corsadtr

  • Düzenli kullanılırsa evet ama arıza yaptıktan sonra hayır.
  • Teşekkür ederim hocam bilgiler için. Ekran görüntüsünü çekebilirsem buraya eklerim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.