Şimdi Ara

en sorunsuz ve piyasada en çok tututalan araba

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
2
Favori
105.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sevgili arkadaşlar topicde de söylediğim gibi piyasada en çok tutulan ve en sorunsuz araçlar hangileridir.yorumlarınızı bekliyorum.birde yorum yaparken lütfen marka fanatikliği yapmayalım mümkünse bakışımız objektif olsun.saygılar....



  • Tercihimi Toros' tan yana kullanıyorum. Günümüz araçları hakkında fazla bir fikrim yok ama ileride Logan MCV atağa kalkabilir. Çünkü gittiğim Renault bayisinde en çok Dacia modellerine ilgi gösteriyorlardı.
  • sorunsuzluktan kastın arıza çıkarmaması ise japon arabalarını yani toyota ve honda derim ben
  • Tabiki mazda
  • benim bildiğim sorunsuzluk şampiyonu TOYOTA dır
  • bende bir logan mcv ci olarak loganı seçiyorum gerçekten güsel araba arkadaşıma katılıyorum ilerde ataga kalkacaga benziyo araç yeni oldugu için trafikte insanlar gösünü almıyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Tercihimi Toros' tan yana kullanıyorum. Günümüz araçları hakkında fazla bir fikrim yok ama ileride Logan MCV atağa kalkabilir. Çünkü gittiğim Renault bayisinde en çok Dacia modellerine ilgi gösteriyorlardı.
  • ben mıtsubıshı derim. yağsızda koysan susuzda bıraksan öbür arabalardan daha fazla yol katediyo. ama biraz parçası pahalı
  • merhaba
    ben ankara da daıhatsu servisi işletiyorum ve memnun değilim biraz daha imkanım olsa toyota,mazda veya mitsubishi servisi olmak isterim çünki biz bu araçlara motor yağı,hava filitresi,yağ filitresi,buji ve her 50.000 km de önfren balatasının haricinde hiç bir şey satamıyoruz. oysa çevremizdeki diğer markaların servislerine bakıyoruzne kadar çok çeşitli malzemeler tüketiyorlar özellikle ucuz olan yerli markalar, onların servisliklerine güç yetmez işçilik ücretleri bile bir ömre bedel.
    görüşmek üzere hoşçakalın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omercalikir

    merhaba
    ben ankara da daıhatsu servisi işletiyorum ve memnun değilim biraz daha imkanım olsa toyota,mazda veya mitsubishi servisi olmak isterim çünki biz bu araçlara motor yağı,hava filitresi,yağ filitresi,buji ve her 50.000 km de önfren balatasının haricinde hiç bir şey satamıyoruz. oysa çevremizdeki diğer markaların servislerine bakıyoruzne kadar çok çeşitli malzemeler tüketiyorlar özellikle ucuz olan yerli markalar, onların servisliklerine güç yetmez işçilik ücretleri bile bir ömre bedel.
    görüşmek üzere hoşçakalın.






  • BİRDE İSUZU DMAX SI DENEMELİSİNİZ.HARİKA BİR ARABA.DAHA ÖNCE Kİ İSUZULARDAN KULLANDIM.6 YIL BİNDİĞİM ARAÇTA YANLIZCA PERİYODİK BAKIM YAPTIRDIM..YAĞ FİLTRE VB.GİBİ.ÇOK SAĞLAM BİR MOTORU VAR KULLANANLAR BİLİR.SAYGILAR.
  • Tofaş Sorun olsada parçası çok ucuz
  • bence japon araçları sorunsuzlukta açık ara lider konumdalar özelliklede toyota ve honda...saygılar
  • en sorunsuz ve en çok tutulan bir araç yok

    en sorunsuzu japon otoları,

    en çok tutulan fransız ve alman araçları


    ikisinin birleşimi henüz yok.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: omercalikir

    merhaba
    ben ankara da daıhatsu servisi işletiyorum ve memnun değilim biraz daha imkanım olsa toyota,mazda veya mitsubishi servisi olmak isterim çünki biz bu araçlara motor yağı,hava filitresi,yağ filitresi,buji ve her 50.000 km de önfren balatasının haricinde hiç bir şey satamıyoruz. oysa çevremizdeki diğer markaların servislerine bakıyoruzne kadar çok çeşitli malzemeler tüketiyorlar özellikle ucuz olan yerli markalar, onların servisliklerine güç yetmez işçilik ücretleri bile bir ömre bedel.
    görüşmek üzere hoşçakalın.


    benim gittiğim mitsubishi servis müdürüde aynı dertten muzdaripti. servislerin aylık belli bir kotayı doldurmaları gerekiyormuş. müdür bey mitsubishiler bozulmuyorki kotayı dolduralım derdi. gelenler ye periyodik bakıma geliyorlar yada aksesuar taktırmak için diyordu. veya arada bir kaporta hasarı.

    japon otoları cidden ilginç ve marka gözetmeksizin hepsi sorunsuz neredeyse




  • Aslında tutlma kavramı ilginç birazada segment ve sosyal sınıfla ilgili bence en tutulan araba Toros pazarda 2000 model vardı adam fiyat bile yazmamış pazarlık olur demiş yani ağzından ne çıkarsa o an o para 94-95 lere adamlar 8milyar fiyat çekiyor o araba o parayı edermi benim paramla etmez ama vatandaş alıyor 4 haneli mezraya git alıcısını bulursun.
    Arkadaşlar sizce bir arabayı tutulur kılan nedir hangi verilere göre araba tutulur.Yada tutulmaz.
  • sevgili ata orkun arkadaşım (Arkadaşlar sizce bir arabayı tutulur kılan nedir hangi verilere göre araba tutulur.Yada tutulmaz.)sorduğun bu soruya bende katılıyorum.arabanın tutulmasının ksıtası nedir.örneğin renault safrane diye bir marka çıkmıştı.çok güzel bi araba maalesef tutulmadı örnekleri çoğaltmak mümkün.peki neden tutulmuyor bir bilen varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: harut.marut27

    sevgili ata orkun arkadaşım (Arkadaşlar sizce bir arabayı tutulur kılan nedir hangi verilere göre araba tutulur.Yada tutulmaz.)sorduğun bu soruya bende katılıyorum.arabanın tutulmasının ksıtası nedir.örneğin renault safrane diye bir marka çıkmıştı.çok güzel bi araba maalesef tutulmadı örnekleri çoğaltmak mümkün.peki neden tutulmuyor bir bilen varmı?

    Baştan piyasayı kim tutarsa öyle gider. Eskiden Renault 9 ve 12' ye binilirdi. Renault 21 piyasaya sürüldüğünde yurtdışından araçlar gelmeye başladı. Mercedes, BMW yüzünden Renault 21, bir üstü Renault 25 ve halefi Safrane pazarda tutunamadı. Mercedes ve BMW' de Avrupa' dan izne gelen vatandaşlarımız sayesinde tanındı.

    Bir de araçtan beklentiler önemlidir. Renault 12 genellikle arazi için tercih edilir. Bir Land Rover ile kıyaslarsak daha az yakar. Araç tutulursa parçası bollaşır ve ucuzlar.

    Renault ve kuş sersi bu piyasayı bir günde yapmadı. Bu yüzden bu araçlar tartışma dışında bile tutulabilir.




  • bende land rover 2006 freelander td4 var . 15 binlik bakıma götürdüm İZMİR - ÖZGÖRKEY SERVİSİNE. götürmez olaydım :(
    ilk önce fren balataları değişecek dediler ; şok oldum ; ama belki doğrudur;yıpranmıştır dedim;servise güvendim ; değiştirttim.akşamına memleketime ; uşak'a dönerken önden;ön takımdan bazı sesler gelmeye başladı ; düşünün sıfır bir araç ve 15 binlik bakımdan çıkıp geliyo yani :(
    sonra sesin ön sağ amortisör veya tekerden yada balatadan olduğunu farkettim.allaha şükür yolda kalmadan geri döndüm evime.
    düşünün yaa... 70 milyarlık LAND ROVER'le yolculuk yapıyom ; yolda kalmamak için dua edip ; tekbir getiriyom::(
    ertesi sabah servisi aradım ; durumu ve sesi anlattım.servis yetkililerinden birisi dediki aynen "genelde aynı sorunu yaşıyoruz;ondakide ondandır;geldiğinizde baktırırsınız tekrar " dediler.
    bu nasıl bir mantık ; fren balatası değişen bir araçtan tekerden sesler geliyo ve servise geldiğinizde (200km) bakarız diyo servis yetkilisi.oysaki o servise güvenip ; garantili olur diye gidiyoz.
    artık yine tekbirlerle ve dualarla yola düşeceğim ve 200 km yol gideceğim servis için ; tabi arıza yapmazsa ; teker kilitlenmezse yada fren tutmamazlık yaparsa... allah korusun beni
    burdan herkese duyuruyorum ; İZMİR - ÖZGÖRKEY servisine gidicem yine ; eğer yolda kazasız belasız varabilirsem ; BENİM İÇİN DUA EDİN LÜTFEN ; çünkü LAND ROVER 'le gidicem :(




  • WAR.

    hyundaı ve toyota diyebiliriz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    en sorunsuz ve en çok tutulan bir araç yok

    en sorunsuzu japon otoları,

    en çok tutulan fransız ve alman araçları


    ikisinin birleşimi henüz yok.

    hayırlı günler.
  • ucuz ısteyene brodway param var dıyenede toyota baska secenek yok bence................
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.