Şimdi Ara

ISUZU NPR 10 LONG mu? Yoksa Mitsubishi Fuso Canter TF B85L'mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
15.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ticari araç alacağız. şuan iveco 70C17V kullanıyoruz. fakat hacim olarak yetersiz kaldığı için daha büyük hacimli ve tonajı bir tık daha yüksek olan bu iki model arasında kaldık.
    öncesinde isuzu serisinin bir çok arabasını kullandık. npr-nkr ve eski kasa isuzular olmak üzere.dayanıklılık konusunda gerçekten tatmin edici. fakat bizim kullandığımız dönemde mitsubishi canter'lerin performansı ve yakıt tüketimi isuzudan biraz daha avantajlı gibiydi.

    Günümüzde ise 10 long isuzu'ya 6 ton atabiliyoruz üzerinde 5 litreden daha büyük bir motor var. yaklaşık 190ps motor gücü var. mitsubishide ise 3 litre dizel 150ps gücünde motor var ve 5 ton atılabiliyor. bu motor aynı zamanda ivecolardada kullanılıyor. hatta şu an kullandığımız ivecodaki motorda aynı motor. sessiz sağlam ve seri fakat ivecodakinin tek farkı turboşarjın yanı sıra süperşarj'da kullanılmış motorda. bu da motor gücünü 170ps'e çıkarmış.

    mitsubishi elektronik donanım olarak isuzunun bir tık önünde fakat isuzunun kabini daha ferah ve oturma konumu vs daha rahat. bunların ışığında karar vermemizi engelleyen tek şey yakıt tüketimler. mitsubishi kullananlar araçlarının çok az yaktığından bahsediyorlar. ivecodaki ile aynı rakamları konuşuyorlar aşağı yukarı.. yani bu da aşağı yukarı 11,5 - 12,5 lt gibi yakıt tüketimlerine tekabül ediyor. fakat teknik veriler kısmında tabi bu konu hakkında tek bir açıklama yok. firmaların sosyal medya hesaplarına mesaj attığımda sadece mitsubishi tarafından dönüş yapıldı ve bu teknik verinin olmadığını çünkü tonaj-yol şartları kullanılan yakıt vs gibi nedenlerden dolayı optimum verinin elde edilmesinin zor olduğunu belirttiler.
    kullanan arkadaşlardan ya da bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar isuzu 10 long ve mitsubishi fuso canter TF B85L'nin yakıt tüketimleri hakkında yardım istiyorum. Ve sizce hangisi alınmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STorM003 -- 7 Ocak 2017; 18:26:52 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    ISUZU NPR 10 LONG ve Mitsubishi Fuso Canter TF B85L'nin Kıyaslanması

    ISUZU NPR 10 LONG ve Mitsubishi Fuso Canter TF B85L, ticari araç sektöründe öne çıkan iki popüler hafif kamyon modelidir. Hangisinin sizin ihtiyaçlarınıza daha uygun olduğunu merak ediyorsanız, bu kılavuz size bilinçli bir karar vermeniz için gereken bilgileri sağlayacaktır.

    Kullanıcı Yorumları

    Hem ISUZU NPR 10 LONG hem de Mitsubishi Fuso Canter TF B85L, kullanıcı yorumlarında genellikle olumlu değerlendirmeler almaktadır. ISUZU NPR 10 LONG, dayanıklılığı ve güvenilirliği ile övülürken, Mitsubishi Fuso Canter TF B85L'nin yakıt verimliliği ve manevra kabiliyeti takdir edilmektedir.

    Yakıt Tüketimi

    Yakıt tüketimi, kamyon alırken önemli bir husustur. ISUZU NPR 3D'nin kullanıcı yorumlarına göre yakıt tüketimi 100 kilometrede yaklaşık 12 litredir. Mitsubishi Fuso'nun resmi verilerine göre Mitsubishi FE 659 E'nin yakıt tüketimi 100 kilometrede 9,5 litredir. Mitsubishi Fuso B75L için resmi yakıt tüketimi verileri mevcut değildir.

    Performans

    ISUZU NPR 10 LONG, 3,0 litrelik bir motora sahipken, Mitsubishi Fuso Canter TF B85L, 3,9 litrelik bir motora sahiptir. ISUZU NPR 10 LONG'un maksimum güç çıkışı 155 beygir gücü iken, Mitsubishi Fuso Canter TF B85L'nin maksimum güç çıkışı 175 beygir gücüdür.

    Sonuç

    ISUZU NPR 10 LONG ve Mitsubishi Fuso Canter TF B85L, kendi avantajları ve dezavantajları olan iki yetenekli hafif kamyondur. ISUZU NPR 10 LONG, dayanıklılık ve güvenilirlik arayanlar için uygun bir seçimdir, Mitsubishi Fuso Canter TF B85L ise yakıt verimliliği ve manevra kabiliyetine öncelik verenler için daha iyi bir seçenek olabilir. Hangi kamyonun sizin ihtiyaçlarınıza en uygun olduğunu belirlemek için kullanıcı yorumlarını okuyunuz, yakıt tüketimini karşılaştırınız ve her iki modelin performansını dikkate alınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • slmlar abi sen hangisini aldın ne gibi farkları var yazarsan seviniriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydia

    slmlar abi sen hangisini aldın ne gibi farkları var yazarsan seviniriz

    merhaba.. konuyu hortlatmış olacağım fakat cevap veremeden edemedim. yeniden iveco 70C150 orta şase aldık.

    yakıt tüketimi gerçekten tatmin edici. 4200kg atarı var.

    Evet isuzu gibi gitmiyor fakat yapacak bir şey yok. bizde sürekli rampaya vurmuyoruz zaten aracı.

    çok aşırı büyük olmayacak şekilde kapalı sandviç kasa var üzerinde. hacim olarakta işimizi baya görüyor.

    zaten bu arayışım ve iveco kullanmaya başladığım süre boyunca (5 sene) iveco'nun kamyon/kamyonet pazarında git gide daha çok araç satmaya başladığını farkettim.

    lk iveco aracı aldığımızda çok nadir iveco panelvan veya şase araç görürken seneler içersinde baya sıklaşmaya başladı.

    buda insanların yakıt tüketimi ve sorunsuzluk arayışlarının cevabının ivecoda olduğunu gösteriyor.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.