Şimdi Ara

EN İYİ ÇİFT KAVRAMALI ŞANZIMAN HANGİSİ? İŞTE CEVAP (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
21
Favori
44.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Audi yılbaşı çıkacak yeni kasa a4'te 8 ileri multitronic yerine, 7 ileri s-tronic kullanacakmış. S-tronic aslında modifiye edilmiş dsg olduğuna gore audinin bir bildiği vardır.

    7 ileri s-tronicler hem ıslak tip hem de maliyet kaygısıyla üretilmemiş olduklarından A4'lerde de sorunsuz çalışacaktır. Hatta A4 için biraz lüks bile denilebilir :)

    Mükemmel bir konu elinize sağlık. Yeni a4 te kullanılacak şanzımanın ıslak kavrama ve sorunsuz olacağını bilmiyordum. Araç hiç yoktan kadrajıma girdi. Mesela şuan f/p oranı en yüksek araçlardan cc bana göre. Sırf dsg diye yüzüne bakmıyorum. Merak ettiğim mevcut a3 lerde kullanılan dsg de a4 te olacak dsg gibi kaliteli midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben yanlış bilmiyorsam a3teki şanzıman dsg nin temelde aynısı ondan o da sorun çıkarıyor.a4lerde multitronic var.
  • https://www.sikayetvar.com/audi-sanziman-problemi-1
    benim bildiğim kadariyla o da dsg.a4ler multitronic kullaniyor..
  • Audi a3 1.6tdi daki s-tronic ile golf 1.6tdi dsg ve focus 1.6tdci'daki powershift ile volvo s60 1.6d'deki powershift farklı mı? Yazıdan farklı gibi anlaşılıyor ama nedense ben aynı olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A4 ler yeni stronice döndü. Multitronic çok maliyetli.

    Audi ile vw sanzimanlari ayni, volvoda forddan aldigi powershifti kullaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu başlığa bir şey yazdım mı bilmiyorum, üşendim doğrusu. Ama bir güncelleme olur en azından. Şu an bendeki megane 81 bin küsür kilometrede Edc şanzımanlı sorun yok. Diğer iki fluence biri 60 bin küsür, diğeri 70 bin üzerinde Edc şanzımanlı hepsi 2011 model daha sorun yok. Yani 3 araçta benzer şanzıman var ve aynı yıllarda alındı. Eğer bu size bir fikir verecekse Edc şanzımanla ilgili
  • Ford powershift ve vw dsg tamamen farkli ama vites geçiş hızı olarak dsgninki mükemmel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Klasik otomatikte zaten geçişler çok iyi olur. Önemli olan hem iyi geçiş hemde tüketime etkisi olmamasıdır. Şanzıman aisin olabilir, tam bilmiyorum.


    birde yeni egeada kullanılaçak olan şanzuman proplemsiz.




  • Bu yeni a4 ne zaman çıkacak bilen var mı? 1.4 tsi a ıslak dsg geliyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracımda 7 ileri yağlı tip s-tronic şanzıman var, araç 75 bin km'de. şuan bir sıkıntısı yok fakat yine de içim çok rahat değil. umarım başıma iş açmaz!
  • Dct nerede dct :P
  • Acura'nın çift kavramalı tork konvertörlü şanzumanı 8 ileri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 4 Ekim 2015; 20:16:58 >
  • Ulaşılabilirlik olarak bakarsak psa'nın EAT6'sı rakipsiz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EDC şimdi tırt sınıfında mı?
    Sorunlu bir şanzıman mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvertörlünün üzerine tanımam artık. Gerek dsg, gerek powershift ne olursa olsun spor moda alıp gazı köklediğinde bile ilk anda bir ne oluyor lan deyip afalladığı zaman keyif vermiyor; ama tork konvertorlude iki dokunsan araç anında atı veriyor kendini öne. Tabi bunları boşa yazıyorum manuel vitesten başka kullanma niyetim yok, umarım mecbur kalmamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu yeni a4 ne zaman çıkacak bilen var mı? 1.4 tsi a ıslak dsg geliyor mu ?

    Aynen bunu bende merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Tork konvertor ekonomi anlaminda negatif, %15 fazla yakmaya neden oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muss@ kullanıcısına yanıt
    Dsgde sorunlarin 1. kaynagi şanzıman setini degistiren ustada asıl iş bitiyor. Yoksa sorun yasayanlar birazda sorunu değişim yaptırdıklari yerde arasin, kalibrasyon setini kullanmayi bilmeyenler dsg sokmemeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Almanyada çoktan çıktı . Almanyada 1.4tsi motor yeni görünüyor. Bu soruyu audi bayine sorun ne zaman gelirse ülkemize özel olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydayd -- 5 Ekim 2015; 9:32:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Tork konvertörlünün üzerine tanımam artık. Gerek dsg, gerek powershift ne olursa olsun spor moda alıp gazı köklediğinde bile ilk anda bir ne oluyor lan deyip afalladığı zaman keyif vermiyor; ama tork konvertorlude iki dokunsan araç anında atı veriyor kendini öne. Tabi bunları boşa yazıyorum manuel vitesten başka kullanma niyetim yok, umarım mecbur kalmamda.

    Aynen katılıyorum çünkü bu mesajınızda yazanları bu sene yoğun olarak A3 Sedan (S-tronic, DSG gibi) kullanıp hemen arkasından Mercedes C180'e geçince anladım. Gaz pedalına dokunduğunuz an tepki almak çok iyi bir his. S-tronicte bekleme oluyordu kalkışta, ayrıca o "manuel viteste yarım debriyaj, yarım kavrama yapar gibi" kalkma hissi çok rahatsız ediyordu, Mercedesteki tork konvertörlü 7G-Tronic Plus şanzımanda böyle bir his hiç yok, kalkış ve sonrasındaki ilerleme çok iyi ve geçişler sarsıntısız.
    (BMW'deki trok konvertörlü zf8 şanzıman da aynı şekilde bekleme ve yarım debriyajmış hissi vermiyor, çok iyi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 5 Ekim 2015; 11:02:05 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.