Şimdi Ara

Elektrikli araba yapalım (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
283
Cevap
19
Favori
112.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ndurust45 N kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım sen bu konuyu biraz yanlis anlamissin. Araba yürüdükce akuyu sarj etsin akuyu sarj ettikce araba yurusun işi olmaz. Gercek hayatta kayıp denen birsey vardir ve bu sarj dinamosundan aküye inverterden tüm motorlara kadar herseyde vardir. Elektrikli araçlarda önemli olan bu kayıplarin nasil daha aza indirgenecegidir.



    Aküyü şarj etmek icin takacagın şarj dinamosu aküyü şarj etmek icin arabayı kastırır. Fren etkisi yapar. Haliyle araci goturen elektrik motoruna daha fazla yük biner daha fazla enerji ister. Ne oldu akü daha çok boşaldı Çünkü o sistemin tümü çok buyuk kayiplarla dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar



    6 ay sonra tekrar yaziyorum. Elektrikli araba işine girdik DC-Ac motorlardan anlayan birisi var mi? birkac sorum var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardimci olabilirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.