Şimdi Ara

Elektrikçi Çağırmadan Ankastre Bağlantısı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
488
Cevap
83
Favori
141.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 gün
  • Cevaplayan Üyeler 196
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 95
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 16 saat 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 68
  • Favoriye Eklediklerim 84
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Dr. Boone (95 mesaj) M_aTRa_X (18 mesaj) VORVZAKONE (14 mesaj) PiRGoN_RoG (12 mesaj) kütahyalı_ramazan (9 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (259 mesaj) Mobil (181 mesaj) Tablet (8 mesaj) Mini (46 mesaj) Uygulama (17 mesaj)
  • @
51 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Diğer İnternet Servis Sağlayıcıları >> Elektrikçi Çağırmadan Ankastre Bağlantısı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama hat zayıflamasına yakın değerler veriyor. Kablo bağlantısını düzgün yaptıysanız ve kablonuzda ek, ezilme vs. problem yoksa tesisatı değiştirmek pek bir fayda sağlamaz.
    |
    |
    epiglota kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    262 Mesaj

    Yani direk ankastreden çıkan kabloyla bağladım. Üzerinide bantlamadım. Yeterli midir?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Elektrik band ile bantlayın bence. Tellerde oksitlenme olur, su kaçar başınız ağrımasın.
    |
    |
    epiglota kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2021 Mesaj

    Hocam sizi tekrar rahatsız edicem.Daire numaram 15.etiketleme için gelmişler ismimin yazılı olduğu kağıdı sağdaki üstten 2. Sıra 5 numaraya yapıştırıp gitmişler.Ucu açık kablo filan bırakmamışlar.Acaba benden önce oturanların bağlantısı vardı da ondan mı kablo bırakmadılar anlam veremedim.










    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    arno.mdr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    O zaman o kablo soldaki 9 numaraya çakılıdır. Eski abonenin devresini tanımlamıştır.
    |
    |
    arno.mdr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2021 Mesaj

    Onun için mi ucu açık iki kablo bırakmadılar hocam.Eğer öyleyse ankastre kutusunda bi işlem yaptırmama gerek yok sanırım. daire içinde ki kurulumu yapıp bağlanmaya başlayabilir miyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arno.mdr -- 15 Ekim 2017; 19:16:39 >
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Modemi bağlayın, sinyal alamazsanız 9'daki kabloları söküp 0'a takın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Ekim 2017; 19:47:7 >
    |
    |
    arno.mdr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2021 Mesaj

    Tamam hocam teşekkürler



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Merhaba dün yeni hat çektim (2 hat çektim aslında) DSL ışığı yanıyor fakat internet ışığı yanmıyor. Modem arayüzüne girildi internet kullanıcı bilgileri şifresi girildi. Sorun yaşanlar için videolara bakıldı dns ayarları 195.175.9.49--195.175.39.50 yapılıp denendi yok. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

    Birde bilen arkadaşlar Allah rızası için 850 288 80 80 nolu telefondan müşteri temsilcisine nasıl ulaşılabildiğini anlatsın. Teknik Desteğe basıyorum. Arıza kaydınız oluşturuldu diyor. Ya ben adamla konuşacam diycem ki DSL ışığı yanıyor internet ışığı yanmıyor bi bakıver. Yok arkadaş dünden beri el elde baş başta bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ambivalentes -- 16 Ekim 2017; 8:56:27 >
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teknik destek için canlı insana bağlanmıyor artık, zaten kayıt açmaktan başka bir işe yaramıyordu. oim'den destek kaydı açıp not kısmına yaşadığınız sorunu yazın.
    |
    |
    ambivalentes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    dün telefonla arza kaydı bırakmıştım bugün de not kısmına yazdım yalnız şöyle bir şey var not kısmına 30 karakter girilebiliyor derdimizi anlatmakta zorlanıyoruz.
    mesela şunu yazıcam "2 hat çekerek hattı kontrol ettim DSl yanıyor internet yanmıyor. Modeme gerekli kullanıcı adı ve şifresi girildi. modem kurulumu yapıldı." bilsinler ki ona göre baksınlar ama 30 karaktere anca şunu yazdım ; "dsl yanıyor internet yanmıyor"
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    O zaman şunu deneyelim: @TurkNetDestek
    |
    |
    Bahsedilenler: ambivalentes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
  • Er
    7 Mesaj
    Arkadaşlar resimdeki gibi çakıp gitmişler kabloları sarkan kablo filan yoktu. 12 nolu dairede oturmaktayım. 13 nolu daire bağlantısı da çizdiğim gibi garip geldi. İnceledim konuyu sıkıntı yok diye düşünürken modemi bağladım dsl ışığı yanıyor internet bağlantısı kuramadım. Ne yapmamız lazım sizce?
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Her daireye ikişer hat gidiyor. Dsl ışığınız varsa bağlantı doğru, sizde aktivasyon sorunu var.
    |
    |
    mkaplan_43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Her daireye ikişer hat gidiyor. Dsl ışığınız varsa bağlantı doğru, sizde aktivasyon sorunu var.

    üstad dsl değilmiş yanan wlan ışığıymış :(
  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    O zaman takılı kabloyu söküp bir yandaki yuvaya bağlayın.
    |
    |
    mkaplan_43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4161 Mesaj

    Önce 1 sonra 0 fatura biriminden ulaşın yardımcı olurlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ambivalentes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    O zaman takılı kabloyu söküp bir yandaki yuvaya bağlayın.

    hangi kablodan bahsetmeksiniz modemin arkasındaki mi yoksa ankastre panosundakinden mi bahsediyorsunuz? Eğer ankastre panodan bahsediyorsanız tam olarak nereye bağlantı yapmam gerekli? teşekkürler şimdiden




  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ankastredeki kabloyu söküp 4 numaraya bağlayın.
    |
    |
    mkaplan_43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Ankastredeki kabloyu söküp 4 numaraya bağlayın.

    Teşekkürler üstadım renkler önemli değil diye okumuştum yeri doğru işaretlemişimdir umarım akşam deneyeceğim inşallah olur.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,844
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.