Şimdi Ara

Electrolux servisi aslında yok arkadaşlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 7 Kasım'da teknosa'dan electrolux buzdolabı aldım. Dolap kutusu içerisinden vuruklu çıktı. Servise tutanak tutturdum değişim kararı çıkardılar. Odur budur yeni dolabın gelmesini bekliyorum. Çağrı merkezi bilgi de vermiyor ne zaman geleceğine dair, sanırım dolabı şu an ithal ediyorlar ve ben gemiyle gelmesini bekliyorum.


    10 gün önce falan genel müdürlükten biri bizi aradı, geçtiğimizi pazartesiyi kastederek haftaya pazartesi ürününüz teslim edilecek dedi. Konuşmanın devamında teslimatı haftanın tamamını kapsayacak şekilde opsiyonladı. Bugün itibariyle çağrı merkezi dolabın nerede olduğunu söyleyemiyor, dün mesela haberleri yoktu bize böyle bir arama yapıldığından veya bir dolabın bize teslim edilmek üzere tahsis edildiğinden.


    Böyle rezil bir firma bunlar işte. Malları biraz daha kaliteli ama servisleriyle işiniz olduğunda rezil oluyorsunuz. Şu da şikayetvar linki:



    www.sikayetvar.com
    Electrolux Hasarlı Dolabı Kabul Etmeye Mecbur Etmeye Çalışıyor.
    https://www.sikayetvar.com/electrolux/electrolux-hasarli-dolabi-kabul-etmeye-mecbur-etmeye-calisiyor







  • Aslında en önemlisi Servis garantili mala bile kullanıcı hatası diyip kitliyorlar maalesef. Parca fiyatlari çok pahalı. En sağlam Servis bana göre arcelik. Samsung bosch siemens vestel den garantili.mala bile hep sorun cikarttilar bana. Kendileri bile soyluyorlar bana biz odemeyiz arcelik öder diyorlar. Arcelik servisi kötü niyetli değil. Her arizada iyi niyetliler. paslanan çamasır makine kasasını bile bize söylemeden kendi değiştirdi.

  • En güzeli servis ile muhatap olmayacak kaliteli mal almaktadır.

    Bizde Electrolux bulaşık makinesi var buradan 14 sene önce yorum ve tavsiyeler ile tercih etmiştim. O zamanda servis yok parça yok deniliyordu.

    1 gün bile servislik durum olmadı ama sepeti bulamadım. Şimdi değiştirmek için bulaşık makinesi bakıyorum. Siemens, Bosch, Profilo bir dünya şikayet kaynıyor kazan su kaçağı yüzünden sürekli kronik motor değiştiren ürünleri okudukça sürekli sipariş iptal ediyorum.

    Kısaca sanırım beyaz eşya şans işi
  • laumexs kullanıcısına yanıt
    Marka iyi, çamaşır makinesi ve derin dondurucusundan memnunum,o yüzden zaten aldım. Bu dolap da iyi bir dolap gibi ama işte ortada dolap yok. Servis son derece şoktan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.