7 Kasım'da teknosa'dan electrolux buzdolabı aldım. Dolap kutusu içerisinden vuruklu çıktı. Servise tutanak tutturdum değişim kararı çıkardılar. Odur budur yeni dolabın gelmesini bekliyorum. Çağrı merkezi bilgi de vermiyor ne zaman geleceğine dair, sanırım dolabı şu an ithal ediyorlar ve ben gemiyle gelmesini bekliyorum. 10 gün önce falan genel müdürlükten biri bizi aradı, geçtiğimizi pazartesiyi kastederek haftaya pazartesi ürününüz teslim edilecek dedi. Konuşmanın devamında teslimatı haftanın tamamını kapsayacak şekilde opsiyonladı. Bugün itibariyle çağrı merkezi dolabın nerede olduğunu söyleyemiyor, dün mesela haberleri yoktu bize böyle bir arama yapıldığından veya bir dolabın bize teslim edilmek üzere tahsis edildiğinden. Böyle rezil bir firma bunlar işte. Malları biraz daha kaliteli ama servisleriyle işiniz olduğunda rezil oluyorsunuz. Şu da şikayetvar linki: www.sikayetvar.com Electrolux Hasarlı Dolabı Kabul Etmeye Mecbur Etmeye Çalışıyor. https://www.sikayetvar.com/electrolux/electrolux-hasarli-dolabi-kabul-etmeye-mecbur-etmeye-calisiyor |
Bildirim