Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (NIGHTREIGN : 2025) [PS ANA KONU] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.057
Cevap
117
Favori
366.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackprague kullanıcısına yanıt
    Sekiroda shortcut bağlantıları var fakat dark souls kadar detaylı değil. İtem keşfetme hissiyatı dark souls a göre daha zayıf. Sekiro da daha konsantre bir hikaye ve bence dark soulsa göre daha tok ve başarılı kombat mekanikleri mevcut.
  • Geçmişten Gelen Adam kullanıcısına yanıt
    Dark souls ve bloodbornede beni çeken şey bahsettiğim iki detay ama sırf bu eksiklikler yüzünden elim gitmiyor sekiroyu almaya :/ dark souls 4 bloodborne 2 de çıkacak gibi durmuyor
  • blackprague kullanıcısına yanıt
    Tamamen zevk meselesi, asla daha iyi veya kötü oyunlar gibi bir yorumum yok. Sekiro yu daha çok sevdim, Fromsoftware oyunlarını seven insanlar muhakkak bir şans vermeli diye düşünüyorum.
  • Geçmişten Gelen Adam kullanıcısına yanıt
    Bu yüzden 1 defa, bilemedin 2 defa oynadıktan sonra alınıp rafa kaldırılıyor. Sekiro 17 saatte bitti-gitti-kapandı benim için.

    Konjuge bir anlatım ve lineer çizgi hiç bir zaman tekrar oynanabilirlik açısından rpg'nin yerini tutamaz. bkz. kaç yıl geçti hala souls serisinin makinamda durması.

    O yüzden Elden Ring'den umutluyum. RPG'ye abanacağız demişlerdi. Kendine ait bir build oluşturmak Souls serisinin tadı tuzudur. Kimisi kalkanla daha çekingen oynar, kimisi tek hit almadan daha hızlı aktif oynar, kimisi büyü odaklı oynar, zorlayan range build kasar vs vs kendi karakterini oluşturma armor çeşitliliği, oynanış-bölge sırasının çeşitliliği Sekiro'dan çok ama çok daha başarılıdır.

    Combat daha tok idi Sekiro'da, bu kadar. Souls oyunlarının üzerine katabileceğim herhangi başka bir pozitif tarafı yok. Hikaye ortadaydı ve söyleniyordu da ne oldu ? İnanılmaz bir hikaye mi vardı ?

    Souls serisi en azından Formalist dediğimiz şekilci, vague-belirsiz anlatımla size edebi bir his, boşlukları doldurmak için yorum imkanı veriyordu. Bunun ucu çok kaçınca da kötü, ama tadında yapıldığında da bağımlısı oluyorsunuz. Şiir'ler de bu şekilde analiz edilir mesela.

    Souls şiir gibidir, anlamlandırırsın, bir kelimeden bir bütün oluşturursun, sende bir şeyler katmalısın ve bunun için gerekli ekmek kırıntıları sana verilmiş. Sekiro ise düz yazı gibidir, okur sindirir kapatırsın.

    Çok heyecanlıyım bu oyun için çoookk !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 27 Haziran 2019; 1:29:10 >




  • Antikaruh kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinze katılıyorum sanırım souls oyunları ile alakalı bu kadar temiz bir yorum ilk kez okuyorum. Sekiro'nun hikayesi evet ahım şahım değil, karakter buildi konusunda tüm toolları kullandığım için yine de özgür hissettiriyordu, dövüş mekanikleri bana hitap ediyordu. Sekiro tekrar tekrar kendini dark souls kadar oynatmayabilir fakat gerek zorluğu gerek o savaş hissi platin açmama yetti. Souls oyunları baş tacıdır dediğiniz gibi ''şiir'' olarak yorumlanabilir fakat arada sekiro kadar lineer bir şeyler olmalı. Yeni oyun tüm bu bilgi birikimin üzerine yeni bir dünya kurarak gümbür gümbür geliyor, çok mutluyum açıkçası bu oyunları oynayabildiğim için.
  • haydaaa sekirodaki muazzam dövüş mekaniği birde open world olsaydı derken Miyazaki den tokat gibi bir cevap Elden Ring ile geldi, gerçekten heyecan verici.. yani sekiro fighting mechanism + open world RPG + character customization + weapon & skill upgrades + item collection dediğimiz zaman 4/4 lük oluyor !!
  • forzaesk F kullanıcısına yanıt
    Umarım Dark souls ve Bloodborne karışımı bir şey olur. İlk defa bir oyunu önsiparişle alıcan fena hype oldum. 😬




  • Oyunda ata binme ve atın üstüne savaşma mekaniği olacakmış .

    Dark Souls oyunlarının bir sonraki evresi olarak tanımlayabiliriz de demiş Miyazaki . Yani yeni mekanikler ekleyerek devam oyunlarında kullandığımız yeniliklerin ötesinde yenilikler ekledik başka bir seviyeye geçirdik demiş .

    Oyunun haritası büyük olacakmış , ata binerek gidecekmişiz . Burada yayan gitme seçeği var ise ben yayan gitmeyi tercih ederim zira hızlı hızlı giderken eminim ki etrafta çok fazla şeyi gözden kaçırırız .





    İlgili kısımları yani Elden Rigin konuşulmaya başlandığı yer 1:02:00 .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 29 Haziran 2019; 22:31:3 >





  • Yeni birşeyler yok mu ya oyunla ilgili.
  • Yok hocam maalesef
  • başlığı up görünce aha dedim gameplay geldi
  • PC GAMER(01.11.2019) - Elden Ring: Everything we know about FromSoftware's next game

    1 Kasım'da PC Gamer'da çıkan yazı, bilmediğimiz birşey yok, ama özet niyetine paylaşalım.



    • Oyun Dark Souls III’ün son DLC’sinden beri yani 2017’den beri geliştiriyor fakat bir gerçeği unutmamak lazım, bu oyun Sekiro’nun gölgesinde geliştirilmeye devam etti. O sebeple yakın zamanda oynanabilir bir demo çıkmasını beklemiyoruz. Asıl hedef 30 Haziran 2020, çok da mantıksız değil. Umalım da G.R.R. Martin’in son kitabının çıkmasını engelleyen lanet bu oyunu da etkilemez.

    • Elden Ring hikayesinin nerede geçtiğine dair net bir açıklama yok, E3’te de bu konuda bir bilgi verilmedi malum. Gerçi ciddi İskandinav esintileri var görebiliyoruz, ayrıca Westeros kukla efendisinin oyunun hikayesine ciddi katkı sağlayacağını dile getirdiler, bu da bizim oyunda grimdark viking etkisinin oldukça etkili olacağına dair fikrimizi destekler nitelikte.

    • Miyazaki, Elden Ring dünyasının "keşif için uygun", oynamak için geniş bir açık alanı olacağını defalarca dile getirdi. ALakin, açık dünya olmasına rağmen, Elden Ring hala FromSoftware tarzı bir oyun(soulsborne). The Witcher 3 gibi oyunlardan bildiğimiz, NPC'lerle dolup taşan köylerden ziyade, Elden Ring, daha çok yalnızlığın ön plana çıktığı acımasız bir dünya sunacak bizlere. Miyazaki, IGN'e “Yeni bir oyun türü oluşturmak bizim için yeterince büyük bir zorluk, bir de üstüne oyuna şehirler eklersek, biraz fazla olacaktı, bu yüzden en iyi olduğumuz şeye odaklanan açık bir dünya tarzı oyun yaratmaya karar verdik” demişti.

    • Miyakazi, Elden Ring'in büyük açık dünyasında bulabileceğimiz bazı ortamların ipuçlarını da veriyor. "Bu alanlar arasında, karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler ve benzeri zindanları da bulacaksınız." Miyazaki IGN röportajında, oyuncuların FromSoftware'in geçmiş oyunlarından aşina oldukları mekan ve ortamları bulabileceklerini söylüyor.

    • Henüz Elden Ring oynanışı ile ilgili bir şey görmedik, ancak FromSoftware’ın ve Miyazaki'nin Twitter hesabı oyunun türünün bir Action RPG olduğunu söylüyor. Miyakazi bir röportajında Elden Ring'in RPG unsurlarına daha fazla yoğunlaşacağını, RPG öğelerinin Dark Souls benzeri olacağını, Sekiro'da gördüğümüz yarım yamalak RPG elementlerinden uzaklaştığını söylüyor.

    • Bandai Namco röportajında Miyazaki, “boss fight”ların From Software’ın imzası niteliğinde olduğunu, bu oyunda da karşımıza çıkacağını söylüyor. “boss fight’lar, yapmaktan çok hoşlandığımız bir şey ve tabii ki bu oyunun da önemli unsurlarından birisi. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli, benzersiz ve korkunç boss’lar oyunun içerisinde yeterince olacak.”

    • Elden Ring’in karakter yaratma ekranı Sekiro'dan daha çok Dark Souls’un geleneksel RPG tarzına geri dönecek.

    • FromSoftware’dan sızan bilgiler oyun içinde bir “zehirli bataklık” olacağını gösteriyor. Bu bilginin doğrulanmamış olsa da biz Miyazaki’nin İskandinav mitolojisininden aldığı ilhamı Souls serisinin bu yeni ve büyük evrenine nasıl aktaracağını tahmin etmeye çalışıyoruz.

    • G.R.R.M'nin bu yeni dünyaya ne şekilde ve ne kadar katkı sağlayacağı hakkında pek bir şey bilmemekle birlikte, Miyazaki'nin bu konuda çok heyecanlı olduğunu biliyoruz. Kendisinin Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğunu ve Martin'in bazı kitaplarını çalışanlara önerdiği bilinmektedir. Miyazaki, “GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri çok nazik bir şekilde onaylaması ile başladı.” dedi. “Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.”

    • Teknik olarak, Elden Ring hakkında bilmediğimiz bir sürü şey, biz de en az sizin kadar bilgiye açız. Elden Ring subreddit'inde Polygon’un fark ettiği “Redditor”ler, oyunun duyurulmasından bu yana yeni bilgileri beklemekten ziyade kendileri üreterek yeni bilgiler ekliyor.





  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 21 Şubat 2022; 5:27:45 >
  • Yalnız tanıtım fragmanı çok kaliteli, ilginç bir çekiciliği var.

    Ayrıca umarım oyuna zorluk seviyesi eklerler çünkü bende oynamak istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levenbreh -- 20 Kasım 2019; 16:19:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levenbreh

    Yalnız tanıtım fragmanı çok kaliteli, ilginç bir çekiciliği var.

    Ayrıca umarım oyuna zorluk seviyesi eklerler çünkü bende oynamak istiyorum
    Mimkin değil..
    Bu talebi çok dillendirme bir de, linç yersin hocam...
    Yemişliğim var..
  • broodofqueen kullanıcısına yanıt
    Ne yapalım hocam, Sekiro oynayayım dedim ilerledikçe hayvan gibi zor oluyor mis gibi oyun yapmışlar vuruş hissi desen yerinde atmosfer desen mükkemel ama oynanmıyor yani keşke mümkün olsa da bizi de düşünseler PC'de mod yapıyor adamlar
  • Zorluk seviyesi eklemek gibi bir sacmaliga girmezler umarim.
    Oyunu zor bulanlar kargoculuk similasyonlari ile takilabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levenbreh

    Yalnız tanıtım fragmanı çok kaliteli, ilginç bir çekiciliği var.

    Ayrıca umarım oyuna zorluk seviyesi eklerler çünkü bende oynamak istiyorum
    eklemezler büyük ihtimal Activision bile Sekiro'ya eklettiremediyse daha hiç eklemezler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.