Şimdi Ara

Elden Ring [PC ANA KONU] (91. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.814
Cevap
59
Favori
95.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Elden Ring [PC ANA KONU]
    Silahı çıkarmadan lvl atlattım 🥺🥺🥺😬😬😬

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyun haberleri - merlininkazani.com
    Yeni Elden Ring Oyunu Mobil Platfomlara Geliyor
    https://www.merlininkazani.com/yeni-elden-ring-oyunu-geliyor-haber-126428


    -------


    Elden Ring [PC ANA KONU]
    Çizgiromanı çıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazar11 -- 9 Eylül 2024; 19:38:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar, boss kapılarında ya da mağaralarda başka oyuncuların yardımını istemek için furlcalling finger remedy eşyasını kullanmama rağmen o bölgedeki başka oyuncuların summon işaretlerini görünmüyor.Bölgedeki summonel poolları da aktif ediyorum.Ama ben başka oyuculara kolayca yardıma gidebiliyorum.Bu neden oluyor bir fikri olan var mıdır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • candirli kullanıcısına yanıt

    Multiplayer ayarlarından şifre koyup koymadığınıza bakın. Bir de hangi bosstan bahsediyorsunuz? Her boss önünde olacak diye bir kaide yok. Genelde meşhur bosslarda oluyor bu yardım işaretleri.

  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir şifre koymadım.spesifik olarak bir boss değil.genelde bazı cave ya da madenlerde zorlandığım yerler oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • candirli kullanıcısına yanıt
    Oralarda daha zor bulursunuz hatta imkansız yani. Dediğim gibi insanlar main bosslarda veya meşhur yan bosslarda daha çok bekliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yazar11 kullanıcısına yanıt

    Çok iyi müdür yaa :)

  • Dorleon D kullanıcısına yanıt

    Satıldı 🥺🥺 Bu arada ng+'ya başlayıp itemleri tamamlayım dedim, 1 saat oynayıp kapattım, haftalardır açmadım. ER işte!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir video yapmışlar. Konsol bölümünde atmıştım, UW olduğu için burada da atayım:



    Elden Ring [PC ANA KONU]Lingot365youtube
    Complete movie montage of the game Elden Ring and DLC in cinematic mode. Full Elden Ring movie video in 4K 60fps Ultrawide RTX ON without HUD. Support my work : https://lingot365.gumroad.com/ I created a cinematic video of Elden Ring and the DLC with ~1500 video shots! If you'd like to support my work, learn about the process behind it or get my ReShade preset to get the same look in game check out my gumroad : https://lingot365.gumroad.com/l/rypsbe If you plan on stealing my footage for tiktok edits, please credit me and link my video. Thank you! Music in order : - November - Max Richter - The Twin Moon Knight - Tai Tomisawa - The Promised Consort - Shoi Miyazawa - The Lord of Frenzied Flame - Shoi Miyazawa - Those United in Common Cause - Soma Tanizaki - Elden Ring - Tsukasa Saitoh Publisher: Bandai Namco Developer: FromSoftware Genre: Action RPG Themes: Adventure, Fantasy, Dark Fantasy, Animation 00:00 Limgrave 02:13 Liurnia 03:17 Caelid 04:23 Nokron, Underground 06:27 Mt. Gelmir 07:21 Altus Plateau 08:09 Consecrated Snowfield & Miquella's Haligtree 08:54 Mountaintops of The Giants 09:22 Farum Azula 09:57 Final Zone 10:37 INTRO : ELDEN RING SHADOW OF THE ERDTREE 10:46 Gravesite Plain 11:23 Scadu Altus 12:07 Ancient Ruins of Rauh 12:47 Cerulean Coast 13:27 Messmer the Impaler 16:19 Commander Gaius 16:46 Scadutree Avatar 17:05 Bayle The Dread 18:19 Metyr Mother of Fingers 18:56 Midra Lord of Frenzied Flame 19:51 Enir-Ilim 20:13 Promised Consort Radahn's Cutscene 21:22 Those United in Common Cause 23:21 Radahn Consort of Miquella 24:41 Final Battle #eldenring #eldenringdlc #cinematic #eldenringshadowoftheerdtree #eldenringedit #eldenring4kgameplay #film #gamemovie #eldenringboss #4k #rtx #ultrawide #goty #itsjustagame
    https://www.youtube.com/watch?v=TrPKtslyAHI&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belirli bir süre önce bu oyunu bitirdim. Ayrıca ilkini yarım bırakıp öbürünü bitirmiş olmakla beraber Dark Souls Remastered ve Dark Souls 3'ü de oynadım. Bu oyun için diyebileceğim Souls oyunlarıyla açık dünya oynanış yapısını harmanlamasının belirli dereceye kadar tatmin edici oluşu. Ama oyun genel anlamda kusurlardan azade değil ve kesinlikle 97'lik bir oyun da değil. Kişisel tercih ve zevklerinize göre, kendi kusurlarına göre 70-90 bandında gidip gelen bir oyun. O Gondor benzeri büyük şehir (Leyndell) sonrasındaki - bilhassa karlı - fazları dikkate alırsak oyunun puanı rahat içerik tekrarından ve yeterince özenilmemiş kısıtlayıcı harita tasarımından dolayı, kısaca genel kalitenin düşmesinden dolayı 70'lere kadar inebilir. Oyunun Leyndell'den sonraki ikinci fazı kesinlikle ilk fazı kadar iyi değil.

    Oyunun bence iyi yanları:

    - Sanat tasarımı. Artistik açıdan mükemmel duran majestik ve mistik bir dünya inşa edilmiş.

    - Souls oyunlarındaki o yıpratıcı olan boss'a tekrar koş temposu respawn'a yarayan Marika heykelleri ve düzgün koyulmuş site of grace'lerle çok güzel elimine edilmiş. Artık yalnızca boss'a odaklanmak ve rush yapmak ile uğraşmamak mümkün. Onun için burada en çok artı alan bir eleştiri mesajı bu oyun için eski Souls oyunlarında olduğu kadar geçerli değil. Bu anlamda burada Elden Ring'e biraz haksızlık yapılmış. Oyunun böyle çok basit ama geçmiş Souls deneyimlerine nazarla etkili inovasyonları mevcut ve bence bu çıktığında sevilmesinde ciddi rol oynadı.

    Gelelim bu oyunu 97'lik genel skora sahip olmaktan bence alıkoyması gereken kötü yanlarına:

    - Bu seviyede bir oyun için halen kabul edilemez düzeyde performans ve görüntü sorunları.

    - Oyun dünyası ne denli güzel görünürse görünsün fazlasıyla ölü ve yaşanmaz halde. Doğru dürüst bir tarla, ticaret faaliyeti, kasaba, yerleşim, siviller vb mevcut değil. Bu konuda da tembel şekilde Souls lore'undaki "ölmekte olan bir dünya" temasının arkasına sığınılmış ama bence bu devrin hayat dolu inanılmaz açık dünya inşalarını düşününce son derece vasat. Oyun bu sebeple yer yer alelade düzlük, vadi ve ormanlara yayılmış gereksiz derecede devasa bir Dark Souls haritası gibi hissettiriyor. Etrafta sadece zombi gibi her yeri sarmış beyinsiz düşmanlar ve kıyametten kurtulmuş survivor'lar misali out of place NPC'ler var. Silah geliştirmek için kullanılan demircilik taşları gibi istisnalar hariç çoğu loot item işe yaramaz veya ilgi çekmeyen şeyler. Ayrıca Marika Kiliseleri veya yeraltı mezarları gibi bir takım yapılar tekrar tekrar kopyala yapıştır kullanılmış. Böyle içeriksel problemler özellikle başlangıç aşamalarında o kozmik ağaç manzarası eşliğinde alınan majestik dünya hissiyatını da biraz baltalamış.

    - NPC'ler demişken Questline'lar inanılmaz rastgele, takip edilebilirlikten uzak ve çok sığ. Bir Questlog mevcut değil. Oyunun Questline sistemi inanılmaz derecede berbat. Açık dünya oyununda böyle bir Questline sistemi olmaz.

    - Hikaye anlatımı çok zayıf. Souls oyunlarında da zayıftı ama açık dünya bağlamında aynı tarzda ısrar edince iyicene dağılıyor. Melina'nın veya başka bir NPC'nin arada gelip alelade Marika veya Radagon anekdotları vermesi hikaye anlatımı değildir.

    - Tüm bu anlattıklarımın kümülatif sonucu Elden Ring'in internet kaynaklarına çok bağımlı hale gelmesidir. Yani oyunu sadece o oyunun kendisine dayanarak oynayamıyorsunuz. Belirli şeyler öğrenmek istiyorsanız internetten bakmanız şart. Aksi takdirde oyun çok zamanınızı yer. Buna rağmen birçok şeyi gözden kaçırabilirsiniz. Bu anlamda Elden Ring gerçek bir zaman katili. Ben sadece oyunu oynamak istiyorum. Oyundaki - mesela hikayeye veya çevreye dair - unsurları merak ediyorsam oyunun bana sunduğu dökümanlara bakmak istiyorum. Google'da ayrıca tarama yapmak değil. Oyun bu anlamda çok yetersiz.

    - İlerlemek için zorunlu ana hikaye gidişatında dahil düşman ve boss'ların yoğun biçimde yeniden kullanımı (recycling). Oyunda aslında çok çeşit düşman mevcut gibi ama bazısı tek bir yerde karşınıza çıkarken ciddi bir bölümü tekrar tekrar karşınıza çıkıyor. Bir kere yendiğim bir boss'la bir daha asla çatışmadım. Yanından geçip gittim. 4-5 defa aynı boss'u görmek tiksindiriciydi. Çok tembelce. Ben de yapımcıların tembelliğine tembellikle karşılık verdim. Tekrar karşıma çıkan boss'larını adam yerine koyup tekrardan savaşmadım - zaruri hikaye boss'ları hariç.

    - Boss saldırı örüntülerinde area of effect denilen şok dalgalı saldırılara gereğinden fazla yoğunlaşmışlar. Bu tarz saldırıları pek çok boss beklenmedik bir anda bitirici olarak değil de spam olarak icra ediyor. Bu da boss fight'ları Dark Souls'lara nazaran daha yavan yapıyor. Taktiksel çarpışmak yerine devamlı kaçıyorsunuz veya siz de boss'a karşı özel bir güç spam'lıyorsunuz.

    - Düşmanların ekseriyetinden düşen rünler çok yetersiz. Onun yerine hızlı level atlamak için belirli rün farm noktaları tasarlamışlar. Aslında sadece iki tane rün kasma yeri var. Sürekli o iki aynı noktaya gidip oradaki bol rünlü aynı düşmanları kesip halter kaldırırcasına level atlama idmanı yapmanız gerekiyor. Her şeyden adam gibi rün düşseydi böyle saçma bir grind ile uğraşmaya gerek kalmazdı ve haritada özgürce gezerek her çeşit düşmandan keserek düzgünce level atlayabilirdik. Böylece "grind" keşfin veya haritayı talan etmenin içine yedirilmiş olurdu. Ama toplu halde durup bireysel olarak tonla rün düşürdükleri için Dragonbarrow'daki gömülü muhafızları veya yer altındaki kurbağa adamları kesmek varken haritada öylece gezinerek her şeye saldırarak grind ve farm yapmaya çalışmak çok irrasyonel. Koskoca açık dünya oyun sizi düzgünce level atlayabilmek için anlamsızca iki yere çivilenmeye ve onca farklı - hem de daha zorlayıcı - düşmanlar mevcutken aynı yaratıkları - o patikadaki gömülü muhafızları ve uyuyan dev kurbağa adamları - kesmeye zorluyor.

    - Animasyonlar hala aynı. Elden Ring'in temel mekaniği hala - benim Remastered versiyonunu oynadığım - fi tarihinden kalma Dark Souls 1'in mekaniği. Souls oyunlarını hayatımda ilk defa son birkaç aydır oynadığım için Elden Ring'in ve genel anlamda Souls serisinin bu kopyala yapıştır vaziyeti beni o kadar rahatsız etmedi ama seriyi 10 yıldan fazla bir süredir oynayanların ne kadar rahatsız olduğunu ve sıkıldığını tahmin edebiliyorum. Bu başlık altında "10 yıldır animasyonlar hala aynı el insaf" diye yazmışlar zaten.

    Gerçekten bu anlattıklarım ve buradaki diğer arkadaşların geçmiş yorumlarının ışığında 97 gibi bir genel veya ortalama skor bu oyun için çok fazla. Oyun gene de çok hoş, özellikle artistik açıdan. Lore da fena değil. Ama bu oyun kesinlikle 97 değil; yapmayın etmeyin. Bitirdiğimde biraz hayal kırıklığı yaşadım. Kendime o zamanın yılın oyunu veya bazılarınca tüm zamanların oyunu denilen oyun bu muymuş dedim. Puanım 8/10. 8 puan inanılmaz artistik tasarımı hatırına. Yoksa oyun 7/10 hatta +10 senelik hantal Souls oynanış mekaniklerine dayandığı için 6/10.


    Elden Beast çok gereksiz bir endgame boss olmuş. Biraz güçlendirilmiş bir Radagon yeterliydi ve boss fight'ı gayet iyiydi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elden Ring [PC ANA KONU]Anhadyoutube
    I play many games, check out my channel for some cool stuff. Check out Some of My Elden RIng Greatest Hits here- https://youtube.com/playlist?list=PL807zySHXgASy02yXqSG4KMww46Jui_v3&si=B2QqMClaWXVp2HWn Started Armored Core 6 Check out here- https://youtube.com/playlist?list=PL807zySHXgASkQTvUwA2DeUtJerakF8Fw&si=kdVEmwupaadG80Vz Also plays other Soulslike, Roguelike and Roguelite games like Dead Cells, Hades and Noita. Lots of Epic Boss Fights Boss Run on My channel. #eldenring #eldenringclips #eldenringgameplay #gameoftheyear #eldenringpvp #newgame #newlaunch #gameoftheyear #darksouls #bossfight #eldenringbossfight #pvp #parody #eldenringmemes #edit #edits #original #crossover #shorts #epic #original #new #darksouls #meme #memes #sekiro #sekiroshadowsdietwice #bloodborne #demonsouls #nintendo #fromsoftware #bandainamco #darksouls3 #darksouls2 #darksoulscommunity #soulslike #soulsborne #soulslike #armoredcorevi #armoredcore6 #memes #roguelike #roguelite
    https://www.youtube.com/watch?si=WPLptcfYS0_gNFBO&v=Ay9FYamzMNg&feature=youtu.be
  • Nat Alianovna kullanıcısına yanıt

    ''yeterince özenilmemiş kısıtlayıcı harita tasarımından dolayı''ndan sonrasını okumadım.

  • Leyndell'den sonra oyun büyük ölçüde lineer'leşiyor ve açık dünya olarak kalitesi ciddi derecede düşüyor. Beğenin; beğenmeyin. Durum bu. Orada kastettiğim Leyndell sonrası karlı alanların ekseriyeti, Haligtree ve Farum Azula. Oralarda oyunun geniş düzlükler, ormanlar ve farklı/alternatif güzergahların bulunduğu baş ve orta kısımlarıyla karşılaştırınca bariz biçimde çok daha aşağı kısıtlayıcı bir yalancı açık dünya oyun deneyimi var; o baştaki büyünün azaldığı bir gelişim şeklinde. Oralarda Elden Ring düpedüz Dark Souls'a bağlıyor. Bence Leyndell'e geldiğimizde oyun bitmeliydi. Kelime cımbızlayıp korkuluk safsatası yaparak "sonrasını okumadım" şeklinde saygısızlık yapmak çok kolay.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.