Şimdi Ara

EKSEN bilgisayar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Girişte masalarda oturan 'Satış Elemanları'ndan kime denk geldiysem hep aynı şeyle karşılaştım.Sanki onları oraya zorla oturtmuşlar ve işkence yaparak çalıştırıyorlar.Birşey sorduğumda isteksizce ve itici bir şekilde yanıt aldım.Belki şöyle birşey diyebilirsiniz " Orada ki insanlar günde kimbilir kaç soruyu yanıtlıyorlar?" Evet belki günde 3254 ya da 26635 soru yanıtlıyorlar fakat bu onların görevi.Bu işten para kazanıyorlar.Kimseye karşı böyle itici,soğuk bir şekilde davranamazlar.

    Satış Elemanları,o firmanın müşteriyle olan ilk resmi bağlantısıdır.Bir çok örnek firma var,müşterisiyle oldukça saygılı ve kibar olarak ilgilenen.Nedense bilgisayar piyasamızda böyle bir eksiklik var.Bu acilen giderilmesi gereken bir eksiklik.Şimdilik kazanan onlar gibi gözüküyor fakat rekabet ortamı arttıkça bu onları dibe iter ve bir daha oradan çıkmalarına izin vermez.
  • bende aynı düşünüyorum çok iticiler.. herneyse beni ürünler ilgilendirir.. o yüzden ekseni severim ama goldun da bi kötü yanını görmedim en azından teknik servislere hiç muhtaç olmadım henüz...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Reyvomax


    Girişte masalarda oturan 'Satış Elemanları'ndan kime denk geldiysem hep aynı şeyle karşılaştım.Sanki onları oraya zorla oturtmuşlar ve işkence yaparak çalıştırıyorlar.Birşey sorduğumda isteksizce ve itici bir şekilde yanıt aldım.Belki şöyle birşey diyebilirsiniz " Orada ki insanlar günde kimbilir kaç soruyu yanıtlıyorlar?" Evet belki günde 3254 ya da 26635 soru yanıtlıyorlar fakat bu onların görevi.Bu işten para kazanıyorlar.Kimseye karşı böyle itici,soğuk bir şekilde davranamazlar.

    Satış Elemanları,o firmanın müşteriyle olan ilk resmi bağlantısıdır.Bir çok örnek firma var,müşterisiyle oldukça saygılı ve kibar olarak ilgilenen.Nedense bilgisayar piyasamızda böyle bir eksiklik var.Bu acilen giderilmesi gereken bir eksiklik.Şimdilik kazanan onlar gibi gözüküyor fakat rekabet ortamı arttıkça bu onları dibe iter ve bir daha oradan çıkmalarına izin vermez.




  • DÜZELTEMEDEN EDEMİYCEM..ARAMIZDAKİ DİYALOG O ŞEKİLDE GEÇMEDİ BU BİR

    DİĞERİDE BENİM ORDA İADE ALAMAMIN NEDENİ SENİN İŞİNİ 15 DAKİKA HALLETMEK İSTİYORUM TAVRINDI.ARIZA SERVİSİ ÜRÜNÜN TEST SONUCUNU SANA SAAT 4 GİBİ VEREBİLİRİZ DEMESİ ÜZERİNE SEN BENİM VAKTİM YOK ŞÖLE BÖLE DİYE HEMEN İADE ETMEK İSTEMENDEN KAYNAKLANDI BENDE SANA EĞER TÜKETİCİ KURALLARINA GÖRE BUNDA YANLIŞ BİŞİ OLMADIĞINI ANLATMAMI SEN İADE ALAMAM OLARAK ALGILAMANDAN KAYNAKLANDI.BURDA BENİM YÜZLERCE MÜŞTERİM VAR VE BUNLARDAN ELBETTEKİ İADE GELİYO VE ELBETTEKİ İADE ALIYORUZ.
    BİR GÜN ÖNCE GETİRDİĞİN EKRAN KARTINI NİYE SORUNSUZ İADE ALDIĞIMIZI BİR GÜN SONRA GETİRDİĞİN ANAKARTI NİYE SORUNSUZCA İADE ALDIĞIMIZI MEMNUNUM SİZDEN DEDİRTEN ÇALIŞMALAR NİYE YAZILMIYORDA ARAMIZDA GEÇEN DİYALOG ÇARPITILARAK BURAYA YAZILIYOR.

    İNSANLARI TATMİN ETMENİN İMKANSIZ OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA YİNE DE DİYALOG SAYGI İÇERİSİNDE OLMALI BENCE..

    EKSEN - İLKER



    quote:

    Orjinalden alıntı: federaL


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt DoUrden

    Eksen bilgisayar nasıldır?Burdan pc toplayan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Teknik servisinin yavaş olduğunu duydum sadece başka problem yaşayan varmı?


    arkadaşim şimdi oradan geliyorum sana birt olay anlatacagim yorum sizlerin.

    gecenlerde tam 3 tane sistem topladim bunlar 2.400 ytl 1750 ytl 1700 ytl olmak üzere 3 sistem aldim.3 ününde ekran kartlari leadtek 6600gt iişlemciler 3000+ ve msi neo2 platinum.

    kendime aldiğim sistemin ekran karti dün bozuldu bugün yani 23.02.2005 sabah eksene gittim ekran kartini test ettiler bozuk değil denildi.nfsu2 varsa oynayin dedim neyse tekrar test ettiler vs.. vs.. sonuc nihayet hata mesaji geldi ekran karti hatali denildi.değişim olacakti ellerinde ekran kartindan yok tu bana yapilan teklif sipariş verdik gelecek kabul edemem dedim ve ürünü hatali oldugu için iade edecegimi söyledim verilen yanit BIZ ARTIK URUNU SATTIKTAN 1 HAFTA SONRA IADE ALAMIYORUZ.
    Bende buna mecbursun felan dedim bana kanunlari öğretme felan denildi.baya sinirlendim o sinirle kendimi PTT nin yaninda merkezi bulunan tükoder (tüketicileri koruma dernegi) in yaninda buldum.şikayetimi belirttim bana verdikleri cevap 1 ay içerisinde ürünü hatali ise geri iade almaya mecburlar denildi.sadece ürünle beraber gelen extralardan eksik olmasi dahilinde belki sorun olabilir denildi benim ürünün yanindaki extralardan hiç eksiğimin olmadiğini söyledim o zaman iade almaya mecburlar bu senin hakkin denildi.ihtar dilekçesi yazacaklardi yazdirmadim birkez daha eksenle konuşayim dedim sadece kanunlar kimden yana bunu öğrenmek istediğimi söyledim.oradan çıkarak eksene gittim o şahisla görürşem aynen böyle...

    ben: tükoder e gittim olanlari anlattim bu ürünü iade etme hakkim varmiş kanunlar öyle diyormuş.
    o şahis: sen benden iyimi bileceksin kanunlari ben burada 1 günde kaç ürün satiyorum biliyormusun
    ben:sen bilirsin ihtar dileçesi yazacaklardi yazdirmadim birkez daha düşün istersen
    o şahis: düşünecek birşey yok o ürün gelene kadar bekleyeceksin başka yolu yok
    ben: sen burada kanunlari bildiğini söyleyerek yanliş yapiyorsun ve şirketin adini lekeleyecek işler çeviriyorsun.burada en yetkili kim onunla konuşacagim sen bu işi gurur meselesine döktün şirketin adi lekelenecek diyorum sen halen kanunlari bildiğini söylüyorsun.
    o şahis: yapabilecegim birşey yok istiyorsan 3. kata çık melik beyle görüş
    ben : çıkacagim tabiki hakkimi arayacagim.
    o şahis: sana o kadar iyilik yaptik bumu karşiliği (bana sistemleri sanki bedava verdi ne iyiliği yaptiysa parami, verdim ne alacaksam aldim)

    bu konuşmadan sonra 3. kata çıktım ve melik beyi buldum sorunumu anlattim aşağidaki o şahis bunlari söyledi felan dedim tamam dedi sen bu ürünü bir incelettir bozuksa bir çaresine bakariz dedi.ürün hatali dedim bir daha kontrol edilsin dedi.neyse tekrar alt kata indim kontrol edildi sorunlu oldugunu kabullendiler bana şunu söylüyorlar zaten bu ürünü hiçbiryerde bulamazsiniz neden beklemediniz ki.benden giden cevap ben zaten bu ürünü az önce gold bilgisayardan aldim neden yok olsun ki heryerde var yani parayi vermemek için hertürlü yolu deniyorlar sadece şunu söylemek istiyorum böyle bize büyük görünen bilgisayar firmalariyla yankesiler arasinda bir fark yok.

    gold bilgisayarda geçen konuşmam ise bunu ne zamana kadar iade etme hakkim var 15 gün içinde iade aliriz sorun olursa 30 güne kadar hakkiniz vardir.zaten bu ilk alişverişimdi eksen bilgisayardan buda sağolsun amd firmasinin türkiye için ayirdiği stoklar sayesinde oldu bir 939 socket işlemci alacagiz diye hangi insanlarla muhatap olduk neler yaşadik.

    yorum sizin





  • BURASI İYİCE BANDI İSTERSENİZ BİRBİRİNİZE PM ATINDA BİZDE TOPİK KİRLİLİĞİNDEN KURTULALIM

    BENCE EN ÖNEMLİ OLAN ŞEY SATINLAMA YAPARKEN MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZDİR.

    EĞER MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZ İYİ SEÇER ARADAKİ İLETİŞİMİ İYİ SAĞLARSANIZ. SİZİN İÇİN YAPILMAYACAK ŞEY YOKTUR GERİ KALANI MAVAL
  • Benim anladığım bu iki firmadan(gold ve eksen) alışveriş yapanların sorunları olmuş.
    Demek ki bu iki firmada aslında sağlam papuç değiller.
    Olduğunca uzak durma gerekiyor heralde.Sonra bizde eksen kazıkladı gold düdükledi diye topicler açabiliriz
    Zaten kadıköydeki birçok firma bu tip yanlışları çok sık yapıyor.Kaçak mal getirip satmalar almış başını gidiyor...
    Bu tip topiclerin insanların kafalarını karıştırmaktan başka bir işe yaradığı da yok...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Reyvomax


    Girişte masalarda oturan 'Satış Elemanları'ndan kime denk geldiysem hep aynı şeyle karşılaştım.Sanki onları oraya zorla oturtmuşlar ve işkence yaparak çalıştırıyorlar.Birşey sorduğumda isteksizce ve itici bir şekilde yanıt aldım.Belki şöyle birşey diyebilirsiniz " Orada ki insanlar günde kimbilir kaç soruyu yanıtlıyorlar?" Evet belki günde 3254 ya da 26635 soru yanıtlıyorlar fakat bu onların görevi.Bu işten para kazanıyorlar.Kimseye karşı böyle itici,soğuk bir şekilde davranamazlar.

    Satış Elemanları,o firmanın müşteriyle olan ilk resmi bağlantısıdır.Bir çok örnek firma var,müşterisiyle oldukça saygılı ve kibar olarak ilgilenen.Nedense bilgisayar piyasamızda böyle bir eksiklik var.Bu acilen giderilmesi gereken bir eksiklik.Şimdilik kazanan onlar gibi gözüküyor fakat rekabet ortamı arttıkça bu onları dibe iter ve bir daha oradan çıkmalarına izin vermez.


    Bütün satış elemanları olmasa da aralarında arkadaşın anlattığı gibi olanlar var. Bende zaten onlardan uzak durmaya çalışıyorum genelde. Çünkü bir kere tecrübe ettin mi bir daha muhatap o tarz kişilerle.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aLoNe

    DÜZELTEMEDEN EDEMİYCEM..ARAMIZDAKİ DİYALOG O ŞEKİLDE GEÇMEDİ BU BİR

    DİĞERİDE BENİM ORDA İADE ALAMAMIN NEDENİ SENİN İŞİNİ 15 DAKİKA HALLETMEK İSTİYORUM TAVRINDI.ARIZA SERVİSİ ÜRÜNÜN TEST SONUCUNU SANA SAAT 4 GİBİ VEREBİLİRİZ DEMESİ ÜZERİNE SEN BENİM VAKTİM YOK ŞÖLE BÖLE DİYE HEMEN İADE ETMEK İSTEMENDEN KAYNAKLANDI BENDE SANA EĞER TÜKETİCİ KURALLARINA GÖRE BUNDA YANLIŞ BİŞİ OLMADIĞINI ANLATMAMI SEN İADE ALAMAM OLARAK ALGILAMANDAN KAYNAKLANDI.BURDA BENİM YÜZLERCE MÜŞTERİM VAR VE BUNLARDAN ELBETTEKİ İADE GELİYO VE ELBETTEKİ İADE ALIYORUZ.
    BİR GÜN ÖNCE GETİRDİĞİN EKRAN KARTINI NİYE SORUNSUZ İADE ALDIĞIMIZI BİR GÜN SONRA GETİRDİĞİN ANAKARTI NİYE SORUNSUZCA İADE ALDIĞIMIZI MEMNUNUM SİZDEN DEDİRTEN ÇALIŞMALAR NİYE YAZILMIYORDA ARAMIZDA GEÇEN DİYALOG ÇARPITILARAK BURAYA YAZILIYOR.

    İNSANLARI TATMİN ETMENİN İMKANSIZ OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA YİNE DE DİYALOG SAYGI İÇERİSİNDE OLMALI BENCE..

    EKSEN - İLKER



    quote:

    Orjinalden alıntı: federaL


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt DoUrden

    Eksen bilgisayar nasıldır?Burdan pc toplayan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Teknik servisinin yavaş olduğunu duydum sadece başka problem yaşayan varmı?


    arkadaşim şimdi oradan geliyorum sana birt olay anlatacagim yorum sizlerin.

    gecenlerde tam 3 tane sistem topladim bunlar 2.400 ytl 1750 ytl 1700 ytl olmak üzere 3 sistem aldim.3 ününde ekran kartlari leadtek 6600gt iişlemciler 3000+ ve msi neo2 platinum.

    kendime aldiğim sistemin ekran karti dün bozuldu bugün yani 23.02.2005 sabah eksene gittim ekran kartini test ettiler bozuk değil denildi.nfsu2 varsa oynayin dedim neyse tekrar test ettiler vs.. vs.. sonuc nihayet hata mesaji geldi ekran karti hatali denildi.değişim olacakti ellerinde ekran kartindan yok tu bana yapilan teklif sipariş verdik gelecek kabul edemem dedim ve ürünü hatali oldugu için iade edecegimi söyledim verilen yanit BIZ ARTIK URUNU SATTIKTAN 1 HAFTA SONRA IADE ALAMIYORUZ.
    Bende buna mecbursun felan dedim bana kanunlari öğretme felan denildi.baya sinirlendim o sinirle kendimi PTT nin yaninda merkezi bulunan tükoder (tüketicileri koruma dernegi) in yaninda buldum.şikayetimi belirttim bana verdikleri cevap 1 ay içerisinde ürünü hatali ise geri iade almaya mecburlar denildi.sadece ürünle beraber gelen extralardan eksik olmasi dahilinde belki sorun olabilir denildi benim ürünün yanindaki extralardan hiç eksiğimin olmadiğini söyledim o zaman iade almaya mecburlar bu senin hakkin denildi.ihtar dilekçesi yazacaklardi yazdirmadim birkez daha eksenle konuşayim dedim sadece kanunlar kimden yana bunu öğrenmek istediğimi söyledim.oradan çıkarak eksene gittim o şahisla görürşem aynen böyle...

    ben: tükoder e gittim olanlari anlattim bu ürünü iade etme hakkim varmiş kanunlar öyle diyormuş.
    o şahis: sen benden iyimi bileceksin kanunlari ben burada 1 günde kaç ürün satiyorum biliyormusun
    ben:sen bilirsin ihtar dileçesi yazacaklardi yazdirmadim birkez daha düşün istersen
    o şahis: düşünecek birşey yok o ürün gelene kadar bekleyeceksin başka yolu yok
    ben: sen burada kanunlari bildiğini söyleyerek yanliş yapiyorsun ve şirketin adini lekeleyecek işler çeviriyorsun.burada en yetkili kim onunla konuşacagim sen bu işi gurur meselesine döktün şirketin adi lekelenecek diyorum sen halen kanunlari bildiğini söylüyorsun.
    o şahis: yapabilecegim birşey yok istiyorsan 3. kata çık melik beyle görüş
    ben : çıkacagim tabiki hakkimi arayacagim.
    o şahis: sana o kadar iyilik yaptik bumu karşiliği (bana sistemleri sanki bedava verdi ne iyiliği yaptiysa parami, verdim ne alacaksam aldim)

    bu konuşmadan sonra 3. kata çıktım ve melik beyi buldum sorunumu anlattim aşağidaki o şahis bunlari söyledi felan dedim tamam dedi sen bu ürünü bir incelettir bozuksa bir çaresine bakariz dedi.ürün hatali dedim bir daha kontrol edilsin dedi.neyse tekrar alt kata indim kontrol edildi sorunlu oldugunu kabullendiler bana şunu söylüyorlar zaten bu ürünü hiçbiryerde bulamazsiniz neden beklemediniz ki.benden giden cevap ben zaten bu ürünü az önce gold bilgisayardan aldim neden yok olsun ki heryerde var yani parayi vermemek için hertürlü yolu deniyorlar sadece şunu söylemek istiyorum böyle bize büyük görünen bilgisayar firmalariyla yankesiler arasinda bir fark yok.

    gold bilgisayarda geçen konuşmam ise bunu ne zamana kadar iade etme hakkim var 15 gün içinde iade aliriz sorun olursa 30 güne kadar hakkiniz vardir.zaten bu ilk alişverişimdi eksen bilgisayardan buda sağolsun amd firmasinin türkiye için ayirdiği stoklar sayesinde oldu bir 939 socket işlemci alacagiz diye hangi insanlarla muhatap olduk neler yaşadik.

    yorum sizin





    İnsanları tatmin etmenin imkansz olduğunu biliyorum sözü çok çirkin. Bana aynı müşterilere hayvan muamelesi yapılıyor gibi geldi. Ben şahsen aldığım ürün bozuk değilse ve kutusundan da eksik bir şey çıkmazsa hiç şikayet etmem,paşalar gibi kullanırım. Doyumsuzluk diye bir şey yok.




  • Satış temsilcileri yüzünüze bakmıyor hele bayanlar. Geçen aylarda usb bellek almıştım 4 gün sonra bir sebepten ötürü değiştirmek istedim temsilcinin verdiği cevap şöyleydi. Eğer bu ürünü alırken akıl sağlığınız yerinde idiyse bu ürünü değiştiremeyiz... Özet: Eksen bilgisayardan son seçenek olmadıkça uzak dur...
  • Eksen den bu zamana kadar 1000$ dan fazla alışveriş yaptım ama her Cent'ini hakettiğini düşünüyorum. Teknik servis gelip geçicidir, sizler müşteri temsilcileri ile muhattabsınız. Bunu Pc Gold da deneyin bakalım o zaman ne olacak
  • Ne olacak daha ucuza alacaksın EKSEN kazıkçının dik alası..Kardeşim eğri oturalım doğru konuşalım ben 5 yıldan beri bu adamlar dan 10.000 lerce dolarlık mal aldım ve aldırdım kardeşim fiyatlar da kim ne derse desin PCGOLD bu alemin kralı... tekniğe inmedin mi diyenler felen olmuş arkadaşlar bu işi yapmadıkları için bilmiyorlar , Kardeşim mal garantili maldır fiziksel ve kullanıcı hatası olmadan adamlar mucburdurlarki değiştirsin..bu kadar basit...kimse babasının hatrına mal değiştirmez geri almaz...bazı arkadaşlarda müşteri temsilcisi felen demişler , bende diyorum ki at sahibine göre kişner.....hem eksendeki lerde sütten çıkmış ak kaşık değilki,arkadaşlar okadar övmüşler ben eksendende alışveriş yaptım yok kasanın kapağını farklı koymaktan tut, power kablolarının eksikliği ne kadar onlarda aynı...ama teknik olarak arkadaşlar iyidirler doğrudur...bence iyi mal iyi fiyata iyi yerden alınırsa sorun olmaz




  • sağlam firmadır pcgold ve eksen ikisi iyi yerler
  • sağlam yer
  • WALLA İYİDE EN SON PC ALDIGIMDA BIR ARKADAŞA ALDIRDIM P43000(800 MHZ LİK )İŞLEMCİYE 533 LÜK ANAKRT KOYMUŞ UYANIK BENDE ALMIYCAM ARTIK.
  • Bzi çıkıpta firmalar arası sidik yarışı yapmıyoruz, pahalı ürünleri satın aldığınız yerler sizi vitrinden cezbetmişse o başka Her firmanın her şubesi aynı derecede kalite ve hizmeti veremiyor malesef. PC gold ile 5 yıl önce yaşadığım sorunlar sebebiyle o firmadan mal almayı bırakmadım elbet, sadece şubesini değiştirdim. Dolayısıyla müşteri temsilcileri elbette nazımızı çeker oldular. Ben mecbur muyum teknik servisin zoraki muhabbetine Şu an nereden alıyor ve sorun yaşamıyorsunuz deseler Kadıköy Eksen, M.köy DC ve M.köy Gold derim. Ancak bunu demem başkalarının burada sorun yaşamayacağı anlamına gelmez elbet.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dogrusuat

    Ne olacak daha ucuza alacaksın EKSEN kazıkçının dik alası..Kardeşim eğri oturalım doğru konuşalım ben 5 yıldan beri bu adamlar dan 10.000 lerce dolarlık mal aldım ve aldırdım kardeşim fiyatlar da kim ne derse desin PCGOLD bu alemin kralı... tekniğe inmedin mi diyenler felen olmuş arkadaşlar bu işi yapmadıkları için bilmiyorlar , Kardeşim mal garantili maldır fiziksel ve kullanıcı hatası olmadan adamlar mucburdurlarki değiştirsin..bu kadar basit...kimse babasının hatrına mal değiştirmez geri almaz...bazı arkadaşlarda müşteri temsilcisi felen demişler , bende diyorum ki at sahibine göre kişner.....hem eksendeki lerde sütten çıkmış ak kaşık değilki,arkadaşlar okadar övmüşler ben eksendende alışveriş yaptım yok kasanın kapağını farklı koymaktan tut, power kablolarının eksikliği ne kadar onlarda aynı...ama teknik olarak arkadaşlar iyidirler doğrudur...bence iyi mal iyi fiyata iyi yerden alınırsa sorun olmaz




    bende 100.000 $ mal aldım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harlequinn -- 25 Şubat 2005, 23:40:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dogrusuat

    Ne olacak daha ucuza alacaksın EKSEN kazıkçının dik alası..Kardeşim eğri oturalım doğru konuşalım ben 5 yıldan beri bu adamlar dan 10.000 lerce dolarlık mal aldım ve aldırdım kardeşim fiyatlar da kim ne derse desin PCGOLD bu alemin kralı... tekniğe inmedin mi diyenler felen olmuş arkadaşlar bu işi yapmadıkları için bilmiyorlar , Kardeşim mal garantili maldır fiziksel ve kullanıcı hatası olmadan adamlar mucburdurlarki değiştirsin..bu kadar basit...kimse babasının hatrına mal değiştirmez geri almaz...bazı arkadaşlarda müşteri temsilcisi felen demişler , bende diyorum ki at sahibine göre kişner.....hem eksendeki lerde sütten çıkmış ak kaşık değilki,arkadaşlar okadar övmüşler ben eksendende alışveriş yaptım yok kasanın kapağını farklı koymaktan tut, power kablolarının eksikliği ne kadar onlarda aynı...ama teknik olarak arkadaşlar iyidirler doğrudur...bence iyi mal iyi fiyata iyi yerden alınırsa sorun olmaz



    İyi güzel söylüyosun öyle durumlarda herkes değiştirmek zorunda diyosun tamamda bizim demek istediğimiz bunu bizi uğraştırmadan yapmaları.Kimse babamızın hatrına mal değiştiricez demiyor zaten sen hiç haklı durumdayken haksız muamelesi görmemişsin.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.