Şimdi Ara

Ekran kartı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • [simage][/simage]Arkadaşlar sizce ekran kartım nasıl?

     Ekran kartı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busvas -- 6 Nisan 2012; 20:16:48 >



    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busvas

    [simage][/simage]Arkadaşlar sizce ekran kartım nasıl?

     Ekran kartı


    Alacaksan alma sakın kardeşim ben bir alt modeli 9400 gt var artık bu ekran kartları kalmadı oyun için zayıf kalıyorlar kullanıyorsan bütçe de yoksa durabilir az bir süre daha idare eder ama alacaksan sakın alma bütçeni söyle öneride bulunalım
    _____________________________




  • Yok bu kart var bende ama değiştirsem mi diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busvas

    Yok bu kart var bende ama değiştirsem mi diye düşünüyorum.

    bütçe varsa senide 6850 cı yapalım
    _____________________________
  • ekran kartim aslinda bana yeterli.cogu oyunu rahatlikla oynuyorum.2bin liraya kadar limit ayirabilirim.512bit veya ustu dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busvas

    ekran kartim aslinda bana yeterli.cogu oyunu rahatlikla oynuyorum.2bin liraya kadar limit ayirabilirim.512bit veya ustu dusunuyorum.

    ohh hocam bütçe varsa yeni sistem yaparsın iyi şimdilik idare et o zaman
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ekran Kartı Güncelleme
    2 yıl önce açıldı
    Onboard Ekran Kartı Sorunu !
    13 yıl önce açıldı
    Ekran kartı
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.