Şimdi Ara

Egzoz Açtırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
3.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İlk öncellikle herkese merhaba;

    Şuanda yaşım 15. Herhangi bir şekilde sokaklarda ehliyetsiz motor kullanmıyorum zaten istesemde süremem çünkü daha önceden motor sürmüşlüğüm yok. Ehliyet alma yaşına gelene kadar istediğim motor Honda CBR 125 için para biriktirmek ve motorlar hakkında bilgi topluyorum. Ama aklıma bir soru takıldı. Bildiğiniz gibi arabalardan daha çok ses çıkması için egzoz ayarını değiştirip egzozdan daha fazla ses çıkartıyorlar. Bu olay motorlarda mümkün müdür? Yani Honda CBR 125 motorundan 250CC motor sesi almak mümkün müdür?



  • Mümkünlüde herşey mümkün... iğrençti ama nedense ağzıma daha doğrusu bilinç altıma dolandı bu şey..

    Ben senin yaşında başlamıştım aşa yukarı bu işe, ama tavsiye etmem, ehliyetini al temiz temiz binersin zamanı gelince ama şöyle bi sorun olcak ;

    Ben 15 yaşındayken iri yarı cin malı bi cross motora biniyodum, o zamanlar bana cbf 150 falan dağ gibi motor gelirdi kocaman gelirdi, tabi zamanla azda olsa boy uzaması ve vucut geliştirme falan derken arada bi 25-30 kilo fark oluştu sende o kadar oluşmasada 15 kg civarı oluşur ortalama... Neyse sen büyüyünce motorlar kücük gelcek bende öyle oldu, cbf alcaktım baktım bisiklet gibi motor altımda ipincecik duruyo vazgectim gt 250 r aldım..
    Neyse demem o ki sen büyüyünce cbr 125 istemeyebilirsin...

    Egzoz acma olayına gelince var ama cok amelece bi işlem o, sesin kalitesini değil desibelini arttırır.
    Yani 125cc 250cc tek silindir cift silindir motordan cıkan ses par par olur, F1 aracları gibi ses cıkmaz, bu par par sesin şiddetini arttırsan noolur arttırmasan noolur...
    Hatta benim kendi yorumum 300 500 tl ye olan egzozlar var onlar biraz daha kaliteli iş cıkartıyo mesala, sesi hafif toklaştırıyo, hafiften daha kaliteli ses cıkartıyo, ama gene par par gene par par, hic gerek yok orjinali en iyisidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: american_camaro

    Mümkünlüde herşey mümkün... iğrençti ama nedense ağzıma daha doğrusu bilinç altıma dolandı bu şey..

    Ben senin yaşında başlamıştım aşa yukarı bu işe, ama tavsiye etmem, ehliyetini al temiz temiz binersin zamanı gelince ama şöyle bi sorun olcak ;

    Ben 15 yaşındayken iri yarı cin malı bi cross motora biniyodum, o zamanlar bana cbf 150 falan dağ gibi motor gelirdi kocaman gelirdi, tabi zamanla azda olsa boy uzaması ve vucut geliştirme falan derken arada bi 25-30 kilo fark oluştu sende o kadar oluşmasada 15 kg civarı oluşur ortalama... Neyse sen büyüyünce motorlar kücük gelcek bende öyle oldu, cbf alcaktım baktım bisiklet gibi motor altımda ipincecik duruyo vazgectim gt 250 r aldım..
    Neyse demem o ki sen büyüyünce cbr 125 istemeyebilirsin...

    Egzoz acma olayına gelince var ama cok amelece bi işlem o, sesin kalitesini değil desibelini arttırır.
    Yani 125cc 250cc tek silindir cift silindir motordan cıkan ses par par olur, F1 aracları gibi ses cıkmaz, bu par par sesin şiddetini arttırsan noolur arttırmasan noolur...
    Hatta benim kendi yorumum 300 500 tl ye olan egzozlar var onlar biraz daha kaliteli iş cıkartıyo mesala, sesi hafif toklaştırıyo, hafiften daha kaliteli ses cıkartıyo, ama gene par par gene par par, hic gerek yok orjinali en iyisidir.

    Benim motor kullanma ihtimalim sadece Yaz aylarında olabilir. Okul zamanıda olabilir ama öğrenmek için boş bir arazi lazım. Zaten ilk başta iyi-yarı bir modelle değil scooter tarzı birşeyle başlıcam. Honda CBR 125'i öylesine söyledim. Yani ilerideki 3 yıl içerisinde başka modeller beğenirim onlara yönelirim. Hyosunglarda hoşuma gidiyor. Yani almak istediğim motor konusunda kararsızım daha.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26

    quote:

    Orijinalden alıntı: american_camaro

    Mümkünlüde herşey mümkün... iğrençti ama nedense ağzıma daha doğrusu bilinç altıma dolandı bu şey..

    Ben senin yaşında başlamıştım aşa yukarı bu işe, ama tavsiye etmem, ehliyetini al temiz temiz binersin zamanı gelince ama şöyle bi sorun olcak ;

    Ben 15 yaşındayken iri yarı cin malı bi cross motora biniyodum, o zamanlar bana cbf 150 falan dağ gibi motor gelirdi kocaman gelirdi, tabi zamanla azda olsa boy uzaması ve vucut geliştirme falan derken arada bi 25-30 kilo fark oluştu sende o kadar oluşmasada 15 kg civarı oluşur ortalama... Neyse sen büyüyünce motorlar kücük gelcek bende öyle oldu, cbf alcaktım baktım bisiklet gibi motor altımda ipincecik duruyo vazgectim gt 250 r aldım..
    Neyse demem o ki sen büyüyünce cbr 125 istemeyebilirsin...

    Egzoz acma olayına gelince var ama cok amelece bi işlem o, sesin kalitesini değil desibelini arttırır.
    Yani 125cc 250cc tek silindir cift silindir motordan cıkan ses par par olur, F1 aracları gibi ses cıkmaz, bu par par sesin şiddetini arttırsan noolur arttırmasan noolur...
    Hatta benim kendi yorumum 300 500 tl ye olan egzozlar var onlar biraz daha kaliteli iş cıkartıyo mesala, sesi hafif toklaştırıyo, hafiften daha kaliteli ses cıkartıyo, ama gene par par gene par par, hic gerek yok orjinali en iyisidir.

    Benim motor kullanma ihtimalim sadece Yaz aylarında olabilir. Okul zamanıda olabilir ama öğrenmek için boş bir arazi lazım. Zaten ilk başta iyi-yarı bir modelle değil scooter tarzı birşeyle başlıcam. Honda CBR 125'i öylesine söyledim. Yani ilerideki 3 yıl içerisinde başka modeller beğenirim onlara yönelirim. Hyosunglarda hoşuma gidiyor. Yani almak istediğim motor konusunda kararsızım daha.

    scooter'dan gecen cok insan var ama benim fikrim sadece gaz fren'le sürmeye alışıyosun sonra bi bakıyosun,

    bi ayağında vites diğer ayağında arka fren, elinde önceden frene alıştığın kol debriyaj olmuş :D

    Scooterdan vitesliye gecmek zor olabilir, bence ybr, yada cin malı ybr tarzı motorlara yönel.. ayrıca oturuş pozisyonu bakımındanda cok farklıdır scooter ve vitesli motorlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: american_camaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26

    quote:

    Orijinalden alıntı: american_camaro

    Mümkünlüde herşey mümkün... iğrençti ama nedense ağzıma daha doğrusu bilinç altıma dolandı bu şey..

    Ben senin yaşında başlamıştım aşa yukarı bu işe, ama tavsiye etmem, ehliyetini al temiz temiz binersin zamanı gelince ama şöyle bi sorun olcak ;

    Ben 15 yaşındayken iri yarı cin malı bi cross motora biniyodum, o zamanlar bana cbf 150 falan dağ gibi motor gelirdi kocaman gelirdi, tabi zamanla azda olsa boy uzaması ve vucut geliştirme falan derken arada bi 25-30 kilo fark oluştu sende o kadar oluşmasada 15 kg civarı oluşur ortalama... Neyse sen büyüyünce motorlar kücük gelcek bende öyle oldu, cbf alcaktım baktım bisiklet gibi motor altımda ipincecik duruyo vazgectim gt 250 r aldım..
    Neyse demem o ki sen büyüyünce cbr 125 istemeyebilirsin...

    Egzoz acma olayına gelince var ama cok amelece bi işlem o, sesin kalitesini değil desibelini arttırır.
    Yani 125cc 250cc tek silindir cift silindir motordan cıkan ses par par olur, F1 aracları gibi ses cıkmaz, bu par par sesin şiddetini arttırsan noolur arttırmasan noolur...
    Hatta benim kendi yorumum 300 500 tl ye olan egzozlar var onlar biraz daha kaliteli iş cıkartıyo mesala, sesi hafif toklaştırıyo, hafiften daha kaliteli ses cıkartıyo, ama gene par par gene par par, hic gerek yok orjinali en iyisidir.

    Benim motor kullanma ihtimalim sadece Yaz aylarında olabilir. Okul zamanıda olabilir ama öğrenmek için boş bir arazi lazım. Zaten ilk başta iyi-yarı bir modelle değil scooter tarzı birşeyle başlıcam. Honda CBR 125'i öylesine söyledim. Yani ilerideki 3 yıl içerisinde başka modeller beğenirim onlara yönelirim. Hyosunglarda hoşuma gidiyor. Yani almak istediğim motor konusunda kararsızım daha.

    scooter'dan gecen cok insan var ama benim fikrim sadece gaz fren'le sürmeye alışıyosun sonra bi bakıyosun,

    bi ayağında vites diğer ayağında arka fren, elinde önceden frene alıştığın kol debriyaj olmuş :D

    Scooterdan vitesliye gecmek zor olabilir, bence ybr, yada cin malı ybr tarzı motorlara yönel.. ayrıca oturuş pozisyonu bakımındanda cok farklıdır scooter ve vitesli motorlar..

    Peki Cub motorları tavsiye edermisin?




  • Cup'lar hakkında bilgim yok, ama scooter'la başlayabilirsin yani yukarda söylediklerim sadece bunun olumsuz yanları, olumlu olarakta motorun dengesini öğrenirsin, hafif hafif viraj alma mantığını cözersin... Bi cok arkadaşım var scooterla başlangıc yapmış..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG ÖN TESİSATI DEĞİŞİMİ
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.