Şimdi Ara

EGO Toplu Taşıma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -öğrenci olduğu için indirimli bilet kullanmak isteyen(ki bu en büyük hakkıdır bence) bir öğrenciden indirimli bilet kullanabilmesi için her yıl biraz daha artırılan (ki bu sene için 24TL uygun görülmüş) paso bandrol ücreti adı altında alınan bedel çelişki yarat mıyor mu?

    -indirimli bilet kullanmak için öğrenci olmak ya da öğrenci belgesi taşımak niye yeterli değildir?

    -niçin ek gelir kaynağı oluşturulmaya çalışılıyor?

    -pasosu olmayan öğrenciye indirimli bilet satmak hangi mantığın ürünüdür? toplu taşıma aracına binerken ikinci kez bastırarak fazladan 1.30TL nin hesabını yapmak mıdır?

    -özellikle metro ve ankarayda anons edilen paso kullanmadan geçenler hakkında yapılacak cezai işlemi gören duyan oldu mu?

    -pasosu olmaddığı halde indirimli bilet kullanıp ikincisini basmadan aracı binen birini gören duyan var mı? sonraki süreç nedir?

    -indirimli 1.30TL tam 1.70TL şeklindeki ücretler süper çevreci ve ekonomik cng araçlar üstelik bilenler bilir birçok bölge için sabah ve akşam seferlerinde ayakta durcak yer olmazken aşırı fazla değil midir?

    -bu işte ufak bir hesapla bile görüleceği üzere inanılmaz büüyük paralar dönerken 10 yıldır keçiören,söğütözü metrosu bitürlü niye bitirilememktedir?


    insanın öyle aksi damarına basıyorlarki paso basacağıma hergün arabayla gider gelirim yine de vermem o parayı diyesim geliyor ama o da elden gelmiyor







  • Yıllardir ayni laflar,ayni sozler kim care bulmus ki sizde bulasiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt

    Yıllardir ayni laflar,ayni sozler kim care bulmus ki sizde bulasiniz

    doğru söylüyorsunuz ama arkadaş en azından tepkisini haklı olarak dile getiriyor.. başkaları onu bile yapmıyo.. defalarca kavga ettiğimi bilirim o ego şoförleri ile
  • Valla lise yıllarımda bir kere bile paso kullanmadım, paso parası vermemeye inat ettim öyle mezun oldum. 1-2 kere kıl şöförler denk geliyordu 2 kere bas diyordu, basıyorudm,

    End result: Karlı yine ben çıktım
  • ne yani hocam yılda zaten bir kere alıyorlar diyerek her sene bu paraları verecek miyiz? ya da her seferinde tamam iki defa basıyım mı diyeceğiz? ya da bilmem kaç yüz kişiyi alan metro ankaraya ve onlarca kişi alan otobüslere binmek için 1.75TL mi ödeyeceğiz?

    bu kadar paralar ödeniyor da şu son 10 yıldır ulaşım adına ne yapılmıştır ankara da? metro projeleri bitirilebiliyor mu? yadsınamayacak bir gerçek var ki o da ankaranın ciddi trafik problemi var(bide ilginç bir konu var: sol şeritte trafik tıkanıyor).

    gittikçe sağduyumuzu kaybediyoruz ve tepkisizleşiyoruz hatta ifadesizleşiyoruz. seneye bandrol 28TL olaca 2TL de tam geçen sene bu konu açılmıştı hersene aynı şey diye suspus oturacak mıyız?

    not:derdim aslında fazla ücret ödemek değil verdiğim ücretin karşılığını alamamaktır. hani burda yakından bildiğimiz F/P oranının yüksek olduğu toplu taşımada aslında yüksek olmadığıdır.




  • Tamam hoş güzel sorularda ne yapılabilir hayde bi söyle de öğrenelim bizim milletimizin asıl problemi bu problemin çözümü için herhangi bir şekilde bir uğraşı yok sadece soru bağırış çağırış her sene zamdan sonra bi otobüs işgali dir vesaire dir.Arkadaşım biraz çözümün parçası olmayı deneyin otobüse binerken sıkışıyosan arka tarafta beklerken yanın boş sa ilerle biraz çünkü sende sıkışıyosun ön tarafta.Ankarada trafik çokmuş çok olur tabi 3-5 binlirası olan koşa koşa araba alıyor ne için işe gidip gelirim hafta sonuda gezerim, e abi iyi eyvallahta trafik nolucak benzin ne olucak vergileri bakımı ne olucak diye düşünen biri yoktur galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Tamam hoş güzel sorularda ne yapılabilir hayde bi söyle de öğrenelim bizim milletimizin asıl problemi bu problemin çözümü için herhangi bir şekilde bir uğraşı yok sadece soru bağırış çağırış her sene zamdan sonra bi otobüs işgali dir vesaire dir.Arkadaşım biraz çözümün parçası olmayı deneyin otobüse binerken sıkışıyosan arka tarafta beklerken yanın boş sa ilerle biraz çünkü sende sıkışıyosun ön tarafta.Ankarada trafik çokmuş çok olur tabi 3-5 binlirası olan koşa koşa araba alıyor ne için işe gidip gelirim hafta sonuda gezerim, e abi iyi eyvallahta trafik nolucak benzin ne olucak vergileri bakımı ne olucak diye düşünen biri yoktur galiba

    bahsettiğiniz şeyin konu ile alakası yok bence hemde hiç...




  • konu o kadar ilginç ki zaytung haberi gibi mübarek "melih gökçek ve öğrenciler arasındaki savaşta son nokta artık tam kullanan öğrencilere de paso sorulacak".

    hocam trafik sorununda bence en güzel çözüm yer altı trenleri dir (yer üstünü ankara daha kaldırmaz ). bide biraz topllu taşımaya teşvik olması lazım ücretler bence çok yüksek seviyelerde geziyor. tıklım tıklım dolu trenler ve ekonomik cng araçlar için fazla bir gelir kaynağına dönüşüveriyor çaktırmadan.
    karşılığı--->HİÇBİRŞEY (e madem güzel kazanıyorsun niye şu tren projelerini bitiremiyorsun. ya da ödenek yokken niye projeye başlıyorsun. plansız programsız işler silsilesi. deneme yanılma yoluyla yöneticilik yapılıyor arkadaş.)

    bkz metrobüs sorunu:
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/19502111.asp

    bide yani tren için indirimli biletini basmış gidiyor acelesi olan öğrenci güvenli çeviriyor git bir daha bas diyor engelli kapısından dolaşıyor varsa sıraya giriyor tekrar basıyor adam.

    bide gaz çıkarma ayini olsun diye sormadım o soruları. yani pratik zekası yüksek bir millet olarak bir çözüm yolu arayalım dedim sadece. malum gelişmemiş ülkelerde siyaseti halk yaparmış misali yöneticiler ballı kaymağını götüredururken bize kaldı bunlarla uğraşmak




  • Güya metro çalışmaları yapılıyormuş ama yerin altında olduğu için biz görmüyormuşuz.
    2014'te bitirmeyi planlıyorlarmış.Nedense hiç inanasım gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: this-is-it

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt

    Yıllardir ayni laflar,ayni sozler kim care bulmus ki sizde bulasiniz

    doğru söylüyorsunuz ama arkadaş en azından tepkisini haklı olarak dile getiriyor.. başkaları onu bile yapmıyo.. defalarca kavga ettiğimi bilirim o ego şoförleri ile

    Kavga etsen ne değişiyor ki ?

    Tepkini gösterdiğin zaman 10 dakikalığına otobüsün kahraman çocuğu oluyorsun sadece.
  • Akaryakit fiyatlari niye surekli artiyorsa bu da ayni sey...

    Tepki gosteren yok, al diyosun aliyor.

    Kimsede demiyor ki bak bu ogrenci kimligini yiyorsa ogrenci olmadan al...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt

    quote:

    Orijinalden alıntı: this-is-it

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt

    Yıllardir ayni laflar,ayni sozler kim care bulmus ki sizde bulasiniz

    doğru söylüyorsunuz ama arkadaş en azından tepkisini haklı olarak dile getiriyor.. başkaları onu bile yapmıyo.. defalarca kavga ettiğimi bilirim o ego şoförleri ile

    Kavga etsen ne değişiyor ki ?

    Tepkini gösterdiğin zaman 10 dakikalığına otobüsün kahraman çocuğu oluyorsun sadece.


    belki öyle ama istediklerini yaptıramıyorlar. uyguladıkları saçma sisteme boyun eğmiyorum... bu benim için yeterli. belki birileri de örnek alır ve bu saçmalığa karşı çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi this-is-it -- 11 Ocak 2012; 20:58:31 >




  • Aslında emsal karar çıkartabilsek mahkemeden iyi olur, biri gitsin dava açsın kesilen cezaya, savunmasınında öğrenci ve o anda öğrenci kimliği taşıdığını belgesin. Dava aç, kazan, al sana emsal karar

    Problem İ. Melih?
    Problem Belediye?

    Problem solved
  • On yıldır toplutaşım konusunda hiçbir şey yapılmadığı yanlış ;sevgili gökçek yirmi yıldır bu konu ile ilgili hiç bir şey yapmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    On yıldır toplutaşım konusunda hiçbir şey yapılmadığı yanlış ;sevgili gökçek yirmi yıldır bu konu ile ilgili hiç bir şey yapmıyor.

  • Ankara'da öğrenciyken başımdan geçen bir olay, aşağı yukarı 10 yıl önce... Kızılay metro durağından bilet alacam, önümdeki öğrenci arkadaş öğrenci dedi ve indirimli biletini aldı, ardından sıra bana geldi ben de öğrenci dedim ve paramı uzattım, kabindeki denyo şerefsizin bozuk parası kalmadığı için bana direk pasomu sordu, ben de olmadığını söyleyince tam bilet verdi. Ben de orada iyi bi laf saydım ite... Tamam pasosuz indirimli bilet kullanmak belki kurallara aykırı ama hemen önümdeki kişi ile bana farklı muamele yapınca bu adaletsizliğe patlamıştım. 10 sene geçmiş o iti tekrar görsem gene söverim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mazotşist -- 11 Ocak 2012; 21:19:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Ankara'da öğrenciyken başımdan geçen bir olay, aşağı yukarı 10 yıl önce... Kızılay metro durağından bilet alacam, önümdeki öğrenci arkadaş öğrenci dedi ve indirimli biletini aldı, ardından sıra bana geldi ben de öğrenci dedim ve paramı uzattım, kabindeki denyo şerefsizin bozuk parası kalmadığı için bana direk pasomu sordu, ben de olmadığını söyleyince tam bilet verdi. Ben de orada iyi bi laf saydım ite... Tamam pasosuz indirimli bilet kullanmak belki kurallara aykırı ama hemen önümdeki kişi ile bana farklı muamele yapınca bu adaletsizliğe patlamıştım. 10 sene geçmiş o iti tekrar görsem gene söverim...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    On yıldır toplutaşım konusunda hiçbir şey yapılmadığı yanlış ;sevgili gökçek yirmi yıldır bu konu ile ilgili hiç bir şey yapmıyor.

    Olur mu canim ikaruslarin arasina biraz man aldi. :)

    Trolluk yapayim, melih i oveyim diye aradim aradim ama cidden bi sey bulamadim... :))
  • Öğrenci bileti neden 1.30 diye sorsan desteklerdim sonuna kadar.
    Yani TAM ile ÖĞRENCİ arasındaki fark 40 kuruş mudur?
    Alınan bandrol ücretine karşı olduğumu söyleyemeyeceğim. Sonuçta öğrenci bandrolü hizmetinden faydalanabilmek için 24tl istenmiş ki çok bir ücret değil 60 biniş(30 gün, her gün 2 biniş)ten amorti oluyor.
    35 yaşındayım. Doğma büyüme Ankara'lıyım. Ben öğrenci iken öğrenci bileti fiyatları TAM biletin yarısı kadardı.
    Öğrenci olan arkadaşlar asıl bunu sorgulasınlar.
    1.30 Öğrenci - 1.70 Tam Bilet mantığını açıklasın İ.Melih.
    90'lı yılların başından itibaren metro sözü ile kandırılılan (Önce meşhur sol ve Melih'ten daha İ. Samsun'lu Murat Karayalçın, ardından İ Melih'in kendisi) bir gençliktik. 20 yıl geçti aradan ve hala AŞTİ-DİKİMEVİ, KIZILAY-BATIKENT güzergahları dışında 1 tane ekstra durak yok ise bunu sorgulayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oicero

    Öğrenci bileti neden 1.30 diye sorsan desteklerdim sonuna kadar.
    Yani TAM ile ÖĞRENCİ arasındaki fark 40 kuruş mudur?
    Alınan bandrol ücretine karşı olduğumu söyleyemeyeceğim. Sonuçta öğrenci bandrolü hizmetinden faydalanabilmek için 24tl istenmiş ki çok bir ücret değil 60 biniş(30 gün, her gün 2 biniş)ten amorti oluyor.
    35 yaşındayım. Doğma büyüme Ankara'lıyım. Ben öğrenci iken öğrenci bileti fiyatları TAM biletin yarısı kadardı.
    Öğrenci olan arkadaşlar asıl bunu sorgulasınlar.
    1.30 Öğrenci - 1.70 Tam Bilet mantığını açıklasın İ.Melih.
    90'lı yılların başından itibaren metro sözü ile kandırılılan (Önce meşhur sol ve Melih'ten daha İ. Samsun'lu Murat Karayalçın, ardından İ Melih'in kendisi) bir gençliktik. 20 yıl geçti aradan ve hala AŞTİ-DİKİMEVİ, KIZILAY-BATIKENT güzergahları dışında 1 tane ekstra durak yok ise bunu sorgulayın.

    bence yukarıdaki soruların hepsi sorgulamaya değer ve artırılabilir.

    hocam dediğiniz gibi 1 aydan daha kısa bir sürede paso bandrol bedeli kendini amorti eder ama belediye niye böyle bir lükse sahip oluyor???

    yani önümüze birbirinden beter iki ya da biraz daha seçenek sunuyorlar kötünün iyisini seçmeye zorluyorlar. 1 ayda amorti edilebilyor olması bu bedelin alınması için mantıklı bir açıklama değildir bence. yani benim öğrenci olduğumu belediye mi tasdikleyecek. üniversite bana öğrenci kimliği ve her yıl için bandrol veriyor. bunlar niye yeterli değil.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.