Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 140 bin km geride kaldı. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
674
Cevap
15
Favori
82.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, işçilik kusurları var. Detaylı inceleyemedim daha. Vakit bulunca sağına soluna bakarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Euro ncap testine girse en fazla 3 yildiz alacak hemde yerli uretim arabaya 89.000 vermek :( hemde fiat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Euro ncap testine girse en fazla 3 yildiz alacak hemde yerli uretim arabaya 89.000 vermek :( hemde fiat

    Piyasa diyelim, aynı donanıma sahip rakiplerine 20-30 bin fazla vermeyi gerek görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Aralık 2017; 23:37:39 >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • 3 gun egea kiralamistim antalyada manavgat kemer antalya merkez isparta arasi gittim geldim gayet begendim araci klimasi gayet iyi calisiyor direksiyonu net suspansiyonlari konforlu ve o konfora gore yol tutusu iyi



    Euroncap te 80 le 90 alan arasinda minimal farklar oluyor 2 sene once girseydi 5 yildizi rahat alirdi egea ben sirf prestij olayindan dolayi uzak duruyorum yoksa civicten megane dan aradaki fiyat kadar kotu degil cok dikkatli gozler anlar aradaki farki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Civic i test ettim inanin egea yi kullanmasi daha keyifli civicin limitleri yuksek olsada egea daha fazla keyif verdi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi bütün c segment araçları test ettim ben de, aralarında ahım şahım bir fark yok kesinlikle. Önemli olan insanın içine sinmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Aralık 2017; 14:46:26 >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Kazasız belasız kullanmaniz dileğiyle. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    VARLIĞIMLA MUTLU OLMAYANI
    YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM. . .
    FLUENCE 2014 İCON EDC
    KAYSERİ
  • ilker3838 kullanıcısına yanıt
    Amin hocam, cümlemiz.
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FourierSeries


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Start stopları kapatın...

    Onlar sizin için değil. EPA testinde veriler kağıt üzerinde güzel görünsün diye.

    Genel olarak mı söylediniz yoksa bu araç için mi bilmiyorum ama S&S ben kullanıyorum ve gayet de memnunum özellikle kırmız ışıkta sesten ve titremeden kurtuluyorsunuz (araç Sandero).

    Genel olarak.

    Lada samara sahibiyim. motor sesi olarak Palio dizel ile arasında uçurum var. Sizinkiler daha da iyi buna rağmen, trafikte rölanti sesinden rahatsız oluyorsanız oldukça hassas bir kulağa sahip olduğunuzu söyleyebilirim.


    EPA ya gelince. Epa urban testinde araçlar trafikte oldukça fazla bir süre durarak bekliyor. Stat stop bu testlerde aracı tamamen kapatıyor böylece rakkamlar güzel çıkıyor.

    Lakin gerçek hayatta bu böyle değil. Dahası bu start stop, akü olsun, marş motoru olsun sürekli ek yük bindiriyor. Belki sizin için çok fark etmeyecek ancak o aracın 2. el kullanıcıları için bir sürü masraf demek olacak.

    Yani alt alta toplandığında start stop tüketicinin cebini değil, üreticinin kağıt üstündeki yakıt tüketim değerlerini gözeten bir sistem.

    Kapatabiliyorsanız kapatın.
    _____________________________
    Ford Granada MK2 2.8 V6, Weber 38 DGAS || Lada Samara 1.5 S
    Ryzen 9 7900 64GB Ram, 2 TB m.2, 1.5 TB SSD, 2 TB HDD, 32 2k, Rtx 3060




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux


    quote:

    Orijinalden alıntı: FourierSeries


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Start stopları kapatın...

    Onlar sizin için değil. EPA testinde veriler kağıt üzerinde güzel görünsün diye.

    Genel olarak mı söylediniz yoksa bu araç için mi bilmiyorum ama S&S ben kullanıyorum ve gayet de memnunum özellikle kırmız ışıkta sesten ve titremeden kurtuluyorsunuz (araç Sandero).

    Genel olarak.

    Lada samara sahibiyim. motor sesi olarak Palio dizel ile arasında uçurum var. Sizinkiler daha da iyi buna rağmen, trafikte rölanti sesinden rahatsız oluyorsanız oldukça hassas bir kulağa sahip olduğunuzu söyleyebilirim.


    EPA ya gelince. Epa urban testinde araçlar trafikte oldukça fazla bir süre durarak bekliyor. Stat stop bu testlerde aracı tamamen kapatıyor böylece rakkamlar güzel çıkıyor.

    Lakin gerçek hayatta bu böyle değil. Dahası bu start stop, akü olsun, marş motoru olsun sürekli ek yük bindiriyor. Belki sizin için çok fark etmeyecek ancak o aracın 2. el kullanıcıları için bir sürü masraf demek olacak.

    Yani alt alta toplandığında start stop tüketicinin cebini değil, üreticinin kağıt üstündeki yakıt tüketim değerlerini gözeten bir sistem.

    Kapatabiliyorsanız kapatın.

    Ses o kadar önemli değil de motor üç silindir olduğu için rölantide bazen baya titriyor. Herkes aküye ve marş motoruna verdiği zarardan bahsediyor ama sonuçta sistem her zaman devreye girmiyor, gerekli şartlar sağlanınca devreye giriyor mesela çok sık start stop olursa devreye girmiyor. Önemli olan aküye veya motora ne kadar zarar verdiği ve S&S'den ne kadar tasarruf yaptığınız, eğer yapılan tasarruf zarardan fazlaysa şahsen ben kullanmaya devam ederim. Artı üstüne sunduğu konfor var.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Evet, işçilik kusurları var. Detaylı inceleyemedim daha. Vakit bulunca sağına soluna bakarım.

    Garibime şundan gitti, ben bu parçaların ayrı ayrı boyanıp sonradan takıldığını zannediyordum, anlaşılan öyle değilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cricet -- 3 Aralık 2017; 15:21:31 >
    _____________________________
  • Delifisek.Tux kullanıcısına yanıt
    Kapatacağım hocam, birkaç kişiden daha bu tarz yorumlar aldım. Kafamız rahat olsun. Teşekkür ederim bilgiler için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • niye bir elantra veya cerato almayı düşünmediniz bu fiyatlara 2. el temiz veya üstüne az bir miktarla 0 alabilirdiniz.
    _____________________________

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    - Bilgisayar Mühendisi -
  • stuff2 kullanıcısına yanıt
    2.ele niyetlendim bir ara ama içime sinmedi. Sıfır olmazsa olmaz gibi bişeydi yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • bu aractaki motor ve sanziman 2017 julyettadakiyle ayni mi acaba?
    _____________________________
  • Bu araç dizel mi?
    _____________________________
    "The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
  • un momento kullanıcısına yanıt
    Motor aynı ama şanzıman aynı mı tam bilmiyorum. Fiat dct, alfa tct diyor
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Bu araç dizel mi?

    Evet hocam dizel, niye sordunuz ?
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Tüketimi yüksek de ondan sordum. Aslında sormuş gibi yaptım.
    _____________________________
    "The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Motor aynı ama şanzıman aynı mı tam bilmiyorum. Fiat dct, alfa tct diyor



    anladim hocam buyuk ihtimal aynidir
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.