Bildirim
EFsane kasa LpG
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
burdan herşeyi öğrenebilirsin!!! -
-
quote:
Orjinalden alıntı: hmz53
sevgili dostlarım.. efsane kasa 1.6 motorda lpg ne derece randuman veriyor. artı ve eksileri nelerdir.. memnun kalanlar memnun kalmayanlar.. bilgilerimizi birbirimizle paylaşmaya davet ediyorum sizleri ve Çok teşekkür ediyorum
lpg ye uyum açısından en iyi araçlardan biri.tasarruf açısından size kalmış. yani senede kaç km yapıyorsuz.şu anda bizim arabalar ş.i 10 lt yakıyor.yani 32krş civarında lpgde 20 krş civarı,performans çok bir kayıp yok .bendaha yeni taktırdım şu an için memnunum.1250 ytl 10 taksit simit depo -
bugün 400 km yaptım. 60 ytl yaktı şehirdışı, hız 110-120 civarı
lpg litre fiyatı : 1,76 ytl
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 5 Ocak 2008; 14:03:03 > -
rakamlar uygun.. tabiki lpg ye gelecek zamlar insanı düşündürmüyor değil. türkiyede lpg çılgınlığı var gibi gözüküyor -
quote:
Orjinalden alıntı: utkucay
bugün 400 km yaptım. 60 ytl yaktışehirdışı, hız 110-120 civarı
lpg litre fiyatı : 1,76 ytl
sistem sıralı mı? düz mü? -
düz
tek nokta injeksiyonlu sistem -
quote:
Orjinalden alıntı: ReSuLL
quote:
Orjinalden alıntı: utkucay
bugün 400 km yaptım. 60 ytl yaktışehirdışı, hız 110-120 civarı
lpg litre fiyatı : 1,76 ytl
sistem sıralı mı? düz mü?
Senin araç sanırsam tek nokta enjeksiyolu tip olması lazım yanılıyormuyum yoksa
-
valla süper bi şey uyum konusunda.kmde 190-200 krş yakıyor 1.6 karbüretörlü corolla şehiriçi.taktır düşünme valla.lpg 1770 antalya. -
yazın şehiriçi çok rahat bi şekilde 9lt/100km yakıyor benim araba. yani 158ykr
(lpg litre fiyatı : 1,76 ytl) -
2 ay önce 95 1,6 xei sattım. lpg yeni taktırmıştım. sıralı olmayan normal tiplerden. Performans da çok az düşüklük gördüm ama yakıt yönünden en az %40 tasarruf edersin. -
bana göre performanstaki tek düşük yön benzine nazaran aynı hızla ilk hızlanmayı yapmıyo olması ki sıralı değilse bu her araçta olur bildiğiniz üzere.. sadece 1 saniye civarında bi daha geç gaz yeme oluyor diyebilirim bence.. ama hepinizin bildiği üzere aracımız çok seri olduğu için bu kayıp neredeyse hissedilmiyo ve bu tip lpg kiti kullanımında bile bir çok arabayı geride bakıyo performans açısından.. ekonomi açısından baktığınızda ise örnek veriyim.. geçen ankara konya gittik arabada hepsi yetişkin 5 kişi var 90-100 arasıra 110 kullanımda 1 litre gaz ile 11.7 km gittim içinde beç kişi var dikkat.. aceba diyorum kendi kendime sıralı sistem olsa 1 litre gaz ile yaptığım km artar mı yoksa sadece çekişte mi faydası olur?? var mı bu konuda bilgisi olan.. -
quote:
Orjinalden alıntı: ReSuLL
bana göre performanstaki tek düşük yön benzine nazaran aynı hızla ilk hızlanmayı yapmıyo olması ki sıralı değilse bu her araçta olur bildiğiniz üzere.. sadece 1 saniye civarında bi daha geç gaz yeme oluyor diyebilirim bence.. ama hepinizin bildiği üzere aracımız çok seri olduğu için bu kayıp neredeyse hissedilmiyo ve bu tip lpg kiti kullanımında bile bir çok arabayı geride bakıyo performans açısından.. ekonomi açısından baktığınızda ise örnek veriyim.. geçen ankara konya gittik arabada hepsi yetişkin 5 kişi var 90-100 arasıra 110 kullanımda 1 litre gaz ile 11.7 km gittim içinde beç kişi var dikkat.. aceba diyorum kendi kendime sıralı sistem olsa 1 litre gaz ile yaptığım km artar mı yoksa sadece çekişte mi faydası olur?? var mı bu konuda bilgisi olan..
eğer bizim araçlarda cut-off varsa sıralı sistem ile biraz daha az yakmak mümkün olabilir
-
geçenlerde bi topic amıştım varmı efsanerde cut of diye ce gelen cevap olduğu yönündeydi hatta ben bu yeni araçlarda var cut off deyişine takmıştım da bu yeni den kasıt ne diye sormuştum.. orda bi arkadaş tek nokta enjeksiyonlu doğanlarda (ya da kartal da olabilir) bile olduğunu söylemişti..
ama asıl mesele cut off olduğundan az yakabileceği olayı değil aldığı yakıtı pistonlara daha verimli ve daha oranlı göndereceği için sıralı sistemde az yakma ihtimali.. çünkü sıralı da taksan normal boğazdan bir sistem de taksan her iki uygulama da gaz kelebeğinden önce olmuş oluyo ve cut off sistemi gaz kelebeği ile ilgili bişey.. belli bir devirden yukarda gaza basmadığında gaz kelebeği yakıt göndermiyo.. benim bilgilierim bu yönde yani..
hep merak ettiğim bi başka mevzu da benzinli araçlarda (karbüratörlüde öyleydi ama enjeksiyonluda da öyle olduğunu düşünüyorum) motora giden benzin fazla geldiğinde bu fazla benzinin benzin deposuna tekrar gönderen bi tahliye olayı var.. yani yakmadığın benzin depoya geri dönüyo.. bu sistem lpg de yok bildiğim ve tespitlerim kadarıyla.. bu da bi bakıma gaza ne kadar basarsan depodan o kadar gaz çıkar ve çıkan gaz geri dönmeyeceği için geri dönüşü olmayan bu gazın yanmasa bile eksozdan atılması demek ki bu da yakıtı artırıyo..
bu konudaki düşüncem doğru mu? olayı bilen arkadaşlar açıklama yaparsa sevinirim..
quote:
Orjinalden alıntı: utkucay
quote:
Orjinalden alıntı: ReSuLL
bana göre performanstaki tek düşük yön benzine nazaran aynı hızla ilk hızlanmayı yapmıyo olması ki sıralı değilse bu her araçta olur bildiğiniz üzere.. sadece 1 saniye civarında bi daha geç gaz yeme oluyor diyebilirim bence.. ama hepinizin bildiği üzere aracımız çok seri olduğu için bu kayıp neredeyse hissedilmiyo ve bu tip lpg kiti kullanımında bile bir çok arabayı geride bakıyo performans açısından.. ekonomi açısından baktığınızda ise örnek veriyim.. geçen ankara konya gittik arabada hepsi yetişkin 5 kişi var 90-100 arasıra 110 kullanımda 1 litre gaz ile 11.7 km gittim içinde beç kişi var dikkat.. aceba diyorum kendi kendime sıralı sistem olsa 1 litre gaz ile yaptığım km artar mı yoksa sadece çekişte mi faydası olur?? var mı bu konuda bilgisi olan..
eğer bizim araçlarda cut-off varsa sıralı sistem ile biraz daha az yakmak mümkün olabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReSuLL -- 9 Ocak 2008; 13:12:48 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: hmz53
sevgili dostlarım.. efsane kasa 1.6 motorda lpg ne derece randuman veriyor. artı ve eksileri nelerdir.. memnun kalanlar memnun kalmayanlar.. bilgilerimizi birbirimizle paylaşmaya davet ediyorum sizleri ve Çok teşekkür ediyorum
BENDE 1.6 GLİ DE ALDESA KİT MİKSERLİ SİSTEM VAR NO PROBLEMM
JAPON ARAÇLARVE TOYOTA LAR LPG YE EN UYGUN ARAÇLARDIR.BENZİN DEKİ GİBİ ÇEKİŞ +SÜRAT VAR -
Bu kasa LPG'ye çok uyumlu. Sıralı sistem mutlaka daha iyi ama, bu kasaya düz sistem bir tüp takılırsada sorunsuz kulanırsınız. Böyle bir sistemde 600 YTL civarı takılabiliyor. Arkadaşımın arabada düz sistem vardı ve en ufak problem yaşamadı. Benim arabamda 16 valf enjeksiyonlu (imzamdaki araç) ve düz sistem tüp var, 30 bin km yol gitiim, halen en ufak problem yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mukeya -- 10 Ocak 2008; 22:33:29 > -
ortalama 0,160-,165 ytl.yakıyorum, lpg litre fiyatı marmariste 1,76 ytl. sıralı sistem lovato, 13.000 km.dir sorunsuz ve gayet memnunum, arabama binenler lpg.li dediğimde şaşırıyor,,,çekiş süper,yakıt süper, arabam süper... daha ne isteyeyim. lpg.ye geçmek isteyenler hiç düşünmesin bence, şiddetle tavsiye ederim...
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- geri viteste giderken sürtme sesi
- toyota corolla 1.4 d-4d yorumlar
- toyota corolla 1.6 motor ömrü kaç km
- marşa basıldığında tık diye ses gelip marş motoru çalıştırmıyorsa sebebi aşağıdakilerden hangisidir
- toyota corolla anahtardan cam kapama
- toyota corolla 2022 fiyat listesi
- toyota corolla gr
- 2022 model toyota corolla
- toyota highlander türkiye fiyatı
- toyota corolla 2023 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X