![]() Eşleşen üniversiteler belli oldu . Sadece belli bölümler için geçerli . Örneğin Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesindeki öğrenciler Hacettepe Tıp, Hacettepe Bilgisayar Mühendisliği gibi bölümlerden ders alabilecek. Veya Munzur üniversitesindekiler İtü kimya mühendisliği veya Hacettepe psikoloji bölümünden ders alabilecekler Edit : Eşleştirilen üniversiteler kütüphane, uygulama alanı, atölye, laboratuvar vb. imkanları ortak kullanacak ve öğrenci kulüpleri ortak faaliyetler gerçekleştirecek. Eşleştirilen üniversitelerden kıdemli olanının profesör ve doçent unvanına sahip öğretim üyelerinin genç üniversitede eğitim vermesi taahhüt edilmiş. Öğretim elemanları seminer, ders verme gibi durumlar için karşılıklı olarak görevlendirilebilir. Genç üniversite öğrencilerinin staj, ders alabilme, rotasyon gibi eğitimlerinin kıdemli üniversitede yürütülmesi konusunda mutabakata varılmış Kaynak : https://www.hacettepe.edu.tr/hakkinda/protokol/ErzincanBinaliYildirim280121.pdf Edit2 : Yök başkanının bugün yaptığı açıklamaları ekliyorum. Dersler pandemi süresince online, daha sonra yüzyüze gerçekleştirilecek. Genç üniversitelerden 170 bin öğrenci bu projeden yararlanacak. (Ortalama olarak kıdemli üniversite başına 14 bin öğrenci düşüyor) ![]() Edit3 : Genç üniversitelerin öğrencileri kıdemli üniversitelerin eğitim programlarında verilen derslerden yararlanabilecek ![]() Edit 4: Projenin tanıtım videosu. Yüksek Lisans ve Doktora da projeye dahil denilmiş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalimantero -- 23 Şubat 2021; 11:34:5 > |
(EDIT 4 )YÖK ANADOLU PROJESİ EŞLEŞEN ÜNİVERSİTELER (Munzur-Hacettepe , Bartın - İTÜ, Siirt - GTÜ )




-
-
İtü EHM ' deki dersleri Bartın Üniversitesindekilerle nasıl ortak seviyeye getirecekler merak ediyorum
-
üni sınavı zekayı ölçmez ki öyle demiyor muydunuz
o yüzden ordaki öğrenci üstün anadolu okuyan öğrenci altta demek saçma olmaz mı sonuçta zekayı ölçmeyen bir sınava giriyoruz
-
Ölçmüyor diyen hatalıdır, zekanın etkisi var. -
recep tayyip erdoğan üniversitesi nerde
-
Ders alma olayı nasıl olacakmış -
Üniversite sınavı tek başına zekayı ölçmez ve üstün-alt diye bir ayrım yapmıyorum ama İtü ' de okuyan adam bile o kadar altyapısına ve çalışma disiplinine rağmen Ehm ' deki derslerden zar zor geçerken Bartın ' daki adamın o altyapıyla ve çalışma disipliniyle başarılı olması mucize olur. Bu türev integral bilmeyen adama diferansiyel denklemler öğretmeye çalışmak gibi bir şey
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-523C67B3C -- 4 Şubat 2021; 16:13:22 > -
Köklü üniversiteleri düşürmeye devam Reis, İtü zaten mahvoldu yine bize kitlemişler bir şeyleri. Bunlar yakında lisede getirdiler ya sınavsız bak görün yazıyorum buraya 2-3 yıla onu üniversiteye getirecekler eğitimli nesil istemiyorlar karman-çorman bir şeyler yapıp duruyorlar.
-
Hocalar eğitim verecekse sınav sorularının da aynı zorlukta olması gerekiyor ama bu sefer de dersi kimse geçemez
-
Amaclari bu zaten, seviyesini/kalitesini dusurdukleri universiteleri en dibe cekmek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerçekten itü şamar manyağı oldu. Niye böyle anlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kankim sen gitmiyo muydun kal bence de -
bütün dersleri alabiliyorsak hiç kasmıcam bartın üni yazacam -
Mesele zekadan çok sorumluluk bilinci bence. Evet dezavantajlı aile arkaplanına sahip insanlar var. Bu yüzden üniversite sınavlarında istedikleri başarıyı elde edemiyorlar, bunun farkındayım ve onları tenzih ediyorum. Bu konuda da herkesi farkındalığa davet etmek istiyorum. Sorumluluk bilinci ile kast ettiğim belli bir frekansta çalışma disiplini kısaca öz disiplin. Bu kolay elde edebilen bir karakter özelliği değil. Ancak elbette yukarıdaki uygulamanın altında iyimser amaçlar aramıyorum. Bilakis zorla (ilk-ortaokul-lise eğitim felsefesi) ‘avamlaştırılan’ kitlelere ‘umut’ imkanı tanıyıp ilk, orta öğretimde zorla ‘avamlaştıramadıkları’ kitleleri ‘zapt etme’ gibi bir amaç görüyorum ben arkasında.
Her insan topluluğunun bir vasatı vardır. Vasatların kendi aralarındaki seviyeler ise değişiklik gösterir. Amaç vasatın seviyesini yukarı taşımak olması gerekirken vasatın seviyesi daha da aşağı çekilmek isteniyor. Peki neden? Vasatı yukarıya taşıyacak insan kaynakları yok da o yüzden. (Tabii ki vasatın düşüklüğünden elde edilecek kârlar da var.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JusteMilieu -- 4 Şubat 2021; 17:0:13 >
-
Etkisi var ama üst düzeylere çıkmak için. Onun dışında sınavın %90ı şans ve kontrol. Bu gözler ne kadar çok zeki insanların düşük derece, ne kadar çok aptalların ilk 5k yaptığını gördü. -
Tahminimce 1 ders için şehir değiştirilemeyeceğine göre muhtemelen dönemlik , senelik o üniversitelerin öğrencisiymiş gibi okuyacaklar . Ayrıca eşleştirilen üniversiteler projelerini ortak yapacaklarmış
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalimantero -- 4 Şubat 2021; 17:53:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bartının puanları tavan yapar seneye
-
Hocam sizin netler baya iyiydi geçen sene. Nerede okuyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Köklü üniversiteleri düşürmeye devam Reis, İtü zaten mahvoldu yine bize kitlemişler bir şeyleri. Bunlar yakında lisede getirdiler ya sınavsız bak görün yazıyorum buraya 2-3 yıla onu üniversiteye getirecekler eğitimli nesil istemiyorlar karman-çorman bir şeyler yapıp duruyorlar. |
Ölçmüyor diyen hatalıdır, zekanın etkisi var.
|
Amaclari bu zaten, seviyesini/kalitesini dusurdukleri universiteleri en dibe cekmek. |
Üniversite sınavı tek başına zekayı ölçmez ve üstün-alt diye bir ayrım yapmıyorum ama İtü ' de okuyan adam bile o kadar altyapısına ve çalışma disiplinine rağmen Ehm ' deki derslerden zar zor geçerken Bartın ' daki adamın o altyapıyla ve çalışma disipliniyle başarılı olması mucize olur. Bu türev integral bilmeyen adama diferansiyel denklemler öğretmeye çalışmak gibi bir şey |
Mesele zekadan çok sorumluluk bilinci bence. Evet dezavantajlı aile arkaplanına sahip insanlar var. Bu yüzden üniversite sınavlarında istedikleri başarıyı elde edemiyorlar, bunun farkındayım ve onları tenzih ediyorum. Bu konuda da herkesi farkındalığa davet etmek istiyorum. Sorumluluk bilinci ile kast ettiğim belli bir frekansta çalışma disiplini kısaca öz disiplin. Bu kolay elde edebilen bir karakter özelliği değil. Ancak elbette yukarıdaki uygulamanın altında iyimser amaçlar aramıyorum. Bilakis zorla (ilk-ortaokul-lise eğitim felsefesi) ‘avamlaştırılan’ kitlelere ‘umut’ imkanı tanıyıp ilk, orta öğretimde zorla ‘avamlaştıramadıkları’ kitleleri ‘zapt etme’ gibi bir amaç görüyorum ben arkasında.
Her insan topluluğunun bir vasatı vardır. Vasatların kendi aralarındaki seviyeler ise değişiklik gösterir. Amaç vasatın seviyesini yukarı taşımak olması gerekirken vasatın seviyesi daha da aşağı çekilmek isteniyor. Peki neden? Vasatı yukarıya taşıyacak insan kaynakları yok da o yüzden. (Tabii ki vasatın düşüklüğünden elde edilecek kârlar da var.) |
kankim sen gitmiyo muydun kal bence de
|
Edit : Eşleştirilen üniversiteler kütüphane, uygulama alanı, atölye, laboratuvar vb. imkanları ortak kullanacak ve öğrenci kulüpleri ortak faaliyetler gerçekleştirecek. Eşleştirilen üniversitelerden kıdemli olanının profesör ve doçent unvanına sahip öğretim üyelerinin genç üniversitede eğitim vermesi taahhüt edilmiş. Öğretim elemanları seminer, ders verme gibi durumlar için karşılıklı olarak görevlendirilebilir. Genç üniversite öğrencilerinin staj, ders alabilme, rotasyon gibi eğitimlerinin kıdemli üniversitede yürütülmesi konusunda mutabakata varılmış |
Gerçekten itü şamar manyağı oldu. Niye böyle anlamadım. |
Yök başkanının açıklamalarını ekledim. Dersler pandemi süresince online, daha sonra yüz yüze gerçekleştirilecek. Genç üniversitelerden 170 bin öğrenci bu projeden yararlanacak. (Ortalama olarak kıdemli üniversite başına 14 bin öğrenci düşüyor) |
Benzer içerikler
- raunt cevap anahtarı pdf
- gre sınavı örneği
- pkob fasikül
- apotemi 15 tyt türkçe deneme cevap anahtarı
- hukuk okumak mantıklı mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X