Şimdi Ara

Ecufast Fiyat 600 Lira Uygun mu ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
2
Favori
70.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kayra39 kullanıcısına yanıt
    Ayni olup olmadigini bilmiyorum ve bununla ilgili sorsanizda pug.tr ye cevap verebileceklerini dusinmuyorum.Amma size kisaca sunu soylemek isterim.Golf 5 teki 2.0tsi motor standart olarak 200hp idi.Su an devamli en cok kullanilan performans motorlarindan biridir ki su anda non-stop kullanilmakta.Golf 5 200 hp idi standardi ve 280nm tor uretiyor bu unite .Anniversary versiyona ozel 230hp ve 300nm lik bir versiyon urettiler.Bu uretim icin yani guc artisi icin vw ;piston,piston kolu,silindir kafasi ve segmanlari artan guce ve olusacak extra isiya mukavim parcalar ile degistirmistir.Bakin gucte %10 ,torkta ise sadece %6,8 artisa yaptiklari bir unite icin bu degisiklikleri yapma ihtiyaci hissediyor bu muhendisler.Bu kadar ufak artis icin ki bu firma kendine neden ek maliyet getirsin ayni dayanikliligi saglayacagini dusundigu bir motor icin.Onlar bizim cikari olan usta veya firmalar gibi iskembeyi kubradan atip %30-40 artisi bir sey olmaz diye yapmiyorlar.

    Karar biraz dusunebilen kisilerindir.

    Iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ecofast yazılımı tavsiye etmiyorum aracıma yaptırdım şehir içi kullanım lar da sıkıntı yok .
    Ama uzun yolda uzun süre kullanımda araç gidiyor diye basın gaza aracınız birde yüklü olsun bakın ne oluyor.
    Motor gitti 12.000 tl ye patladı bana .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinan kuran

    Arkadaşlar ecofast yazılımı tavsiye etmiyorum aracıma yaptırdım şehir içi kullanım lar da sıkıntı yok .
    Ama uzun yolda uzun süre kullanımda araç gidiyor diye basın gaza aracınız birde yüklü olsun bakın ne oluyor.
    Motor gitti 12.000 tl ye patladı bana .
    gecen andaval firmanın biri 1.2 84 bg aracımın güçünün fabrikadan kapatıldığını ve yazılımla çözeceğini söyledi motorun canı belli nerden bulacaksın diyorum yazılım diyor arabada turbo yok yaptır parayı al sonrada yok bu yok şu benim arkadaşlardanda motoru eline alanlar oldu gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinan kuran

    Arkadaşlar ecofast yazılımı tavsiye etmiyorum aracıma yaptırdım şehir içi kullanım lar da sıkıntı yok .
    Ama uzun yolda uzun süre kullanımda araç gidiyor diye basın gaza aracınız birde yüklü olsun bakın ne oluyor.
    Motor gitti 12.000 tl ye patladı bana .
    Hocam şöyle bişey anlatmak istiyorum

    Yurt dışında belirli araçlarda bu yazılım işleri yapılıyor ve sağlıklıda oluyor ama bizim dikkat etmediğimiz hususlar var.

    Adamlar yazılım ile upgrade ettikleri aracın bir çok mekanik parçasınıda değiştirip gücünü arttırıyorlar. Yaptıkları mekanik yükseltmeler yazılım ile güç artırımını olumlu sonuçlandırıp güzel bir performans almayı sağlıyor. (Japonya ve bazı ülkelerde bütün araçlara belirli bir hız limiti koyuluyor, bu limitleri de yazılım ile açıyolar ancak bu bir performans yükseltmesi değildir.)

    Bizde ise olaylar böyle değil

    Gidiyoruz bi ton para verip aracı belirli bir kapasiteye çıkartıyorlar ve hiç bir mekanik yükseltme olmuyor. Unuttuğumuz ise araçlarmızdaki motorların üzerinde yapılan mühendislik çalışmaları.

    Bir motor tasarlanır ve imalata gelmeden sanal olarak çeşitli analizler yapılarak, tasarım aşamasında motorun limitleri belirlenir. Bu analizlerdeki en önemli sonuçlardan biri de stress sonucudur. Stress ürünün ömrünü belirler, imal edilicek ürünün malzemesine göre belirli miktarda bir stress değeri yakalaması gerekmektedir.(ideal sınırların içinde kalması daha yavaş yıpranması anlamına gelmektedir)

    Bizim elimize adam 136 HP motor veriyorsa,belirli bir mühendislik çalışması sonucunda veriyor.

    Biz gidip bu motoru 150 HPye çıkarttığımızda motorun stress seviiyesi de artacak ve böylece motor ömrü kısalacaktır.




  • AlphaScramble kullanıcısına yanıt
    bizdeki yazılım işi yapanlar kendilerini bir amg firması ile eş değer tutuyor alınan gücü mekanik olarak desteklemeden sonuç hüsran ama bunu anlatamazsın malı satacak sonrası ne önemli değil amg nin bir tesisine bak birde bizimkinlerin iki arabalık bakkaldan bozma dükkanına yazılımı mekanikle nasıl desteklendiğini bu firmaların yaptıklarına baksa öğrenecekte öğrenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler kardeşim Octavia 1.6 TDI 105 lik motoru 2 sene önce 140hp çıkartmıştı. 2 senedir eşek gibi kullanıyor arabada performansında olsun moturunda olsun tık yok bu kadar tartışma olmuş konuyu gördüm yazayım dedim.
  • 1.3 multijet 75 ve 95 arasındaki tek fark turbo diye biliyorum. 95 olanında değişken geometrili turbo var. 75 olanda normal. Arada 20 beygir oynuyor.

    Arkadaşlar cıvata hesabı vs konuşmuş tamamda. Bir araçta birden fazla motor çeşidi oluyor diye o aracı komple baştan yapmıyorlar her motor için. Belli bir yere kadar yazılım çok sıkıntı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinan kuran

    Arkadaşlar ecofast yazılımı tavsiye etmiyorum aracıma yaptırdım şehir içi kullanım lar da sıkıntı yok .
    Ama uzun yolda uzun süre kullanımda araç gidiyor diye basın gaza aracınız birde yüklü olsun bakın ne oluyor.
    Motor gitti 12.000 tl ye patladı bana .
    bu yorumu yapmak için üyelik alıp bir daha gelmedin mi foruma mübarek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhamnet

    bu yorumu yapmak için üyelik alıp bir daha gelmedin mi foruma mübarek?

    Alıntıları Göster
    Yüksek ısıdan dolayı segmanları kaynamış. 12.000 tl motor masrafı yapmış. Yalnız hangi araca ,hangi motora yazılım yaptğını yazmamış.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.