Şimdi Ara

Ecufast Fiyat 600 Lira Uygun mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
2
Favori
70.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu doğru yerde mi bilmiyorum. Adana bayii kampanya yapmış 600 lira teklif etti ve gizli özelliklet açma hediye. Fiyat nasıl ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı motora farklı beygir verse de diğer aksamların yapısı farklı oluyor.

    136 beygir olacak motordaki piston kolu, motor kapağı, eksantrik mili, subap, vs. bunlar 260 HP olan motordaki ile ayni değil diye biliyorum ben.



    Bir çok modelde D segmenti ağaçtaki ekran C segmenti olan modele de koyuluyor.

    Bakıyorsun ikisi de 260 son hız gösteriyor.

    Ama D segmenti 250 yaparken C segmenti 210 u geçemiyor.

    Her model için ekran hazirlama maliyetinden kaçmak için aynı ekranı koyuyor.

    Motorda da öyle. Bir motor dizayn ediyorlar. Yapı şekline dokunmadan belli başlı alanları değiştirip farklı güç alabiliyor.



    120 kg olan bir halterci koparmada 160 kg kaldırabilir ve 20 sn tutabilir.

    Sen 95 kg birine steroid basarak 160 kg yi kaldirmasini istersen kaldırır, ama uzun süre tutamaz.

    Yazılım da böyle birşey.
    ortada bir muhendis muhabbeti dönmüş de otomotiv piyasasında kararları mühendisler almaz, bunu atlamışsınız

    mühendis maliyete ve şartlara göre geliştirir o kadar, buna karar verenler maliyet şu kadar olacak ömrü bu kadar olacak dediğinde ki sistem aynen böyle işliyor, ona göre geliştirir

    farklı güç veren aynı motorlar da aslında çoğunlukla aynıdır, öyle sanıldığı gibi bir farklılık yok, çok ekstra güç alanlarda fark var ama 40-50 beygir güç farklarıyla sunulan motorlar birebir aynı genelde, bu da pazarlama gereği, önce aracı 10 liraya çıkardın diyelim, güçsüz olanı 10 liraya sunacaksınki güçlüyü 15 e satabilesin, tek bir araç çıkarıp güçlü deyip 15 e satarsan satamazsın, önüne bir ucuz alternatif koyarsan pahalı olan değer kazanır, böylece hem aynı motoru kullanıp maliyet avantajı olur, hem de bu sayede ederinden fazlaya satılır, bu klasik ve her zaman işe yarayan bir yöntemdir

    fiyat konusunda da ülke şartlarına göre normal, bilen için aşırı pahalı, yazılım çekip yüklemek için cihaz zaten taş çatlasın 300-400 lira, gizli özellik açmak için cihaz 100 lira, yazılımı da yurtdışından alsan 200 lira civarı birşey
  • Baya güzel fiyat hocam hangi araca yaptıracaksınız?
  • Güzel ama bunu yapan kişi ne derece iyi bu konuda önemli olan o gerekirse 100 200 olsun iyi yapan yer olsun yoksa arabanıza yazık olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam araç ne? Gizli özellik dedikleri ne ?
  • 2013 Leon 1.6 105 beygir. Yazılımla 140 beygir olacak. 240 torktan 320 tork olacak. Ecufast bayilik olarak ne kadar kötü olabilir ki ? Bir de 15 gün süre var memnun kalmazsan para iadesi oluyor.



    Gizli özellikler araçta aslında olan ama kapalı gelen özellikler. Bunları açıyorlar. 50 lira filan o da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kepirlikerem -- 9 Şubat 2017; 17:19:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün benzer bir fiyata istanbulda yaptırdım. DrEcu yazılım. Şimdilik memnunum araç daha rahat ivmeleniyor daha rahat gidiyor gibi geldi ama öyle çokta bir farkı yok önceki halinden bence. %30 performans artışı olacağı söylendi bana ancak bence %30'luk bir artış söz konusu değil. Yine de ilerleyen zamanda daha rahat anlarım diye düşünüyorum. Henüz 100drn yukarı çıkma fırsatım olmadı. Benşm de aracım 1.2 tsi leon bu arada 2015 model 110 beygirlik versiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazilimin oncesinde ve sonrasinda imkaniniz varsa dyno'ya cikarin araci. sadece yazilimla 1.6 motordan 80nm tork almak reklam bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyat guzel. beygiri fazla artirip sonra motoru eline alma. kararinda yaptır. gizli ozellik ben de merak ettim.
  • Gizli özellikler öyle çok ahım şahım şeyler değil hocam. Nete yazınca her araç için hangi özellikler olduğunu görebilirsiniz



    Bu zamana kadar yaptırıpta kötü yorum yapan görmedim ben.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    ARGEDE binlerce mühendis çalıştıran firmaların yapamadığını sanayideki 3-5kıytırık yazılımcı yapıyormuş helaaaal.
    Para tuzağı arkadaşlar. Sonra neden şanzıman dağıldı, elektronik sistem çöktü yolda kaldım vs demeyin

    O mühendislerin uyması gereken kıstaslar var lütfen bilmeden yorum yapmayalım. Her gelen normda aynı motor bloğunu 5-10 beygir kısmak ARGE oluyor heralde. Sizce 1.6 litre turbo motorların 100-110 bg olmasının sebebi ne?

    Konu sahibi 'vag-com leon' diye aratırsanız gizli özellik dedikleri farklı modları vs görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRK Sigorta -- 9 Şubat 2017; 19:11:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben biliyorum hocam gizli özeliklerin ne olduğunu, bilmeyenler için yazmıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boşuna o kadar okuşumunuz, arkadaş çok doğru birşey demiş

    bende size sunu sormak istiyorum, psa grubunub 1.6 turbo motoru,bircok aracta kullanılıyor, misal bmw 3.16da 136bg, bmw 3.20de 184bg, peugeot rczde 260BG gibi, fabrika salak mıda 130bglik guc alınan motoru 260bg ile yolluyor :)
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Aynı motora farklı beygir verse de diğer aksamların yapısı farklı oluyor.

    136 beygir olacak motordaki piston kolu, motor kapağı, eksantrik mili, subap, vs. bunlar 260 HP olan motordaki ile ayni değil diye biliyorum ben.



    Bir çok modelde D segmenti ağaçtaki ekran C segmenti olan modele de koyuluyor.

    Bakıyorsun ikisi de 260 son hız gösteriyor.

    Ama D segmenti 250 yaparken C segmenti 210 u geçemiyor.

    Her model için ekran hazirlama maliyetinden kaçmak için aynı ekranı koyuyor.

    Motorda da öyle. Bir motor dizayn ediyorlar. Yapı şekline dokunmadan belli başlı alanları değiştirip farklı güç alabiliyor.



    120 kg olan bir halterci koparmada 160 kg kaldırabilir ve 20 sn tutabilir.

    Sen 95 kg birine steroid basarak 160 kg yi kaldirmasini istersen kaldırır, ama uzun süre tutamaz.

    Yazılım da böyle birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 9 Şubat 2017; 20:56:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gizli olduğu için söyleyemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Gizli olduğu için söyleyemem

    Neyi hocam ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımla yükseltme sanayinin her alanında oluyor. Makine müh. arkadaş ihtiyatlı davranmakta yarar var diyor ama bir çok kişi sınırlarda kullanmak ister. Yıllarca işlemcilere OC yaptık, sanayide kullanılan CNC tezgahlarda bile yazılımla ekstra özellikler ve performans artışı geliyor. Neden arabada olmasın?

    Bunlar iyi günlerimiz elektrikli araçlar kullanılmaya başlandığında iş çığırından çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    ARGEDE binlerce mühendis çalıştıran firmaların yapamadığını sanayideki 3-5kıytırık yazılımcı yapıyormuş helaaaal.
    Para tuzağı arkadaşlar. Sonra neden şanzıman dağıldı, elektronik sistem çöktü yolda kaldım vs demeyin

    o çalışan mühendisler emisyon değerlerini minimum tutmak için çalışıyor ve min.salınım ile optimum güç üreten motorlar üretmek amacındalar ama performans isteyen bir kişi için salınımın,emisyonun hiçbir önemi yoktur ve emisyondan feragat edilerek motorun kaldırabileceği güçlere çıkarmakta bir sakınca yok.
  • Araç dsg ise o torku kaldıramaz haberiniz olsun, getrag 250 torka kadar dayanabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılımı kötüleyen arkadaşlara;



    Sağlam bir mappingde sorun yoktur. Aynı motor 136 lıkta 170 likte var mesela aynı firmada. Bu emisyon vs gibi kurallardan dolayı model çeşitliliğinden dolayı böyle küçük farklar olabilir motora göre tabiki. 110 bg araba 170 bg olucak hatasız olucak zor iş. Ki 140 bg arabayı 180-190 civarı diye sallayanlar var. Öldürmediğiniz sürece iyi bir yazılım yapılabilir ama değer mi değmez bana göre. (Bmw için değer diyebilirim 136 lık motor için)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tadında yapılabilir bence. Mühendisler tabi ki iyi biliyor ama emisyon normları ellerini kollarını bağlıyor. 250-270 nm'lik bi araç 300-320 nmden fazla yüklenmemeli bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.