Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (361. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Benim bakıp da anlayabildiğim bir sıkıntı yok, belki robot takıldı dese bile tam oturmuyor olabilirim öyle değil mi? Başka benim de aklıma bir sebep gelmiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ali Hocam , sizin derin bilgi ve tecrübenizle yaptığınız katkıların yanında bizim yaptığımız destek okyanusta bir damladır.


    Size Kutadgu Bilig'den yaptığınız büyük vazifeyi anlatan bir söz yazayım.

    "Bütün iyilikler bilginin faydasıdır. Bilgi ile göğe dahi yol bulunur.


    İşte sizin yaptığınız tam budur Ali Hocam.

    Asıl biz size teşekkürü borç biliriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Minnettarım, teveccühünüz efendim.

    Saygılarımla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 22 Aralık 2021; 21:18:13 >
  • Arkadaşlar t9 aivi aldım ama programda sürekli offline'a düşüyor. Programda en az 10 saniyelik lag var gibi, nereye tıklarsam en az 10 saniye sonra alıyor ve sürekli hata veriyor.

    Aynı programı t8 aivi de kullanıyorduk hiç sorun yoktu.

    Sildik yeniden yükledik, robotu defalarca baştan kurduk düzelmedi.

    Şu hata ve türevlerini veriyor:


    Alıntı

    metni:
    Data Submission Timed Out
  • IraArel kullanıcısına yanıt

    aynı durumu 1-2 ay önce yaşamıştım. modemi resetledim düzeldi.

  • enrealman E kullanıcısına yanıt
    Bir çok şey denesim bunu yapmak aklıma gelmedi. Bir deneyeyim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • IraArel kullanıcısına yanıt
    Türknet İnternet kullanırken benzerini yaşayıp yazılıma kızıyordum sonra iss yi değiştirdim sorun çözüldü. Hangi iss yi kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • milenicom kullanıyorum ancak bi gün öncesine ladar t8 aivi kullanıyorduk hiç bi sıkıntı olmamıştı. nedense t9 aivi de bu sorunlar oldu

  • Arkadaşlar iyi akşamlar. Osmo 950 ile ilgili bir sorum olacak. Bazen harita bu cihazlarda sapıtıyor malum. Daha önceden 1 2 kere haritayı silmeden ilk haritaladigi hale çevirmiştim ama şu an nereden yapıldığını bulamıyorum. İlk haline döneyim derken sürekli siliyorum.
    Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MErhaba Arkadaşlar,


    Ecovacs T8 kullanıyorum yaklaşık bir aydır. Son 2 haftadır cihaz offline moduna düşüyor. Cihazın yanına gittiğimdede ışığı yanıp sönmüyor. Mecbur kapatıp açıyorum bu şekilde tekrar online oluyor. Sinir bozmaya başladı bu durum bir kaç arkadaş benzer sorun yaşamış gibi sanki ama tam anlamadım benle aynı sorunmu farklımı


    Güncelleme; Sorunun Çözümünü buldum. Benim evimde Mesh Wifi sistemi mevcut. İlk kurulum yaparken sadece ana modemi açık tutup kurulumu tamamlayınca sorun kalmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mstfshnksk -- 30 Aralık 2021; 9:22:30 >
  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt

    Benim pil öldüğü için iade edeceğim. Yedek parça almistim. İstanbul içi elden maliyetine verebilirim hocam

  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt

    Hepsirobot.com

  • Ozmo 950 de haritam kayıtlı. Sorunsuz kullanıyorum makinaya temizlik yaparken cihazı kapatıp, filtreyi fırçalarını temizliyorum.Dock ünitesinin 1 metre gerisinde cihazı açıp docka gönderiyorum.Ancak bu aralar docka gitmesine rağmen haritada robotun kendini göremiyorum.Kayıtlı haritamda dock gözüküyor ama robot yok. Robot gözükmeyince bu seferde auto mod da çalışır gibi davranıyor.Haritam kayboluyor sonra tekrar aynı işlemleri yapıp robot haritada gözükünce sağlıklı kullanabiliyorum.Yazılımla mı oynadılar ne yaptılar bu sorun çıkmaya başladı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selim20 -- 28 Aralık 2021; 10:26:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni harita çıkarttığında delete cache dendi sanırım tam yerine bakarım istiyorsan ama geçen yazdım muhtemelen genel problem var son güncellemeden sonra eskiden kalan haritalar sorun çıkarıyor kişisel tespitim bu şekilde. Silip tekrar haritalama ile çözdüm ben o sıkıntıyı.


    @selim20




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagatai -- 28 Aralık 2021; 12:50:45 >
  • flaminks09 F kullanıcısına yanıt

    özelden yazdım bakarsanız

  • Ozmo 950 için elinde fırça ve filtrelerden olup satmayı düşünen arkadaşlar varsa benimle iletişime geçebilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Forumu uzun zamandır takip edemiyorum. Ozmo 950 modeli için haritalama sorunu çözüldü mü? Haritalar üst üste biniyor. Katlanıyor. Aslında restore/save özelliği olmalı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Delete cache bulamadım telefonum iphone

    Güncellemen sonra oldu sanırım çünkü uzun zamandır bu sorunu yaşamıyordum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selim20 kullanıcısına yanıt

    reset map miş yanlış hatırlamışım. Güncellemeden sonra olduysa yeni harita en temizi. Bozulunca yerine gönderiyorum restore ediyo kayıtlıyı hemen. Yeni harita çıkarmadan önce çok uğraşıyordum restore için.

  • Merhabalar,


    Ecovacs Deebot 950 model sahibiyim. Belli bir süre kullandiktan sonra firca, filtre, vb. parcalari degistirdim. Suan makinem tozlari neredeyse hic cekmiyor. Acaba benzer durumu yasayan arkadaslar oldu mu? Sorunu yasayip cözüm bulan arkadaslar cözümlerini paylasirsa cok sevinirim. Tesekkürler

  • 
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.