Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (363. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 361362363364365
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Pinlere akim geldigini kontrol ettim. Sanirim dediginiz gibi birsey. Sik yasanan bir durum mu?

  • gandalf_3466 G kullanıcısına yanıt

    Bu aralar yavaş yavaş geliyor maalesef. Hepsinde de farklı çözümler üretmek gerekiyor, Ecovacs da bu konuda sessiz.

  • gandalf_3466 G kullanıcısına yanıt
    Kablosunda da sorun olabili, prize takılı kısmı oynatın. Başka prizde de deneyin. Genelde bulamadığı durumlarda cihaza elektrik gelmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşımın ecovacs 950 sinde şu durum var, toz fırçaya birikiyor, vakum yapmıyor? Filtreler temiz

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___scream___ -- 5 Ocak 2022; 15:32:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt
    @HEPsirobot Ali bey ne diyorsunuz bu işe?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt

    Fanın çalıştığından emin misiniz? Fanın tek görevi fırçanın topladığı tozu kiri hazneye taşımaktır. Fan çalışmıyor/eksik çalışıyorsa bu problem olabilir.

  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt

    Uygulamadan vacuum power ayarını quiet olarak değiştirmişsiniz gibi duruyor o ayarı eski haline getirin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam üstatlar. Aliexpress'ten T9 Aivi robot aldım bir de Amazon'dan boşaltma istasyonu aldım. İstasyondan çıkan toz haznesi T9 Aivi'ye sığmıyor yani T9'un kendi toz haznesinden büyük. Ama amazon'da t9&t9 aivi'ye uyumlu olduğu yazıyor. Fikri olan veya bu iki ürüne de sahip bir arkadaşımız var mı burada?

  • Ben de aliexpress'ten t9 aivi aldım, programda lag var. Bazen offline a düşüyor, robotu yerinden oynatıp charging deyince online oluyor ama ekranda 10 15 saniye sonra gözüküyor bu. Ya da haritaya gireceksin 15 20 saniye sonra giriyor. Ki artık haritadan oda da seçemiyorum artık.

    Çözümü yok sanırım bu işin, programıyla ilgili çok sıkıntı yaşayan olmuş. Almadan önce aklınızda bulunsun derim.


    Çözümle ilgili fikri olan varsa ve paylaşırsa da sevinirim.


    Telefon değiştirdik vs olmadı.

  • IraArel kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Ben 8 aydır kullanıyorum, bu şekilde bir sorun yaşamıyorum. Hep IOS üzerinde kullandım.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Aynı telefonda t8 aivi kullanıyorduk sorun olmuyordu, bunda oluyor. Donanımsal olma ihtimali var mı ki?

    Bir de programda vs lag var ama cihazı online görüp şarj yüzdesini gösterdikten sonra play e basar basmaz temizliğe başlıyor ama dediğim gibi ayarlar haritalar vs hep laglı açılıyor.

    Gerçi artık haritada tek odayı seçebiliyoruz area kısmından.

    Sürekli sürekli yeni haritalandırma yapmaktan bıktık vallahi :(

    Son olarak t8 aivinin toz haznesi tamamen doluyordu, bunda arka yanlara yitmiyor taşma oluyor bazen.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler




  • IraArel kullanıcısına yanıt

    T8 ve T9 yazılım altyapıları aynı ama bu şekilde bir tecrübe yaşamanıza çok üzüldüm. Bir araştırayım herhangi bir çözüm veya öneri var mı diye.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam, bir şey bulabilirseniz çok makbule geçer, şuan gerçekten sıkıntı.

    Redditte geçmişte ve günümüzde harita ve offline konusunda çok sıkıntı yaşayan olmuş.

    Sanırım şuradan aşağı inerseniz de taze konular görülüyor.

    Bayağı başlık okudum ama çözüm bulan yok. (Benim gibi lag yaşayan da yok)

    https://www.reddit.com/r/ecovacs/comments/rwdjj9/deebot_keeps_going_offline

  • IraArel kullanıcısına yanıt

    Reddit'de ben de yazıyorum ama sizin bu gönderdiğiniz başlık N8 serisi için, öncesinde de O950 için bu şekilde sorunlar vardı.

    T8/T9 grubundan çok sağlıklı harita ve bulut verileri alınıyor, firma da o konuda çok iddialı.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Aktif kullanıcı değilim hocam redditte ancak bir şey ararken denk geliyorum. Ben direk ecovacs subredditte baktım. t8/t9 için ayrı göremedim. Ama araştırmaya devam.

  • üç f Ü kullanıcısına yanıt
    T9 aivinin istasyonu tek satılmıyor. O yuzden t8 istasyonu almak zorunda kalıyorsunuz ve icinden de t8 aivi toz haznesi çıkıyor. Bende ayni problem yaşadım. Ama ecovacs yetkilileri ile görüştüm t9 aivi toz kutusunu ali ekspers satıcılarına almalarini sağladım. Oradan alabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • IraArel kullanıcısına yanıt
    Android telefonlar da uygulama yavaş maalesef. Kamera da İngilizce yapınca aktif oluyor. Ios da canavar gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ChieF06 C kullanıcısına yanıt
    Öyleymiş hocam siparis verdim aliexpressten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ChieF06 C kullanıcısına yanıt

    t8 aivi de bir sorun yaşamamıştım hocam.

  • Merhabalar, kayıtlı haritam bozulduğu için restleyip tekrardan temizliğe başlattım. 2 kez denememe rağmen haritayı kaydetmeyi sormadı. Haritayı kaydedemiyorum. Böyle bir problem yaşayan oldu mu?

  • 
Sayfa: önceki 361362363364365
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.