Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (332. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son parti ozmo 950 alanlardanım. harita sorunu yaşayanların cihazı halen tanıyamadığını düşünüyorum. aylar önce oluşturduğum haritayı halen kullanıyorum.

  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt

    bende tek map var ama otomatik algılaması lazım benim bildiğim aynı alana ait iki map mi yaptınız alanlar farklı ise tam nasıl bilmiyorum ama otomatik algılıyor olmalı.

  • Merhabalar. Aralık ayında amazon. De den aldığım 920 lds hatası veriyor. Elle bira müdahale ettim ama öyle sıkışmış ki hareket etmiyor hiç. Var mı bir önerisi olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmetalp13 M kullanıcısına yanıt
    Bu başlık altında arstırsanız ozmo 950 lerde çoğu cihazda kronik denilecek kadar çok bu sorunu yaşayanlar oldu. Amazon a iade edebilirsiniz ya da burada Ali bey var ankarada ikamet ediyor kendisi. Ona gönderip masrafını ödeyip tamir de ettirebilir siniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TzisTa kullanıcısına yanıt
    Siz bence biraz şanslı olduğunuz için bu hata ile henüz Karşılaşmamışsınız, cihazı tanıyıp tanımama ile alakası yok. Bildiğin parça arızası nedeniyle bu sorunu yaşıyor satın alanlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mehmetalp13 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Geçmiş olsun.
    İade işleminde sorun yaşarsanız tamiri için özelden yazabilirsiniz. Elimden geleni yaparım.
    Saygılarımla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Haritada birleştirme yaparken sapıttı. Haritalar bölümüne girip yukardaki restore 'a bastım eski harita kendine geldi. Bu yeni güncellemeyle gelmiş sanırsam.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 11 Ağustos 2021; 11:16:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hocam ben de başlarda bu tarz sorunları yaşadım. harita sürekli gidiyor, "new environment detected" diyerek yeni harita çıkarmaya çalışıyordu. ancak amazon yorumlarda da yazdığım gibi cihazı dock'a gönderip ya da elle koyarak defalarca location dedikten sonra eski harita mutlaka geliyor. lds arızası vb ayrı konu.

  • OnurFB1453 kullanıcısına yanıt
    Aynen kayıtlı haritayı geri getirme gelmiş. İyi de olmuş, ilk s5 max in yazılımı incelerken görmüştüm bunu. Helal olsun roborock a demiştim. Küçük bir ayrıntı ama önemli bir özellik. Geç de olsa bize de gelmesi güzel.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Ben restore yaptım ama bir yeri seçip yolladığımda yeni yer olarak algıladı hemen iptal edip docka yolladım. 1-2 kere daha denedim en sonunda fişten çıkarıp taktım biraz da şarj standıyla az bi kaydırdım öyle oldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Ben restore yaptım ama bir yeri seçip yolladığımda yeni yer olarak algıladı hemen iptal edip docka yolladım. 1-2 kere daha denedim en sonunda fişten çıkarıp taktım biraz da şarj standıyla az bi kaydırdım öyle oldu.

    hocam işte bu durumda dock'a yolladıktan sonra location'e basın. new environment detected and updated the map derse harita geri gelir ama istediğiniz yere yollayamazsınız . bu durumda location'a "map update" yazana kadar basın.( genelde 3-6 defa basınca oluyor.) eski harita gelecek ve istediğiniz yere gönderebileceksiniz.


    edit:"map refreshed"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TzisTa -- 13 Ağustos 2021; 9:59:19 >
  • Location time ojut diyip duruyor bu alet ya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elementry kullanıcısına yanıt
    Sunucu sorunu bu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Peki nasıl çözeriz ? Statik ip kullanmadan zateb düzgün çalışmıyordu, şimdi de bu. Kendi konumunu bulmakta zorlanıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Selam arkadaşlar
    Benim t8 aivi de area olarak seçenek kaybolmuş. İstediğimiz odaya uygulamadan nasıl gönderebiliyoruz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hhuctas H kullanıcısına yanıt
    Öyle birşey yok area duruyor bende?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkese selamlar. Normalde ecovacs ozmo 950 kullanıyorum. Yeni bir robot almak istiyorum. Memnunum o yüzden yine ecovacs tercih etmek mantıklı geliyor. Bütçem 7-8 bin arası. Araştırabildiğim kadarıyla en fark yaratanı t9 aivi çift fırçalı olan. Ama n8+ t8 aivi gibi seçenekler de var. T9 aivi sadece aliexpressten temin edilebiliyor. Garanti konusu epey sıkıntı olacağını düşündüğüm için t9 aivi yi çok istesem de kararsız bırakıyor. N8 ,N8+, t8 aivi , t9 aivi arasındaki farklar göz ardı edilebilir mi farklar nelerdir bunları öğrenmem lazım, bilen olur da aydınlatırsa çok memnun olurum. Sanırım bir de 360 s10 epey iddiali bu robotu da kıyasa katabilirsek nerede konumlanır bilgilerini paylaşanlara şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alyosha -- 16 Ağustos 2021; 19:30:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alyosha A kullanıcısına yanıt

    S10 iyi bir robot olsa da bir Ecovacs değil hiç bir zaman. Hele moplama konusunda kıyas kabul etmez.

  • 18 ağustosta 11 pm -5 am arası(hangisi gündüz hangisi gece hala emin olamıyorum :D ) server güncellemesi varmış uygulama çalışmayabilir haberiniz olsun.

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    23:00 - 05:00 arası.

    Ama hangi zaman diliminde, yani bizim hangi saatimize denk gelecek, orasını bilemiyorum.

    Bilgiye göre Ecovacs çok ciddi bir altyapı eki yapacakmış, umarım bu tarafa da yarar.

  • 
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.