Tüm forum camiasının bayramını kutlari esenlikler dilerim. Tatil için seyahate çıkmış olanlar lütfen dikkatli sürünüz, evde kalmaya tercih edenler lütfen can sıkıntısından robotlarınızı kurcalamayınız. Saygı ve hürmetlerimle, |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (330. sayfa)



-
-
İyi bayramlar herkese
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba herkese hayırlı bayramlar. Yeni bir güncelleme var diye uyarı geldiğinden beri süpürgenin internet lambası yanıp sönüyor sabit durmuyor. Dolayısıyla cihazı kullanamıyorum. Tüm çözümleri denedim ama cihazı yeniden bile kuramıyorum. Benzer durumu yaşayan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Dadbson
Merhaba herkese hayırlı bayramlar. Yeni bir güncelleme var diye uyarı geldiğinden beri süpürgenin internet lambası yanıp sönüyor sabit durmuyor. Dolayısıyla cihazı kullanamıyorum. Tüm çözümleri denedim ama cihazı yeniden bile kuramıyorum. Benzer durumu yaşayan var mı?https://www.ecovacs.com/us/support/faq-detail?id=122
Ama cihazdaki bütün bilgiler silinir. (kayıtlı harita verisi vs. )
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Kartel1https://www.ecovacs.com/us/support/faq-detail?id=122
Ama cihazdaki bütün bilgiler silinir. (kayıtlı harita verisi vs. )
Alıntıları GösterTeşekkürler ama bunu da denedim fakat wi fi lambası hep yanıp sönüyor hiç sabitleyemedim ki tekrardan kurabileyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Cihazınız neydi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ozmo T8 aivi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba mesajınızı yeni gördüm. Evet bayramdan önce kargoladim umarim süreç cok uzamadan sorunsuz hallolur. Bekliyorum şu an için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: murtitottiHerkese Merhaba,
Geçen sene Haziran ayında buradaki yorumları ve tavsiyeleri okuyarak Deebot Ozmo 950 robot süpürgemizi aldık. Yaptığı işten çok da memnunduk fakat 1 hafta önce şarj olmamaya başladı. Şarj olmasını sağlayan metal temas noktalarını temizledim, defalarca şiften çıkarıp tekrar taktım, üzerindeki kırmızı açma kapama düğmesini açıp kapadım, yine üzerindeki kare açma kapama düğmesine 3-5-10 sn süreli olarak basılı tuttum vs. bırakın şarj olmayı hiç tepki vermiyor, açılmıyor bile.
İzmir'de yaşıyorum, sitesinden baktığım kadarıyla ne İzmir'de ne de başka bir şehirde servis de yok.
Benzer sorunu yaşayan var mı ? Çözüm önerilerinize açığım. Teşekkürler.
Merhaba,
Arıza yapan robotu hepsirobot'a gönderdim. Ali Bey sağolsun ilgilendi. Şarj istasyonunda sorun yoktu, muhtemelen pil ya da kart sorunu vardı biz de robotu iade etmeye karar verdik. Amazon.de'den almıştım, iletişime geçtim, iade yapabileceğimi belirttiler. DHL ile geri gönderdim, hem robotun parasını (510 €) hem de nakliye ücretini geri ödediler.
İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.
-
Bataryasını vs değiştirip de denedik ancak anakart hiç bir şekilde uyanmıyordu. Değiştirme imkanı varken o kadar anakarta o kadar para harcanmasının bir anlamı yoktu.
-
Merhaba yerine yine aynısını mi aldiniz acaba. Ben de su an ayni islemlerden geciyorum da ücret iadesinden sonra yine ayni modeli mi almaliyim bilemedim. Temizlemesinden çok memnundum ancak haritalama kismi bi türlü oturmamisti da ben de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba arkadaşlar;
Video manager'ı androidle hala kullanamıyor muyuz? yok mu bu konuda bir gelişme?
-
Merhabalar,
Android yüklü telefonda video manageri (kamerayı) açmadan önce telefonun dilini İngilizce yapınız ve kamerayı açınız, çalışır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exper1980 -- 27 Temmuz 2021; 23:44:51 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerçekten ilginç. Telefon dilini ingilizceye çevirince çalıştı video manager.
Bu durumda video manager'ın sorunu android ile değil de sanki Türkçe dili ile ??
Teşekkürler destek için @Exper1980
-
Arkadaşlar selamlar.
2020 mayısta aldığım Ecovacs 950, son 1 aydır LDS malfunction hatası vermeye başladı.
Amazon ile görüştüm iade alabileceklerini söylediler.
LDS sorunu dışında harita sıkıntılarından dolayı da cihazdan pek memnun kaldığım söylenemez açıkçası.
iade edersem yerine hangi cihazı önerirsiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fifa_05 -- 29 Temmuz 2021; 9:23:21 > -
Merhaba amazon garantisi 1 yıl mı 2 yıl mı acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de geçen yil mayısta almıştım. Şu an iade sürecinde. Süpürmesinden temizliğinden, sarj sureesinden cok memnundum açıkçası ama harita yönünden sorun yaşıyordum. Sırf bu yüzden iade olunca ben de baska bir model mi alsam diye düşünüyorum. Ben de merak ediyorum şu an için hem haritada sorun cikarmayan, hem temizligi ve sarj suresi iyi bir cihaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 yıl diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye’de fatura ile sayılan her küçük ev aleti 2 yıl garantilidir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Amazon.de üzerinden aldığımız için Türkiye kanunları geçerli değildir diye düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X