Şimdi Ara

Easytronic baskı balata (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
4
Favori
36.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alors

    aracım 2005 model ıkıncı sahıbıyım . esaytronıc 120000 de . kalkışlarda silkeleme dururkende a1 geçtiğinde küt küt vuruntu oluyor. geri vitesle rampada kaldırırkende stop ediyor bazen. ustam baskı balata bimişmi benım yoksa başka bir durummu var ?

    Alıntıları Göster
    Yeniden güncelleyelim,düzgün kullanılırsa özellikle şehirlerarası 100-150 bin aralığında gidenleri gördüm.Daha fazla yapan olursa yeniden güncelleriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Yeniden güncelleyelim,düzgün kullanılırsa özellikle şehirlerarası 100-150 bin aralığında gidenleri gördüm.Daha fazla yapan olursa yeniden güncelleriz.

    Alıntıları Göster
    118000 civarında şu anda maşallahı var ama artık değişmesi lazım. 1'den 2'ye geçerken vuruntu yapıyor aşırı şekilde.
  • slm bende 2004 meriva easytronic var 98000 de şu anda baskı balata da herhangi bir sorun yok........
  • 165bin km de sorun vermeye başladı hadi hayırlısı bu arada 2007 astra h cdti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Kullanıma bağlı olsa da easytronic ile baskı balata 90bin gitmez diye düşünüyorum. Benim araç 67binde. Sadece kalkışta titreme var, o da ilk çalıştırınca oluyor. Normaldir belki bilmiyorum. Aracı özel servise götürüyorum, o program onlarda var mı diye bir sorarım.

    Alıntıları Göster
    benimki 90.000 de değişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djstardust

    benimki 90.000 de değişti

    Alıntıları Göster
    evet bencede astra 2012 eski klasik kasa ile teste çıktım .takur tukur ses geliyor.ama yinede güzel araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih kaptan

    evet bencede astra 2012 eski klasik kasa ile teste çıktım .takur tukur ses geliyor.ama yinede güzel araba

    Alıntıları Göster
    konu biraz eski kalmış ama güncellemiş olalım bende opel corsa 1.2 2002 comfort var 80000km yeni oldu

    fakat bu sabah f hatası ve arıza ışığı yandı

    sonra kontağı kapattım tekrar çalıştırdım

    şimdilik sorun yok gibi kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi

    ben tamircime sordum baskı balata yada beyin karışmış olabilir dedi

    şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnızkral -- 3 Aralık 2012; 0:06:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızkral

    konu biraz eski kalmış ama güncellemiş olalım bende opel corsa 1.2 2002 comfort var 80000km yeni oldu

    fakat bu sabah f hatası ve arıza ışığı yandı

    sonra kontağı kapattım tekrar çalıştırdım

    şimdilik sorun yok gibi kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi

    ben tamircime sordum baskı balata yada beyin karışmış olabilir dedi

    şimdiden teşekkürler


    Baskı balata pat diye bitmez, çok uzun süre boyunca kalkışta titreme ve hızlanırken nazlanma şeklinde kendini belli eder. Eğer konu baskı balata problemiyse, son zamanlarda bu sıkıntıları farketmiş olmanız gerekirdi.

    Aslında Easytronic Corsa'da 80000km civarı baskı balata değişimi için normal. Benim Corsa 82000'de ve artık neredeyse yolda kalacak duruma geldi, bu ay içinde değiştirmeyi planlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caniggia -- 4 Aralık 2012; 0:51:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızkral

    konu biraz eski kalmış ama güncellemiş olalım bende opel corsa 1.2 2002 comfort var 80000km yeni oldu

    fakat bu sabah f hatası ve arıza ışığı yandı

    sonra kontağı kapattım tekrar çalıştırdım

    şimdilik sorun yok gibi kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi

    ben tamircime sordum baskı balata yada beyin karışmış olabilir dedi

    şimdiden teşekkürler


    Baskı balata pat diye bitmez, çok uzun süre boyunca kalkışta titreme ve hızlanırken nazlanma şeklinde kendini belli eder. Eğer konu baskı balata problemiyse, son zamanlarda bu sıkıntıları farketmiş olmanız gerekirdi.

    Aslında Easytronic Corsa'da 80000km civarı baskı balata değişimi için normal. Benim Corsa 82000'de ve artık neredeyse yolda kalacak duruma geldi, bu ay içinde değiştirmeyi planlıyorum.

    Evet bazen kalkışlarda titreme yapıyor ama şuan normal gidişi

    bilgi için teşekkür ederim dostum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızkral

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızkral

    konu biraz eski kalmış ama güncellemiş olalım bende opel corsa 1.2 2002 comfort var 80000km yeni oldu

    fakat bu sabah f hatası ve arıza ışığı yandı

    sonra kontağı kapattım tekrar çalıştırdım

    şimdilik sorun yok gibi kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi

    ben tamircime sordum baskı balata yada beyin karışmış olabilir dedi

    şimdiden teşekkürler


    Baskı balata pat diye bitmez, çok uzun süre boyunca kalkışta titreme ve hızlanırken nazlanma şeklinde kendini belli eder. Eğer konu baskı balata problemiyse, son zamanlarda bu sıkıntıları farketmiş olmanız gerekirdi.

    Aslında Easytronic Corsa'da 80000km civarı baskı balata değişimi için normal. Benim Corsa 82000'de ve artık neredeyse yolda kalacak duruma geldi, bu ay içinde değiştirmeyi planlıyorum.

    Evet bazen kalkışlarda titreme yapıyor ama şuan normal gidişi

    bilgi için teşekkür ederim dostum

    Alıntıları Göster
    Slmlar.2004 corsa 1.4 easytronic aracım var 72binde.Manuel kullanımda yavaşlarken ancak durunca 1.vitese geçiyor geçiyor.Tamirciye sordum debriyaj balatası parça+işçilik 1000 tl civarında olduğunu söyledi.Yazılım sordum,belki yazılım kurtarır arabayı 1 gün bırak yaptıralım dedi.O kadar vaktim yok,birkaç saatte yaptırabileceğim ve başında durabileceğim bir yer arıyorum ve yazılım ne kadar tutar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizci81

    Slmlar.2004 corsa 1.4 easytronic aracım var 72binde.Manuel kullanımda yavaşlarken ancak durunca 1.vitese geçiyor geçiyor.Tamirciye sordum debriyaj balatası parça+işçilik 1000 tl civarında olduğunu söyledi.Yazılım sordum,belki yazılım kurtarır arabayı 1 gün bırak yaptıralım dedi.O kadar vaktim yok,birkaç saatte yaptırabileceğim ve başında durabileceğim bir yer arıyorum ve yazılım ne kadar tutar?

    Alıntıları Göster
    Eğer debriyaj bilyesi fiyatın içinde değilse biraz pahalı.İçindeyse normal sayılır.Yazılım 2 saat kadar zaman alabiliyor.Yaptırırsın randevulu gittikten sonra başında durarak servis isimleri,

    http://forum.donanimhaber.com/m_31380050/mpage_3/key_/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_38448051/mpage_14/key_/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Eğer debriyaj bilyesi fiyatın içinde değilse biraz pahalı.İçindeyse normal sayılır.Yazılım 2 saat kadar zaman alabiliyor.Yaptırırsın randevulu gittikten sonra başında durarak servis isimleri,

    http://forum.donanimhaber.com/m_31380050/mpage_3/key_/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_38448051/mpage_14/key_/tm.htm

    Alıntıları Göster
    ben tamirciye güvenemeyip serviste yaptırdım opel balkan

    baskı balata ve devirdaim komple değişti

    1,338tl indirimli tuttu ve 6 taksit yaptılar

    içim biraz daha rahat en azından servis güvencesinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızkral

    ben tamirciye güvenemeyip serviste yaptırdım opel balkan

    baskı balata ve devirdaim komple değişti

    1,338tl indirimli tuttu ve 6 taksit yaptılar

    içim biraz daha rahat en azından servis güvencesinde

    Alıntıları Göster
    2007 easy astram 112 binde baskı balata hiç değişmedi suana kadar , sıkıntısız bınmekteyim kullanımda önemli arkadaslar özellikle dık rampalarda el freni ile kalkmayı önermişti ustam




  • Arkadaslar selam 2004 model corsa cdti 120.000 km F uyarısı verdi ve tekrar çalışmadı hatta cekiciye yüklenirken bile on tekerler hareket etmedi ! Easytronic sanziman arızası mı ? Yoksa başka bir sorun mu ? Acil yardım
  • F uyarısı ile araç kilitlendi ciddi masraf cikarirmi ? Corsa cdti 2004 120,000 km de fikri olan var mı selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekinoks54

    F uyarısı ile araç kilitlendi ciddi masraf cikarirmi ? Corsa cdti 2004 120,000 km de fikri olan var mı selamlar
    Serviste yazılımla olayı hallederler çok masraflı olacağını sanmıyorum araç viteste bırakıldıysa f uyarısı vermeden önce tekerler dönmez o yüzden N konumunda bırakmasında fayda var geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tietze

    Serviste yazılımla olayı hallederler çok masraflı olacağını sanmıyorum araç viteste bırakıldıysa f uyarısı vermeden önce tekerler dönmez o yüzden N konumunda bırakmasında fayda var geçmiş olsun..

    Alıntıları Göster
    Cihaz bağlarlar onun vereceği kodlara göre neyin değişeceği belli olur.Şu an birşey demek için erken.Sadece F kodu pek bir anlam ifade etmiyor,diğer kodlarda önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Cihaz bağlarlar onun vereceği kodlara göre neyin değişeceği belli olur.Şu an birşey demek için erken.Sadece F kodu pek bir anlam ifade etmiyor,diğer kodlarda önemli.

    Alıntıları Göster
    F arızası benimde başıma geldi 99000 km de. Arıza şanzıman beyninden kaynaklanıyor. Bildiğim kadarıyla easytroniklerde kronik bir sorun. servis te şanzıman beynini değiştirenleri bile duydum, sanayide 500 tl civarına yaptıranları da. ben 100 liraya hallettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: computeach7

    F arızası benimde başıma geldi 99000 km de. Arıza şanzıman beyninden kaynaklanıyor. Bildiğim kadarıyla easytroniklerde kronik bir sorun. servis te şanzıman beynini değiştirenleri bile duydum, sanayide 500 tl civarına yaptıranları da. ben 100 liraya hallettim.

    Alıntıları Göster
    Km 110 000 oldu. Araç rampa aşğı inerken vites düşüremiyor ve arıza ışığı yakıyor. 1 aykadar önce ön kısım teker yarı seviyesine kadar suda kalmıştı gariplikler ondan sonra başladı. Sanırım balata bitik yarın değiştirmeye gidiyorum. Hayırlısı bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Km 110 000 oldu. Araç rampa aşğı inerken vites düşüremiyor ve arıza ışığı yakıyor. 1 aykadar önce ön kısım teker yarı seviyesine kadar suda kalmıştı gariplikler ondan sonra başladı. Sanırım balata bitik yarın değiştirmeye gidiyorum. Hayırlısı bakalım.

    Alıntıları Göster
    Balata bitik değilmiş. Zaten hala fren balatası değişmeyen aracın nasıl olur da debriyajı biter diye kendime soruyordum bugün servis danışmanı da aynı lafı söyleyince kendimi gülmekten alamadım. Kalibrasyon. Yada onların değimi ile program yaptık. temas noktalarını yeniden tanıttık dediler vites geçişleri yağ gibi oldu maşallah. inşallah hep böyle gider. Saygılar




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.