Şimdi Ara

Easytronic baskı balata (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
4
Favori
35.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Km 110 000 oldu. Araç rampa aşğı inerken vites düşüremiyor ve arıza ışığı yakıyor. 1 aykadar önce ön kısım teker yarı seviyesine kadar suda kalmıştı gariplikler ondan sonra başladı. Sanırım balata bitik yarın değiştirmeye gidiyorum. Hayırlısı bakalım.

    Bence imzanızdaki "Easytronic hiç sorun çıkarmadı" cümlesine bi güncelleme yapın.
  • Bu şanzumanın beyni hemen şanzumanın altında,aracın altını tamamen su altında bırakacak sulara girmemeye çalışın özellikle büyükşehirlerde battı çıktılar var aşırı yağmurda göle dönüyorlar o tür sulara girmeyin.

    Balata ömrü olarakta özellikle uzun yolda kullanıyorsanız 200 bin kmye kadar dayanıyor ama 150 binden sonra tabi eski tadını vermiyor diyebiliriz.
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    Dikkat ettiyseniz o bilginin yazdığı mesajda imza yok. Uyarınız için teşekkür ederim ancak 10 dk da yapılan kalibrasyon (temas noktası öğretme) için sorun çıkardı diyemiyorum. Balata da bitik değil. Araç şu anda ilk günkünden bile iyi. Niyetim sataşmak değil ancak Fordunuzu değiştirmeyi düşünüyorsanız gönlünüz rahat olsun. Hala sorun çıkarmadı , tavsiye ederim. Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Dikkat ettiyseniz o bilginin yazdığı mesajda imza yok. Uyarınız için teşekkür ederim ancak 10 dk da yapılan kalibrasyon (temas noktası öğretme) için sorun çıkardı diyemiyorum. Balata da bitik değil. Araç şu anda ilk günkünden bile iyi. Niyetim sataşmak değil ancak Fordunuzu değiştirmeyi düşünüyorsanız gönlünüz rahat olsun. Hala sorun çıkarmadı , tavsiye ederim. Saygılarımla

    Ben şakayla karışık yazmıştım, umarım sorunsuzca kullanmaya devam edersiniz.
  • Selam arkadaslar.Aracım 2004 Astra H easytronic.Sarsintı sorunu bende de had safhada.Arac 125 bınde ve baskı balata degıstırmedim.Yokuslarda kacırma falan yok.Yazılım yukleme ısı serviste kaca maloluyor? Ozel servislerde bu isi yapabılir mi? Bi el atın lutfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cermin007

    Selam arkadaslar.Aracım 2004 Astra H easytronic.Sarsintı sorunu bende de had safhada.Arac 125 bınde ve baskı balata degıstırmedim.Yokuslarda kacırma falan yok.Yazılım yukleme ısı serviste kaca maloluyor? Ozel servislerde bu isi yapabılir mi? Bi el atın lutfen.

    Başka işlemler de yaptırdığımdan ben para vermedim değme noktası tanıtımı için. Dikkat edin yazılım yükseltme veya yükleme işlemi değil bu. 4-5 adımı takip ederek ellerindeki tech 2 cihazı ile ayar yapılıyor. Mutlaka yaptırın. En kötü ihtimalle işlem yarıda kalır ve debriyajı değişirsiniz. Böyle bir riskin olduğu bana söylenmişti. Yabancı forumlarda işemin tekrarlanması ile yarıda kalsa bile işlemin geçilebildiği yazıyor. Mutlaka yetkilide yaptırın yanlış bir iş yapıp easytronic control modülüne zara vermesinler. Odak konuyu net ebiliyor. Yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilgazi -- 14 Eylül 2013; 15:18:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    quote:

    Orijinalden alıntı: cermin007

    Selam arkadaslar.Aracım 2004 Astra H easytronic.Sarsintı sorunu bende de had safhada.Arac 125 bınde ve baskı balata degıstırmedim.Yokuslarda kacırma falan yok.Yazılım yukleme ısı serviste kaca maloluyor? Ozel servislerde bu isi yapabılir mi? Bi el atın lutfen.

    Başka işlemler de yaptırdığımdan ben para vermedim değme noktası tanıtımı için. Dikkat edin yazılım yükseltme veya yükleme işlemi değil bu. 4-5 adımı takip ederek ellerindeki tech 2 cihazı ile ayar yapılıyor. Mutlaka yaptırın. En kötü ihtimalle işlem yarıda kalır ve debriyajı değişirsiniz. Böyle bir riskin olduğu bana söylenmişti. Yabancı forumlarda işemin tekrarlanması ile yarıda kalsa bile işlemin geçilebildiği yazıyor. Mutlaka yetkilide yaptırın yanlış bir iş yapıp easytronic control modülüne zara vermesinler. Odak konuyu net ebiliyor. Yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    Saygılarımla

    Tesekkurler.Acıklama baya faydalı oldu.Servıse gidince baya isime yarayacak.




  • Ustalara selamlar,
    2004 Meriva easytronic aracımız, geçenlerde çalışmadı ve meşhur F arızası yanıp sönmeye başladı. Araç yürümediği için çekici ile sanayiye götürüldü. P1700 arızası verdiğini söyledi usta. Baskı balata olabilir dedi. Ben internetten biraz araştırdım ve şanzıman beyni ayda vites seçici den kaynaklanabileceğini öğrendim. Sorun şu ki Izmir Selçuk tayız, ve burada bu beyni yapabilecek kimse yok, istanbulda bu işi iyi yapanlar varmış, acaba beyni söktürsem ve kargolasam tamir ederler mi? Şanzımanda indi bugün, baskı balata bitmiş değişmesi için 500, rulmana da 350 toplam parça fiyatı 850 tutuyor, nasıl sizce daha ucuza bulabilirmiyim Ustalardan yardım istiyorum.. Nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata değiştikten sonra yeni takılan setin kalibrasyonunun yapılması lazım.Klasik normak manuel şanzumanlar gibi baskı balatayı değiştir sonra tak devam et şeklinde olmuyor yani.Kalibrasyon yapıldığı halde mi araç F arızası vermeye devam ediyor? Beyin hemen bozulan bir parça değildir,boşu boşuna emin olmadıktan sonra para harcamayın.

    İzmirde kaliteli Opel servisi illaki vardır, bulmazsanız beyni kargo ile forumda servisler ile alakalı konuda geçen servsilerden birisine kargo ile gönderirseniz tamirini yaparlar.
  • Uygun fiyata parça bakıyorum şindi, sonra baskı balatayı değiştirip havasını alıyorlarmış, izmirden usta gelecek işlem için, daha sonra deneyip görcez beyinde de bi sorun varmı, işallah yoktur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakascan K kullanıcısına yanıt
    Baskı balatayı opelburada.com dan almıştım, vade farkını ve orjinal gm marka olup olmadığını sormak için telefonla aramıştım.
    Vade farksız taksit yaptılar ve siparişimi telefonla vermiştim. Bazen kampanyalar oluyor, opelgm.com a bakabilirsiniz.
  • merhabalar. 2010 98binde yarı otomatik opel astra aracımı çalıştırıyorum normal çalışıyor vitese takınca sesi yükseliyor ve gaz verdiğim anda kendini hafif silkeleyip stop ediyor. bugün çok sık yapmaya başladı. Tamirciye götürdüm cihazı bağladı şanzımanla bağlantı kurulamadı sebebininde balatanın bittiği için yeterince ısınamaması olduğunu söyledi. Pazartesi balatayı değiştirecek, balata rulmanlar işçilik 1100 tl istedi. yukarıda program yükleme vs okuyunca kafam karıştı, program yükleme balata değişincede yapılması mı gerekiyor, yoksa balata bitmediği halde sorun çıkarıyorsamı yapılıyor, anlatabilir misiniz?
  • mlkara M kullanıcısına yanıt
    mlkara kardeş, aynı sorun benim 2010 model Astra H 1.3 dizel eastronik aracımda var. birkaç ustaya götürdüm. Tech II cihazında arıza kaydı çıkmıyor. Ustalar şanzıman beyni, debriyaj bilyesi, baskı-balata yada debriyajldaki basınç tüpünden olabilir dediler. Ama sorunu tam olarak anlayamadılar. Sabahları normal çalışıyor fakat vitesi A1 veya R'ye alıp kalkmak istediğimde tekerler bir tur dönmeden araç stop ediyor. Siz aracınızın sorununu çözebildiniz mi? Arıza neyden kaynaklanıyormuş. Cevap yazarsanız sevinirim.
  • ilgazi İ kullanıcısına yanıt
    selam kardeşim konu eski ama yardımcı olursanız sevinirim bendede easytronic astra h var titreme var bide vites değiştirmede çok yığılma yapıyor vitesi değiştirecek yerde değiştirmiyor müdahale ediyorum sürekli odak gittim yazılım sadece baskı balata değişiminde oluyor dedi bir fikrin önerin varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracında sorun kendiliğinden düzeldi ve 120binde sattım aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethan44

    mlkara kardeş, aynı sorun benim 2010 model Astra H 1.3 dizel eastronik aracımda var. birkaç ustaya götürdüm. Tech II cihazında arıza kaydı çıkmıyor. Ustalar şanzıman beyni, debriyaj bilyesi, baskı-balata yada debriyajldaki basınç tüpünden olabilir dediler. Ama sorunu tam olarak anlayamadılar. Sabahları normal çalışıyor fakat vitesi A1 veya R'ye alıp kalkmak istediğimde tekerler bir tur dönmeden araç stop ediyor. Siz aracınızın sorununu çözebildiniz mi? Arıza neyden kaynaklanıyormuş. Cevap yazarsanız sevinirim.

    Hocam merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum sabahları araç soğukken çalışmada sıkıntı yok ama A1 yada R ye alınca birden fırlıyor yada stop ediyor. Siz sıkıntıyı nasıl aştınız acaba? Tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdtylmz1071


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethan44

    mlkara kardeş, aynı sorun benim 2010 model Astra H 1.3 dizel eastronik aracımda var. birkaç ustaya götürdüm. Tech II cihazında arıza kaydı çıkmıyor. Ustalar şanzıman beyni, debriyaj bilyesi, baskı-balata yada debriyajldaki basınç tüpünden olabilir dediler. Ama sorunu tam olarak anlayamadılar. Sabahları normal çalışıyor fakat vitesi A1 veya R'ye alıp kalkmak istediğimde tekerler bir tur dönmeden araç stop ediyor. Siz aracınızın sorununu çözebildiniz mi? Arıza neyden kaynaklanıyormuş. Cevap yazarsanız sevinirim.

    Hocam merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum sabahları araç soğukken çalışmada sıkıntı yok ama A1 yada R ye alınca birden fırlıyor yada stop ediyor. Siz sıkıntıyı nasıl aştınız acaba? Tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler..

    Hidrolik sıvısını yenileyin sıkıntı 2. marş ta düzelir.




  • Merhaba
    Aracım Opel Astra 2011 Model 1.3 Easytronic Dizel H Kasa 116.000 km

    Daha önce vites geçişleri sıkıntılı olduğu için kalibrasyon yaptırmıştım büyük oranda düzelmişti

    Ancak şimdi Baskı balata iyice bitti sıyırmaya başladı bende Gebze de yetkili servise götürdüm

    Baskı balata değişimi (işçiliği,şanzıman yağı değişimi vs içinde) 1650 tl
    Volant dişlisi 1400 tl
    10.000 km bakımları
    V kayışı değişimi vs toplam 4100 TL dedi bende arabayı satmaya karar verdim :)

    baskı balatayı İstanbul da Bostancı veya Kartal taraflarında bu araçların ustaları varmış daha uygun fiyata yapabilecek güvenebileceğim bir yar varmıdır ?

    birde baskı balata yapıldıktan sonra kalibrasyonu yapılması gerekiyormuş usta kalibrasyonu yapabilir mi yada baskı balatayı ustaya yaptırdıktan sonra kalibrasyonu servise yaptrabilirmiyim.

    Volant dişlisinin durumu açılınca belli oluyormuş herhalde torna yapılarak da kurtarılabiliyormuş. ama servis yapmıyormuş anladığım kadarı ile

    Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birinsanoglu -- 4 Eylül 2018; 15:54:19 >




  • birinsanoglu B kullanıcısına yanıt

    Netice ne oldu, tecrübelerinizi aktarır mısınız ?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.