Şimdi Ara

Easytronic baskı balata

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
4
Favori
35.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Easytronic şanzıman kullanan arkadaşlardan baskı balata değiştirenlerin kaç km lerde değiştirdiklerini yazabilirler mi? Teşekkürler...



  • 90.000'de baktırmak grekiyor diye biliyorum.

    Eğer vites geçişleri sarsıntılı hale geldiyse servise git. Onunla ilgili program atılıyor sanırım. 65.000 civarında bizimki de sarsıntı yapıyordu serviste program attılar sorun kalmadı.
  • Kullanıma bağlı olsa da easytronic ile baskı balata 90bin gitmez diye düşünüyorum. Benim araç 67binde. Sadece kalkışta titreme var, o da ilk çalıştırınca oluyor. Normaldir belki bilmiyorum. Aracı özel servise götürüyorum, o program onlarda var mı diye bir sorarım.
  • Niye gitmesin ki. E tabi Easytronic biraz kaçırıyor ama gider diye tahmin ediyorum. Ama tahminden ileri gidemiyorum.
  • Ünal ne yaptılar servisde.Azıcık anlatsana ya.
  • Gidemedim yav. Gidiyim diyodum da muayeneye geç kalacağım için gidemedim. O günden sonra da arabayı alamadım. yarın 4 günlüğüne bende olacak. Yarın arayıp sorarım bi.
  • Easytronic aracı olanlar; baskı balata değiştirmeden 80-90 bine yaklaşan var mı?
  • Ben 30binlerdeyim.
  • Kullanıma bağlı olarak 80 bin -100 bin arası gidiyor. Baskı balatanın ne durumda olduğunu öğrenmek için hafif eğimli bir yokuş bulun aracı durdurun N ye alın ondan sonra A ya alın, alır almaz ayağınızı frenden çekin ve hafifçe gaza basın eğer araç çok az geri kayıp kendini topluyor ve sarsıntısız şekilde kalkıyorsa, sizin gaza basmanızla devirde yavaşça artıp araç ilerliyorsa baskı balatanın daha değişmesine gerek yok demektir.Fakat devir artıyor araç ise geri kaçmaya devam ediyorsa baskı balata artık bitmeye başlamıştır.Birde vites değişimlerinde aynı sorun ortaya çıkar devir artar ama araç hızlanmaz.
    Program ya yeniden yüklüyorlar ya da yeni versiyonu çıkmışsa onu yüklüyorlar.Bu işlem 2 saat kadar alabiliyor.Windows u yeniden kurma gibi düşünün




  • Peki bu easytroniclerin baskı balataları garanti dahilindemidir?
    Birde benim rotlardan baya bi ses geliyor.Buda garantiye girermi ?
  • Baskı balata hiçbir araçta garanti kapsamına girmez.
    30 binde olan bir aracın rotlarından nasıl ses gelir,emin misin rotlardan olduğuna Opellerin ön takım gürültülüdür çünkü.Rot ta garantiye girmez bu arada.
  • kaça değişiyor bu baskı balata ?
  • Orjinalleri 750 civarı. Hemen hemen tam gün sürüyor değiştirmek.
  • klima açıkken kalkışlarda araç iyice bağırıp,belli bi zaman sonra ivmelenmeye başlıyor.
    bu normal mi?
    daha 3500 km de...
  • Bağırmadan kastın devir yükselip araç ivmelenmiyorsa normal değil,fakat araç geç ivmeleniyorsa bu normal.
  • Bu muhtemel bi baskı balata problemi gibi görünüyor.Doğrumudur?
    Eğer öyle ise program güncellemesi çözülür mü ya da garanti kapsamına girer mi ?
  • İlerleyen km lerde olsa evet fakat bu km deki bir aile aracının baskı balatası zor biter.
    İlk önce program attırman lazım,program attırdıktan sonra çözülmezse baskı balataya ve itici kol gibi mekanik aksamlara bakarlar.Bir sorun varsa da büyük ihtimalle garantiye girer.
    Birde easytronic şanzumanlı araçları hemen çalıştırmayın.Kontağı kademelendirin ekrandaki uyarı ışıkları belirsin sönen sönsün ondan sonra ( takribi 10 sn alıyor bu süreç) ondan sonra çalıştırın.Elektronic aksamlar bir bazen sensörlerle iletişim kurmuyor böyle yapmazsanız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bağırmadan kastın devir yükselip araç ivmelenmiyorsa normal değil,fakat araç geç ivmeleniyorsa bu normal.

    geç ivmeleniyor.o halde normal..
    sizde de klima açık olduğu acaip belli oluyor mu ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacada


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bağırmadan kastın devir yükselip araç ivmelenmiyorsa normal değil,fakat araç geç ivmeleniyorsa bu normal.

    geç ivmeleniyor.o halde normal..
    sizde de klima açık olduğu acaip belli oluyor mu ya?

    Baya baya belli oluyor. Klima kapalıyken araç daha çabuk ivmeleniyor ama klima açıkken zorlanıyor. Mesela 5000 devire rahat çıkabilirken klima açıkken 4000'i zorluyor.

    Konu açıldığı zamanlarda 90000 100000 gider diyordum. Pek haksız değilim sanırım. Bizdeki Astra şı anda 85000'e yaklaştı hala tık yok baskı balatada.
  • aracım 2005 model ıkıncı sahıbıyım . esaytronıc 120000 de . kalkışlarda silkeleme dururkende a1 geçtiğinde küt küt vuruntu oluyor. geri vitesle rampada kaldırırkende stop ediyor bazen. ustam baskı balata bimişmi benım yoksa başka bir durummu var ?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.